Thursday, September 11, 2008

弦歌寄意 21st Sept Sun

25 comments:

Anonymous said...

hello,我是文静女孩。今天是我第一次点歌,希望有被念出来哦!
今天是我15岁的生日,所以想来点歌给自己听。。。
我也想点给我的好朋友们,想对他们说:要考试了,大家要加油哦!!!虽然明年就要分班了,但是我不会忘记你们这群好朋友的。。。
这首歌也想点给喜欢力扬的栗子们,听完了这首歌,还没投票给扬扬的要快点去投哦,因为今天已经是最后一天了。。。
想点的歌曲:
1〕我就是这样 刘力扬
2〕眼泪笑了 刘力扬
3〕一句一伤 刘力扬
4〕雨念 刘力扬
5〕任何一首刘力扬的歌曲
谢谢主持人帮我念出信件。

Anonymous said...

hello Ivy...
this is my 13 times~~~
i wish to listen at 9pm
before i sleep!
I from juying secondary school
Class 1A3!
I wish to give to
Example: aaron yan,Roy kor,calidear laopo,shuqun,yia wen, fiona,hao ming,sijie,yong qian,yu xian,yu liang,yu qian,sin poh,benjamin,shiuan shen and many...
I also wish to give Ivy 4 thx to read it out!

I wish to heard:
1)陈浩民 的 爱海滔滔
2)东城卫队的够爱
3)飞轮海的不会爱
4)Evan 的我回来了
Thx!
Ivy, can u play no.1 song?
i really wan to listen to it ok?

Anonymous said...

Hi! 主持人好 i am WL here.

i am grateful to everyone who have help me along the way. i have regretted it now where i have made wrong decision in life causing troubles to others which made myself do not know how to face everyone. i hope i can repent becoming a better person and also everyone can forgive me.

i would like to dictate the song to family,teachers,Pss PSL,people who knew me , fellow
schoolmates, 4n3 2008 who are taking n levels and also myself. Good luck All the best for the exams! thank you for reading out

想点的歌
路-迷路兵
知足-五月天
勇氣-梁靜茹

AnGeLa said...

To: 王德煌,
想对他说声谢谢。。。 他不惜睡眠,无时无刻都陪伴着我。 所以想点这首王力宏的(唯一)给他。我答应他一定不会离开他,也会一直的爱护着他, 一定会让他做世界上最辛福的男人, 我爱你老公。
From: 邱丽慧
希望能够在9pm-10pm之间听到我的点播...
Thank you Thank you Thank you....

Anonymous said...

HELLO,我是ANGEL。今天是我第一次点歌希望被念出!!
今天我想对我的几位好朋友说虽然你们听不到但我还是希望我们能符合,虽然你说我们永远不能和好,你们也不会谅解我对你们造成的过错但还是'对不起'
想点的歌曲:
1〕我就是这样 刘力扬
2)东城卫队的够爱
3)飞轮海的不会爱
希望能够在9pm-10pm之间听到我的点播...

Anonymous said...

Hello YES 933!!

First time leaving comment here.

Just wanna say that I love to listen to YES 9.33 very much!! Especially from 9pm onwards...

I have brought tickets to the Singapore Hit Awards 2008 worx! I'm going with my sister... We're very excited!! Hope the awards ceremony will go on smoothly and successfully!
:DDD

GAMBATTE!!!


Anyway, I want to delicate songs to every DJs, my friends and family. Especialy to my boyfriend... I love you very much dear!

I hope to listen to:
1) Elva - 类似爱情
2)Elva - 冲动
3)Elva - Baby Girl

Any Elva's songs will do ;)

Also, wish Elva will win the "Popular Female Artiste" in the coming Singapore Hit Awards 2008!!! Hope to see her there!! Elva rocks!!!!


LOVE,
JASMINE :)

Anonymous said...

hi ivy 你好^.< 我是祥霖~今天我和我的宝贝猪莉猪在一起三个月咯~嘻...好幸福啊~她说以后每个月都要一起过,有点压力= ="
这首歌也想点给所有认识我的friend洗,family,当然还有我的宝贝猪莉猪啦~.~希望大家都幸福快乐~
想点的歌曲:
1)为你而活~~神木與瞳
2)专属天使~~tank
3)鸽子~~杨宗纬
3q ivy(@^..^@)

Anonymous said...

hello~

这是我第一次点歌(希望我的好朋友可以听见)
今天是庆祝我buddy燕的 21岁生日!

