Tuesday, December 30, 2008

弦歌寄意 4th Jan Sun

3 comments:

Anonymous said...

开学,1 天了。明天就要开始念书了。。。心情好不稳哦,因为应该是下个星期就拿到o水准成绩了。想在这里点歌,抒发一下自己的紧张情绪。希望所有在08年考o水准的人成绩理想,考到好成绩。《无敌珊宝妹》在台湾结束后已经3个星期了。剧完后,我就好闷了。。。希望在新加坡能看到这部剧,也期待栋梁的新作品!

祝大家09年事事顺利!

歌:任何一首栋梁/陈伟联/王心凌/小鬼的
诚实地想你-郭采洁
不甘示弱-栋梁

Anonymous said...

DJ你好!
我是Jia Xin.
我想把歌点给我的好朋友 , Chu Xin
because tomorrow she got a test and i would like her to remember not to k books till too late .
I also wan to 点歌 to my classmates , u,and all the people that know mi.

Pls read out my dedication between 9pm to 9.30pm! Thanks DJ!


我想听的歌有:

罗志祥:潮男正传/幸福不灭/高笑/任何他的歌!

Anonymous said...

hello dj would like to delicate Liu Li Yang & Yan Ya Lun - TiAmo songs to all my friends & yes 933 DJ ... pls read out my delication around 10 to 11pm thanks (: