Wednesday, September 3, 2008

弦歌寄意 14th Sept Sun

38 comments:

cAreBeArsSHiNe said...

Hi Ivy.

Pardon me for being unable to write in Chinese. Hope you will not have a hard time translating this post. :)

Either song:
1) Penny Dai and Pin Guan - Ban Sheng Shou

2) Ah Xin and Ding Dang - Zhou Huo Ru Mo

3) Fan Fan - Yi Ge Xia Tian Yi Ge Qiu Tian

Date: 14th Sept 2008
Time: 9.30 p.m. - 10.00 p.m.

Message:
Yubing, Happy Belated Birthday! It's been a week since your birthday. Wanted to dedicate a song to you on your birthday but was late in leaving Ivy this note in the blog. Still, wanna wish you Happy Birthday. Hope you've enjoyed your birthday celebrations. Thanks for the friendship you have given. Through thick and thin, cheers to our friendship. Hope you like the song dedicated. They're your favs (song 1 and 2). Meiyan

Anonymous said...

主持人,你好!
我是FLORENCE。。
今天想把歌曲特别点给今天过生日的雪琪。。
雪琪~~生日快乐!!十八岁了哦。。
虽然今年的生日不能和大家一起帮你庆祝。。不过我还是要通过弦歌寄意把我的祝福传达给你哦。。
这一年来,毕业了。。大家都有了自己的方向。。不过我们还是能够成为好朋友。。真的很珍惜这份缘份。。
真的要跟你说声谢谢你,朋友。。谢谢你一直以来的照顾,鼓励。。虽然每次打电话给你,你都不多话。。不过我都能够感觉到你对我这位朋友的关心。。真的很庆幸能认识你这位好朋友!!
希望我们这班好朋友永远都不会失去联络。。不管以后大家升学后距离有多遥远,我们将会是永远的好朋友!!不管遇到什么难题,都要记得我。。因为我永远都会在心底给你最真诚的鼓励。。加油哦!要好好照顾自己哦!wish you all the best in everything and stay sweet and happy..!!

=florence=
songs
1. 老婆 SHE
2. 少年 光良
3. 一个像夏天,一个像秋天 范范

Anonymous said...

今天是中秋节, 希望家人都能开开心心的。 月圆人团圆。希望所有认识我的朋友都能幸福快乐。活在当下。
惠妮上。
希望能听到的歌是苏达绿的相信。
谢谢

Anonymous said...

今天是中秋节, 希望家人都能开开心心的。 月圆人团圆。希望所有认识我的朋友都能幸福快乐。活在当下。
惠妮上。
希望能听到的歌是苏达绿的相信。
谢谢

Anonymous said...

Hello!

Here to dedicate a song to my dearest(s) qiuhui & yanmei.

It's kiwi aka qiuhui bday today!!! weeeee hope she stay pretty n happy always.Jia you for As k =)

Heh

Song list; yao zi (derrick), li ge (tension), ni zou tian qiao wo zou di xia dao (derrick)

Wish derrick happy bday in advance tooooo!! Hope wu fa gui lei da mai and everyone to be happy always!!!

Thanks!

Anonymous said...

主持人,你好!
我是涌轩~
想把歌点给欣宜~
欣宜~今天生日快乐~(可以的话~主持人请帮帮忙替我唱唱生日歌~谢谢~)
aunty又老1岁了啦~

你要快乐阿~
友谊长存~


songlisT:一个像夏天一个像秋天

Anonymous said...

主持人好~
今天中秋节应该是月圆人团圆的,可是我却因为课业的繁忙已经3个月又1星期没回家了,好久没看到家人朋友了。。

今天就把歌曲点给爸妈、老姐、老弟、老妹、筱珊、慧珊、凯馨、秦政、依雯、美云、慧萍、君伟、泽敏、佳仪、欣渝 & 其他认识的人等等~

祝大家有个美好的中秋喔!在读书的要发奋图强、为事业打拼的要力争上游、在寻找爱情或已经找到的人,但愿爱神永远眷顾你们。至于我自己,我希望今年的 FINAL YEAR PROJECT 可以顺利完成,顺利毕业!

谢啦!可以听到任何一首李圣杰的歌吗? 他的歌声好有感情的说~

Anonymous said...

HELLO 主持人!

我是Jess,今天是中秋节,要祝我的家人中秋节快乐,希望大家每天都幸福快乐!刚好今天也是我的生日,要祝自己happy birthday!也要谢谢伟大的老妈(Karen) 很辛苦怀胎十月,老妈你是最伟大的!我知道我常常让你担心让你操心,我一定会努力做个有用的人,做个孝顺的女儿,老妈我爱你唷!!hehe...也要谢谢我可爱的老妹(小毛球)愿意包容我的坏脾气和总是给我很多鼓励和支持!

