Tuesday, November 11, 2008

弦歌寄意 19th Nov Wed

23 comments:

蕙子 said...

Hihi! Ivy你好!
还记得我吗?好久没来留言了!

今天想点歌给我的表哥听!
想祝他生日快乐!希望他能赶快找到一个很好的女朋友!哈哈!

记得去年的今天也曾经写信到Yes933去点歌给表哥听.可是他却忘了收听弦歌寄意.T_T
可能是因为他老了一岁,记忆已经不是很好了吧!哈哈 =P
今年我应该会在节目还没开始前先个发简讯去提醒他吧!

也想麻烦Ivy唱一首生日歌给他听.一定要唱哦!一两段也好!哈哈!
谢谢Ivy!!! 辛苦了!

想听到的歌曲:五月天的开天窗!

谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!谢谢!
Many thanks! Hope you'll stay happy as always!!! =)

From:雯蕙

Anonymous said...

Hi 艾薇..

这是我第一次留言哦。。
想把歌点给我大姐(Angeline),我的同事:Christina,Yujun,Raymond,Seow Hia 还有 Melvin。大家要加油哦~~~

谢啦艾薇!!

From: Irene

点播歌曲:
任何张悬的歌都ok啦。。

如果有写错字,对不起啦。中文有点lousy。。:P

宝琦 said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

哈咯!我又回来了
明天就去拿成绩了。我好爱我的亲爱的!忠薰和骏铭!

五月天-你不是真正的快乐
S.H.E-沿海公路的出口
林宥嘉-神秘嘉宾/伯乐/传说
JJ-小酒窝/我还想她

宝琦 said...

排写哦.刚才没有跟ivy讲谢谢..手提电脑突然没有电了..对不起..呵呵...谢谢ivy!!MUACKZZZ!!希望我的留言可以在10.30过后念出哦..谢谢..

宝琦 said...

yo~哈罗ivy..我第一次点歌哦..
嗯...我想把歌点给我最爱的宏辉..还有马星国中认识所有我的朋友们...放假了.真的好想念你们哦..
+想听到的歌+周杰伦的安静
+张惠妹的记得
+许如云的泪
谢谢ivy~muackzzz!!希望我的留言可以在10.30过后被念出..谢谢..

Anonymous said...

HI...主持人你好..

今天我想点歌给我的老公dad daddy..听
因为今天是他的生日..dad daddy yeah.. mamami 祝你生日快乐..我爱你....还有还有..很快的..我们结婚也快一年了...也有了我们的宝贝"小威威"...我们要永远恩恩爱爱哦..^^还要永远永远在一起!mamami 爱你爱你哦!muaksssss

还有要谢谢主持人把我的信念出来...谢谢你...

想点的歌: 爱很简单 / 为你而活
点歌时间: 8.30pm

Anonymous said...

HI...主持人你好..

今天我想点歌给我的老公dad daddy..听
因为今天是他的生日..dad daddy yeah.. mamami 祝你生日快乐..我爱你....还有还有..很快的..我们结婚也快一年了...也有了我们的宝贝"小威威"...我们要永远恩恩爱爱哦..^^还要永远永远在一起!mamami 爱你爱你哦!muaksssss

还有要谢谢主持人把我的信念出来...谢谢你...

想点的歌: 爱很简单 / 为你而活
点歌时间: 8.30pm

Anonymous said...

hi ivy,今天想点歌给我自己听,我也同时想要请求ivy 帮我想一想what i can do to relieve my boredom.ai ya the holiday so long if i am going to feel this bored.i think before the holiday i am going to die.ivy you have to help me.give me a few sugestions can .thank you very much.辛苦了!must read out ppl liu yan still must help them think.谢谢Ivy.
hope to hear fei lun hai de ai dao
hope that u can read it out before10.oopm thank you again.(sorry that i have to type this in english because i am not comfortable typing chinese.thanks for your additional effort in reading it and translating)thanks again.

Anonymous said...

嗨主持!
最近和我先生有些不愉快, 心情坏透了! 不知道为什么每回都会为了小事而闹脾气。我的脾气一向暴躁我也知道,有时心情不好会自己发脾气,加上没有一个很舒服和宁静的睡眠环境(小孩要半夜喝奶,醒来后又难再入眠,一大清早- 五六点噢!被查音弄得不能入睡) 所以有时也会不知觉的脾气暴躁不安。那么老公他体谅我时他的好意常会被我误解,我有时会感觉不到他在体谅,或许是他表达的方式或他的语气。 最后我们两就会安静的不出声,直到其中一方说出来后原来都是因为误会了意识。我觉得很难过伤心。到底问题出现在那里? 我不像一直这样。 我平时很少把心事对人说出来, 所以当我不能控制时我会很不开心很想大声的哭,很想发泄。我真的很像大家能够好好的谈,把心里的话毫无顾虑的说出来! 老公对不起 !想点: 小夫妻

Anonymous said...