我想对她说:

祝你生日快乐,永远开心,做什么事都顺利。
谢谢你分享我的快乐。fighto~

想听到的歌:
S.H.E 的任何一首歌

谢谢主持人帮我把祝语念出来!

I ~~J Jvaytaf~~L Lawliet said...

我是佳盈~
對不起~
我知道我遲了~
可是今天是我的小小生日~
可以幫我年出嗎~~?


首先~祝我生日快樂~
然後我要把歌點給~
初壹伍所有我愛的~
薇~妮~沁~琳~宣~潔~穎~儀~宜
初壹貳~
璿~慧文
初壹六~
心怡
當然還有~
初壹玖~
我愛的瑞銘~

所有人都要快快樂樂嗄~~
加加油~

下雨天~南拳媽媽
雨念~劉力揚

Emily.A said...

HI,IVY。我是瑞琳。今天是我的朋友佳盈的生日。想点歌给她,依薇,婧妮,海蒂,芷薇。。。收听。想对佳盈说小铭爱你哦!! 想点的歌:
1)我就是这样 刘力扬
2)YOGA 伯乐
3)郭静 下一个天亮
谢谢主持人帮我念出信件。

Anonymous said...

Hi,Ivy...我是静芬....上两次点歌都没被念出捏...所以希望这次能被念出来哦...

今天,我想点歌给我的爸爸妈妈姐姐和我老弟...

还有,我想点歌给我的朋友们"岢佩,丽娴,倩谊,文倩,恩榕,艾琪,明诗,为杰,丕熊,俊凯,
和所有我认识的朋友们...想对他们说"能认识你们我真的很高兴,祝你们天天开心,happy everyday"

当然我还想点给933的所有DJ们,对他们说"215的约定我好喜欢哦...多多加油哦..."

想点的郭静的"我不想忘记你"

希望能被念出哦...
祝Ivy工作愉快....

Anonymous said...

大家好,今天是我第一次點歌 希望我的歌能念出來.

祝所有 iFast 公司的人工作快樂. 每天心情愉快.跟你們一起工作很開心 雖然工作又是很忙可是能跟你門一起努力我覺得很滿足.加油哦大家.將來的日子還會很忙但我們都會忙得快樂.加油加油!!!!!!!!

我要點這些歌給你們.希望你們喜歡.

1)牛在很忙-周結論
2)當你孤單你會想起誰
3)原諒我

Ivy 希望你也會喜歡哦

Anonymous said...

hi Dj, 星期天晚上好!哈哈,这次不想被认出来,所以不写上真正的名字了。
还是想说,明天快到!这样,就能看到我们的小天丸(没有写错哦!是‘丸’)在《无敌珊宝妹》的孙无敌了!woohoo!可是。。。现在考试时期,不能一直用电脑。哈哈哈,但是还向祝《无敌珊宝妹》收视长红!大家要看哦!还有,向把各区送给其他喜欢栋梁的朋友,包括sally 跟 hwee 跟 kelly. 哈哈(:栋梁,和所有在备考的朋友,加油哦!

想听:1。不甘示弱-栋梁
2。情花开-栋梁
3。北极星的眼泪-栋梁
4。nanana-心凌/吴克群
5。只因为你-栋梁
6。错爱-栋梁
7。寂寞那么多-栋梁
8。当你孤单你会想起谁-栋梁

Anonymous said...

Hello,I am KEN.
I am writing in for the first time. I want to dedicate this song to my dear husband HANHAN. Wish him good health & wealth! Happy Birthday in advance for 3rd Oct and i love you !

1) 你最珍贵 张学友
2) 屋顶 温岚 & Jacky Wu
3) 爱如潮水 张信哲

Anonymous said...

hello,ivy

quite some tym nvr post comment le..2dae will like 2 dedicate this song 2 my fren n grandma whose bday is 2dae..wish them e best of health n all e wishes will come through

oso wan 2 tell my good frens that 2nd skol term of poly life is starting soon..must jia you hor!!

thks ivy for reading out this letter..

Anonymous said...

老婆上次听不到没关系,我这次在点!点到你听到为止,hugge老婆。。。你知道我对你的爱有多深吗,我爱你到我已经无法控制了。老婆,我升值可以放弃自己的一切,但不能没有你。你在怎样生气,我还是爱你的!我。。。老婆我现在努力的做工努力的向前冲!都是现在准备我们结婚生小孩的生活费。我的努力你会看得到。。。hugge老婆,我爱你!言承旭-(我会你很爱你)

Anonymous said...

