Monday, October 6, 2008

弦歌寄意 14th Oct Tues

38 comments:

Anonymous said...

hi DJ!! 有时我了, 大家都叫我rich

好紧张哦 o level 快到了
不知不觉地想偷懒
这么办,, =(

还想加油我女朋友,希望她能好好的读书
小酒窝 林俊杰

Anonymous said...

Ivy你好!!!
这是我第一次点歌噢!也将会是最后一次点歌!!!所以你一定要帮我点歌噢!!!哈哈!!
再过几个小时就是她的生日了,
祝转儿生日快乐!!!
希望她能永远都这么善良,永远都这么快乐,永远都这么幸福,永远都这么简单。
我永远祝福你。。。

歌曲:
一首简单的歌——王力宏

谢谢DJ!Ivy

Anonymous said...

主持人你好 我是蓉蓉 每天听弦歌寄意没有听到你们播过一个中国歌手的歌今天来点歌了欢迎吗?我想点李宇春的歌不知道可以吗?希望我的朋友在上班的时候都能开开心心的。一切都能顺心如意。也祝主持人开开心心哦

1 happy hour

2 用爱点亮希望

3 梨花香

JUNHAO said...

halo ivy.
ii am writing here again. hahax.
erm lazy type write chinese. so need you to translate. thx so much
erm. today would like to dalicate songs to punggol sec de class 2C de boys and girls. wish all of them pass thier EOY.
and also to ll upper sec de students who is takeing their "O" level. jiayou. and do well.

点的歌
1)jay chou de song
2) lin junjie de song

Anonymous said...

Hi DJ,

I would like to delicate the below song to a friend, Winston Heng.

We have lost contact for a few years.
But when I found him, he has gone to another world… Now I can talk to his photo to tell him how much I miss him and how much I regret for losing his contact.

We have a lot of sweet and innocence memories during school days. I was hoping to catch up with him again. But I was too late.

And now I only hope that he is doing well in another world

Lastly I would like to tell him that I am very fortunate to have such a caring and lovely friend like him. And you will always be in my heart…

The song i would like to delicate is 品冠 - 我找你找了好久

Thanks, Jaslyn

Anonymous said...

hello dj! i wish that everyone in cvss cn pass all their exams!=D i oso wish that i can get my new hp soon! i want to hear 1 song.. title is : xia yi ge tian liang from guo jing.. xie xie!!!=D

Anonymous said...

我想在这个月的十四号,祝我的老公-俊杰‘生日快乐’。我要感谢他对我的容忍,体谅。特别是我怀孕期间的忍让,容忍。真得很对不起,我会尽我所能控制我的火爆脾气。老公‘谢谢您!’祝你‘快快乐乐过每一天!’

thank you DJ.

best regard,
mei ling .

Anonymous said...

IVY! i'm here again TATA.

maybe too wuliao after exams -.-

HAHA
i want to diange for Yunyi, Minshan, Jiafa&Jiahui and YOU!! thanks a million! :D

1. 愛在波西米亞-青峰,娃娃
2. 早安晨之美-盧廣仲
3. 周杰伦-稻香

小李 said...

Ivy你好!!!
我想點哥給我的好朋友...
他叫建揚...今天是他的生日..
也是我們考試的日子...
我也先點給主持人及我喜歡的人..
慧瑩...
歌曲:伯樂
謝謝主持人...

Anonymous said...

hey ivy! (:
my exams are finally over! yay!
haha class chalet tml (:
want to dian ge for dhs3k'08 and dhs iowa'06 & 07 suo you de ren (:
and 何维健!
want to wish him all the best in his singing career and that his gaiban will da mai! :D

thanks for reading out my dedication!

克罗地亚的天空 - 何维健

SK said...

主持人,你好啊!!
我是晓娟。。。第一次写部落格点歌!!
我想把歌点给大姐(晓燕),大哥(文辉)和二哥(文康)!!
我们的兄弟姐妹的感情永远都要这么好哦!!亲情永远是最重要的。。。就算吵架也别气太久。。。
还有大姐要吃多点哦!!酱才能生个可爱的girl girl哦!!
原:工作愉快
照顾自己。。。

歌曲:稻香-周杰伦,我就是这样-刘力扬

Anonymous said...

hello dj!

我是从batam岛的厅总

今天是我的两位朋友同名 ANDY 的生日...
希望他们每天都快了....

想点给他们的歌 :
BABY-BABY 林俊杰

谢谢DJ!!

Peppers said...

你好,艾嶶 (:

我是雯宣, 今天想点歌(:

想点给认识我的每个人包括 Desiree, Germaine, Mui and Mike. 还有 IJ TP Sec 4/4 '08. May we all score in the upcoming O Levels, 6As yozzzzz! 还有 Sec 2/2 '06, 包括 思婷, 以芮,杨乐,诗敏,佩颖,永欣,希望她们能天天开心。还有点给志贤,故星,钰雯。 还有点给你!!!

