Monday, September 22, 2008

弦歌寄意 8th Oct Wed

29 comments:

Anonymous said...

woots! today's grass jelly's 15th year! HAHA happy belated birthday! @_@

-wu fa gui lei,derrick

Anonymous said...

hi~主持人好啊~
YA!!!明天我们就要考完EOY了~
还要考我最怕的chemistry n physic
我想点歌给'H'小姐~希望你能把最后一张考卷考好oh~记得我们的约定!! 僵王爷~ 哈哈~
还有希望所有明天考试的学生们加油!!!
祝3e2的班友们在明天的考试中考到'A's JIA YOU!!!
最后,我也要把歌曲点给全体933的dj们
想点的歌曲:
1. 我就是这样
2. 雨念
3. 拍写
4. 靠不靠谱
或是刘力杨的任何一首歌

Anonymous said...

I would like to dedicate song to Milubing nic as today is his birthday! Hope he enjoy himself, dreams come true. Nic must jia you! Hope milubing 2nd album sell well. I also like to dedicate song to all my friend, weiqi & sam as well as Dj. =)

Milubing power lah. =D

Milubing song- chen shu.

Thanks.

Anonymous said...

ivy你好!

上次那封信里面寫沒有聽到留言是個誤會啦!
因為我們是先寄了信再留言的,可是那些留言都有聽到!(因為每次聽:))所以謝謝你每次幫我們念信念留言,辛苦你了!

在這裡把歌點給所有在考試的人,要努力讀書!O水準要到了,希望大家都能考到好成績!

還有點給ivy!祝你工作愉快!

1. 愛在波西米亞-青峰,娃娃
2. 我愛你/早安晨之美-盧廣仲
3. 失敗者的飛翔- 陳綺貞

Anonymous said...

十月很多人生日哦
全部都是棒棒堂底弟 XD
今天是威廉的生日
想要祝他快點克服tempo的問題
還有還有無敵青春克中
粉絲們都很期待你下來的演出
所以加油了哦 !

想點:
棒棒堂: 跟著我的tempo
棒棒堂: 夢想巴士
棒棒堂: 大豬頭

Anonymous said...

Hello again AIWEI! <3

哈哈,考试期间一直都在点歌来疏解压力,但是!今天我考完了!哈哈哈哈哈,大解放了。终于,今天点歌给所有认识我的人,希望考试的分数会理想,大家可以玩得痛快。还在靠的人,像是心凤和刘子欣,哈哈,希望他们都会加油,还有给丽婷与美恩,我们的sleepover倒数两天了!
最后,点歌给全体933的DJ们,还有onlyaska 会员们,希望能再见面哦。:D

想听得歌:陶哲的 简单爱/爱很简单
     林宥嘉-我爱的人

谢谢你!(:

IRENE WANG said...

boohoohoo.

IVY, 这是我第四次点歌哦!

今天是我的生日.
我想在这里祝自己生日快乐.

希望自己可以在o level 里考到好成绩!:D

想把这所个点给所有考o level 的朋友, 我们一起加油吧!:D

希望可以在九点半听到, ivy 可以帮我安排吗?

想听:
陶喆 普通朋友

谢谢你!

哭宝

Anonymous said...

嗨!艾嶶你好,我是长美.第一次用部落格点歌,希望被你念出,谢谢.几乎每晚都在听你的节目,喜欢^周公^突然的出现,为节目増加了几许欢乐,你们的对话很搞笑.
把这首歌点给我的好友,小云,桂群,玮家,宝玲等,当然还有我的老公志刚,尼儿巧柔.
我想点1)神木与瞳-为你而活,
2)凯棋Fiona-忘了歌名
3)周杰伦-稻香
4)she-中国话

Anonymous said...

hi,weilong here,对一些很少见的朋有says to them how are you... also to those colleagues especially to wu ao in intertek hope you are well, and says happy birthday to those in oct ... weiwen, ada,eric

最后,我也要把歌曲点给全体933的dj们
想点的歌曲:
derrick, 无法归类
or 陈楚生有没有人说我爱你

Anonymous said...

今天是 promos 的最后的一天
太好了!! (:
我们都等了好久,哈!

