Friday, December 12, 2008

弦歌寄意 30th Dec Tues

31 comments:

Anonymous said...

why got 2 30th Dec? OMG, what happen to 31st Dec????

Anonymous said...

DJ好,

今天是我的朋友的生日排队。祝她生日快乐...我要点:

1)越来越爱(飞轮海)
2)如燕(Olivia Ong)
3)慢舞(芮恩)

Anonymous said...

还有01天,
24小时,
1440分钟,
86400秒,
七分之一个星期,
三十一分之一个月,
三百六十六之一个年,
就要迎接2009年了。
happy new year~
也就是说还有05天,
300个小时,
____to be continue____
就要开学了!
耶~^^
我可以看到我的朋友们同学们老师们了..
最重要的是我可以看到顺了..
嘻嘻~~
各位应该很无奈吧..
没办法噜..
谁叫我就是要喜欢他..

歌:
给我一首歌的时间-周董

Anonymous said...

Hi!!!
2 more days to end of 2008!
countdown soon! excited! haha. next year will be a better year!
:)
i want to delicate the song to everyone and wish them good luck for the new year ahead!

song :
ming tian guo hou - linfeng

thanks!!!

Anonymous said...

DJ 你们好。

今天是我的朋友的生日。我想她生日快乐。她的名字是ASHLEE 。

我要点:933生日歌
:五月天-你不是真正的快乐
:罗志祥-爱转角
谢谢

Anonymous said...

dj好~
明天是三毛的生日。在这里先祝三毛生日快乐!!也要把歌点给一毛,二毛,三毛,kenneth爸爸,膨琛伯伯,汶锦哥哥,伟聪妹仔,奇还有超可爱的政~
过了明天我们就不再是初中生咯。大家要继续加油哦~

点播歌曲:
(1)因为是你--cyndi
(2)半情歌--元若蓝
(3)知道--郭静

希望能在10:12左右听到我的点播
谢谢dj~

Anonymous said...

Hello Ivy,

今天是朋友嘉俊的生日,想祝他身体健康,学业进步!

想点的歌:

许仁杰-梦见
迷路兵-世界麻烦借过一下
王力宏-心跳

谢谢!

Anonymous said...

Hello!!

Wanna diange for my boyfriend, Justin, love you forever!

Time: 10pm-10.45pm

Songs:
1 王蓝茵--[恶作剧]
2 越来越爱--飞轮海
3 罗志祥-爱转角
4 如燕--Olivia Ong
5 慢舞--芮恩

P.S. what's Olivia Ong's chi name? and may I know more about her? hehe. xD

Anonymous said...

HI!!

今天是LENA的生日,想祝她生日快乐,希望来临的一年能顺顺利利。
还有,我会一直一直一直一直地喜欢你!!!!

我想要点:
1)933生日歌
2)陶喆-爱很简单
3) 林俊杰-我还想她
谢谢 =)

Anonymous said...

嗨dj!

快要开学了,有时多一个念书的开始!
祝明年的学生一定要一开始就好好念书,不要临时抱佛脚,是不可以的!
特别是名年中四的学生,要加油哦!

我想点杨丞琳的 带我走 。
给大家和dj听 ,谢谢!

Fiona said...

今天是我们家小宝贝嘉恩的生日。希望她身体健康,平安快乐。乖乖听话哟。。 爸爸妈妈爱你。。

love u forever

我要点:
1)933生日歌
2)林俊杰+fama 新歌由你选择
希望能在9.30pm播出, thanks

~S!MpLe~ said...

Sori DJ!!! i leave a comment on 31st dec.. which is WRONG de... is 30th dec... keke... plz take note..

~un~forgetable~ said...
Today is a special day for sumone special... Is my bf's birthday.. plz help to find a song for him... a song tat says out my heart to him.. hes a loving caring guy... he dun mind my past n accepted mi as who i am...

To my hubby, Robin

Hubby.. dun knw wat to get for u.. juz veri happi tat... on my birthday... u tried to make mi happi... but wat make mi most happi is tat... i had u n my son at my side on my birthday...

hubby wanna ty u.. thkx for treating mi so nice when i treat u not tat gd... i love u hubby... i reali do^^

from ur baby... kelli kwek...

Anonymous said...

主持人好! 是我,Miido [念: 米豆]!
不算是第一次留言啦.
可是就因为第一次留言时有点blur.
应该没被post up here.
不知道这次会被post up & 念出吗?
嘻嘻...
Anyway,我是要点歌的啦.
我想点show罗志祥的歌.可以吗?
Show and Alien are my favourite artistes! My idols! woohoo!(:


**** Thanks 主持人!(: ****

Anonymous said...

S7920601F want to delicate old song zui1 meng4 by wu qi long to my girlfriend 97117506

teogimkhoon said...

锦勤 delicate song to 7506 girl say i love her very much

can chose song?
你最近还好吗? s.h.e
追梦? 吴奇隆

Unknown said...

Hello! this is my first time doing xian ge ji yi
i want to wish all my friends and family a merry merry christmas
i hope you can plaY ME pan wei bo's xia ri feng
thnx

Audrey- said...

