Monday, September 22, 2008

弦歌寄意 29th Sept Mon

20 comments:

Anonymous said...

Yay. I wish I'm the first


Hi Ivy


今天心情如何?
Give u a big big smile
^__________________^


今天is宝贝节,so 我又来点歌了~~
希望点播能在九点零三分听到 =p
没有啦~ 就九点左右,
因为我每次来点歌他都没有听到 =(


今天想点飞轮海的 [ 超喜欢你 ] !
如果没有的话~
希望能听到萧宏仁的 [ 原来你就在我身边 ]


想把歌曲点给[ 你 ] ,[ D.T. ] ,和 [ 小黑 ] ! 因为小黑喜欢29号~


谢谢你! (一鞠躬)


你知道吗? 在爱情里花心的人,通常在友情都花不起来。 在友情里专一的人,在爱情通常都异常专一噢 =)


外星人男朋友很爱你! =D

祝大家
保持心情愉快噢 ^^


,米

Anonymous said...

hiies Ivy !!! This is the first time i dian ge for someone .. hope it gets a chance to be broadcast . up till today , he (Jm) has left me for 7 months exactly and i am still waiting for him to return . i wanna let him know that i really miss him and love him lots still ..
I hope to hear 黄品源-你怎么舍得我难过 at around 9 pm . Thanks and also sorry for the inconvenience caused because i cannot type in chinese ..

Anonymous said...

哟~~主持人好~~!!

最近大家都好忙啊。。。
忙什么呢?
考试啦~~!!!
接下来就是“考试马拉松”了。。。
大家要加油哦!!


这一个月。。
或许大家见面的机会都会减少。。
但是我相信感情是不会变的!!!
大家快珍惜现在相处的时间吧!!

想点给宏伟,永鸿,奇敬,嘉政,伟铭,凯杰,俊庭等,全体初三三的同学。。我们永远都是好朋友~!!!哈哈。。

还要点给那个整天和“他”sms到半夜的一位好朋友。。。祝她和“他”长长久久~~


想听到的歌:冲动(ELVA)
希望在九点三十分播出。。。






谢谢你主持人~~!!加油哦!!^^

Anonymous said...

Hi,933的DJ们,大家好
今天是我最重要的朋友生日
所以我想点首歌给她
祝她生日快乐还有想对她说
“我们的友情将会是永固的”
也把这首歌点给所有933的听众和DJ
也谢谢把我的留言传达出去。。。

张韶涵的歌就行了,谢谢

Anonymous said...

Hi Ivy. About 3 more weeks to O level Examination, thats so so stress!! Wanna dedicate 罗志祥-做得到 to all my friends expecially junhong yiliang gary andy meijuan janet binni and WGS-4E1 ppl, wish them all the best and jiayou for anything and everything! cheers!

Anonymous said...

Hellooo,
may i dedicate a song to myself?
i would to hear any songs from energy. I really need ENERGY to boost my fighting spirits, haha. Am getting pretty much drained out nowadays. thanks xD

P.s: well, i have a small request...can i have the song be aired between 9 to 10pm? paisei lar..

Andrew said...

Andrew said,

Hai,主持人你好!
九月三十号是我女友的生日,但我想通过在九月二十九号晚上的弦歌寄意里点一首生日歌送给“他”听。同时请主持人帮我传达记语:
“珍:谢谢你在我最需要的时候帮助我修理我的车,虽然数目不大只有八十块,但对我来说是当时最需要的。虽然你一直说我不够用心,但是我会用心学习的。我很想对你说:‘谢谢你一直的提醒,我爱你!’也想祝你生日蒙恩!主持人真的真的希望你能帮我读出这段寄语。谢谢你!

Andrew said...

Andrew said,

Hai,主持人你好!
九月三十号是我女友的生日,但我想通过在九月二十九号晚上的弦歌寄意里点一首生日歌送给“他”听。同时请主持人帮我传达记语:
“珍:谢谢你在我最需要的时候帮助我修理我的车,虽然数目不大只有八十块,但对我来说是当时最需要的。虽然你一直说我不够用心,但是我会用心学习的。我很想对你说:‘谢谢你一直的提醒,我爱你!’也想祝你生日蒙恩!主持人真的真的希望你能帮我读出这段寄语。谢谢你!在九点十五分左右读出行吗?再次谢谢你!

