Tuesday, December 30, 2008

弦歌寄意 15th Jan Thurs

22 comments:

Anonymous said...

还dj,
我想点歌给我的男朋友
还有11天就是我们交往第4个月了...
在我们交往第三个月时...我连一封他的简讯都没收到:(
希望不会再发生了...
只对你说-林俊杰
越来越爱-飞轮海
爱的勇气-转交遇到爱(opening)

Anonymous said...

Juz wanna say Luo Zhi Xiang rocks forever.
Support Xiiao Zhu always

Wan to hear any Luo Zhi Xiang's sixth album trendy man's song

I will like to hear it about 10.45-11. Can it be arranged?
Thank you =)

Anonymous said...

嗨,主持人你好...
我想点歌给我的好朋友萍,倩,嗯,秀和芸...
想祝她们新年快乐...也祝我们的友谊永固噢~

想听的歌...
搞笑-罗志祥
说好的幸福呢-周杰伦
黑色幽默-周杰伦

Anonymous said...

我要点这首歌:周杰伦的我不配。。。
我希望会有我!!!
我要点这首歌给Paige,Dora , My Rulang Primary School 6n Girls like..... Lee Shan Qin yan Jia Hui Zhi xin And Others Like Le wei accept my hatest enemy Low Yi xuan I hat you for bullying me. So dissapointed that i go to yuan ching this is from khoo sim hwee from rulang yah
i am sec one worhz and of course for Y.E.S 933 de DJ

Anonymous said...

hi DJ...
我们是来自笨珍的Elaine and Janice.
今天想要在933点歌给可爱的宝贝Brian, Bernice and 婆婆收听!
希望在新的一年事事顺利,笑口常开。

我们想点:王力宏-摇滚怎么了!!
王力宏-Foreverlove
奶爸百分百主题曲(不懂是什么明)

Anonymous said...

嗨艾薇你好,
上次有在这里留言,可是没被念出
这次希望你能念出我的留言,因为今天是嘉雯的生日
我想点歌给他,祝他生日快乐,幸福健康。
好友点给在听广播的朋友们和艾薇你。谢谢


想听到樱桃邦的歌曲
马来西亚,洁雯

Chunhui said...

Hi Ivy / DJ!

Today is my mum birthday.
I wish her forever young. I really love my mother despite her naggings. HAHA

Also dedicate songs to my friends.
Include, Doris, Grace, Jac, Steph, Hwee Yim, Kwee gek , EVE TAN. Also my colleagues in CORE FINANCE !

Also not forgetting my favourite Rui En, Sun Yan zi and Felicia chin!

Thanks IVY / DJ. :)
From, CHUNHUI :D

Songs: Rui En / Sun Yan Zi Songs.

Anonymous said...

Yeah Genie has finally come SG ^^ and i would like to let DJ, my family, my frens and GenieFC peeps to listen Genie's 一句话at the night! Thanks you DJ~~

GenieFC's fan

Anonymous said...

Hi DJ,

15 Jan 是F4 KEN CHU 朱孝天的生日

GETTING REAL 新歌加精選1月9日在台灣已經發行。
祝專輯會有好成績
也祝KEN 事事順利﹐開心

想點播: 任何孝天的歌曲

Love from
OnlyF4 fanclub

Anonymous said...

hello dj..

i'm koleen, and i would like to dedicate a song to my friend, who went to the army today..wishing him all the best, and sorry that i didnt send him off.

i wana say thanks to him, for being there for me all these while(:

erm. there's a new song called 我们的爱 from the da xi ju movie isit? can i have that song please around 9.15? thanks=)

Anonymous said...

hello,
hope to have fish leong "shu yu" on air today. fish leong i love you

Anonymous said...

Date: 10 Apr 09
To : 忠
From: 婷
Dedication: 同恩-爱你爱到死
梁静茹-我们就到这

看来爱神并没有眷顾我们。
但他也没有让我们擦肩而过。。
真心希望你早日放下这段感情。。。
而我也会好好地将它保存在我记忆中珍贵的角落
请你一定要快乐!

Anonymous said...

我想点王力宏的心跳给Celester Tan, 想对他说…你应该不知道我是谁. 也不知道你会不会听到.我是通过朋友认识你的,觉得你应该是个不错的人,所以想认识你可以吗?你有我的MSN,如果可以请联络我好吗…
谢谢你,ivy and 家发.

wen jie said...

hi dj,
我想把歌点给我的bro
那就是文康,启智,玮凉!
希望他们读书要加油哦~
做工的要好好休息哦~
给我一首歌的时间-周杰伦
潜意识-范晓萱
草戒指-神木与童

Anonymous said...

嗨嗨艾薇,
我想把歌点给李盈家豪婉华欣莹慧莹诗玲祯仪嘉雯等收听~~
希望他们能听完我的点播才睡啊~~
想点:
1.成熟
2.鬼混
希望这些朋友们不要在鬼混咯~~要变成熟点咯
长大了,要理智了
也把歌点给艾薇和其他DJ们与工作人员
谢谢艾薇把我的信件念出

靖玮~~

Anonymous said...

嗨,主持人好,

我想点歌给Chuan Kai收听.
想对他说:相信我,我们会开开心心的在一起.

想听到的歌曲:如燕[小娘惹主题曲]

谢谢!

Xiangqi

Anonymous said...

你好DJ!
我想点歌给我所有的朋友!
Especially to,
choonpeng,vivian,manling,evonne,anna,joanne!
想说all e best to their studies(:
还有今年的O's的朋友加油!
N's 的朋友也加油!
谢谢DJ! :D

Anonymous said...

哦,还有想点的歌是..
朋友 BY 周华健!
谢谢DJ :D

Anonymous said...

嗨,我想点歌:U By super junior M
给喜欢SUPERJUNIOR的朋友尤其是我姐姐! =) 加油!

Anonymous said...

hi DJ,
This is the first i wirte on ur blog i wan 2 hear
-来越爱-飞轮海
-杀手-林俊杰
and
-罗志祥-Hot Shot


Thank you
form may ng

Anonymous said...

dj 你们好!

今天,我有一个好友的生日!是chloe's birthday!祝她能永远开心。可以帮我替她唱生日歌吗? 虽然今年和明年都和她不同班了,but still friends forever =) love you! 你可不可以忘记我啊!

还要点给dj,和所有在听933的。=)

歌: 庆祝- rainie

thank you!

Anonymous said...

可能太迟来点,不会被念出,还是试试吧。。。
我是紫萱,今天想点歌给我的好朋友孝眩!今天是她的18岁生日!我们要出去庆祝!孝眩,祝你生日快乐,我们5个人的友谊一定会长久到永远。。。

任何歌曲,只要方便,帮我插播我的留言进去就行了!多谢!