在为 alevel chinese and PW chiong 前, 应该先enjoy& relax一下。 :D

所以,想把歌点给cjc's T31s, 和我所有的朋友! :))


thanks host! =DD

Anonymous said...

主持人好!这是我第二次点歌!可惜我以前点的歌没有读出来!我希望这次能读出来!
明天就是学校年终考试的第一天! 好可怕哦! 希望我的好朋友fang ran, valerie and 1HDB'08 people ,都加油!考取好成绩!!! 记得不要紧张! 加油加油!我要点周杰伦的稻香 or any song><! 谢谢!

Anonymous said...

hi,ivy,
我是瑜珊。今天是我朋友-靖怡的十四岁生日。想祝她生日快乐,希望她会喜欢我送她的生日礼物。最近,我的一个朋友好像把她从我身边抢去了,我只能装着不知道,但是我真的不想失去你这位好朋友。我很清楚那个人的成绩比我好,又风趣,又。。。终之,条件比我好很多。不管怎样,到最后你选着和谁作好朋友,我都会准重你的决定,只希望你能永远记得我这个永远支持你的朋友。。。把这首歌点给你-ivy,靖怡,鸭子,椰子,马铃薯,外星人,蟋蟀还有认识我的人。能不能帮我在10。00 之后念出来,谢谢你哦!

1)转机-潘玮伯
2)我不想忘记你-郭静

_germx said...

我今天超开心的!
终于考完试了!
真的是痛苦的两个星期!=[
想必我的床一定很想我!
哈哈哈哈!!
真的不够睡呢!=[
所以想点给考完试,
很正在考试的朋友啦!
大家加油啦!=]

细菌=]
阿宅失眠日记- 宅男塾

pErfectNotpErfEcT said...

HiHi^^ ivy & jia fA im amy =)
today is my sis jasmin moh ming li (i need to write her full name cz in this sml world there is alts of gal ladies call jasmin hope she wont b angry lo hehehe.. if angry also no choice already as i already write it than "soRRy" lo)

today 081008 is her 28th biRd Dae i dont knw that will she heard it ant =[ bt anyway i would like to dedicate a song tittle " yoNg Qi, nEver HaD dreaM cOme true, wei Yi oR xiao wei."
those r her fav song hope u can pick one frm here thAnkS.

i would like to wish her a Very hAPpy bIrThDaY mAy aLl hEr dReAm & wIsH camE truE

mAy aLl her woRries N strEssfUlnEss bad things go aWay frM hER

tHaNkS
I & Jf

Anonymous said...

DJ好!一个月没点歌了!
考试真的好忙好忙!
希望你还没忘了我!
不知不觉都已经是十月了!
今年,学了好多好多。
成长了不少。
人生真的有好多道理要等着我们学习。
发现生活中有好多好多的美好,只是正等着我们去发掘,发现。
要快乐其实可以很简单
只要我们懂得勇敢的面对一切挑战,
不做亏心事,并懂得原谅他人,快乐其实就在不远了吧!
今天想点歌给aunty baichi 听,对她说,真的好爱好爱你,希望我们还有更多更多的anniversaries!真的非常感谢你把那么多的快乐带到我生命里。

想听到的歌曲:
小太阳 五月天
无条件为你 梁静茹

Anonymous said...

hi ivy,

today is my mum's b'dae, so can u pls pls read out this dedication. I wanna wich her a happy 53rd Birthday. May she stay healthy forever.

Can i have this song for all elva fans and other listeners to hear pls: More More More (top choice)
if nt can i have Chong Dong?

Elizabeth Chew said...

hi~主持人好!?
i hope tat i could 点歌给 my ex-boyfriend...today is his birthday! and i hope to wish him all the best! and to all Yes 933 DJ!
thanks :D

想点的歌曲: 潘玮柏 - 路太弯


KUMIKO

Anonymous said...

Hey Ivy!

This is my first time posting here =) I just wana wish all sec 4's taking O levels this year GOOD LUCK! Study hard! But dont study till ki siao! haha And all the best to Jean, minyi, biru, kelleynne, jiahui, michelle, joan, funjuin, keejia and especially 怪胎 hui yi! We can definitely survive O's!

I would like to request for 怪胎 by 郑中基 thx!

