Monday, September 22, 2008

弦歌寄意 10th Oct Fri

57 comments:

Anonymous said...

呀!拜五咯!好开心,明天想到新加坡玩耍!不懂哪里比较好玩,因为新加坡到处都很吸引人!上次到了虎豹别墅,热到我快爆炸!还是令我难忘啦,最难忘的是巴士搭太久了,而且打瞌睡时还跌倒,很糗!希望933的歌曲让我身体健康啦!还要点歌给UH-UK所有同学,希望大家不要再‘擦鞋了’!
想听到Shayne Ward - No Promisses
谢谢。
新山的阿凡

Anonymous said...

WOOHOO! PSLE'S OVER! YESYES!:D

I wanna dian ge to : Jiayin,wenxuan,yanni,wanrong, yoko,junni, let's PLAY!

Anonymous said...

opps, i want : 1)zao an chen zhi mei by lu guang zhong
2)wo jiu shi zhe yang by jade liu

i'm mEth@ne said...

yeah
又是周末啦~
我是阿蕾

娃哈哈

周末啊~
来得快,去的也快

今天想点歌给:
610, chia chia, bao bao, may may, 金山园国中所有BSMM 成员,还有一些上一届的理事和成员们。。。

当然要点给ivy 啦~
希望你可以每天美美的~
^^

歌曲:
沿海公路的出口 SHE
稻香(或其他新歌) 周杰伦
知道 郭静


阿蕾

Anonymous said...

嗨~主持人好~
今天10月10号是我朋友淑茵生日~
想对她说
生日快乐~
今年又不能帮你庆生
真不好意思~

还有想点歌正准备考PMR的朋友..
大家加油哦


想点的歌:
爱丫爱丫-by2
不够成熟-by2

Anonymous said...

hi ivy 2day is wu chun birthday wish him happy birthday i also one 2 dian ge 2 s.h.e liu li yang and fei lun hai also wish fei lun hai concert sucessful end
i one 2 hear yan hai gong lu de chu co by s.h.e, ai dao by fei lun hai or wo jiu shi zhe yang by jade liu
tanks

Lindy! said...

我终于考完试了。性情很开心。我希望拿回成绩后,会很高兴得合父母说我的成绩。:)很快我和我同学会不同班。希望你们会永远开心, 不会伤心。

我想听SHE或飞轮海的歌。 谢谢。 :)

Anonymous said...

Chips say...
Hello DJs
今天想点歌给Cai Fan, Min Pei, Cherida. Natalie and sec. 1 untiy.
有一个问题:飞轮海12 月来新加坡除了开演唱会还有什么活动?

Songs:
1. chao xi huan ni- Fei lun hai
2. bu de bu ai

Jodie [: said...

Yo Ivy :D!
又在这里点歌咯!今天超HIGH的因为两个原因!(:

1) 今天终于考完试了!WOOHOO! *screams*! :D
2) 今天也是飞轮海中代表秋天,也就是吴尊的29岁生日 :D

好吧!开始点歌了!我想把歌曲点给 :
[1] SAC SECONDARY 2/2 '08 : Yay! Exams are over! Can play hard already! Ok. End of year we must definitely get together to have a party, ok? Because we might not be in the same class next year! Also, for the meantime, try to relax before results day ok? Enjoy ourselves at the post-exams activities! WOOHOO! 2/2 ROCKS :D!

[2] THE KUKU FAMILY :D - Buku Beryl, Small Muku Michelle, Big Muku Mavis and Tuku Tiffany!
: WE ROCK! I LOVE YOU ALL TO THE CORE :D!

[3] FAHRENHEIT 飞轮海 :D
: Can't wait for the concert on 19th December! AHH!! YOU GUYS ROCK! Also, faster come to Singapore!! Because i want to see you guys BADLY!! HAHA! (:

[4] ALL Y.E.S 933 DJs
: Be happy everyday! Live life to the fullest (:

I got a question to ask you, Ivy (:
飞轮海除了年底来新加坡开演唱会之外,还有没有为了其他活动会来新加坡呢?(:

Thank you for reading out my comment (:

Songs :
(1) Any songs by Fahrenheit!
(2) Hey Girl - Jiao Jie Jie
(3) Liu Li Yang - Wo Jiu Shi Zhe Yang

Anonymous said...

ivy你好!
今天是大家見面的最後一天,因為我們再次在學校見面的時候就是要考o levels的時候了!!!
啊啊啊啊啊啊啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[fade away]

好的,希望大家在最後的10天內可以好好利用時間~然後我們要一起殺掉o levels!!! :D加油加油!我們一定可以走過的!!!

