Tuesday, January 20, 2009

弦歌寄意 28th Jan Wed

15 comments:

Anonymous said...

Today is my sis 12 year old birthday.I hope she will pass her PSLE.Wish her all the best and good luck!I would like to dedicate any Fei Lun Hai songs to her.

Anonymous said...

Hello, it's me(hwee)again.. have been long time did not sms and also write letter to 933 liao cos busy ah..Hmmm..Delicate to ppl i know and also wishing Dongliang's dad get well soon, when heard this song got a shocked..and also to dongliang pls take care.. ;)

Anonymous said...

Ivy晚上好!
Norman here

我想要點給歌給我的帥乾弟
子軒收聽
因爲今天是他的生日
想要祝他HAPPY BIRTHDAY
天天開心
還有就是我不知道要送什麽禮物
希望點首歌祝福他
也要他記得有我這麽一個"Gor Gor"!
希望儅他聽到這留言時可以傳封簡訊給我

想點的歌:
女王駕到 = 石欣卉
夢見 = 許仁傑
心跳 = 王力宏
如燕 = Olivia
*thk a lot for IVY!!

Anonymous said...

你好DJ,
今天是李盈的农历生日
想祝他农历生日快乐
接下来的日子
你要过得很好噢
我不在你的身旁
你应该比较快乐吧
希望你要过得很快乐
希望你学业进步
希望你和朋友们相处愉快
希望你和他过得快乐幸福
我只要你快乐
不希望你再伤心了
对不起盈
我不会再找你了
放心吧
谢谢你之前为我付出的爱
付出的疼
我会记得的
我爱你

靖玮

Anonymous said...

今天是我的弟弟的生日!要在这祝他7岁生日快乐!他应该不会听得到,but its the thought that counts. 还有,听说张栋梁的父亲中风在医院,希望他的病能很快的康复,好让栋梁安心。祝大家生体健康,牛年快乐!

各:爸爸妈妈-栋梁/诚实地想你-郭采洁/北极星的眼泪/任何一首栋梁,伟联,王心凌的歌

多谢!

Anonymous said...

Halo ivy!!!
This is the first time i'm dedicating through this blog. I want to dedicate the song to all my friends, especially my sec sch buddies... love them always. This song also go out to everyone.

Thank you ivy and happy new year.

Song: 给我感觉 by ah mei
ru guo you yi tian by fish leong
any show luo song

from christin

Anonymous said...

我想点歌给我的家人和所有好朋友,祝大家新年快乐

点播歌曲:梁静茹-没有如果
周杰伦-说好的幸福呢
宇多田光-prisoner of love

Anonymous said...

Ivy姐好,今天是我好朋友惠琪的生日~
我想点歌给今天17岁生日的他~祝他今年顺顺利利,开开心心!也要同时祝所有SMKDPT的Form 5学生,考试加油!SPM一定要努力~ 最后一年了~大家要一起加油哦~~这首歌也是点给所有认识我的人,特别是碧恩,蕙茹,雪儿,凯杰,妮妮,绮绮,伟慷,铭钊,Jackson, Alvin和我爱的家人~祝大家新年快乐!也要祝所有933的工作人员新年快乐哦!
希望大家在新的一年可以多多进步~要开心哦!
我爱你们~

想點的歌:
好好爱O - By2
沿海公路的出口 - SHE
天使 - 五月天


(ideally read out at 9.30pm, thanks Ivy!!)

xoxoxo

Anonymous said...

hello Ivy!:)
我是俊勇。这是我第一次点歌,希望可以被念出
我想把歌曲点给我所有的朋友和今天生日的人,尤其允婧。祝他们生日快乐。
希望每个人都可以在今年心想事成,天天快乐。

想听到933的生日歌曲:)

Anonymous said...

这是第二次点歌。
想点歌给我的姐妹收听,祝他们永远快乐。我也希望妹妹不会受到别人的影响,不必理会别人的评语,继续努力。加油哦!
谢谢DJ念出.

想听到
SHE- 612 星球。 or
梁文音 - 最幸福的事。
time:around 9.30pm

Anonymous said...

howdy IVY :D

firstly i'll like to dedicate the song to all xiaoniangre lovers! woohoo.

and i hope nanyang chinese drama would do well for syf'09!

I wanna say : I LOVE 408'09! <33

想點的歌:
如燕 = Olivia Ong.

Anonymous said...

oh and i'll like to hear it at 9:30pm too :D i'll be waiting by Fm 93.3 , yay!

Anonymous said...

hi,
want to dedicate to all by2 fans in singapore.

song: by2 --hao hao ai o

smile_always said...

你好!! 我想点歌给 BPGHS class 5A'09 的朋友收听。 希望大家一起努力for 'O's!!! Jia you!!! =)
我想点周杰伦的彩虹。 谢谢!DJ辛苦了

Alicia ♥ said...

谢谢每一个对我真心的朋友。
因为你们真的都很重要。

煜哥,俊扬哥和俊杰哥。 谢谢你们一直以来给我的鼓励。 你们真的很重要。
谢谢你们重视没有放弃我。 即使我在怎么听不懂, 你们还是很耐心的教我。 谢谢你么。 要不是有你们,我真的不懂我的数学成绩会怎么样。

to my best friends: melvin, alan, daniel, joyce, yunxuan, esta, michelle, jethro, lionel, phidaus, choonkeat, cora, fabien, zoe and cheryl.
thanks for being there when i needed you all. you all play an important role in my life, and can never be replaced. thanks for being such great friends.

想把歌曲点给所有认识我的人。
罗志祥, 棒棒堂, 飞轮海。
超崇拜他们的。 (:

想点的歌曲有:
1. 飞轮海-越来越爱
因为我真的越来越爱所有的好朋友们了!(:

2. 罗志祥-撑腰
这首歌的MV很贴近我的心。
希望能永远为这些好朋友们撑腰。 因为他们真的很棒。(:

thanks jiafa! (: