Monday, October 6, 2008

弦歌寄意 17th Oct Fri

42 comments:

Anonymous said...

主持人晚上好 =]

今天是我父亲大人的生日,单恋对象的生日,和爱人的生日,所以今天特别想来点歌给他们

希望能在九点左右听到叮当的 [ 猜不透 ]

祝各位单身的朋友继续enjoy单身生活
祝各位在恋爱中的朋友能够继续幸福噢 =]

谢谢主持人,

Anonymous said...

Hey hey!现在应该有两个人在很注意地听吧。就是我和妹妹!哈!我是gillian。希望点"不完美"给我全家人:爸爸,妈妈,弟弟和妹妹。要跟他们说"string"!I would like to thank aiwei for reading this out for me too.Thanks!

Bee Lee said...

To 宝贝玮琪

希望这次的年终考试你能考到好成绩!! 加油!!

From: 你漂亮的Mummy

Anonymous said...

yeah!can remember me?!
好高兴哦!今天是我可以放松的第一天了!考试终于结束了!大家辛苦了!我好期待和朋友出去!大家都要好好轻松一下! 让我点几首歌来让大家轻松!尤其是1HDB的fang ran, gloria, chunqiu and many more还有我姐姐。
1-开心窗-五月天
2-潘朵拉-张韶涵
3-不想长大-s.h.e


9+

Anonymous said...

WEEEEEEEEEEEEE~~ 考试终于结束了!! <33 终于解脱了~ 可以尽情的玩了=D 好像和朋友出去哦..很久没有一起出去玩了~ 今天要好好庆祝考试结束~ 呵呵... 我想要点歌给:nicholine, gloria mei, chun qiu jie... 还有 jia ying 老公, woon min nuer, 其他儿子s女儿s.. love u all lots~ 还有全部1H的人...和所有认识我的人,和我认识的人...
time: after nicholine's 点歌...
songs: 下雨天-南拳妈妈
开心窗-五月天
or any songS~
谢谢=D

Anonymous said...

你好。。。今天是我的生日,我想點首歌給自己聼。。。我想在9pm~10pm點播(SHE - 五月天)給自己和Darling聼。。。祝自己生日快樂。。。


From 小櫻

Anonymous said...

主持人您好,
我想要点歌给鸿鑫,跟他说声生日快乐~想告诉他这几个月来我所作的事情都是真心的,之前的感情让我跌得不轻,是你让我改变想法,重新站起来~有些话不知如何表达,所以点播这首歌,希望你会专心听完这整首歌~统考加油哦,祝你考到好成绩~

想点的歌曲:
我一直都在-林稷安&程于伦(请一定要这首歌,也希望可以在9点左右播放~谢谢^^)

Anonymous said...

主持人好呀~

今天10月17号是我们高三理六班主任赖小梅老师的生日!

好开心哦!小梅老师教了我们三年哦~我们今年就要毕业了~有点舍不得她。

老师,谢谢您!祝您生日快乐~永远青春美丽~每天都要开开心心哦~

点播歌曲:
《早安老师》
《我们这一班》

谢谢主持人哟~

Anonymous said...

主持人好呀~

今天10月17号是我们高三理六班主任--赖小梅老师的生日!

小梅老师已经教了我们三年了~今年我们就要毕业了~有点舍不得她哦……

老师,谢谢您!祝您生日快乐~永远青春美丽~

点播歌曲(十点左右):
《早安老师》
《我们这一班》

谢谢主持人!From:巧巧

Anonymous said...

哈楼你好! 哇好兴奋呀,第一次点歌哈哈哈哈!

今天是我考试的最后一天,超超超超开心的!

在这里把我的喜悦跟大家一起分享lo 哈哈哈!

我想点任何棒棒堂的歌,超爱他们的! :D

谢谢主持人! 