老婆上次听不到没关系,我这次在点!点到你听到为止,hugge老婆。。。你知道我对你的爱有多深吗,我爱你到我已经无法控制了。老婆,我升值可以放弃自己的一切,但不能没有你。你在怎样生气,我还是爱你的!我。。。老婆我现在努力的做工努力的向前冲!都是现在准备我们结婚生小孩的生活费。我的努力你会看得到。。。hugge老婆,我爱你!言承旭-(我会你很爱你)

Anonymous said...

老婆上次听不到没关系,我这次在点!点到你听到为止,hugge老婆。。。你知道我对你的爱有多深吗,我爱你到我已经无法控制了。老婆,我升值可以放弃自己的一切,但不能没有你。你在怎样生气,我还是爱你的!我。。。老婆我现在努力的做工努力的向前冲!都是现在准备我们结婚生小孩的生活费。我的努力你会看得到。。。hugge老婆,我爱你!言承旭-(我会你很爱你)

Anonymous said...

老婆上次听不到没关系,我这次在点!点到你听到为止,hugge老婆。。。你知道我对你的爱有多深吗,我爱你到我已经无法控制了。老婆,我升值可以放弃自己的一切,但不能没有你。你在怎样生气,我还是爱你的!我。。。老婆我现在努力的做工努力的向前冲!都是现在准备我们结婚生小孩的生活费。我的努力你会看得到。。。hugge老婆,我爱你!言承旭-(我会你很爱你)

Anonymous said...

Hello,主持人你好!我是文州!这次是我第一次点歌,希望能被念出。。。please please please!
我想点歌给雪娥。。。因为今天是她15岁的生日!想跟她说,生~日~快~乐~,Happy Birthday!15岁了,又老一岁了噢!要开开心心的过每一天,别每天捧着一张闷闷不乐的脸,开心最重要!加油加油加油!
这首歌也要点给我那些有福同享有难同当的
死党和朋友们,哎哟~,太多了。。。就谢谢他们的支持和鼓励!希望大家能一起加油,做永远的好朋友!
想点的歌是:
祝我生日快乐-温岚
谢谢主持人!

Anonymous said...

hey hey!my first time dian-ing songs haha.lazy to type in chinese so i am writing in english! exams are coming up and i am so stressed ahHH.am i am neither having o levels soon or psle..i am in uni ...sigh..don't know when this irritating stifling feeling will end.haha..dedicating this song "下雨天" by lara,to my daddy mummy brother, especially to my sis because she is sick!..dedicating to people in ntu bms year 2!And finally aiwei! thx for reading it out!

Cyndy said...

嗨主持人,

今天是我三女儿美珊爸爸(伙财)提早一天庆祝生日。。我想在这里祝爸爸生日快乐,身体健健康康。。也想对爸爸说我们5个兄姐妹杏文,美燕,美妮,美珊,丽诗,还有大嫂茂华,大姐夫伟豪,二姐夫椿伟还有4个外孙:Kaitlyn, Cerwyn, Cerzen & Cerlys 重要人物就是妈咪金花。。会永远爱您,永远陪旁您。。

谢谢你主持人。。

Anonymous said...

你好dj!
我今天要点一首歌,随便一首歌,给我的好朋友许小姐,对,就是喜欢苏打绿可是不知道他们最近演舞台剧的那个许小姐jocelyn koh! 哈哈生日快乐!!!

你的礼物在空中飞翔着,很快就会来找你了哦!哈哈而且你的老公肯定买一个ferrari给你的:DDD

谢谢dj帮我念出~你会万福的!

enthuchua said...

Hello!
I wanna dedicate a song to my lovely buddies:
xinyi,ghim siew, shujia and shiyi(must read all their names out)
haha....
I really wanna thank them for the tremendous support n love and the countless laughters, the crazy stuffs that we've done together. Life is full of unpredictables but no matter what happens, i just hope that they will be happy and blissful.
May we be together forever!!!

i hope to listen to fan wei qi and rainie's duet 有你真好 or any S.H.E songs

Thanks a lot!!! Wish everyone can find true friends too!!! =)

Anonymous said...

Hi,
I want to dedicate a song for my sister to encourage her to work harder in her studies. could you please broadcast '小微' for her? If possible before 11.15pm, before she sleeps for another bright start of school tmr=) Thanks a lot!=D

Cupid Jie