PaM said...

hi,ive,i m jia qi.
today is a happy day for me!i m looking foward to fahrenheit xiang ru fei fei concert on 19 december.they rox!!!!!!!!!!i wish to give this song to jia hui,ive and all 933 DJ.u all rox!today,i wish i can hear



fei lun hai-chao xi huan ni
fei lun hai n she-xin wo

Anonymous said...

Hellos Ivy!:D

Haha. i have been missing for very long yeah?
But i am still listening to Yes 93.3.
But not so often past week fews because i was quite busy.
Now i am having exam,93.3 must accompany me! haha.

I had bought fahrenheit ticket on 23 september. haha.
Im so exciteddddd. =X

Hope that i can get 3A so that he will treat me! haha!
Ths main point to me is not the meal..

I want to dedicate

1.Xia Yu Tian
2.Cha Qian Er Guo
3.Any Fei Lun Hai Song.

Thank you! :D

Anonymous said...

hi IvY...
hows eeur dae?
lols...
YINGSHAN HERE...

mondae...
omg...
8.00 got yishijie ethe-real...
in superband...
plz support for yishijie everyone there lols...
can i pick jap songs?
ok tis song is to all my frenz and all other yishijie fanz...

luvs yishijie...
song to eeu kor...
still in army so cool...
lols...jiaoyous benben cong niid all...


-endless story - 伊藤由奈
-itoshii hito -miyavi
-beast of desire-Versailles


thank You...

Anonymous said...

This song i wanna dedicate to Jia Jun from NTU. Hope he cheer up and in life, everyone will bound to face sadness... Jia you.

Sister Ivy can u please help me play 留我在身边 - 大嘴巴. Also wanna dedicate the song to u, handsome jiafa and pretty ma li and cute peifen.... STAY HAPPY GUYS..

Megan Lee said...

Hellos,

my second time dian ge.
first time i didnt hear my comments, so i am trying again!
hahaah, i wish to hear the new song of JayChou.
thanks you! Wish you have a nice day! takecares.

Anonymous said...

hi DJs

quite some time never dedicate already....
i wan to dedicate to
1)all my graduating friends,21 days to o level,hope all of us do well and go to their desire school
2)to jerome and weiqi,hope that both of you to be better,almost everyday quarrelling...
3)to team B.j.E,this sunday is our match already,good luck!!!
4)to bestie elene,just wish you good luck for everything

time:9-10pm

坏人名 said...

hi Ivy 你好,

我是KM,这是我第一次上不落个点歌,我希望主持人能念出我的留言。这首歌是要点给我的最心爱的宝贝收听,她就要考PMR考试了,这一阵子她的压力很大,每天读书都读到半夜三四点,我看了很心疼她,又不知道要怎样帮助她,希望她不要再这样给自己太大压力了,尽力就好,我也相信她是可以做到的,加油,宝贝。还有最后要告诉宝贝的事,我爱你,宝贝。。希望她听了可以松解一下,放松心情去面对考试。。。

我要点的歌是
周杰伦—彩虹
或者
S.H.E--沿海公路的出口

如果我的留言被念出真的要特别谢谢主持人了。。谢谢你主持人Ivy小姐。。。

Anonymous said...

嗨你好!

这可是我第一回在933点歌,真希望能听到SHE-《安静的》!我想把这首歌点给慧玲。我知道这些日子你有点不开心,我也感到难过。我也无法为你解围,有时还可能把你搞得跟烦!对不起!我只想告诉你。。。我会加油,为慧玲而坚强!我会安静的期待我们整整为彼此关心和付出,手牵着手的日子!给我们一些时间。

慧玲,莨棋因有了你而开心,他也愿给你开心和幸福!

谢谢DJ!

~莨棋~ =)

Anonymous said...

小惟,小晴你们要加油啊
我们一起度过sweet sweet的日子

想听到:张悬的宝贝

Anonymous said...

小惟,小晴你们要加油啊
我们一起度过sweet sweet的日子

想听到:张悬的宝贝

Anonymous said...

小惟,小晴你们要加油啊
我们一起度过sweet sweet的日子

想听到:张悬的宝贝

Anonymous said...

主持人好~

今天我想点一首歌给螃蟹~

简单爱-jay chou
勇气- 光良

想告诉她 ,

我希望你能给我一个机会,也能给你自己一个机会.我知道错了!没有你的这些日子好难国!

爱真的需要勇气!


我会等你..
i love you

Thanks 主持人~


shenmishazi