Monday, September 22, 2008

弦歌寄意 30th Sept Tues

19 comments:

Anonymous said...

hii

我要点歌个我的好朋友yongsheng..
今天是他的生日。。
我要wish him a HAPPPY BIRTHDAY..
and stayy happy...
and also wana ask him to contact mi wen he heard this...

song: fish leong-会呼吸的痛

Anonymous said...

Hello
今天是 me and darling's 1 yr 4months!! He is in camp now so we can't celebrate but still i want to say i love you darling and thanks for everything!!!

Lastly i would like to dedicate the song to all my friends and especially SP WUSHU!!! & all 933 DJ!!

Also hope everyone can help to support
www.caramel--sweetness.blogspot.com[Hand made accessories]

Song i would like to dedicate: Chuan Shuo

Thank You very much!!! ((=

^xian

InterArsenal said...

今天是我的生日,我想点首歌给我自己。虽然我很怀疑我到底哪天听不听得到(因为我住在马来西亚),但我真得很想试一试。我已经很久没有听到了,让我很怀念十几年前的人和日子。谢谢。

歌曲:张学友所唱的933生日快乐歌。

Anonymous said...

Ello!!

我想点《安静》给学长。
因为我觉得他喜欢这首歌。
希望他过得好。

谢谢!

-小君

Anonymous said...

Haloha!!!
我想要点歌给我很爱演也很碍眼的朋友伟贤!因为今天是他的“寿辰”。。哈哈...想祝他每一年都一样帅帅的...酷酷的哦!天天都要开开心心的哦!当然也要祝他今年能够考得状元!听到了就赶快来跟我道谢吧!哈哈...
Happy Birthday!!!生日快乐!(^o^)
谢谢艾薇n家发帮我念出我的留言哦!
感谢你!!!!

song: 933-生日快乐歌

如果可以的话我想在10:30pm左右能够听到!感谢你!

Anonymous said...

hilo!

jaspanda here!
promos end todae! i m so happy..
todae [24/9/08] i m super sad n stress.. cux i think i did badly for my test.. i haf been hoping for todae to come since de fri before [start of promos]!!!

wana delicate de song jay chou jian dan ai to my best friends, geraldine (sardine) n june (porky) and kheng li(piggy).. thank you all for ur support during dis exam period.. =D

love love love! =D
panda rulex!

thanks for reading my post.. =D

Anonymous said...

主持人好!
我是JOANNE,可是大家都叫我小朋友!
哈哈!
我要謝謝一個人,他就是我媽媽啦!
我要謝謝他沒有丟下我一個人,謝謝他那么照顧我噢!媽媽,謝謝你噢!愛你噢!
講真的媽媽,沒有你。。我真的不懂要怎么過日子叻。。
雖然我不懂明天你能不能來看我,不過我會加油的!
我還要謝謝一直在我身邊支持我的好姐妹們
香牙姐夫,彩菱,浩愈,丸子,好朋友,zk。。。



謝謝主持人,幫我念出我的信息
(我希望可以在10點到11點聽到我的信息)



想聽到
-為你而活

Anonymous said...

主持人你好!
我是第一次来点歌哦(:
今天是我好朋友 毛毛虫嫂(小婷) 的生日。
想要祝她生日快乐,天天开心,EOY 加油!

星期五就要考科学和历史了。
都是需要很多准备很多资料的科目。
所以蔡厝港中学,中二的朋友加油啦!

也希望 Chua Chu Kang Secondary class twosix 的所有同学们,苹果之家
和认识Felicia的人,年底考试都及格!

我爱twosix,也爱他。
想把歌曲点给认识我的朋友们和主持人收听。

想点的歌曲:伍家辉-虽然我愿意

谢谢主持人把我的留言念出。

Anonymous said...

Happy Birthday Weiting!
It's your 14th Birthday! Have fun & hope you do well in your exams.
God bless you!

song: 933-生日快乐歌

FROM YOUR FRIEND, Joanna

Anonymous said...

hi
今天是我的生日。我想点歌给933Dj 和我的两个好姐妹。希望考试的人都拿到好成绩。


wish to hear 林侑嘉song

Anonymous said...