Anonymous said...

ivy 你好


今天是迷路兵 nic 的生日, 祝他生日快乐, 开开心心!


请播: 成熟

谢谢 ivy :)

Anonymous said...

hi ivy!
im here to say Happy Belated Birthday to Jingyi!!
and i wish to dedicate the song
半生熟by pin guan and penny.
wish her all the best in her studies and may her dream come true.
thanks.:D

Jun Hao said...

*HOPE IVY CAN CHOOSE THIS POST AS IT IS VERY IMPORTANT TO US. THANK!!!

HELLO DJ

TODAY IS THE LAST DAY OF N LEVEL. THAT MEANS WE ARE GRAUDATE.I WOULD LIKE TO DEDICATE SONG TO ALL MY CLASSMATES FROM XINMIN SEC CLASS 411 N OUR FORM TEACHER MR TAY. HE HAS BEEN TEACHING US FOR THE PAST 2 YRS. HE IS THE BEST TEACHER THAT I EVER MET. OUR CLASS HAS BEEN TOGETHER FOR THE PAST 4 YEARS. HOPE AFTER OUR GRAUDATE, WE STILL CAN REMAIN CONTACT TOGETHER. the most important want, Mr Tay. Everything on the above, made everyone don't feel like graduating, I will miss every single of it, and how we slowly become co-operative class, and now it slowly come to the end of it . After our N's level, after our class chalet, after our prom night, it really comes to a wonderful fullstop. Every teachers who taught us before, had tahan our noisy-ness/nonsenses and still didn't give up on us. And they are all fantastic teachers, great teachers also.

AFTER PROM NIGHT, CLASS 411 will go into the history. CLASS 411 ROX!!!


friend forever



From
Junhao

YUAN SHOU Association said...

hello..dj...shan here!!haha my olvl start next week!! stress argghhh!! hope to excel. btw i also hoping that all my friends in adss 4e1 and 4e2.let's excel together guys!!!!.
graduation day will held on next week!! miss you guys..

she bu de, i forgot the singer name. but she sang bu de bu ai with pan wei bo..

Anonymous said...

生命走到了一段,往往会迷失方向。
真不知道现在的选择是对的吗。
也不知道自己的目标是不是永远只会是个梦想。但是还是希望大家能够找到方向,朝目标迈进。
人生存着的意义到底是什么呢?
这是要送给所有认识我的人还有你ivy.

雨天
思念是一种病
勇气-迷路兵

谢谢!

Anonymous said...

主持人好啊!^^ 我已经点歌不止一次了,但每次都没有被念出来,好可惜哦!明天就是考试了,好紧张哦!>< 我要祝立化中学1H 的全部同学考试顺利,不要害怕,我希望全部人都能拿到好成绩。我要点郭静的‘下一个天亮‘ 特别给salmon, yoghurt, 怡秀,方然,nicholine!加油加水,减压减力!

Anonymous said...

Happy 3 year anniversary to my beloved wife, Jillian! Thank you for giving me 2 wonderful sons, Jayenn & Jayler. I love you!

Ivann

Anonymous said...

ivy你好!

今天是Emily的生日,我想点歌给Emily,希望她能每天快乐,幸福。
生日快乐!

我也要把歌曲点给全体933的dj们

想点的歌曲:
吳克群 - 為你寫詩
周杰伦 - 最长的电影
张惠妹 - 如果你也听说
品冠,梁靜茹 - 明明很爱你

Anonymous said...

ivy ni hao (:
kao shi zhong yu jie shu le :D
wo zai zhe li xiang dian ge gei suo you one b de tong xue you qi shi faith, michelle, peiying, lizhen, anna, xin yi, glen, jie ming, junhao, liguo, di yuan, hong rong he daryl bing zu ta men kao dao hao de cheng ji.
xiang dian de ge zu:
1. xiao jiu wo.
2. wu fa gui lei.
3. wei ni xie shi.

Anonymous said...

hey ivy! yipee i finally can have a good break! =D

1. 愛在波西米亞-青峰,娃娃
2. 早安晨之美-盧廣仲
3. 周杰伦-稻香

Anonymous said...

want to dedicate a song to all BY2 fans in singapore...

dedication: BY2.. hao hao ai O