想点的歌:

天上人间 王菲
胆小鬼 梁咏琪
归属感 梁咏琪
心中的日月 王力宏

Anonymous said...

whao, I wanted to leave a comment on monday but realised there are 60comments.

You have so many supporters * clap.

Another 2 more days, I will be having my first paper.

Wish me luck!

And counting down to another 11days to 金曲獎。
Whao, 期待。。。 。。。

加油everyone!

Whoots, GOGOGO!

Thanks ivy.
Happy working (:

P/S: I change my blog link to
http://www.wretch.cc/blog/ayltby0404

Hehe, feel free to visit okay (:

Anonymous said...

DJ 你好(:
考试结束了!好开心!:D
我要点歌给家人朋友和Dunman high 2E 08 我最爱的班。我也想点歌给我的偶像林宥嘉。很高兴,因为他会来参加金曲奖。
最后希望在来临的interclass 2E能得第一!
歌曲:
心有林夕- 林宥嘉

Anonymous said...

DJ 你好(:
考试结束了!好开心!:D
我要点歌给家人朋友和Dunman high 2E 08 我最爱的班。我也想点歌给我的偶像林宥嘉。很高兴,因为他会来参加金曲奖。
最后希望在来临的interclass 2E能得第一!
歌曲:
心有林夕- 林宥嘉

Yangsyh said...

主持人你好,我叫大恶魔...我想点歌给我一直在乎的人...她叫小恶魔...想对她说:“不管未来是怎样...我都会永远守护着她...知道我生命停止的那一刻..."

我想点的歌是“一首简单的歌”

Anonymous said...

Ivy你好!

我是aNGie。好久都没上来点歌了~><

想把歌点给同班的几位姐妹,

当然还有尼尼啦~^^


歌曲:

稻香-周杰伦

下雨天-lara

冲动-elva

谢谢!!!^^

Anonymous said...

Ivy你好!

好久都没上来点歌了噢!><

想把歌点给同班的那几位姐妹~

当然还有凯靖尼尼噢~

尼~工作辛苦啦,要多喝水噢~

歌曲:

周杰伦-稻香

下雨天-lara

Anonymous said...

哈罗~ 主持人。。
今天应该是他拒绝我的两年又五天了吧~
哈哈~
祝天下有情人终成眷属阿~
也祝大家天天开心!!

SUPERMAN(篮球火的)
小猪- 不懂我的心
- 幸福猎人


Windz

Trustin said...

hi dj. i'm gary. wo xiang dian ge.
wo xiang dian get 29batch naval diving unit 02-02 de pei you. yanzi , talk big, zhi sheng.. hang on dere 3more weeks and we'll be through the diving phase.

thanks dj.

song: B.A.D : wo de cuo
JAY CHOU: an hao.

Peppers said...

Sorry DJ, 我是雯宣, you don't have to read out the previous dedication I added, cos it has been read out alreadyy.

Sorry and thanks!!

Anonymous said...

主持人好,我叫celcom。。。

我要点歌给水仙,祝她考试顺利。。。
顺顺利利,大吉大利,万事如意,生意兴隆,年年有余,如企得水。。。。

谢谢你。。。

歌曲:
1.死胡同-刘力扬
2。天上人间 王菲
3. 周杰伦-稻香
4.你说我说-By2
5.ooxx-黑girl
6.买买卖-By2

thegodofwessex said...

主持人好,我叫我是唯一的神。。

我要点歌给地球亚洲东南亚马来西亚柔佛州古来县宽柔中学古来分校高一理1的岱岱,祝她考试愉快,不要我教他后他又比我高分(突然很想骂话)。。。。

还有,最近真的很忙,希望岱岱要记得照顾身体,不要忙到没有睡觉,不然会发热器,然后长出痘痘,就会不美了。。。。还有,希望毁容后可以恢复美丽的容貌(我的鼻子长了),不然我要请王添彩(一切完美)来帮她整容会很贵咯。。。

然后,就没什么了,反正夜深了,乌鸦也死了,人也该碎了。。。。

最后祝林丽萍美女青春永驻。。。。还有岱岱也是(虽然几率不大),还有祝地球亚洲东南亚马来西亚柔佛州古来县宽柔中学古来分校校讯社的社员们考试加油。。。放心,你们的社长,也就是我啦!会加油(虽然已经很了)。。。还有,我们肯定是史上最强的社团,因为我们有神,国王,精神病院病人,李小龙,番茄加橙, 还有很多很多别人没有的东西。。。。哈哈哈哈哈

谢谢主持人,祝你恭喜发财,万事如意。。。

1.人照生命——替换风景
2.早安晨之美——盧廣仲
3.brave heart-宫奇骏
4.BUTTERFLY-宫奇骏
5.我爱你——盧廣仲
6.无敌铁金钢——盧廣仲
7.校园美女2008——盧廣仲
8.100种生活——盧廣仲

Anonymous said...