想把這首歌點給全國16歲的戰友們,加油喔!!!特別點給認識我的人~我的同班同學~還有我愛的人和愛我的人^^

o level開始:倒數10天

點歌:
蘇打綠/方大同/盧廣仲的歌曲~
或者~~周杰倫的新歌
哈哈要多打周杰倫的新歌~真的很好聽!!!

哈哈謝謝ivy念出留言~辛苦了!要多喝水喔~~

Anonymous said...

zhey ivy! first time using this method of dedicating songs to my friends. :) have been quite busy preparing for A level, so no time to write letter. Ps ps. shall write in after A's bah :)

today is my school's graduation day. Hope that everyone will jia you for A's and score many many 'A's!!! haha.

of course, not forgetting u! hope you will stay cheerful everyday!

anonymous :)

songs:
1. Derrick Ho's any song!
2. S.H.E.- an jing
3. fei lun hai- xing wo
4. mayday- tian shi

Anonymous said...

hi ivy

我又来点歌了!!现在已经考完试了,所以又有自由了!!但是没有功课做事有点闷的!今天是我的朋友Ivan的生日,也好像是公主帮的毛弟 a.k.a 邱翊橙 的生日。想祝他们生日快乐!我也想把歌点给 Angela, Belly, jasmine,rachel,the sheryls,sihui,elaine,sydney,shanshan,bokai,fanglun annnnnd you Ivy.也要点给棒棒堂和公主帮的fanss.想对棒棒堂和公主帮说加油,我会一直支持你们的!!

谢谢Ivy XD

想听到:公主帮:冒险世界
公主帮: 年轻不要流白
kenji&cynidi: NANANA

Anonymous said...

主持人你好,我是来自新山的阿凡。我希望可以在晚上八点到十点之间听到我所点播的歌曲。谢谢主持人!!^-^

Anonymous said...

主持人你好,我是来自新山的‘傻傻’。

我想把林侑嘉的神秘嘉宾点给‘猫咪’。

我想跟猫咪说,我好喜欢你。你是否已经感受到了?虽然你有时候会乱发脾气,怪怪的脾气,(我知道你已经尽量在改了),但是我已经习惯有你这怪怪的脾气的陪伴了。有你陪在身边的日子是我最快乐的日子。如果有一天,你不再陪伴在我身边,我一定会非常难过。所以我们一定要一直好好的哦。(@-@)

这是你喜欢的一首歌,所以我希望在这个为了功课而忙碌的日子里可以让你听到一首自己喜欢的歌曲。要加油哦!

点播时间:晚间八点到九点之间。

谢谢你,主持人。=P

Anonymous said...

today is wuchuns birthday. so going to wish him happy 29th birthday.still having exams...
anyway, fahrenheit is coming to singapore(yeah+screams...)but the sad thing is i may not be able to go to the concert on the 19 dec cos i dont think my parents will allow. they hate people getting crazy over idols; they think one will do badly for exams if they are crazy over some idol.
but i am happy that they have their own concert; its one of their biggest dream. going to delicate this song to all fahrenheit members esp. for wuzun and hope that all the concert will be successful. and to all fahrenheit fans, go to their concert and support them. and all 933 djs
--any fahrenheit songs like
xin ni you shu
chu shen ru hua

Anonymous said...

祝你生日快乐!
各所有今天生日的人。=)

"冲动-Elva"

tiffiny said...

hi

Anonymous said...

我想祝毛弟生日快乐!
希望他和二军可以加油!
邱兄弟好棒!

1) 年轻不要留白
2) 冒险世界

Anonymous said...

