Wednesday, October 15, 2008

弦歌寄意 25th Oct Sat

16 comments:

Anonymous said...

i wana wish my cousin joelyn 生日快乐 天天开心

Anonymous said...

一年了
真的一年了
365个日子
不好过

你过得很好吧?
我是那么觉得
你每天的笑容
都能令我会心一笑
就算再不快乐…

考试快到了哦
要加油加油
真的
这考试很重要
要努力哦
记得 就算你不知道
我都会永远的支持你

p.S : 已经连续两个月没念到了…这次会念到吗?

点播歌曲:
1)说好的幸福呢 - 周杰伦 <-- 能够播这首最好
2)可以不可以 - 丁当
3)爱人动物 - 苏打绿
4)疼傻人 - 杨佳盈
5)其实还爱你 - 阿沁

麻烦了…

Anonymous said...

the post for my cousin joelyn bday i hope to have yes933 bday song..

Anonymous said...

DJ你好! 今天是我的生日! XD 老了一岁, 我想我会更懂事吧. 虽然很多中学生已经放假了,但是我还有headstart. 所以还得上课. 希望我的班,3E3,可以一起努力,用功读书然后取得好成绩. 除了把歌点给自己, 我还想点歌给XuanRong, XinXuan, ZhiXin, Joanne, 3E3 classmates还有933的DJ们. 希望他们可以度过一个美好的星期. :D

我希望可以听到潘裕文的[夏雨诗]或[捕夢人]或者是任何星光帮的歌. 谢谢! :D

Anonymous said...

hihi! i am xinyi! today is the birthday of my cousin Xue Li. hopes she hear it.wish her a happy 21 birthday!!!
today, i would like to hear a song of angela zhang shao han. thank you. i want to give it to my family and friends plus all DJs in Yes933. and myself. I love yes933!!! i listen to it at night every day!!! i will support yes933 ever !!!
pls read this out at saturday, 25 Oct 2008, 11pm thank you!!!

Anonymous said...

嗨,我是颖婷 (: 今天是我滴生日哦!
所以就决定第一次在弦歌部落格留言点歌。酷吧?哈哈
在生日这天,希望大家,尤其是身边的亲人朋友都能健健康康,天天开心啦。
超高兴棒棒堂里的阿纬和敖犬都和我在同一个月过生日。 我最爱敖犬了!(:
超级无敌期待六棒在下个月再次来到新加坡!想必所有棒棒堂的粉丝都和我一样兴奋,一样期待再见到六棒。
最后,我想点歌给自己和所有棒棒堂的粉丝 (: 黑糖群侠传的原声带超好听的,赞!(((:

想点的歌:
1. 秘密基地
2. 藏经阁

Anderlin said...

It's my 3yr wedding anniversary today. I would like to dedicate "屋顶" sang by Jacky Wu to my dear hubby & thank him for shower me with his love.

Thank you.

Anonymous said...

主持人好!我就是上次那个女的“老公”,也就是那对玩玩的“夫妻”!今天轮到老婆方然生日了!要祝她生日快乐乐乐乐乐!希望她会每天开开心心的笑,因为她的笑容最最可爱了想跟她说我也最喜欢她了!希望我们会是长长久久的“夫妻”哦 xD 我要把心愿便利贴这首歌点给她。。。惨了惨了,我真的把她当老婆看待了 >.< 爱你哦!

*希望能在十月二十五号的早上十一点多听到!谢谢主持人 ^(oo)^v

Anonymous said...

*对不起上一个写错 >.<

主持人好!我就是上次那个女孩子的老公。。。 今天是“老婆”方然的生日~~ 要祝她生日快乐乐乐乐乐!希望她会天天都开心的笑, 因为她的笑容最最口爱了!! xDD 想跟她说我也最喜欢她了! 要她记得英崎名言:每天要做三件事,第一,要笑,第二,要微笑,第三,要哈哈哈哈哈大笑!!^(oo)^v 我想把吴忠明和元若蓝合唱的心愿便利贴这首歌点给老婆方然!惨了惨了,我真的把她当老婆看待了。。。 哈哈!~

*9pm++
**真的希望你会把它念出来,因为这对我很重要。。。 谢谢主持人!

YAYNESSWINNIE said...