Zzzz said...
亲爱的主持人晚上好,
今天我想点歌给坐在我旁边的慧敏同学,
因为今天是她开心的日子,
希望你天天快乐!!
记得我们是要一起打败某人的...哈哈..
我们一定要加油!
最后,我想点歌给3E2的同学们,力扬新地(刘力扬新加坡后援会)全体的成员们--- 力扬就快要来新加坡了,一起倒数吧,那时一定会玩得非常愉快的... 要一起high知道吗?最后,我也要把歌曲点给全体933的dj门,尤其是木童和艾薇..
P.S. 希望能听到刘力扬的歌曲...
谢谢dj帮我念出我的留言..

歌曲:
1. 眼泪笑了
2. 我就是这样

Anonymous said...

ivy好,我是昊辰
我是第1次点歌,想把歌点给认是我的人,当然也要点给你啦!

Anonymous said...

Hi DJ,
My name is yu xuan. Thank for reading my comment.. I wish to thank NUH staff for taking care of me when i was under a leg surgery..

The song i would like to delicate is A Chord-够爱 or any Luo Zhi Xiang song

Anonymous said...

Ivy你好!
it is my first time!i wish 2 wish my friends good luck thanku,any song also can

yeetian said...

Hello dj =]
我是誼恬,這是我第一次在弦歌blog點歌給朋友門。。
上個星期六,我明明有寄到去弦歌blog但不知道為什麼當天卻沒有我的,
那時真的好傷心,害朋友門失望了。。
但我希望這次能被念出來。。想告訴她們我在澳洲很好,放心我一定會回去的。。^.^”
我想點歌給﹕
瑩瑩,燕,培婷,佳琪,凱薇,佩茹,佩偵,秀雯,鈺鳳,倍詩,佩容,欣琪,venissa,還有讀smk 烏路地南,認識我的人。。
另外,我還要點給我當兵的朋友門﹕
月婷,奕瑩,湘,凱珊,靜雯,嘉雯,薇瑩,可欣,佳麗,順吉(ju)小雞,志偉,阿soh(忘記了誰,那就抱歉啦)

謝謝主持人幫我念.出來哦!!^.^

想聽的歌曲﹕
泳儿﹕離開以後
鄭源﹕初戀女生
容祖儿﹕隱性情人

Anonymous said...

Hello DJ, would like to listen to

Wang Li Hom's Xin Zhong De Ri Yue
Or Wang Fei's Tian Shang Ren Jian

Thanks!!
JO

princess tickles tiffany said...

hellos ivy!!

Today i would like to dedicate this song specially to milubing and one bunch of my close friends including leepeng,huifen,junci,cherie and my best friend huiping... Although i know they would not hear it but i would like to wish they all the best and good luck in whatever they do!! Oh, and also wanna dedicate it to you also!! Happy working!! :D

the song i wanna hear: kai tian chuang(mayday)

Little Girl said...

last weekend just having a gathering with 2958 sisters!! Is a great gathering and is really good to have u all. Although we now all working at different places but still wanna wish u all have a excited & joyful life no matter wat happen! Do gambate for finding the Mr. RIght yo for those still single & available haha - Wai Wan, Jia Yi, Wei Chyi, Yin Yin. FOr those who already married - Ann Nee & Boon SIew, hope u happy forever ya! Fr Princess Theng

Anonymous said...

Hello 艾薇!

This is the first time I post song dedicate on "弦歌寄意 Blog". I am not sure whether my post will be read out and the person I would like to dedicate to will by chance listen to this deication.

I would like to dedicate the below song to someone special.

Message to him:

Thanks for everything you had done for me. Thank you for the sweet memorises...I am really touched.. If I do not have a boyfriend, I would really like to be with you.

from: NiNi


歌曲:
"李聖傑---很想說".
Time: around 9.30pm to 10pm

谢谢艾薇.......

Anonymous said...

DJ 你好!
好开心哦!终于考试考完了!
今天想点歌祝我同学Sheryl 生日快乐! 也想对所有NYGH 考完试的朋友们说:”我们终于考完咯!好好玩个痛快吧!”
我也想祝你工作愉快。
今天想听到S.H.E.的天亮了。

谢谢!

Anonymous said...

Ivy 你好!我是蕴怡!考试终于终于完了!!非常兴奋!haha!我想点棒棒堂的秘密基地给我同班同学们!谢谢!

Anonymous said...

hello, DJ(:
today's a happy day for me,
as it my birthday(:
i would like to dedicate a song for all my family and friends who made my 18th birthday such an enjoyable one.. also, i would like to tell all my friends good luck for the upcoming 'a's..

super junior-m's zhi shao hai you ni

LiLian said...

嗨!主持人好~
我是丽莲
我想点歌给我的宝贝
今天是我们在一起11个月01天哦~
我很爱昵哦~
我们还要在一起更多的11个月哦~

还有我药店给我的死党们:慧敏,虹,立敏,诗慧,慧华,柔!
我永远爱你们~
spm 加油~

歌曲;唯一

Anonymous said...

你好, 我是第一次用这种方式点歌. 我的朋友都叫我"lame" 我想点歌个我的班6c希望他们会听到.我想在11.00 播出 日期是十月十六日