最后也要把歌曲点给神木与瞳and fans,祝大家中秋节快乐!希望大家多多支持美珍和Yuming!这张专辑制作的很细腻,歌曲也选的很妙,让大家听见了美珍和Yuming的默契,爆发力和进步!听我这么说也许没有什么说服力,还是建议大家可以买张专辑仔细聆听仔细欣赏吧。


歌曲:

神木与瞳 - 爱链 (Track 5)
神木与瞳 - 草戒指 (Track 7)
神木与瞳 - 爱在末日前 (Track 3)

Anonymous said...

哈咯lvy和家发!
我是chayee。
今天特别来点歌,因为今天是中秋节。
先祝两位中秋节快乐!
然后我想点歌个我的家人和朋友。
其中包括marilyn, suhui, steffi, shermin, huang rong, vivien. xueqi和fufen。
我非常高兴有他们这样的朋友。
希望他们每一天都可以过得很开心。
最后谢谢你们念出我的留言。

请在10pm以前念出好吗?
只要是S.H.E的歌都可以。谢谢:)

Anonymous said...

哈咯!!
主持人好!
我是寿司!!

今天是中秋节耶!!
好好噢。。
可以吃柚子和月饼~
祝你们中秋节快乐 XD

我要祝怡秀,木头,家慧,丽秀,雯欣,思敏,思颖,欣怡,joyce,jiehui,jiayun ,我的家人。。
当然还有他。。大牛。。
中秋节快乐,
并把歌点给她们!!

最后就是主持人你!!
谢谢你把我的留言念出!!
我希望在0900-0930播出!!
若不能,也请不要太迟播出哦!!
因为我怕我的朋友睡了,没听到!!
谢谢!!

歌曲:不,完美-李玖哲
我会好好过-李玖哲
喜欢一个人好累-咏儿

Anonymous said...

主持人好!

今天是我好朋晋蔚的生日!!也是我第四次写信哦!!想祝她生日快樂,希望她今 天玩的很愉快!最重要是身體健康, 一定要天天開心!!我也希望认识我的朋友也 会天天快乐!
祝Y.E.S 933的DJ’s会身体健康!! (:

想听的歌曲是:
*S.H.E-你最近还好吗?
*何维健-无法归类

-洁莹

wannabws said...

Hi Deejay,

this is for my beloved darling, pinky fei zai. Hope he will take care and remember the days we have spent together.

Song:
Nan Quan MaMa- Xia Yu Tian

xie xie
Doo Doo

Anonymous said...

today is my friend kelly's birthday.
hereby i wan wish her happy birthday! (:

i wan dedicate these 2 songs to her :
wu fa gui lei (derrick) & yao zi (derrick).
hope she enjoy her birthday! and stay happy always. (:

Anonymous said...

Hello Dj,

Sorry for the English post. =)

I would like to tell HIM, happy 1year and 5 months. Altough we still have a very long way to go, i believe in you. Exams are round the corner, make sure you study hard! Jia you!

Also, thank you for all your love that you've showered on me. Thank you for being so caring, understanding and tolerating. I love you always.

Songs:
1: Qi Li Xiang by Jay Chou
2: Cai Hong by Jay Chou
3: Zhi Zu by Mayday

Thank you Dj, take cares.

WJ =)

wannabws said...

我要点歌给可爱的猪/名叫pinky tan fei zai. 我要跟他讲无论你在哪个角落的世界里,你给我美好的记忆是永远在我的脑里,永不泯灭! @我要点南拳妈妈《下雨天》

Anonymous said...

Hi ivy,

It's not any special day today, but i just wanted to dedicate song for my friend in bukit batok ite. Finally it's out attachment time, let's all put in our very best and strive for it. ^^ Everyone jia you ba. 8 more weeks to go. xD

=nini=

Either song:
1) zhang shao han - zhen de

2) luo zhi xiang - hao peng you

3) liang jing ru - ke le jie zhi

Anonymous said...

有是星期天了!哈哈,我喜欢星期天,因为星期一总是能看到《无敌珊宝妹》中的栋梁!上个星期天的点播没听到哦。。。我的mp3那么巧没电了,就只好再次在这里点歌给所有认得出我的人,还有所有的果冻们,大家一起为栋梁加油!

点歌:
1. 任何一首栋梁的歌
2。任何一首何维健的歌
3。任何一首伟联的歌
4。任何一首心凌的歌

谢谢dj!