HELLO DJ ,MY NAME IS HUIQING
TODAY IS 10/10 "SHUANG SHI" SO
I WLD LIKE TO DIDCATE TIS SONG TO JIAXI AND CHENGXI..HOPE EVERYTHING ON THEIR MIND IS SHI QUAN SHI MEI..AND HOPE THEY NJOY THEIR CUMING WKEND AND TAKE CARE TOO..OSO WAN TELL JIAXI TO SLP EARLY..DUN ALWAYS SLP TOO LATE..BAD FOR HEALTH AND EYES TOO
THK U DJ..HOPE U HAV A NICE DAY

TIME:1030PM
SONGS: ZUIJIN BY LEE SHENG JIE(HOPE CAN BE TIS SONG COS JIAXI SANG TIS B4)
IF NT ANI SONG WILL DO..THKS

Anonymous said...

TO ALL 模范棒棒堂/棒棒堂 FANS!
请大家多多支持棒棒堂!:D
棒棒堂, GO GO GO!

歌曲:
棒棒堂 - 藏經閣

谢谢!

yeesin said...

我想点歌给今天生日的sean要祝他生日快乐还有在来临的spm考试中考获 straight A's。此外,祝所有s.m.k aminuddin baki 4a和5a班的同学都能考到很好的成绩!想听到神木与瞳-为你而活
vitamin c-graduation
谢谢!^^
from:chin song

yeesin said...

我想点歌给今天生日的sean要祝他生日快乐还有在来临的spm考试中考获 straight A's。此外,祝所有s.m.k aminuddin baki 4a和5a班的同学都能考到很好的成绩!想听到神木与瞳-为你而活
vitamin c-graduation
谢谢!^^
from:chin song

yeesin said...

错误纠正。。
想祝上个星期生日的sean hapi belated b'dae并且在来临的spm 考试中考获straight A's!!借此也祝所有s.m.k aminuddin baki的5a和4a班同学天天开心!
from:chin song

jiayu:) said...

爱微好!
今天又来点歌了。今天是个特别的日子,因为今天是学校EOY的最后一天!hooray!
今天也是飞轮海尊爷的生日!想要祝他29岁生日快乐!

我永远爱飞轮海!
要点歌给1e'08,考试完了,我们可以疯了! :)
也要点给每个933DJ,尤其Ivy,家发,嘉惠 和 俊力

歌:
1.-飞轮海的歌-
2.稻香(周杰伦)
3.-tank的歌-

路人甲 said...

主持人你好~~~
感觉好像很久没来点歌了呢..
最近忙着考试..

今天啊..
终于考完毕业考了呢..
好开心呢...
而且又是周末了..
接下来还有两项考试..
希望朋友们会继续加油哦~~

今天向点给两个人...
第一个人是欣宁...
希望我们的感情还是永远不变得哦~~
最近考试比较忙..要加油~
祝你天天开心

第二个是点给明天生日的西瓜-义善~~
呵呵呵~~认识你好多年了呢..
当然没有忘记你的生日咯..
祝你生日快乐~~^.^....
考试也要加油~~

最后点给ivy..
希望你工作愉快哦~~^.^...
天天开心~~
(好像好长哦~~但希望能被念出~~~)

想点的歌:
S.H.E 或周杰轮的新歌~~
什么歌都可以~~
谢谢你啦~~…^.^..呵呵呵~~~

chopper-board said...

嗨!第一次这样子点歌。好方便哦!自从我开始上大学,每天都会听933到家发下班哦!

这次是想点歌给我的女朋友们 MsChiefs 佩凤, 恩恩, 慧欣, sophia, eng lee... 中学的朋友 怀玉,张茜。 还要点歌给我的男朋友 伟伦。只想说‘大家加油哦!撑下去!’

想听 五月天的‘离开地球表面’因为这是我解压的歌!希望大家也会喜欢 :)

谢谢DJ们!大家一起加油!
Phylicia

Anonymous said...

Hello艾薇,

年终考试终于结束了,终于可以松懈下来了。好久没有出门了,希望明天可以去shopping,不然在家睡觉也不错。哈哈

今天想把歌曲点给所有超喜欢睡觉的人,尤其是愉评收听。也要把歌曲点给家人,所有933的听众和DJ收听。祝大家周末愉快!