I am Audrey.
第一次来点歌。

我要把这两首歌曲点播给 JiaYun, YiQi, Isabelle, Jasmine, KangWei, Matthew, Alvin, TeckHui, Pamela, YuFang and many more!

希望我们的友情能够一直维持下去!
Pasir Ris InfoComm Club rocks! \m/
我永远爱你们。(:

我想点的歌有:

因為我相信-星光帮

还有多一首:
恋爱ing-五月天
这首歌有特别的意义。因为它代表我们每次到arcade玩的时候! :D

Audrey- said...

&谢谢你,DJ。
;D

Anonymous said...

hiIvy!我希望这则留言大约10.30念出,因为before that im watching the little nyonya! 谢谢!我很喜欢听你主持!(:

本人是小猪的超级粉丝,首先希望他‘潮男正传’能大卖, 他真的很努力!(:

最近心情不是很好,走在街上,看到每个女生都有男朋友,我真的不是很好受。。。 一直在想自己为什么16岁了还没有男朋友!:( i feel like a loser sometimes! 好想快点谈恋爱,尝尝初恋的感觉!!!!:(

anyway, to cheer myself up, 我想点小猪罗志祥的:搞笑!

还有,O's results will be out real soon, really really hope i will do very very well and get all a1s! Ivy wish me good luck okayy? ((:

谢谢你Ivy!加油哦! 
Cheers (:

Anonymous said...

Yo, Ivy, Im hard-qiu oh im so excited cos tml im goin to vivocity for countdown... i will be able see my favorite actor elvin ng (huang jun xiong) hahaha... i would like to dedicate to Huang Jun Xiong, Sherly, Wilson, Haydam, Billy, Candyce, Fat Bomb, Xiao bob pi, Loh Hou, Lao kua, Plastic bag n bua ma jia

1) Lee Sheng Jie's So Fun
2) Tang Yu Zhe's Gao shu Wo
3) He Wei jian's Ni Zhuo Tian Qiao Wo Zhuo Di Xia Dao
4) Xiao Gui's Gui Hun

Anonymous said...

hi dj~

to:老公

现在的你应该是回到家了~

因为这几天你都去集训

我很想念你啦~

我发现

我可能是真的真的慢慢喜欢上你了

可是厚

我相信我们一定不能在一起的~

真得有很多原因

也都是为你好啦

哈哈

我们作好朋友

哦给?

我爱你

by:老婆


Songlist:
1)一千年以后
2)擦肩而过

Anonymous said...

我想把 ~好朋友~罗志祥~ 这首歌点给所有把我当成好朋友的朋友...希望他们会喜欢...

蓝祖惠

shu hui said...

DJ好,
2008 年快结束了
现在可以开始countdown了也
我想祝大家happy new year!!
和想对dear dear-jx说:我永远爱你
you are irreplaceable!!!

我想点:
1)越来越爱(飞轮海)
2)带我走(杨丞琳)
3)如燕(olivia ong)

lixin said...

hello主持人:
你好,本人第一次点播歌曲。
想点播:1)飞轮海(越来越爱)
2)林俊杰(小酒窝)
3)王力宏(心跳)
给家人,朋友及主持人收听。
祝大家:生活愉快,工作顺利。

Anonymous said...

DJ好!今天我想点一首歌给我的好朋友Zoe,祝她生日快乐!Happy birthday to you!
我要点:
1)无法归类-何维健
2)我们之间-棒棒糖

谢谢! :)

Anonymous said...

大家好!
今天我想点歌给自己,因为2009年要结束了.超开心的!但是明年我就要考O水准了,难免还是怕怕的.:)
我要点:
1)突然好想你-五月天
2)乱世浮生-五月天
3)牙关-五月天
或五月天任何一首歌...:D
谢谢!

Nat said...

今年很快就要过了啦~
我很舍不得我的朋友~
蛋蛋,慧儿,皮,包子,芳,葱头,克强,joan , 我永远爱你们啦~
我不会忘记我们中选生涯中的一切一切的
muakkksss~



点播歌曲:
江语晨-我的主题曲
你们是我的星光-星光2班

谢谢主持人哦~

YvOnNe said...

2day is wan wei birthday..wish her happy birthday n happy alwayz..
想听明天以后。。谢谢艾微姐姐。。
也想告诉“他”。。他不会寂寞的。。呵呵。。
我爱933。。祝所有933的工作人员永远开心。。工作顺利。。all the best !

Anonymous said...

Hey. I am Kitty. I would like to send thanks to my good friends, Ziqin, Zhixin, Wanyi, Huiting, Chanel, Sheila and Vivian for adding colors to my life.

Song that I wish to hear.
女皇驾到

Thanks a lot!

我爱你iloveu!!! said...

我要点:
说好的幸福呢(周杰伦)
给语娟
我想要跟语娟说我永远爱她
思杰

Anonymous said...

Want to dedicate this song to my ever closest friend... Cant believe you are going to US in a few hours time, but do take care and dont fall sick ok! Make sure you wear enough clothing and eat well! Just wanna thank you as well, for always being there for me. Ill seeya real soon and we will ktv and eat all the good food when you are back yeah! Ill miss you loads Lijuan!

thanks!
Song is 不流泪的机场 Lin Jun Jie

Ngeeleng