Tuesday, November 11, 2008

弦歌寄意 18th Nov Tues

18 comments:

Anonymous said...

Dear DJ Ivy,

今天是我认识了8年的超级好友的生日!今年的生日她一个人在香港度过,所以希望 Ivy 能代替我唱一首生日歌给她。我想祝她生日快乐,希望她明年能考进她想读的大学。还有要好好的照顾好身体,记得吃多一点,别饿坏了噢!

Thanks Ivy! (:

歌曲(any of the 3.. but 1. is my friend's fav):
1. Promise Me - Beverly Craven
2. 你很爱她 -F.I.R
3. 老婆 - S.H.E

Anonymous said...

哈哈!终于出来了……
18号的这个贴等好久哦p[>.<]q!!
想对我家那个笨蛋老公说:哈哈,我们在一起5个月了耶!你有听到吗?!
想点:
范玮琪--你是答案
范玮琪--我们的纪念日
范纬琪--小眼睛

sihui :) said...

Ivy 好!我是两个星期前拨电到弦歌寄意与你聊天的思慧!当你念出我的点播时,我已经自由了!两个星期多的A水准终于过了,也结束了我这两年的初级学院生活。想要点歌给让我这两年过得多姿多彩的朋友,Euodia, Jan, 因为有你们这两年才值得我去回忆。当然,还有国初 07S21。还想点给淑云,传发,Charlie,伟杰,Felicia, 思璇,Angila,Kevin &上斐(All the best for bio paper!!还有还有点给 Ivy,工作愉快!:DDD

Anonymous said...

hello,Ivy

今天是好朋友韩小姚的生日,祝她天天快乐,学业顺利,每天都活在偶像剧般的梦幻世界里,all the best!

thank you very much,Ivy..)也祝你天天有个好心情!
点歌曲目:突然好像你-五月天
or 噢买尬- 五月天

Baka neko said...

Dear Ivy,

Please read my dedication After 9pm..Thanks a million..感谢~~

今天是我好友,敦琳的生日.不知不觉,我和她认识有了十多年了。从中学毕业后,我们就读不同的学校。现在也不常见面,但要告诉她。他的诞辰是不会忘的啦。  

祝她一切顺心,她的学生都乖乖的。同学门都听敦琳老师的话。

我点了我们中学时年代的歌,希望她会喜欢。

也点播给尚义中学99毕业的同学们。特别是常和我一起疯的 Joanna,慧敏,素芬.

又要十二月了,我们在参谋参谋去那里玩吧。

想点:

梦飞船 - 不值得
杜德伟 - 情人
无印良品 - 掌心

Anonymous said...

(帮我重复我的名两边,好让我可以开大收音机的声量。谢谢..)

我想点歌给志顺同学。希望他可以跟她幸福。虽然不是我希望的结局。可是也有一半啦。。


还要点给933的听众们。想跟他们说。虽然不认识你们,但是你可以听到我的点播,就算我们有缘,所以也随便点给你们。哈哈哈~(帮我大声笑三声,这样才感觉比较有诚意嘛!谢谢...)


歌:周杰伦-枫/说好的幸福呢
时间:10前(如果可以)

Anonymous said...

Hello Ivy !:D
I wish to 点梁静茹的小手拉大手给我亲爱的母亲听。
哈哈,因为小手代表着我而大手代表着妈妈。
我希望妈妈会一直牵着我的小手陪我一起走。
:D

Thanks Ivy !:D
TakeCare muchLoves !!<3

Anonymous said...

Dear IVY,

今天是我们的好朋友~佩香(猪肉香)的生日哦!!希望IVY能代替我唱一首生日歌。。先说声谢谢啦!!嘻嘻。。。。:)
只想告诉她朋友你离开我们已有一段日子。。。真的好想你,你过得还好吧?如今大家都为各自的工作而忙碌,自然也减少了见面的机会。。今天是你的大日子,特别在这里为你点了一首歌。。希望你会喜欢这特别的庆祝方式。。。在此~岫燕(我咯),晓翠,新圆(wong)
祝你~生日快乐。。身体建康。。还有别忘了快快找个男朋友来照顾你吧!!~请记得你是我们永远的好朋友。。
想点的歌曲(能尽量播第1首歌吗?) 1)my love will get you home( my friend's fav...)
2)小情歌~苏达绿
3)无与伦比的美丽~苏达绿
~谢谢IVY :D祝~工作愉快。。

Anonymous said...

