Monday, January 26, 2009

弦歌寄意 4th Feb Wed

14 comments:

Anonymous said...

YES 93.3的DJ好!!!我都有在收听YES933,因为太好听了!

我今天考试刚考完一科,很开心。我刚升上中一,有点不适应。:( 这也是我第一次在YES 933点歌,如果有问题,请谅解!

我希望能在二月四日晚上9.30听到五月天的歌,因为我超爱他们!!!他们好可爱,歌又好好听!点给那些也爱五月天的人,也庆祝我考试考完一科!

希望可以听到下面这些歌的其中一首,如果不可以,随便播一首五月天的歌吧!谢谢!

1:小太阳
2:我有初恋了
3:恋爱ing
4:噢买尬
5:倔强
6:知足

Anonymous said...

YES 933 DJ 你好!!!
这是我第一次点歌。
好兴奋哦~
今天是我堂姐,眉燕的生日。
*眉并没有写错哦!
想祝他生日快乐,万事如意!!!
想点的歌:
棒棒糖任何歌(因为他喜欢棒棒糖!)

Little said...

主持人你好!这是我第一次在blog点歌^^
最近这几个星期都在熬夜做功课hehe
只有听1am以后的歌
希望在今天以前能够清完功课
今天我学校放半天假
希望有时间听到
所以我想点一首歌给大家
和可爱的主持人
因为实在是有太多的话要说...
-我要飞 FIR
-小小 容祖儿
-星光 SHE

Anonymous said...

Hi Ivy,

I would like to wish Jiafa a very happy birthday 2day! I am getting to like him...don't be mistaken...he's direct...he dares to speak up for others...hope he continues to be like that...May all the desires of his heart be fulfilled in the right time! Wishing him and all the other DJs a safe trip to and fro Macau, as well as a great time there! I would like to dedicate any Rainie Yang's or Jolin Tsai's songs to Jiafa, since he likes both of them.

From : Hui Li

Anonymous said...

Hi DJ !!

想在此点:

(蕭敬騰) 给 爱人
(五月天) 你不是真正的快乐

希望可以听到的时间是 9.45pm !!

感谢您 !!

(^.^)

Little said...

主持人你好!这是我第一次在blog点歌^^
最近这几个星期都在熬夜做功课hehe
只有听1am以后的歌
希望在今天以前能够清完功课
今天我学校放半天假
希望有时间听到
所以我想点一首歌给大家
和可爱的主持人
因为实在是有太多的话要说...
-我要飞 FIR
-小小 容祖儿
-星光 SHE

**********************************
**********************************
最重要的是 我要祝我的朋友ke3 an1
happy belated birthday~

jason said...

主持人好!!我是jason。。。我要点歌给我的baby潍卉听。。。我要告诉她。。。baby。。。我真的好爱妳。。。如果你愿意。。我一定会给妳幸福。。照顾妳一辈子的!!
baby。。。i love u。。。

想点的歌:
下雨天-南拳妈妈
说好的幸福呢-jay
稻香-jay

Anonymous said...

Dear DJ 陈艾薇,

Can U sing a b-dae song for my Bao³ Bao¹, Xi Fu plz? It's his b-dae on da 4th of Feb '09 (Wed). Thkie! =)

Urs Sincerely,
Selphie
03.02.09
8.48pm

To : DJ 陈艾薇
For : Liang Xi Fu
From : Selphie

Anonymous said...

dear DJ, pardon me, my chinese isnt very good.. my name's angel, if it happens to be 4th of February when you read this, it's my birthday.. and i feel sad because i'm turning 21.. but i'm celebrating alone..

i'm loosing someone very very important to me.. i don't know if it's the right decision.. but i hope i won't regret..

turning 21 also mean i have to grow up.. there's many things about me i have to change.. many things i have to be responsible for.. hope i'm able to =)

i would like to dedicate the song

祝我生日快乐 by 温岚 n 周杰伦 对唱版

to everyone whose birthday falls on 4th Feb.. including myself..

希望大家都会找到自己要的幸福 =)

Anonymous said...

to 33 哩的 michelle

我好想你啊!!!
我爱你!!!
好爱你!!!
muakzz。。。

from:jimmy

Anonymous said...

Hello,

I just heard a song by meng qi. I was driving and thus didn't catch the song title. Do you mind repeating it again?

Thank you very much.

weihui said...

hi ai wei.... i'm listening to FM933 now wor!!!

can i listen to show lou zhi xiang's song???

幸福不灭

i'll like to delicate this songs to all the ppl who know me and esp u!!


thanks!!!

Anonymous said...

给我可爱的女儿丘怡,和我亲爱的老公steven。
我们一起加油,创造ONE美好的家。
Love Paige

Anonymous said...

今天是我的19岁生日,
真的很开心^^,
想说,朋友们,谢谢你,
小鬼永远爱你。^^
muaks~