Monday, October 26, 2009

弦歌寄意 12th Nov Thurs

10 comments:

piggy68gal said...

Hello IVY(:
前两天我点歌给辰亦儒,今天则要点给今天生日的蔡旻佑,他是我非常欣赏的创作歌手!人长得帅,有那么有才华,谁会不喜欢他?

所以今天想听到一首蔡旻佑的歌曲,点给蔡旻佑、炎亚纶、鬼鬼、刘力扬、朋友包括JVhanwen、Rita、95Xin26、Keely、网友丽慧、所有喜欢蔡旻佑的人,家人,还有我最喜欢的DJ--你!!

几点读出留言都没问题,谢谢你!

祝艾薇能够找到自己的幸福:P,
piggy68gal

voiletpuppy said...

hi ivy,我是秀梅
我想点一首张芸京的《偏爱》给
今天生日的德荣收听,还有我老公传忠,我的家人及我的朋友收听。
我要祝德荣生辰快乐。
谢谢

Anonymous said...

Hi,Ivy,我是嘉伟啦,今天好开心哦!考试终于结束了,虽然还不知道考试成绩,但是我还是对自己很有信心,考试成绩一定可以及格的,最后想点歌给思媛,家旗,纬滨,佩菱,子健等等朋友,希望他们有个愉快的长假!

叮当-你为什么说话

alvinLiew said...

HI, Ivy!!!
My name is Alvin Liew,from Malaysia!!
today is my first day to post a comment here!!
Hope this comment will be read in Yes 933!!!
today is the premiere of "2012",I want to watch this movie..!!!
other than that,i wish my family and friends will be in pink of health,thanks!!


Can I have The song of Jay Chou or Lim Yu Zhong?

Thanks,
Ivy...


By Alvin Liew.

Chunhui said...

Hello Ivy !

Today is my birthday.
However I have to prepare exams.
Sad

I want wish Kok hui, Caiquan, Jasmine, Yifang who share the same birthday date as me.

Hope they are enjoying their birthday now.

Also dedicate to

YTSS 5N2 Rainbow Class,
Girlguides (2005),

Ngee Ann Polytechnic TA05 friends, BA_COMM members, NPS members,

also to all my NBS friends who are mugging now and my beloved bunch of "brother&sisters" in NBS.

Also my cousin, eve and eunice.

Also, my ex-colleagues,who are my friends now,includes lydia, lurvin, doris, cheeboon, jeffrey, Guichan and amy.

Also to Sun yan zi and Rui En. I think they might not be listening.

Last but not least,my family & my BFFs for being there for me. Includes Grace, doris, kweegek, stephanie (soo peng), Jac, Hweeyim ...many many more.

Last of all to you IVY! For reading such a long message


Thank you !

Loves,
Chunhui

Songs:
Any Sun Yan Zi or Rui En song :)

Anonymous said...

My name is TSH

I would like to dedicate 棒棒堂 - YES song to all my friends..

YES 933 is the best...

Thanks DJ

Lillian said...

Hi IVY!!
我是Lillian.今天终于考完O LEVEL了..好兴奋哦!!可是又担心成绩..好矛盾!

我今天想点一首歌给培道中学4A'09..大家都可以尽情地玩乐了..点给我的一群度过中学皆段的朋友--姿贤,wendy,grace,Ashley,
jie ying,jocelyn,sandy...也点给你还有崇庆..Thank you..

画沙--周杰伦&袁咏琳

丽慧 said...

Yo Ivy! ;)

今天我要点歌给在今天过生日的Evan蔡旻佑和我的网友Josephine。希望他们今天过了个愉快的一天,祝他们永远开心,健健康康。

很开心(应该会的)昨天听到Evan在933的电访~ 希望“寂寞,好了”这首歌在来临的醉心龙虎榜会荣登榜首,还有更多歌曲上榜。希望他会继续努力,做出更好的作品。

我要谢Josephine那天叫我一起去 K 歌~ 希望你会很喜欢我送给你的礼物。再次要感谢你之前送给我林俊杰的演唱会门票!特别感激~

Happy Birthday!!~

想听到蔡旻佑的小乖乖,或任何一首蔡旻佑的歌曲,最好/当然一首快节奏的歌。

开始的Yo原来是有意义的~ Evan Yo! ha x3

还有还有,恭喜所有新加坡金曲奖的赢家~ 很开心五月天成为大赢家!;D

谢谢!

Unknown said...

Oh no... i just realised that i've submitted a post on the wrong date session.... 30th Nov instead of today's....
Ivy, can you help to retrieve?? its meant for today... 1st time i dedicating song wor! Thanks ah!!!

-Daphne-
^_^

Unknown said...

Hello... just to check if i have missed out my dediction...

Please do not post this.. just reply on air can le... im staying tune!!!
^^
Thanks!