HELLO IVY, FINE MAH?

today came to dedicate this song is to my friend evon her birthday fall on today. wish her happy birthday everyone... wish to dedicate her superstar also my superstar song call Shi Xin Huey, and i like to Wish Sin Huey faster release album and her new role in drama soon in 2009 and her Wu Dai Ju " If there Season" do support her and to EVOn too HAPPY BIRTHDAY TO YOU. and to IVY too thank for reading out my message

Song:
Wo Zhi Dao Wo Pian Liang Le : Shi XIn Huey
SINGDERELLA BY SHI XIN HUEY
CONG TAIPEI DAO BEIJING BY SHI XIN HUEY

Anonymous said...

Hi ivy,remember mii mah?Fine mah?
Tday i wud lyk t0 dedicate s0nqs t0 sum of my frens.I miss them very much as they are my best frens n n0w it's already h0liday.And i seld0m call them cum out and gather t0gether.I oso wann t0 dedicate s0nqs t0 my family and ivy.

~My S0nqs~
1)Jay chou dao xiang
2)Derrick hoh wu fa gui lei
3)Derrick hoh ni zou tian qiao wo zou di xia dao
4)Jolin tsai yi ge ren

Thx very much ivy!!!

MAGGIEKIONG. 강미기 said...

唷DJ !

今天是我的好朋友, JOANNE 的生日 !
想祝她生日快乐, 天天开开心心的 ^^
我想点任何维健的歌, 因为她非常喜欢何维健 !!
哈哈.
也希望Ivy工作愉快 ! :)

,谢谢谢谢 !

Anonymous said...

Oops.Sry t0 tell euu tat i leave my c0mments on 16 nov derhs.In case euu dunno mii.Hahas!H0pe tat i wiill be coosen t0 delicate my s0nqs o....

Thx ivy!!!:D

叔叔 said...

(美丽的Ivy请在11月25日10.30pm念出,拜托,拜托,谢谢。)
今天是个伤心天!!!我的三位好好老师分别是陈老师,赖老师,莹老师就要离开我们到别的地方去了。叔叔,我想在这里向他们说声谢谢老师们三年来的教导。祝老师们永远快乐!还有劳苦功高的Ivy也是要永远快乐喔!

想点的歌曲:
五月天-你不是真正的快乐
郭静-下一个天亮
周杰伦-说好的幸福呢

Anonymous said...

你好 DJ Ivy,
明天早上要去马来西亚了。
会很想朋友的!!
我想点歌给我的朋友:
yanyi,xinrui,jolies & christine.

随便一首:
1.superman-倪子冈
2.安静- 周杰伦
3.无与伦比的美丽~苏达绿

谢谢您!

Anonymous said...

Hey Ivy!
Erm, i won the tickets to the music monster festival last tues, but no one contacted me yet..
When will they contact me and how do i go to collect the tickets?
Thanks!

And i would like to dedicate
Yoga's Bo Le
to the Bo Club, which consists of Minky, Beany, Sharmaine, Marianne, YanYan, YaYa, Gina, Yvonne, Jasmine and ZhenZhi!
Happy Bo Day in advance! -Ro
Thanks!

Kwang Ying said...

hello ivy! (:

还在考试。。在苦读。。
想点歌给所有还在考试的学生。。
especially those still mugging in NTU. wish everyone GOOD LUCK!

thanks DJs! (:

song: 五月天 小时候

Anonymous said...

Hello Ivy ,

i would like to wish all
P6s good luck for your PSLE result on 20 of november .
i would want to dedicate th song :

下雨天 by 南拳妈妈

Wenxin and Kellin=) said...

Dear DJ Ivy,
你好!i heard from my friend that tomorrow is 炎亞綸 's birthday,so my friends and i would like to dedicate him a song: 夏雪by飛輪海,because that is the song that me and my batchmates used to sing together before we ended our secondary 1 year together.我们希望亞綸can be happy always,and jiayouss!!! We will always support you!!!

Thanks Ivy jie Jie:)

Love,wenxin,xinyu and bridget