Anonymous said...

亲爱的主持人,你好!
今天我想点歌给全体力扬新地——(新加坡刘力扬后援会)的会员们...
想说的就是,你们是很棒的一群歌迷,今天在933[就是这样(月)在一起]的活动一定玩得非常愉快吧?
我们很希望力扬能再次来到新加坡,跟我们这一群栗子见面...
最后,恭喜力扬入围了2008年金曲奖的两耳大奖项分别是[最受欢迎新人奖]和[最受欢迎女歌手奖]...
希望力扬能来新加坡参加这一场非常有意义的活动...
栗子们要一起加油喔!!
最后,要将歌曲点歌所有933的dj们..
谢谢主持人帮我念出寄语...

选择歌曲:
1. 眼泪笑了
2. 我就是这样
3. 死胡同

(希望主持人能播以上的歌曲,或者是力扬的任何一首歌曲)

慧敏(力扬新地会长)

Eunice Chang said...

嗨IVY...

我是来自新山SMKTBI的CHIAYIM..
今天是中秋节希望我的家人能像今天的月亮一样,
永远这么圆,
这么的亮...
也希望我的朋友能开开心心..

之前我的留言都没被IVY念出好伤心呢...
希望在这月圆之夜IVY能把我点的歌播出来...

我想听的歌是:我的快乐
希望真的会被念出......

Anonymous said...

哈咯主持人
你们好
今天想要点歌给慧伦
今天是慧伦的生日哦
祝她生日快乐!
永远都那么正的!
哈哈
好啦 就这样啦
飘走先~

from:欣慧,丽玲,楚雯,正雯,欣意
^^

[歌:永不消失的彩虹]

*谢谢你们的念出拉

Anonymous said...

Hi Aiwei.

hi, Aiwei how are u. I have quite a long time nv log in to write my dedication liao. As i hv a bz schdule on both work and studies. here i will like to send my bdae dedication to Peifen, wishing u a happy bdae and wish u all the best in future. Oso to Winnie must take care and try to rest more lo. To all My frenz likes Alice, Yijing, Evonne, Minghui, Eileen and many many lo.Thank u Aiwei for reading my msg wishing u a happy working:-)

Reading out time: 1030pm to 11pm

adagio23 said...

嗨~~我第一次点歌,弄了好久,终于post到了~~
小慧。。生日快乐哟。。

愿我们这帮姐妹的友谊不管走到天涯海角,都不会有尽头...永远要记得我们的姐妹日哦!!嘻嘻

歌曲:
=再见小时候=
=everything=

..婕

Anonymous said...

艾微,家发你好!

我是桂雯。第一次点歌。
昨天是我的阳历生日;今天是我的农历生日!! 好开心哦~

要把歌曲点给很想念我的爸爸妈妈,在滨城的Penang 7,在奥州的alvin kor kor,
在新加坡MP/SIP的朋友和我亲爱的TP TKD kakis 和chipmunks!! (lonely you~~)
当然当然少不了在胡志明市陪着我同甘共苦45天的Vietnam 4 - eliz, ah pek n CL!

谢谢他们前天为我庆祝的生日。
实习期还有70多天才完。等我回来喔~!

好想念933.. 这里的connection不好。听不到~ ><
等我会到新加坡一定还会继续收听933的!! 加油喔! =)


谢谢! 祝所有在听广播的人中秋节快乐!!! =D =D


歌单:
五月天 - happy birthday
七朵花 - dear friend
任我傲游片尾曲 - 乐园


P/S 希望点歌单不会太迟寄.. 抱歉.. ><

Anonymous said...

Hi!

Want to dedicate song to 933Dj Peifen! because today is 佩芬's birthday

Happy Birthday 生日快乐!!!

Wish U 4ever young and stay cheerful and pretty always.

Anonymous said...

Hello DJ

i would like to dedicate a song to yee hong and all DJ.
Exam is coming i would like to wish all people out there good luck and JIAYOU!

Time:10.45
Song: any 飞轮海 song

Thanks DJ

Cyndy said...

Hi Ivy

Today Is My Sis LiSze Aka SzeSze Kelly B'day.. Em.. I'm Cindy SzeSze 3rd Sis.. Wishin Her A Happy Birthday And My Her Wish Amours Come Thru.. Haha.. Em.. Think At This Time She Should Be At Clubbing Le Cos It Her B'day.. 3rd Sis Always Love U SzeSze..

心愿便利贴--元若蓝 吴忠明
Thank U DJ..

Happy with Smile said...

艾薇,家发你们好!

我是Smile~~!