主持人好!这是我第二次点歌了。。。哈哈。。。我今天想点歌给我七个宝贝的公主们、犬太太以及calista。。。一转眼,我们就要毕业了;一转眼,四年与你们渡过的美好时光要告个段落了;一转眼,一切完美中的完美这么快就消失了。。。但,千万别忘了我哦!要永远的宅一块!所以,我想点的歌曲是小猪的“当我们宅一块”!我们也一定要在"o"水准考试中考取最棒得成绩哦!

Anonymous said...

IVY 好!
考试越来越接近了.
可是这也代表很快就要结束了!
想点歌给在读书的朋友们收听.
这包括了:慧卿,金茗,佳宣,lyndsey,mei li, vivian, heather, pei hua还有yiying.大家要加油哦!
虽然说明年大家有可能就要分开了.
但不要忘了我们十年后的约定哦!
25-09-2018

想听到的歌:
-我会很爱你;jerry yan
-开天窗;五月天
-离开地球表面;五月天
-不够成熟;by2

--大约在9.30到10.15念出--

辛苦你了!
谢谢!

Anonymous said...

Hello,
I want to dedicate a song to my friend, Lina.
[Can you help me read this message to her.]
Happy 18th Birthday to You!
It’s really good to have you as a friend. =D
18 le hor, don’t always blur blur de. Ooh ya, and you get sick easily so try not to stay up late too often to watch shows on Youtube, get enough rest yeh!
I will also like to wish you all the best in your academic, Jia You and health too, DON’T fall sick again!
Once again, Happy Birthday.
Song I want to dedicate to her could be any song sang by S.H.E, Jay chou or Rainie.

I hope this message can be read out ard 10pm.
[sorry for posting this message so late. if can't get it read, it's ok. =D]
And Lastly Thanks! =D

_germx said...

这两个星期是midterms考试!
真的觉得压力越来越大了!
所以想听听energy[天生反骨],
让自己有不服输的精神!
好友想对正在考试的朋友说一声加油咯!=]
大家一起努力!=]

细菌=]

Samantha Kaylee Whang said...

HEY DJ! HAHA

Writing in to dedicate this song with my gd schoolmate whom I have known since Pri 5 (Rainy Poem) who also wrote in today! :D

Would like to wish all my friends (7 Gong Zu, calista, cheryl, shensi, joan, church mates & many many more, not forgetting the DJ !) a happy night!

& Good luck for Os! You all can do it!

*Dedicate : 小猪的“当我们宅一块”! *Easier for the you, the DJ (If our dedications are read out at the same time!)

THANK YOU!

YAYNESSWINNIE said...

Hello Ivy, I am Winnie.
(I hope you can read out my message between 9pm to 10pm)!
This is my 4th time to make my dedication.
The last 3 times did not manage to be so lucky to be picked up. Haha!
I bought Fahrenheit Xiang Ru Fei Fei Concert ticket le! So high now.
Wish that time will pass fast and soon they will come singapore in two months time :D Hoho!
Just wanna tell Chen Hui Shan, you have to appreciate Xu Hang Tong! Give yourself a chance alright?!
Dedicate this song to huishan, felicia, ruihan, dorisa, airport, fangyan, lynn, jiahui and co and Ivy.
Lastly, I want to hear this song by S.H.E - 安静了

Pei Yee said...

分享会刚结束,希望团员们能更努力,
在下次的演出表现得最好给大家吧~干巴爹
JH Renaissance Choir...
明天的训练营要玩得开心哦~哈哈
From:佩仪
点播歌曲:会呼吸的痛-梁靖茹

Anonymous said...

helloooo

我想点歌给我的朋友,
zoey, ivy, yuqian, shimin,
我希望我们都可以在这个年尾考试
拿到非常好的成绩,
加油!


想要点的歌是:周杰伦的新歌-女儿红。

Anonymous said...

Hi,
Psle Coming.Hope MFPS P6sixes will get to their dream school!
我想点的歌:
第一天-Sun Yan Zi
出神入化-飞轮海
Thanks!!