Monday, January 26, 2009

弦歌寄意 2nd Feb Mon

12 comments:

Anonymous said...

我想在2月2号。。。也就是我的开学日。。。
各位今天开学的朋友们。。。
我们的上课日又要回来了。。。
记得检查功课做了没。。。
我是宽中生。。。
凡是听到此广播的宽中生。。。
我想点这首歌给你们:
没有如果-梁静茹

点播时间:11:30a.m下午

Anonymous said...

hi,
want to dedicate to all by2 fans.

song: by2 -- mai mai mai

Anonymous said...

ivy你好!!
很久很久很久沒有再這裡留言了!還記得我嗎?

今天開學了!
是高中生涯的第一天也代表中學生涯的結束,所以今天要在這裡把歌點個給所有今天開學的高一朋友!
還有jane, ahma, shirley, feather, honghwee.
和所有在聽弦歌寄意的聽眾!

也把歌曲點給ivy,祝你工作愉快!

歌单:D
1.愛在波西米亞--吳青峰,魏如萱
2.簡單生活--蘇打綠
3.如果愛--方大同
4.如煙--五月天

謝啦!

Anonymous said...

Wants to share this great song with all sporeans!! Happy Chinese New Year.一个很好听的歌曲!


miss my class of 2008 4e1!! lets meet up someday yea!?

潘嘉丽的本小姐不爱 和 维多利亚的爱!

- freeze

Anonymous said...

主持人好~我想问你们几道关于弦歌寄意的问题,希望主持人通过空中回答我。。。

1.我看见有些人在留言中写下点播时间。。。你会不会按照点播时间为他们念出留言呢?
2.请问星期六和星期日有没有弦歌寄意这个节目啊~
如果有的话:那请问是几点,一样是9点晚上吗?
如果没有的话:那为什么在部落格中也有星期日和星期六呢?

谢谢主持人的回答。。。
那为了配合弦歌寄意,那我就也点首歌吧~
双截棍-周杰伦

From:小G,(绰号小鸡)

Anonymous said...

Hey,

这是我第一次来這裡點歌! (:
今天我要在這裡把歌點個給所有中正排球员!
希望我们可以在星期二的比赛中有好的成绩!

GAMBATEH!


song : 梁静茹 , 勇气

Anonymous said...

Hi Ivy,

I would like to wish Jiafa a happy belated birthday! I had thot it is on 4 Feb, so I had actually left a message on 4th Feb..so you can ignore that message.

May all his birthday wishes come to pass! Wishing him and all the other DJs, incl you, a very safe trip to and fro Macau this weekend. May all of you have a great time there!

Hui Li

Mah said...

Some of my friends started school today! Jiayou jiayou!

Shi Xin Hui released her album lately, hen hao ting!!!

Hope to hear her new song, [Nv Huang Jia Dao]!

Anonymous said...

hi DJ 好,
woahhh.....好久没听933了。。。因为早上要早点起来所以不能听。。。不然就要变熊猫了。。。刚才肚子超痛。。。不知道吃什么东西。。。我想点的歌是大嘴巴的国王王后。。。送给我认识的人!!特别送给wankee,jiahao,min,marcus,jingyee,mr loh,mr ng,huishi,daphne..还有很多人...also the DJ

Shi hui said...

想把段话送给达迈09年的班4e1!
你们几个给我听好了!我不管发生了什么事,你们一定要享受我们在一起的最后时光噢!管你压力大还是功课多,总之我要你们至少每一天都要真诚的笑一次!记得啊,要快乐!

点的歌是
孤单摩天轮-飞轮海
舍不得放手-唐禹哲
寂寞暴走-飞轮海

it is okay to cry said...

very bored!!!
loads of misses in the air...
im missing my baby!!!

liying misses zhi hao!!!

baby went for out for field camp already!!!
only to be seeing my deary baby on FLYDAY!!!!

HOW HOW HOW!!!
MISSES

=(
RAH!!!

from:liying

Anonymous said...

Hihi, this is my 1st time writting into a radio's blog, really hope my entry could be picked :P
Dear DJ, hope you hv a great cny and wishing u happy and great health always :) If possible I like to dedicate Jay Chow's 说好的幸福呢 to 黃靖倫 :D :D thks thks ;P
~Kenny