怡蓁(zhen1)

想听到任何一首刘力扬的歌

Anonymous said...

嗨哦,艾薇你好哦!!!这是我第一次来点歌哦!今天是一个蛮“一点点特别“的日子啦,想用这第一次献给今天生日的寿星婆=====《烧卖》秀美。


今年刚好我换去早班所以不能和你一起庆祝生日不过还是会点歌给你啦不然会给你说我没有点给你听可是呢。。。我还是会买20个《烧卖》给你吃的啦就当是你的生日礼物咯要等我哦。。哈哈哈哈哈!!!!!!还有还有要一起去唱歌不过是你请啊!


最后还是要把歌曲点给你祝你生日快乐,身体健康啊,当然还有Ivy咯!!!
好了,我就不罗说了就到这里停了咯!!

希望信息会被念出哦!!谢谢


想点的歌===王心菱的当你

Anonymous said...

丽伊:
天啊!今天是吴尊的生日!想在这里祝他生日快乐, 要永远帅帅的!
也很期待飞轮海在新加坡的演唱会,一想到他们会来新加坡就超开心的!
把歌曲点给所有AARONation 的会员还有EMILY DARLING(:
想听到的歌曲是飞轮海的"占有"和"TREASURE"

Anonymous said...

爱微好!
今天又来点歌了。今天是个特别的日子!!!
今天也是飞轮海尊尊的生日!想要祝他29岁生日快乐!
我永远爱尊尊n飞轮海!!!!

飞轮海GO GO GO!



歌:
ANY SONG OF 飞轮海的歌

Anonymous said...

hey ivy (or DJ ),

just wishing WuChun a happy birthday and may all his wishes come true. Wu Zun jia you, ni hen shuai!!! and to all DJs: happy working.

Happy birthday wu chun

thanks

Anonymous said...

主持人好~
我要把下一首歌点给家俊
生日快乐哦~
要许愿,很灵的~
考试要读书啊~加油

点播歌曲:不够成熟-by2
稻香-周杰伦

J.Y.R.M.W said...

Snoey回来了!今天万万不能错过哦因为是吴尊的生日!好期待飞轮海十二月的演唱会,真希望能开多几场,因为我很不幸的失去了十九号的机会。。。非常伤心。。不过,我会耐心等待演唱会DVD出炉,一定会去买,而且也非常期待篮球火在新加坡播出哦!今天除了要祝吴尊生日快乐,还要点歌给其他三位飞轮海的团员,希望他们早日康复,好好养身体,也要点歌给所有的朋友,尤其是那些正在和我一样,一起为O水准拼命的朋友!
想听到的歌:
任何飞轮海的歌!

Anonymous said...

我想祝棒棒堂的毛弟生日快乐!
今天是中正义顺的中四毕业典礼。
我今天毕业了,想和朋友们说我们都要为六天后的0水准加油!
想把歌点给4D`o8和4E`o8的朋友们。
特别是诗君,sally&mstay's fnn class.

1.graduation day (friends forever)
2.最初的梦想 范玮琪
3.any 棒棒堂 songs.

Anonymous said...

主持人你好,我是elaine710。我希望可以在晚上10点到11点之间听到我所点播的歌曲。谢谢主持人!!:-)

Lonely Girl said...

Hi Ivy ,

I want to wish my friend woan lin happy birthday and wu chun happy birthday . And wish all the Primary 6 PSLE exam pass .

Song :Hot Shot-Superman

Time : Around 10 pm

Date : 10 october 2008

Anonymous said...

hello!已经好久好久没有点歌了,上次点歌应该是八月吧!
今天年终考试终于结束.yay!我终于自由了!

今天也是一个非常特别的日子.因为是吴尊的生日! 祝他生日快乐!
同时也非常期待飞轮海年底的演唱会!


想点的歌:
周杰伦-稻香
飞轮海/SHE-酸甜

谢谢主持人帮我念出留言!

Li Shan said...