--- 小宁

iVan said...

yoz.. im back remember me??? i hope so..today nothing much but only here to say that the Singapore Hit Awards theme song is nice and i look forward to the Singapore Hit Awards arrival. So happy for xiao zhu that he got get into 最受欢迎男歌手.After hearing his name is in i was so excited and started voting for him. All the best to xiao zhu and the others. i wanna dedicate the song to my friends include kay san ,Cheng Ji(even though i know he never listen),Tracy and many more and of course u and jiafa and Xiao Zhu!!!!Also 黑Girl rocks a lot like their songs!!!
songs i wanna hear:
1)ooxx-黑Girl
2)宇宙小姐-S.H.E
3)永恒的光辉

Anonymous said...

hello dj!
shan here. hehe
today graduate le!!! finally!!
but this means that it's time to do revision on my own le. monday onwards will have continue examination..so stress!!

i want to dedicate song for my beloved friends- ah en-song dao gay gay zi,ah booo(mum),ah ma(grandma),ah niao(bird),ah ying, baba xiao gou(dog),pei pei.. hope that we will meet up oftenly even after our olvl..
song: lao po by S.H.E

thanks dj:)))

Anonymous said...

主持人晚上好!

我是池容。。。记得我吗?

哇!好久没有听933 和点歌了。。。所以今天想点歌给我班上的朋友们 (st. gabs sec 的2E1 同学们!)希望他们能够考好成绩,能够到他们想要去的中三班(: (因为今年是我们的streaming year...超辛苦的!)

但是一切都结束了,可以好好的尽情去享受没有考试的日子去玩个够!呵呵;D

我也想点歌给我的cell group - saltedfishers! 希望他们能够永远快乐:)

最后,想要点歌给主持人们两位!谢谢你们读我的留言哦;)

想点的歌:只要是飞轮海的,我都随便。 由你们来决定吧:)

yj said...

hello ivy :D
today's really the last day of my secondary school life, our graduation day.
4years just passed like that..
i still remember the first time i entered the school, i wished i could get out ASAP..
but now, how i hope time will stop.
oh well, no use regretting (:

today maybe our last 'official' gathering in uniform,
our last day meeting together till class outing?
our last day that we'll see each other in school before O level starts..

thanks for all the memory, animal farm.the bad ones, the good ones.

wishing all of you all the best for the coming O level! (:

i would like to dedicate the following song to

-my class,
4s2'08 of opss; the animal farm,

-all the teachers who had taught our class before, like Mr Toh, Ms Lo,Mr Chua, Mrs Lee,Miss low...
the list goes on

-to MUM, to retarded shortie, to shuet jing, to ah pearl pearl, to liwen...
thanks for the friendship these 2 years..

-to ranie, alice, minghui, evon, jackson, chengying, ji, rubbish monster, hanlyn, APP....the list goes on.

-not forget YOU, ivy, mary ,chong qing &jiahui.. (:

-lastly to those who know me..

thanks alot ivy for reading this SUPER long dedication..
hope that everything will be read out.thanks alot!!

i'll like to listen to :
Vitamin C - graduation
No secrets - i'll remember you
emil chow - peng you

pls read out everything here!
thanks :D

Anonymous said...

cookie says...
I want to dedicate this song to 1 unity and all the people i know.
Thx 4 reading out my post... :)
Songs:
1)Perhaps love(The song in GOONG)
2)bu de bu ai

Anonymous said...

主持人,你好。
这是我第一次在这里留言。

我是想点歌给我班上的那一些洋葱们。
要他们能够趁还没有升上中三前能够痛痛快快完一天。
时间不多了,要抓时间玩!

还有,我也想把歌曲点给主持人你。
谢谢你把我的寄予念出来。(:

想要听到的歌曲:
SHE-沿海公路的出口
萧贺硕-不公平
棒棒堂-我们之间

谢谢你。
辛苦了!(:

PS. 我的寄予能在9.45到10点之间念出吗?多谢了!(:

Anonymous said...

HELLO ...DJ ,NI HAO .....
Today is my old dad birthday.... zhu la ba HAPPY BIRTHDAY
xi wang dian shou"sheng ri kuai le"
gei wo de lao lao ba ......
TQ....DJ
From ni de bao bei daughter.

serene said...

Hi DJ, i'm serene Koh, 21 this year been hearing 933 since i was 12. This the very first time came to this site don't realy get it how its work but really hope that i can have a song for my boyfriend jason mah, on 17th OCT Fri as its was our 1year anniversary any love song will do a message for him hope he will dote me like he always do forever thanks oh i wait at 9-10pm oh...谢谢主持人

Anonymous said...

Yay!今天终于考完试了!希望大家都能考到好成绩!:)

因为太久没有听到这首歌了,所以希望主持人能在十点左右播放周杰伦的《青花瓷》

谢谢主持人。

Anonymous said...

