Friday, October 9, 2009

弦歌寄意 27th Oct Tues

13 comments:

Anonymous said...

wish all 5f student of yu neng pri sch student pass exam with flying color

from yuet ying

All mankind love a lover. said...

Dear Ivy,

You remember me a not? i am simhwee, the fei lun hai's big fan la... Today is my birthday and wanted to wish myself happy birthday and my exams also over long time ago so is it xian ge ji yi cannot listen to japanese song? then why cannot put fahrenheit's japanese song ' only you'? okay la.... so angry... i wanted to dedicate to my best friend and people in class Sec 1-3 and My DARLING!!!! FAHRENHEit lo okay i will end here la... cannot say my age because age is my secret

Sim Hwee

Anonymous said...

hi Ivy,

我要在这里点歌给我的朋友和mars mobile所有同事们听哦!希望你们天天开心!

from:容

IKILYZ said...

Ivy 是我-夜~!!Ivy 我是一个很粘人的人~!我最近很粘一个朋友。常常找他,我也不知道会不会造成他的困扰!!你觉得呢??会吗。。要是你老是被一个朋友粘着,你会烦吧?
有时找他他没回复我,我就会很惊慌的胡思乱想!我也不知怎么会这样~!!我也很怕失去这位朋友。。可是我又怕一个人~!!所以造成了他的困扰~!!说了多对不起~!!今天也还是想说“对不起”~!!

点播日期:27/10/2009
点播歌曲:好朋友 – 小猪
很想你 – 张智城
原谅我 – 萧敬腾
点播时间:10点15分这样~!可以吗??

Tang tang said...

Hi ivy! Today is the second day of o levels, so I want to dedicate a song to JM kor kor and Joseph kor kor, hope they get 8 points!!! I also want to dedicate to you, chong Qing , jia hui, and all my frens!!!

The song that I want to dedicate is jay chou's cai hong.
Wish them all the best !

Anonymous said...

我想点歌给tiger,caterpillar,king kong,pig和所有933DJ~

~什么歌都可以~
From:jellyfish

_germx said...

哈咯IVY

想點一首歌給遠在上海的子揚哥哥。
有一個月沒和你聯絡了,
但是你的一舉一動我當妹妹的,
都很清楚呢!
希望在那里讀書的你會平平安安,
開開心心,快快樂樂的!
我們一家在我大學考完時候,
就會飛到你身邊了!
等等我們把!!
哥!我們一起加油吧!=D



想點:
1. 謝謝 - TORO/張智成
2. 突然很想你 - 五月天
3. 過來人 - 謝和弦

謝謝IVY!!

Anonymous said...

hello!

好久没有在这里点歌了!今天想把歌曲点给我最爱的wild boar baby! HAHA. 今天是个很重要的一天,你应该不会忘记hor? HAHA。 一年前的今天,我很开心。一年后的今天,我也很开心,因为有你一直陪在我身边=)谢谢你啦!希望每年的今天和每年的1909都可以跟你一起过咯!爱你啦!




from: 1111






想点的歌曲:

1.阿飞的小蝴蝶 萧敬腾

Anonymous said...

嗨,艾薇。我是玉萱。我超久没来点歌了。相信艾薇一定把我给忘了吧!哈哈!今天我想点一首歌给我自己。当然少不了艾薇啦!希望艾薇每天都那么开心。还有,记得照顾身体哦!不要把身体给累坏了。

想点的歌:
1。放肆 五月天
2。让我照顾你 张芸京
3。王妃 萧敬腾
【希望可以在10点之前听到。谢谢。】

hengster said...

hai,ivy...
第一次来到这里,也是第一次在这里点歌...
最近,好烦....
好想放弃一切....
可是却不能哦....
我下星期就要考试了...
又突然发生一连串的事...
真的很累哦....

掉了--阿密特

钰欣 said...

嗨Ivy!
明天是我们学校中二的义卖会, 希望能够很成功! 2E6 一定会赚最多的! 在这里想点歌给明慧、佳秀、Jenny, Joey, 玉诗, 933的听众和DJ听。
谢谢Ivy 哦!

Anonymous said...

hi ivy,
O lvls start le.... though i nv take O lvls.. but want to dian ge to those taking O lvls tml... Tml I think is maths... Want to wish those taking O lvls de 弟弟, 妹妹 们 gd luck....(those listening to 933)

also want to dian ge to xingyu, evonne, minghui, kailin, xueting, yijing, terence etc.

also to Ms Adeline Khor, Ms Hanlyn who are taking O lvls..

chengying


song: JJ lin... hui du shu..

PS>. can ask chong qing call felicia chin?? wish her happy bday?

Darren said...

静怡宝贝,wish you all the best in 'O'level! (: