Monday, September 22, 2008

弦歌寄意 5th Oct Sun

19 comments:

Anonymous said...

Hi, dearest DJ, I'm FelixCat from JB. Today is the end of my happy day and tomorrow is very blue for everyone!Sigh, tomorrow need to hand in the assignment which I not yet finish.What can i do?Hohoho, listen to sweet voice from 933 DJ and the coolest songs...I wish to listen many songs which relaxing my mind.I need songs when I'm doing my assignment, please. I'm here send my regards to all the fellows who can't finish the assignments...just do the group escape from the lectures lah.LOL

jKay said...

我现在人在纽约,但是希望不会因时差而错过这个点播!

今天是我的生日,以前在念书的时候都很喜欢在生日当天点歌给自己听。会弄上美美的信件,不好意思,这回比较草率!

刚从新加坡搬来纽约,过的第一个生日,不知道会是如何?可能一个人自己度过吧!也可能还忙着整理新家。。但希望不管是如何度过,我会是开心的!

不知道要点什么歌,就让你选吧!把这首歌点歌在柔佛居然的父母,哥哥宇轩,弟弟明轩,大嫂秋菊,小侄女泳馨,和在新加坡的所有朋友们。。你们如果听到这点播就会知道是点给你们的啦!雪玲,晓琪,naimun, 志勇,慧敏,office 里的朋友们。。秋燕, esther, 若薇,满慧,ju, len, clara, 义兮, 义仪..非常想念你们。。希望大家过得都很好!快来探望我哦!;p

就这样..祝我自己生日快乐!!!

- 洁颖

jKay said...

忘了说:谢谢主持人!! =)

Anonymous said...

hello huiqing hre
i wld like to dedicate the song to jiaxi and chengxi..mus take gd care of urself and also to all ppl who noe mi and my family and nt to forget to u DJ..hav a nice day..thks

songs:ani song
time:930pm

Anonymous said...

主持人好! 今天是“老公”王佳颖的生日!要祝她生日快乐!(你应该在想为什么老公是女的她呢?其实我和她只是玩玩的罢了...so dun 误会..xP) 想跟她说我最喜欢她了! 呵呵~ 还要点歌给 RVHS 1H 的同学们! 要用功读书! 1H 加油!end of years are around the corner! 加油 for end of years! 要点歌给:Nicholine, Gloria, Kar Enn, Woon min nu-er... and all 1H people and ZRLQ yr1s~ and people i know =D
any song
9+pm

Anonymous said...

hihi DJ!

我头一次点歌。。请你一定要把我的留言念出来!:)谢谢!今天是我的好友 “3K党”之一,洁微('肥猪美')的生日!finally i got your birthday correct..haha! Really blur of me to wish u on august that time cos i thot i forgot to wish u 'happy b'day' again like the past yrs. 希望她可以考到 many A's for A-lvl!一定要对自己有信心!
同时也要wish 小K-伟敏 to stay happy n healthy always!
Also wish gd luck to my sister('毛多粒') in her upcoming O'lvls!
最后。。我除了想把歌曲(S.H.E - 天使在唱歌)dedicate to 3K。。还有我们四姐妹,父母及婆婆。。一家人身体健康,天天happy!
也感谢DJ你。。辛苦了!记得要天天笑口常开!哈哈!

Anonymous said...

Hi, dearest DJ, I'm FelixCat from JB. I forget to say that I wish to hear the song at 9p.m. Any song will do, as long as it is nice.. LOL
Thanks DJ.

Anonymous said...

hello! 今天,又用匿名点歌了。哈哈,但我想肯定会有人才得出我是谁吧。anyway,今天是我们superstar陈伟联的生日!诸位俩天天开兴,越来越多人能见识到你的努力与付出!生日快乐,希望你在新加坡金曲江湖拿到很多奖哦!还要熬多一个星期。。。考试才结束,才可以追看栋梁的《无敌珊宝妹》了!嗨,所以今晚向听到董良在原生到立场的任何一首歌。这部剧真的挺好看的,又时间可以上去看看!希望大家听歌愉快,应为明天上学可以轻松多了,哈哈,也希望《无敌珊宝妹》的收视率会越怕越高,栋梁能来新加坡宣传哦!

想听:
1。 不甘示弱-张栋梁
2。情花开-栋梁
3。因为是你-心凌
4。北极星的眼泪-栋梁
5。你走天桥我走地下道-维健
6。我只是想要-伟联

谢谢!