Hello 主持人 :D
Can you please read out the birthday character for 18 October also? Thanks!
Just wish to hear the character of people born on 18 October as it is a Saturday and most probably won't be read out.
Happy working and stay youthful! (:

Anonymous said...

Hi Ivy!!!
The last time i want to dedicate song on the blog but the date only have 13 october ....
i want to dedicate song to my beloved friends , family and everyone who knows me....
Yichen
Sheryl Teo
Cheryl Ho
Tilda
Clarice Limmy
Clarice Onggy
Adeline
Amanda
my beloved
Jasmine jie
Mavis Jie
Wen Wen Jie
Yen Yen Jie
Hui Hui Jie
and of course to Ivy and yes 933 djs...
Thankx....

jin - said...

今天是好友志伟的生日!
祝他生日快乐!天天开心!

然后也像把这首歌点给其他10月生日的朋友们:7号的新好,8号的樱铭,还有10号的祖琳!还有dj!

歌曲留给你选吧!

净慧

Anonymous said...

主持人~
你好啊~

To:惠崎


惠崎...祝你生日快乐~你要永远开心~开心才会变美美~我每年都会记得你的生日的~今年~
我可能没有买礼物~对不起~今天刚好我们考试完了~你一跑出去玩了~
你永远要快乐


songlist:
1)稻香
2)珊瑚海
3)f.i.r-love love love



谢谢主持人

Anonymous said...

主持人你好...

to:老婆


老婆老婆~
现在的你~
有没有在听?
我点了那么多次给你
你都没有听到
那么可惜
对了~
考完试了厚~
那天对不起
我以为你睡了
所以我没有打给你
没想到你会等我
真得很对不起...
下一次
我一定不会了

今年是我们第392天了咯~
我永远爱你啦~
早点睡觉~
考试累坏你了


songlist:
1)南拳妈妈-下雨天
2)我不配

Chan Hin Hiang said...

hello 主持人 i m hinhiang(chinese: xin xian)
this is my second time posting on the net. i missed the first time i post for my brother and aunt bdae. but hope the blessings is brought to them.
today i want to dedicate this message especially for my school mates from serangoon junior college. because today is our graduation day!! this also means that our A levels is coming! so scary, but we can make it to the university and be the pioneer batch to break our school record. do our sch proud and not let down our new principal!

i want to also wish my classmates from 2s17 all the best in the A levels and pass them with flying colours and i believe with our class usual, we can make it so just perserve!

lastly i wanna thank my best friends who are always by my side through this A levels. They are yanni, aizhi, sze xia, liyi, shereen. thanks for being there for me always.

thanks for reading out my duper long message and i really hope my message can be read out. also want to thank 主持人 and wish u hav an enjoyable day! =)

想点的歌曲:
1.zhou hua jian- peng you
2.S.H.E- lao po

Anonymous said...

Hiya all~

I would like to delicate a song for a very good friend of mine,Carina, who is getting married on the 18th Oct. I apologized for not being there for her wedding and I sincerely wishing her a blissful marriage and hopefully there will be a bub by then I return. Do take good care and keep in touch till we meet.

Erica
(Any songs suitable for the occasion on 17th Oct)
>> Thank you DJ <<

Anonymous said...

Hello. Today is milubing Sam birthday. I want to wish him happy birthday! Hope he enjoy it.

Sam yao zhao yi dian shui jiao woh! =)

Jia you & take care!

PS: MILUBING POWER LAH! =D

Anonymous said...

主持人好。
我是来自新山的诗慧。想点歌给我的妹妹,筱慧,弟弟,伟杰,还有一群在SSI一起念书的好朋友,智齐,翠珊,佳玲,文萃,欣喻,淑惠还有其他认识我的朋友。希望大家都能在STPM里,能考取好成绩。加油!加油!加油!!!


*希望能在9-10点之间被念出。
1)一起开始的旅程-SHE
2)如果能在一起-梁静茹
3)沿海公路的出口-SHE
4)下雨天-Lara
5)眼泪笑了-刘丽杨

谢谢主持人!!!

Anonymous said...

Dear DJ,

我是阿梦,想在今天点一首歌给朋友们。
希望所有的朋友天天开心,顺祝自己要快乐
谢谢主持人在十点以后播出。(:

歌曲:死胡同 刘力扬

Anonymous said...

主持人好~

今天是嘉琪生日,哈哈哈,想点歌给她听。
快要考试了,想对她说不要给自己这样多压力。
哈哈哈,休息一下啦。
因为我根本读不进。XD

歌嘛。。
杰伦的歌就好了~
希望能念出来哦~
拜托了~~哈哈

chicken_chic said...