(希望可以在9-10点间被念出)
艾薇好好好
我是俊炜
终于考完A-LEVEL 了!!! HOHOHO,好开心,但不知到是不是考试后遗症,本来想了很多考完试要做的事,全部都没心情去干了,不懂是否是累坏了...哈哈…
在这考试期间,家人,朋友们都给了我很大的动力,加油,如果没有他们,我应该会崩溃吧…所以要点歌谢谢他们…
他们是,
志文
庆鸿
Sharon
Shi hui
Suteng
06s17 的同学,
Malaysia的好友-伟俊
我的每一个家人
艾薇,家发 和933 DJs(因为可以一面听933,一面读书)

我要点的是苏打绿的任何一首歌.

请一定要念出.
谢谢您把它念出...

Anonymous said...

IVY! hello :D
if not wrong this is my third time posting comment here ((:
this time i posting this comment to all my volleyball-mates in woodlands secondary school!
today is our volleyball camp although only one night but i already very happy, cause this is the first time we having camp!
HOHOHO;

(i'm sorry that this comment is in english cause i not use in typing chinese D: )

想点的歌: 盧廣仲-我愛你

thanks IVY!

from: ANNIE

Teng Shuan said...

Hello 主持人!
今天想点歌给我的朋友, Cazmine, Amanda, Shermaine, Cheryl, Sabrina, Jolyn 和几为男性朋友, Jun Wei, Justin, Gavin 和 Brian. 要根他们说 Friends Forever! 明年要多加努力,okay? Friends Forever!
谢谢你主持人! =p

想听到的歌曲:飞轮海的出口
From: Jasmine

Yvonne said...

Hi Ivy!
现在的我正在努力K书, 因为下个星期就要考试了.. 所以我想点歌给我的大学朋友 Felicia, Lingxuan, Jesmine, Yanhao, Shunting, Charmaine and many others from NUS Dance Synergy!
Message to them: "I miss all of you! All the best for the exams! 加油!!!"
想听到:
1. 五月天的你不是真正的快乐
2. SHE的爱来过
3. Y2J的武装的蔷微
点歌时间: ~10pm
谢谢! =)

Anonymous said...

wendy.

hello! this is the first time i came to 933. wish all my best friends got good grades as tmr is the psle result day. wish myself goodluck also wors. :D.

i want to chose a song to all my best friends, all 933 listeners and you. (ivy.)
: shui shuo by hei girl.

thank you alot. :D.
BYE! (:

Anonymous said...

Hi,Ivy jie jie你好!I just now wrongly posted at 18th nov.sorry.tomorrow is 炎亞綸's birthday,me and my friends would like to dedicate the song:夏雪 by 飞轮海 because that's the song that me and my good friends sang through our secondary 1 year.We would like to be the first to wish 亞綸 happy birthday and 加油s forever!!!we will forever 爱你!!!

想点的歌:飞轮海的夏雪
希望的点歌时间:8.00pm

谢谢 Ivy jie jie!!love,Wenxin,Xinyu,Bridget

Anonymous said...

hi ivy
i hope that all the my kellock friends and those whom i know will pass their PSLE with flying colour.May god bless us.i am so happy coz rui en's new album is out tomorrow! i am sure all her fans will buy her new album! last but not least i would like to hear ruien's song. Iguana

Anonymous said...

Hey ivy!
Juts now for the Fahrenheit thing, the second quetion which you asked, the asmwer was wrong.
Your quesiton was what show did calvin act in with the name wang ya se right?
The answer is Zhong Ji Yi BAN, not Zhong Ji Yi JIA!!!!!!!!!!!!!
And for this competition, how did you choose who to call? By speed or random?
Thanks for your effort! :)

Anonymous said...

Ivy...
Calvin 在終極一家是演蘭陵王...
不是亞瑟王...
亞瑟王和王亞瑟都是一樣的...這才是在終極一班...

那位答錯了!

Anonymous said...

Dear Dj,
Erm, Wang Ya Se is Calvin name in Zhong Ji Yi Ban. Ya Se Wang is his nickname.
In Zhong Ji Yi Jia, Calvin's role is mainly Lan Ling Wang. He acts as Wang Ya Se sometimes in Zhong Ji Yi Jia.
No matter in which show, his real name is Wang Ya Se, Ya Se Wang is sort of a nickname. Just wanted to let you know.
Thanks for reading this!

Anonymous said...

Lan Ling Wang is the main role.
Wang Ya Se appears only when they go back to the other world.
Lan Ling Wang is not a small role.

Anonymous said...

你好!
我想點歌... 想點卓文萱的一句話
給Percentage...
裏面有我, RongYi, Wendy 和 Qiaoli.

Anonymous said...

Hi!ling here.

hope still can make it... tdy is my brother's girlfriend bdae.. want to wish her happy bdae here.. haha.. =) any song oso can..=) Also wish aaron an advance happy bdae=)

btw, e fahrenheit contest is the first 2 to send in get picked or is anyhow pick de ?