Hi ivy 你好,好久没上来留言了。今天是吴尊的生日,这次留言想要祝吴尊生日快乐。昨天是吴尊电影处女座在马来西亚上映的日子,希望他的电影能大大,也希望他在演艺圈和健身房的事业能蒸蒸日上,也少不了祝他们的世界巡回演唱会能顺利进行。最后也祝飞轮海能越来越红,希望他们能好好照顾身体。最后,我要谢谢ivy帮我把留言念出,并祝ivy和所有933的工作人员工作愉快!!!谢谢!!!
1 至少还有你 飞轮海
2 稻香 周杰伦
3 眼泪笑了 刘力杨

M.X.M.X said...

HELLOS 主持人。。
这次还是我第一次点歌呢!10月10日是我的生日,15岁啦..生日快乐!哈哈```

希望大家都会天天开心.
能够和朋友们开心的度过每一天~

我想点:
初恋粉色系-南拳妈妈

在这里也祝你天天开心哦~:]

Anonymous said...

HELLOS 主持人。。
这次还是我第一次点歌呢!10月10日是我的生日,15岁啦..生日快乐!哈哈```

希望大家都会天天开心.
能够和朋友们开心的度过每一天~

我想点:
初恋粉色系-南拳妈妈

在这里也祝你天天开心哦~:]

Li Shan said...

Hi ivy 你好,好久没上来留言了。今天是吴尊的生日,这次留言想要祝吴尊生日快乐。昨天是吴尊电影处女座在马来西亚上映的日子,希望他的电影能在大,也希望他在演艺圈和健身房的事业能蒸蒸日上,,也祝他们的世界巡回演唱会能顺利进行。最后也祝飞轮海能越来越红,希望他们能好好照顾身体。最后,我要谢谢ivy帮我把留言念出,并祝ivy和所有933的工作人员工作愉快!!!谢谢!!!
1 至少还有你 飞轮海
2 稻香 周杰伦
3 眼泪笑了 刘力杨

Anonymous said...

i wan to dian ge gei jing ru,huijin,shernice,yeecheong,feilunhai,bangbangtang,jiaye,matthew,elton,royston,cindy,kityee thank you for being my fwens for 6 years i will remember all of you de and i wanna dian ge gei all yes 933 de DJ happy working
Happy always!

Anonymous said...

sorry iforgot to say what is the song the song is ti amo from ya lun and liu li yang ty

Anonymous said...

hi 主持人,^^ 我这次特别想点歌给我的好朋友-宜幸,怡欣,诗萌,意遥。虽然她们也许没有经常听933,但我还想住她们每天开开心心。因为有了她们,我的生活才变得多姿多彩。希望我们可以做一辈子的朋友!谢谢你们,所有对我做的一切! (:

Anonymous said...

hello.. though today's friday, but its our graduation day.. i would like to dedicate this song to all i know throughout these two years in JC, and wish them all the best for the upcoming 'A' levels.. let's work hard together!

i would like to dedicate super junior-m's "zhi shao hai you ni"

Anonymous said...

Today is a special day!!
is our Mr. 1010 Superman Bithday!!!
Im here to wish Chun HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!WeeweewWee!!!! Another year older! mean your career will reach a great height again! ^_^
Mr 1010 must take care of himself eat more and rest more...
Movie showing on threate le.. No worries at all.一定票房第一!!!

我有点歌给尊和吴尊国际后援会的members!!
点.. 飞轮海的 心里有数

希望尊...
不管漫步多少旅途
我们都心里有数
比谁都清楚
你一定会走到幸福!!!

Anonymous said...

Today is a special day!!
is our Mr. 1010 Superman Bithday!!!
Im here to wish Chun HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!WeeweewWee!!!! Another year older! mean your career will reach a great height again! ^_^
Mr 1010 must take care of himself eat more and rest more...
Movie showing on threate le.. No worries at all.一定票房第一!!!

我有点歌给尊和吴尊国际后援会的members!!and also 933 DJss!!!
点.. 飞轮海的 心里有数
希望尊...
不管漫步多少旅途
我们都心里有数
比谁都清楚
大家一定会走到幸福

Franciska^_^

Anonymous said...