主持人你們好,
我是來自香港的Yuki

我還記得以前有一段三年的Long Distance Relationship
當時的我常常到新加坡去

分手已兩年了
也沒有再跟他(Yong Huan)聯絡

希望他身體健康
生活開心快樂
我也希望有一天到新加坡去的話
我們仍是朋友吧

我想點古巨基梁靜茹的還是好朋友

謝謝 = ]

Anonymous said...

Hi DJ Ai Wei,

I would like to dedicate Zhang Dong Liang Bei Ji Xing De Yan Lei to myself as I have sudden urge to listen to this song tonight.I will like to record this song so can DJ pls play this song at ard 9.15pm?Thanks a lot!

princess said...

艾薇姐晚上好~

我是来自新山的小魔女,我想点歌给一个要跟我做陌生人的人。。想告诉他,我绝对不会再找他,我只希望他别忘记跟我的约定,好好努力读书,长大了要会为自己的将来作打算哦~

希望主持人帮我念出~
谢谢主持人哦!

princess said...

艾薇姐晚上好~

我是来自新山的小魔女!今天我想点歌给一位要跟我做陌生人的一位朋友~我想恭喜他终于考完了PMR,,我希望他能做到我跟他之间最后的约定,好好的读书,考好成绩哦~

希望主持人能为我念出~
非常谢谢主持人哦~(^8^)

princess said...

艾薇姐晚上好~

我是来自新山的小魔女!今天我想点歌给一位要跟我做陌生人的一位朋友~我想恭喜他终于考完了PMR,,我希望他能做到我跟他之间最后的约定,好好的读书,考好成绩哦~

希望主持人能为我念出~
非常谢谢主持人哦~(^8^)

princess said...

艾薇姐晚上好~

我是来自新山的小魔女!今天我想点歌给一位要跟我做陌生人的一位朋友~我想恭喜他终于考完了PMR,,我希望他能做到我跟他之间最后的约定,好好的读书,考好成绩哦~

希望主持人能为我念出~
非常谢谢主持人哦~(^8^)

princess said...

艾薇姐晚上好~

我是来自新山的小魔女!今天我想点歌给一位要跟我做陌生人的一位朋友~我想恭喜他终于考完了PMR,,我希望他能做到我跟他之间最后的约定,好好的读书,考好成绩哦~

希望主持人能为我念出~
非常谢谢主持人哦~(^8^)

Anonymous said...

hi,
long time nv leave comment to yes 93.3 Fm... this year i'm sec 3 and i have pass all my subject i am very happy at the same time i like a guy bt i dun know if he like me a nt soon we are going to different ITE Or Ploy i just dun know to leave any regret =( can u give me some suggest?
why jia fu nt in this program must wait until 11pm than can listen to his program than sometime i wait until i fall a sleep n i miss a lot of time haiz... i like the drama 2150 de yue ding very nice i love it even thought i hv miss some part... hv a nice day i hope to hear this song 小酒窝
can you say out jay new album gt wat song is nice so i can go and buy his CD...
sry can u say out my msg at around10.10pm ??? Sry and i will alway suppose YES 93.3Fm... jia you
from: jamie

Anonymous said...

zhu chi ren hao
wo shi jeslyn xiang dui bang bang tang de a wei shuo sheng ri kuai le. sui ran chi le yi tian haha.

xiang ting dao de ge:
bang bang tang

Anonymous said...

Sorry DJ.

The song i would like to hear:
Milubing san jiao xing.

I hope to listen it at 10.30pm. Thanks. Happy working. =)

Rinz Lee said...

Hi
Ivy,
明天是我小妹的生日。18 0ctober.Then wanna wish her happy birthday.May all her wishes will become true.Always happy,healthy and all the best.
Thanx for reading this mesg.
Happy working....

From Rinz @ Batam

J.WeI said...

嗨!!
主持人好!!
这是我第一次用这个方式点歌。。
之前写信也没有被念出。。
哈哈。。
我要点歌给所有今天考完政府考的form 3 学生们!!
尤其是读omega的呐!!
我想说:“努力了那么久考试终于完了!!let's play hard ya!!”
当然要谢谢主持人念出来喽!!
((o(^_^)o))
(好期待被念出来噢!!)