Monday, October 26, 2009

弦歌寄意 9th Nov Mon

11 comments:

Anonymous said...

hello!

i would like to dedicate mayday's 你不是真正的快乐 to lim yu4 cai3 and wong qi2 xuan1!

yucai! good luck for the test tml!
GAMBATE.=D

EILEEN.

Anonymous said...

我是芳。

想点棒棒堂的“我是传奇”给所有认识我的朋友。

尤其是Gina,祝你生日快乐。又老人一岁。哈哈。

谢谢

happy working...

Anonymous said...

Hi... I want dedicate Lollipop 棒棒堂 song to all my friends... Especially those who support Lollipop...


棒棒堂 Jia You
(棒棒堂 faster come to Singapore!)

Thanks DJ Ivy XD

凯毅 said...

你好!
我是凯毅。

想点林俊杰的“会读书”给莱佛士书院所有中四十一月十日考高级华文O水准的朋友好运。希望大家下笔如有神!

谢谢!

芯怡 said...

Hello Ivy, i come and dedicate songs again! Still the same problem, don't know where the language bar went so can't type Chinese......Can help me translate into Chinese and maybe or could you suggest what i should do? I'm an avid fan of Yes.933!!! i listen to it everyday at night including Sat and Sun! Today my brother come back le. Supposed to stay in Korea from 5Nov to 15Nov de then because he have HCL exam on 10Nov so 9NOv come back le...... Dedicating Liu Li Yang's Li Wu if have if don't have then any songs will do. To All Yes.933 DJs ( hehe,last time i forgot to do that!) my family and friends.Especially Heh Ying Ya Yun my self En Yu Wen Hui and Huey Shan. Waiting to get PSLE results......Hope i can get in Fuhua or HuaYi..........Wish you had a happy day!

芯怡 said...

hello ivy! A follow-up on jus now de. Can read out at 9.30pm? hehe......

Jennifer said...

IVY!五月天在新加坡金曲奖拿到了5个奖项!应该是大赢家吧?
好开心哦!当天,我没办法去到现场,所以就在家里听着你和玛丽的现场广播!
当我听见庄米雪公布最佳乐团的是五月天的时候,真的好兴奋!在最佳团体奖里的入围者都是很厉害的,就像董事长乐团和苏打绿!

怪兽说,通常拿了最佳乐团是拿不到最受欢迎团体的,通常拿到了最受欢迎团体是拿不到最佳乐团的。可是奇迹就出现了!五月天同时拿到最受欢迎团体和最佳乐团!

同时,年度专辑大奖和亚洲传媒大奖(团体)和YES933醉心龙虎榜榜上风光奖是被五月天夺走的。
他们也太棒太厉害了吧。

我更没想到的是,他们会唱2006年和2005年品的歌曲!我还以为他们会唱DNA,放肆等歌曲呢...
太棒了!
五迷替五月天开心!
五月天加油!

我想点歌给五月天...

歌曲:
倔强(五月天)

Unknown said...

HI!!! :D

I went for the 新加坡金曲奖 on friday! Its like the best concert i ever went in my whole life!!!

I damn high that night so i want to 点你不是真正的快乐 for the whole Yes 933!!! :)

Ps. I love Auntie Lucy!!!!
(So Embarrassing!!!)

hui qin said...

too bad i will be flying to united states on thursday and can't hear yes 933 for ONE WHOLE MONTH!Love yes 933!

Zhi Yan said...

楒媛said...
Hi Ivy,我第一次点歌
我想把歌曲点给正在考试的嘉伟
希望他考试顺利,天天开心
还有把过去不愉快的事情忘掉
要像以前一样开心哦:)

我想把歌曲点给全体933的DJ
希望你们工作愉快

我想点:
1.林宥嘉[说谎]或者
2.潘裕文[帮你记得]

阿文 said...

Hello IVY

想点歌给我班的同学,希望在明天的考试能取得优异的成绩!我们辛苦了一整年,终于等到了明天的中文考试;大家加油!

想点棒棒堂与黑涩会美眉的《黑糖秀》。

阿文