Anonymous said...

hello DJ 艾薇,

我是冰皮月饼,之前忘了说。。希望你能代我唱生日歌给今天生日的洁微。也希望你可以在9点半左右念出我的留言。。多谢了!Thanks so much!:) :)

Anonymous said...

致Bby,

八年了,第一次没和你一起庆祝生日。请原谅我的自私。你向来都不喜欢听电台,如果你听见这次的点播,那表示我们可能还有机会!深深的祝福你“生日快乐”,没我的日子我肯定你会更快乐。。。更没压力。。。从来都不知道你喜欢什么歌,看来失败的人--是我。

爱你的,
BB

歌曲:
下一个天亮
I don't want to miss a thing
不痛
安宁
一个人
yesterday once more

惠云 said...

哈咯。。主持人好。我是惠云。。
这是我第一次点歌哦!
我想把这首歌点给我的达达“忠贤”
想对他说对不起。。每次那么不关心他,不理他的感受,还有想点认识我的朋友,欣玲,晶晶,巧仪,育玲,诗玲。。和认识我的人。。
还有yes 933全体工作人员.

像点王力宏的一首简单的歌。。这首歌对我和男友很有意义。。

thank you..

pErfectNotpErfEcT said...

hihi^^ ivy dj n jiafa dj im amy=) today is my bro in law wilfred lin weicheng bdae i would like to dedicate the song tittle of Wu tiNg oR zHu fu to him although i knw he would not b listen to it coz he dont listen to radio={ bt i still 1 2 dedicate this song to my BIL(bro in law)

wISh hiM A hApPy 26tH biRdae ^^

xIe2

Anonymous said...

Hi,dearest DJ, I would like to dedicate song to my friend to wish them a happy birthday. Darren on the 5th oct and nigel on the 6th. I would like to dedicate this song if possible by

SA DING DING - Alive

http://www.youtube.com/watch?v=5BLBkepCL4c

Wish my friend good health forever and may their dreams come true.

Thank you very much.

Anonymous said...

想祝贺陈伟联生日快乐!期待他下张专辑,和他的创作!麻烦DJ 如果可以的话,我想点陈伟联的“触摸”或“我只是想要”献给伟联和蓝色天使们,祝福大家快乐和多保重身体哦。谢谢了!

Blessings from WLFC (stella) :)

Anonymous said...

Hi, Ivy jie2 and JiaFa koko..

im xiaoli from batam island. i always listen any HUA TI from yes933 coz sometime can help me to make some decision in my life. But now my mind is so confused, dont know all i do is wrong or right. By the way im so sory make u all must read some WU LIAO HUA TI.. but i want dedicate 1 song only is YUEN LIANG WO - Jam Xiao for HIM. juz want tell to him " im so sory about all i do, i juz want u stop care n love me again". Thanks Ivy jie2 and JiaFa koko.. n my english is so bad, iam sory if u all find some word is wrong.. Hehe..

VALERIE said...

hello...tml will b my eng exams. hope tt my friends cn all score well and b promoted to 4Express next yr. i would like to sedicate songs to these ppl esp: marianne,huining,shuyi,jialing, ppl of GDLSS 3e2and YOU of cs.JIA YOUS!
time:9+
hope to listen to fei lun hai's song. if possible,others songs will b okay

Anonymous said...

hello jiafa!!! =)))
最近在考试。。压力好大啊!不过,nevermind。因为有933的陪伴!没有什么是做不了的! 哈哈!对吧?anyways 想要把歌曲点给姐姐,cgs 的 the atom family;pei pei,yu ru,fion,tha yang,jermaine,wen qi,fiorina 和jiafa!!! 想对atom family 说加油!3 more papers and we will be free!我永远爱你们!

想点:罗志祥的任何一首歌

谢谢你!辛苦了!哈哈! 

Anonymous said...

Dearest DJ,

Can I please please pleaseeeeeeee havee Jay Chou's Qiao Ke Shu Shu? I'm going crazy studying for the o's!!!! :/ I totally hate it that it's coming so soon, but when I think about it again, it's going to be over soon. (: please wish me luck? AND PLEASE READ MY DEDICATION!!!! The song is for May, my friend whom I haven't seen for 4 years!!! But we're still as close as ever and we still have everything under the sun to talk about, I'm really looking forward to the slumber party!! love you.

J.

Anonymous said...

hey DJ!!! here my msg..
To millennia institute 08B1 students..
All the best and good luck for your last principle of accounts paper!!!. From Liying =)