Monday, January 26, 2009

弦歌寄意 11th Feb Wed

21 comments:

Anonymous said...

hello...主持人好

我是绮文,
今天是我大姐的生日...祝她生日快乐!!!
希望她天天开心...^^

点周杰伦的“说好的幸福呢”

Anonymous said...

主持人好^^

今天是锦杰的生日
祝你生日快乐丫~~
p/s:如果没记错啦~哈哈
如果记错就不好意思啦==
还有
你今年考spm和统考吖
要好好加油咯~
不过你的成绩那么好~
一定可以过关的啦^^
加油咯

还有最重要的~
生日快乐啦~~

琪美

Anonymous said...

今天是我爸的生日。祝他生日快乐。脾气能越来越好。哈哈,今天张栋梁也有在云顶表演。祝他演出成功!


北极星的眼泪/诚实地想你-郭采洁/任何一首栋梁或伟联的歌
多谢!

Anonymous said...

hi,ivy!
I would like to dedicate song to David Lau,a ex-campmate who just finish his NS and Timothy Boey a campmate who tomorrow going to finish NS.I wish them all the best and good luck!I would like to dedicate any Wang Xin Ling,Yang Cheng Lin or Zhang Shao Han happy songs.Thanks!!!

Anonymous said...

want to dedicate to all by2 fans in singapore and to by2 miko and yumi

song: by2 tian tian quan

Anonymous said...

主持人好!

我是美美。
希望大家的新年过得很好。

我要点瑞恩的“穿反”给大家。
谢谢!

Anonymous said...

hi, this is my first time here.
i wanna wish my friend jasmine a happy birthday.

please read out this msg and play this song "dai wo zou by rainie yang cheng ling" =) thanks!

Anonymous said...

hello!i am xiaohui.
I have been down recently and would like to dedicate a song to me on this day as it is my birthday on this day. Also would like to wish my fren sebestian HAPPY BIRTHDAY!Thanks DJ!

I would want xiaozhu's gao diao ai/xin fu bu mie/di er shun wei.

aivin said...

嗨!主持人好,

我是来自柔佛新山的aivin,

今天是我的生日, 希望能听首生日歌.
我想借此机会对我男朋友(david)说

谢谢你一直在照顾生病的我, 希望我们能永远在一起.

切记: 不要再抽烟了....


歌曲: 我们的爱
歌手: 陈梦奇& 姚惠敏

谢谢主持人.......

aivin said...

嗨!主持人好,

我是来自新山的aivin,
今天是我的生日,可以听首生日歌吗??

想借此机会对我男朋友(david)说
honey谢谢你一直在照顾生病的我,希望我们能永远在一起。

切记~ 不要再抽烟了哦!!

歌曲:我们的爱
歌手:陈孟奇& 姚惠敏

aivin said...

嗨!主持人好,

我是来自柔佛新山的aivin,
今天是我的生日, 可以播一首生日歌吗??

想借此机会对我男朋友(david)说
honey谢谢你一直在照顾生病的我, 希望我们能永远在一起。

切记~ 不要再抽烟了

歌曲:我们的爱
歌手:陈孟奇& 姚惠敏

cheen said...

hi,主持人  今天是我一个朋友的生日,在这里祝他生日快乐...他的名叫T.H.Y         想点石欣卉的你没想像中爱我

Anonymous said...

主持人你好,

今天我想跟我认识了一年多的数学老师,说声谢谢。因为她没放弃过我,我本来很不喜欢数学的,从小就很抗拒学数学,但在去年,当我认识她后,我也渐渐得让自己从新学习数学。

所以想在今天点这首歌,让她知道,我一把习惯带上的面具,拿了下来。 勇敢的面对着艰难的挑战。。

谢谢DJ

点歌: 瑞恩,穿反。

Anonymous said...

hi,主持人好。
上一次点歌没听到播放,所以这次希望自己亲耳听见。
哦,最近好忙哦,但最终能抽出时间来这里点歌,哈哈。
想点给我的家人,还有四个死党。
当然还点给艾薇,希望你越变越漂亮。

想听到的歌是:月光-黄靖伦

Anonymous said...

HI!!This is the second time I came to dedicate song.I am from jb.I want to dedicate song to my family,my elder sister in russia,friends(凯雯,沁雯,嘉韵,cassie,rachel and cui ling),and all students from SMK Convent,JB.

song:any lee hom's song.

posted by 力仪 at 12.36am on Jan 9, 2009.

Anonymous said...

Hi
今天是佳伟的生日
我想把歌曲点给他
希望他永远幸福快乐
Happy Birthday!!

谢谢

歌曲: 祝你生日快乐

Audrey- said...

Hello Aiwei. :D
I am Audrey.

Today is my dad birthday, as well as my friend, JiaYun's mother de birthday. So here, I would like to wish both of them 'HAPPY BIRTHDAY!'

May they enjoy good health and longevity! (:

Any song will do.

THANKS ALOT YO! ;D

Anonymous said...

hi主持人
Im the silly girl who post the comment earlier on February 9, 2009 1:24 AM

So Sorry that there is a typo error and i wrote
歌曲: 祝你生日快乐

sorry it should be 温岚 的 祝我生日快乐
Sorry fot the inconveinence caused. Hope you can make the changes. And once again thanks

Audrey- said...

/editted!! its JASMINE'S MUM BIRTHDAY, INSTEAD OF JIAYUN'S MUM. PLEASE IGNORE MY PREVIOUS COMMENT. PLEASEEEEEE, SO SORRY!! >.<

Hello Aiwei. :D
I am Audrey.

Today is my dad birthday, as well as my friend, Jasmine's mother de birthday. So here, I would like to wish both of them 'HAPPY BIRTHDAY!'

May they enjoy good health and longevity! (:

Any song will do.

THANKS ALOT YO! ;D

Anonymous said...

hi there

i'm danson tang yu zhe fan. here i come again. dont know if u have read out my post on monday?? as i posted like quite late.
i wanna dedicate 唐禹哲's 告诉我.
heard that he is going to malaysia this week...its a pity that hes not able to come sg when its so near...so to all his fans who are not able to go down to support him...we are supporting him morally!!! hahas. XD

please play at 10pm.
thanks DJ!

Anonymous said...

哈咯。。。主持人好!
希望现在才点歌不会太迟哦。。。
还有几个小时就是我的生日了。。。
突然想点首五月天的突然好想你。。。
也祝自己能在接下来的考试考到好成绩噢!

NOBOdy