今天是中秋节,也是我第一次在弦歌寄意点歌!希望能被读出来!

中秋节,人月团圆,我想把歌点给我的爸妈、姐姐和亲戚们,还有所有我的朋友们!也包括我中国的朋友,虽然他们听不到,还是想借弦歌寄意把我的祝福传达给他们,给每个人!祝他们中秋节快乐!

也祝所有yes933 的人有一个愉快的中秋节!!!^__^

想点的歌:

花好月圆夜 任贤齐
再见小时候 南拳妈妈
你走天桥,我走地下道 何维健

谢谢你们了!

Anonymous said...

Hello! 你好你好!! :) 我想点歌给08s75 和我的朋友们: eileen, valerie, hushen, valoo, pohting 还有你 :) 大家要加油加油,坚持到底!我也要住我的快过生日的猪妹妹 :) hehe. oh, 我想点的歌是 SHE--沿海公路的出口. 谢谢!!:)

-shiny

Anonymous said...

hi.dj你好。。
第一次点歌o。。
我是来自马来西亚smk dato` penggawa timur的伊w3n..
我想把歌点给我最爱的嘛吉们。。
希望他们天天开心。。。
要爱我哦。。muakz..all frenz..
希望我们的友谊长久。。
呵呵。。。
给萍,珊,杏。群。joyce.n..more..
扯铃滴所有宝贝。。
friend 4ever ya..
stay hapi always..

thk dj ar...
stay hapi always...

date~15th sept 2008
time~9.30-10.00pm

Anonymous said...

Hi dj,

Want to dedicate the song to 933Dj Peifen!today is 佩芬's birthday so wanna wish her

Happy Birthday 生日快乐!!!

Wish her 4ever young and stay cheerful and pretty always..
and want to tell her i will always support her le.. jiayou.. will also support yes933 too cos 933 is e best.


歌单:
五月天 - happy birthday

Anonymous said...

Hi,Ivy和家发...

上次点歌没被念出,好可惜哦....希望这次能被念出...

我想点歌给我的家人和朋友们,当然还有933的全体DJ们....

想对他们说"中秋节快乐哦"...
还有,我想对我大姐说:"大姐,祝你考试顺利哦"

祝Ivy和家发工作愉快,天天开心...

想点的歌:
祝我生日快乐-温岚
下流社会-元卫觉醒

Anonymous said...

嗨,
我叫郑卉茗。我要点歌给我的妈妈-Sharon。
祝妈妈∶中秋节快乐~~
还有,
妈妈, I U M !!!!!
我要点的歌∶
团圆--巫启贤

Anonymous said...

嗨,主持人。
刚才我点给妈妈的歌,
请在早上10.30--11.00才播,行吗?
谢谢~~!

Anonymous said...

HEllo! Sorry, my computer is unable to type chinese so i have to ke do with this.

I would like to dedicate this song to my piggy sister whose birthday is today! Happy birthday PIG.
And to all my friends mugging out there: 08s75,eileen, valerie, hushen, valoooo, pohting, toot, jiahui, jiayin, zijia etc. JIAYOU!:) oh, and to you too!

Any song will be fine. Thanks!! :)

Anonymous said...

Hi Ivy!

我是Shannon. 今晚想点歌给我的dear, Sean.我想跟他说:“Happy 1 year anniversary!我会永远爱你!”

Songs:
1)简单爱 - 陶喆
2)我可以- 蔡旻佑
3)一首简单的歌- 王力宏

谢谢!

Shannon

Anonymous said...

Hi Ivy,

我是Shannon. 今晚想点歌给我的dear, Sean.我想跟他说:“Happy 1 year anniversary!我会永远爱你!”

Songs:
1)简单爱 - 陶喆
2)我可以- 蔡旻佑
3)一首简单的歌- 王力宏

谢谢!

Shannon

KeLlY said...

Hi DJ

I m Kelly. Today is peifen's birthday too rite? I would like to wish her a "happy birthday"...& also to myself as i have the same birthdate as her...& also to those who r born today!

Anonymous said...

Hello~~~

DJ ni hao =) It's Zhong Qiu Jie today and i hope to dedicate this song to my family member. Papa, Mama, Mei Mei and Di Di. haha. I'm working now. I don't like night shift. so tiring =( And also pls dedicate this song to Pei Shan hope she can dun be sad anymore, Shen Ying the Da Jie Tou, Yu Fan, Shu Hui, Lionel, Bubu, Grace and Belle. Hope Dj haf a nice day @ work too.. =)

The Song i wan2 dedicate is Fish Leong, Xiao shou la Da shou. Xie Xie ni oh =)