大家好~
我是明德~
考完毕业考了~
今天是和我同班六年的朋友-祎珏(一绝)的生日~
erm..
组他生日快乐~
快高长大好了~
还有要点歌给初三三,电脑协会,kambai名誉有限公司的朋友们~
祝大家考试顺利~
点的歌曲是:稻香-周杰伦

Anonymous said...

Today is a special day!!
is our Mr. 1010 Superman Bithday!!!
Im here to wish Chun HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!WeeweewWee!!!! Another year older! mean your career will reach a great height again! ^_^
Mr 1010 must take care of himself eat more and rest more...
Movie showing on threate le.. No worries at all.一定票房第一!!!

我有点歌给尊和吴尊国际后援会的members!!and also 933 DJss!!!
点.. 飞轮海的 心里有数
希望尊...
不管漫步多少旅途
我们都心里有数
比谁都清楚
大家一定会走到幸福

Anonymous said...

hello!
我想點任何飛輪海的歌
送給今天生日的吳吉尊!
祝他happy birthday!


愛死吳吉尊的婕.

Anonymous said...

Dear Ai Wei,

I would like to dedicate a song to Mr. October (Wu Chun). Can I make a special request to broadcast a English Song? The song of the title is "Truly Madly Deeply" by Savage Garden because this is one of the songs which Wu Chun likes. If cannot, please help to broadcast "Zhi Dui Ni You Gan Jue" by Fahrenheit & Hebe. I would like to wish Mr. October a "HAPPY BIRTHDAY AND GOOD HEALTH" and thanks for coming to Singapore on 15th October, this is my BEST birthday present EVER. See U in Singapore then. I would also like to dedicate this song to Pamela, Elaine, Ningzhi, Yinying and Yanling (they are my fahrenheit kakis..haha). Thanks to Aiwei. Smiles :-)

Regards,
Miss October (Joycelyn)

Anonymous said...

hi DJ们...

第一次来电歌... 哈哈!?!

想点歌给棒棒堂二军里的毛弟..
想祝他生日快乐!!
祝他身体健康.. 永远stay开心..
还有祝他永远stay帅!!!~

我想点的歌是:

~任何公主帮的歌(冒险世界/年轻不要留白/公主彻夜未眠)

~任何棒棒堂的歌(可是最想听黑糖群侠传电视原声带的其中一首歌)

~任何黑Girl的歌(果酱面包/女生/纪念品)

~任何堂主范玮琪的歌(一颗心的距离/触电 等)

对不起啊!
太多要求了.. 抱歉! x(

5a1 said...

**please please help me read this post. thank you :))

hello ai wei,

TODAY IS GRADUATION DAY. so fun la. our class did a video. hoping that most of us will cry. missing the memories we had together we had for the past 5 years. TODAY IS MR HENG BIRTHDAY!!! happy birthday to you. all the best.!!

want to hear shayne ward-no promises or vitamin C-Graduation.
want to dedicate this song to 5a1, Mr Elmi, Mr Heng and you plus all yes 933 dj. thank you for reading.!

nicholas said...

我要问刘德华Wonderful World新加坡演唱会12/12/2008&13/12/2008的票卖完了吗?我要把这首歌点给所有933的DJ和我的朋友。想点的歌:1)郭富城-动起来
2)郭富城-唱这歌
或郭富城的任何一首快歌

Anonymous said...

hello Ivy! Dedicate the song to you again ar! Actually you don't need to read the rest out cos its just for you to see. Eh i hear u on radio yesterday, is it possible to mail me regarding the 20th century boy ticket? You very nice ar hope you be every more happy and greater height in your career. Yea my email address is eonridr@hotmail.com

Anonymous said...

hello DJ, i want to dedicate jerry yan's 'wo hui hen ai ni' to my dearest rongxuan and tell him 'i love u, baby!!' thanks! =)

Anonymous said...

To my very best friend elene:
elene...me,as a very good friend of yours,i hope that nothing wrong happen to you even though both of us always fight with each other.As i say,no matter what happen,I will always be helping you as a listening ear or punching bag,may it be your relationship, moving house or anything else.i hope that you will always stay as the cheerful elene that i knew whenever you see the thing i give to you. smile always!!

time 9-10.30pm