Hello主持人:D
(希望能在9pm到10pm之间听到我的留言, 因为我10pm要睡觉了。 谢谢!)
同学们加油加油! 继续努力。
多两个星期我们就自由了。 可以慢慢的享受了=)
今天很想听到这首歌曲: 黑Girl - 谁说
想把歌曲点给: Huishan, Dorisa, Fangyan, Ruihan, Felicia, Lynn, Janice, 班上的其他同学们和933的DJs们。
谢谢! :D

Trustin said...

hihi dj. i'm gary and today writing in to dedicated the song for a friend name serene tan xue li, her 19th birthday today.
hope she will stay happy forever, enjoy her work and there will be a surprise for her. =D
happy birthday xue li.
time: 9.30 okay?

bai seng fei che- jay chou

uixiyualasennev said...

我是 Vennesa. 这次点歌是为了祝我的好朋友,美玲,生日快乐,天天快快乐乐!希望她的愿望都能一一实现。(:
最后,还想点歌给认识我的朋友,谢谢他们一直都在我的身边陪伴着我,陪我一起笑一起哭。没有了他们,我应该是孤零零的一个人吧。还有点歌给所有的933DJ们! (:

点播歌曲:
林宥嘉-伯乐

Anonymous said...

Hi DJ,

Hope that this mesage will be read out. i want to wish my dear a very Happy birthday. i would also like to take this opportunity to apologize to him. i have betrayed our relationship and he is very generous to accept my mistake. after all this had happened, it make me realize how important he is to me and i cant live without him.

dear, i'm really sorry and i hope we can go back to the past where we had our happy and fond memories. i also know you had a difficult time going through this period of time and i really hope both of us can hang in there and make this relationship a successful one.

dear, happy birthday and i love you...

Rainbow said...

Hi Ivy! I am Natalie. Really wish you'll read out my dedication. (if you do read it out, thank u, Ivy!) I am sorry to trouble you as you'll have to translate this messge to mandarin. 我的华文是有限公司!LOL!

i dont know what's the point of writing in. i just felt so lost, i dont know what to do. i guess it all started because i am always in love with someone i shouldn't be...

my last relationship, also the first, lasted 6 years and it did not turn out right. There were so many tears, sorrows and betrayal. I was taken as a "spare tyre" twice. Because i love him so much that i cant let go. It took me so long to finally put an end to all that and moved on. and i met my current boyfriend, Ricky.

In the beginning, he told me he cannot get over his ex-gf but he does like me. and we started off when he wasn't that in love with me. later things got better, he started saying he loves me, brought me home to meet his mom and met many of his friends.

it was then, i truly believe he is ready and that he is serious with me. I fell so deeply in love with him but later he said he lied about loving me etc. he, again and again, started to come out with really weird reasons, like we are not suitable, we cannot click and etc, to dump me...

I guess it's too wishful of me to think about being with him. he revealed the truth to me that night, he thinks i am not good enough for him. he wants to break up because he wants to keep his options open, wants to meet more girls and have more choices. and that he won't know how good i am if he doesn't get a chance to try out with someone else. again, i'm again taken as a "spare tyre". i am so hurt. i love him so much and i've done so much just to make him happy... all i get is nasty actions and hurtful words from him...

why is this always happening to me? why do they always have to leave me to know that i am good? and by then, whn they come back, aren't the damage too great to mend??

I would like to dedicate 下雨天 by Lara to him.

like the song, i am so lost...
i really want to ask him, what must i do to change that thinking of leaving? what must i do so he would cherish me and love me properly...
怎样的雨,怎样的夜
怎样的我能让你更想念?
雨要多大, 天要多黑
才能够有你的体贴?

我真的好累。。。
我应该这么办?我还能做什么?
我真得很爱他。我真的放不下。

Anonymous said...

going shanghai tomorrow.hpoe everything goes well and have a good holiday.I wish DJ can 播 jj 林俊杰's new song to all jj fans

Jason said...

主持好! 请你帮我点播王立宏的‘一首简单的歌’或者是光良的‘童话’给我的Darling Janice,想要对她说:

“Darling, 我要在这里大声对你说对不起!我应为一时在起头上说了一些不该说的话和字语使你非常生气和失望。我错了!我非常的后悔,希望你能原谅我。你知道我是多么的爱你,请你给我一个机会让你更相信我的真诚和爱意。我答应你会戒掉我不好的脾气, 也会学会更好的控制我的心情,给你带来只有欢乐和幸福的未来。请你原谅我,继续我们的旅程。希望您心情好点之后播给我一个SMS。我会一直等着你的SMS”

-永远爱着你和等着你的Dear Dear Jason