Friday, January 22, 2010

弦歌寄意 1st Feb Mon 2010

14 comments:

yahui said...

hi Ivy!
not sure whether you still can remember me or not.i went to 黄靖伦's autograph session at sembawang session, my friend & i took photo with u before you about to go/continue chatting with your fans.haha
my name is yahui.
im here to dedicate song to my friends from class 5B during 2009that is sucessfully get into the poly of their choice.congrats to all of them.
wish them all the best in a new environment & studies, stay happy always and hope that we can have a class gathering again.
i also want to dedicate to you too!stay cheerful and continue to bring laughter to all listeners.
i really like your laugh cuz whenever you started laughing i also cant stop laughing...haha
lastly, thanks for reading out my dedication!

song list:
1)黄靖伦:透明人
2)黄靖伦:咸鱼
3)扬丞琳:雨爱
4)罗志祥:爱疯头
5)罗志祥:爱的主场秀

Anonymous said...

Hello 艾薇,
我是伟泉, 我想吧歌点给所以很久没见毕业之1999-2003 树群中学的朋友 especially 5B的同学. 也要把歌点给 Singapore Poly Class 2005-2008 DPFM 的 同学.
祝福还在读书的朋友学业进步, 在上班的工作愉快, 还在当兵的 YEAH..终与六月要 ORD..LOhhhh..
最后也把歌曲点给你,主持人和所有的933DJs
谢谢 Cheers.
歌曲:王力宏 - 盖世英雄
Rainie - 調皮的愛情

Anonymous said...

嗨..
真希望会被念出..
今天是我牛奶的生日哦...今年又会收到多少个祝福呢..我所希望的祝福会收到吗?12会记得吗?
要过年了,好多东西要弄..累的值得!牛奶啊要学会坚强..不断的鼓励自己..对自己有信心点..没有事是难不到你的..加油!把生日快乐送给自己..祝我会永远快乐下去..

想听··
栋梁-只因为你
杰伦-画沙
郭静-心墙

Anonymous said...

嗨! 这是我第一次点歌。 希望能在9。30 的时段听到

想听: 匿名的好友
我爱他
爱的主旋律
爱不单行

谢谢

LemonTee123 said...

Hi, 主持人好! 我是星尹(yin3) ,这是我第一次点歌。真的很希望可以被念到。我想点歌给我的家人,希望他们健康快乐。还有我想点给苏丹依斯迈国中的好朋友:玮珊,彦彬,乐曦,还有其他的朋友:见豫,彩文,Porkie, 可欣,嘉雯,希望大家都可以快快乐乐的。今天是我的生日,很开心。二月五号我的偶像林宥嘉会上节目,二月六号还会参加yes933的马拉松广播,非常非常的期待。没有被我点出来的朋友,非常抱歉,下次吧!我真的写了很多很多,谢谢主持人的耐心阅读。祝主持人工作愉快! Kamsahamida (韩语:谢谢) !

想听到的歌:(依序)
1)唐人街-林宥嘉
2)感同身受-林宥嘉
3)看见什么吃什么-林宥嘉
4)爱的主场秀-罗志祥
5)青春斗-杨丞琳
6)Nothing's Gonna Change My Love For You-方大同
7)我不会爱-萧敬腾

Anonymous said...

主持人你好~
我是莓蜜,想把歌曲点给草瓜...
我想跟他说对不起,最近我们的关系不是很好,也很少说话...真的很对不起,我有点害怕...
好了,谢谢主持人帮我把寄语念出,祝你工作愉快~!

顾伟 said...

yellow~~(hello)
艾薇姐姐 好~~~
祝 全体初三12的同学们,2月1号 新的一个月,新的开始。大家+油+油。
祝大家,艾薇姐姐新年快乐。

歌曲:黄小琥的 没那么简单。

Nick said...

哈哈今天是谢家发的生日!
happy birthday =]
今天是yes933的DJ谢家发的生日,本人在这里祝他生日快乐!!
哈哈
我在fb有add他,艾薇,我也有add你哦
我是NICK 泥鳅=]

小栋 said...

嗨,IVY 好久不见
我要点歌给今天生日的郑立庆
要祝他19岁生日快乐
也祝他减肥一定要成功啊


哈哈,ivy可不可以唱一句生日歌给我们听啊
因为我昨天生日 谢谢啦=)

想点的歌
1.南极星-阿沁
2.我以为-品冠
3.少年-光良

Si jia said...

Hi Djs!
my name is si jia
im here to dedicate song to my frens from class 1 fortitude of springfield sec. wish all of us will get all A(s) foe exams & work together as a awesome class!
thanks!
song tat i want:
wilber pan: shuang ren wu
(: tyvm!

lamesponge said...

艾薇你好!好久没有来点歌了不知道你是否还记得我哈哈哈!今天想要把歌曲点给自己听因为我终于考到我的驾驶执照了!:D 还要点给我正在服兵役的男朋友要跟他说要加油哦!Last but not least i want to dedicate this song to you and all the 9.33 djs because i really enjoyed myself at the rhapsody of spring performance and i think you guys did a wonderful job,掌声鼓励鼓励!:) 当晚还跟你合照呢,嘻嘻!谢谢你!

Song:
9.33's new year song(with aunt lucy one)
Time:
Around 10 pm can? :D

HaiMianBaoBaoElaine said...

Yoz Ivy Jie
Wonder will this be read out. Wanna thanks all of them who send me condolence be it in facebook or sms.

I know you all care for me. I also know I should not grieve that long.

But I cannot believe I just seen her on Sunday and she was gone on Wednesday. It was really a very unhappy bday present for me. I had to send her off. I also know she was released from all the sufferings and I have to walk out of this sadness soon and get back to my life.

Ren si bu neng fu shen. I know this meaning. But she was so dear to me. It is not a word to say do not be sad can erase all the sadness.

Friday, 29 January 2010 to me was a really struggle day. Morning I have to see her cremented. Evening I have to keep all the sadness and watch SCO as promise. It wasn't easy.

Thanks to Mary Jie, Liyi Jie, Jianmei, Wei Jie Jie, Evonne Jie, Steven, Joseph and Yvonne mei for all the condolence and support. Also to those who send regards to me be it in sms or facebook.

I know you all care for me. I will try and get back my life. But I really needed time.

At my 26th years of life, she left me to find Wai Gong. 23years ago, he left her all alone to take care of the whole family. Not easy, I know. She had been staying alive for our sake.

Now she was gone to a place no feeding tube, no oxygen tube and no more needles, no more medicines. No more pain. I have to let her go.

My only regrets was I never took photo with her when I was in teenage life. My only photo with her alone was when she was carrying me during my bday when I was very young.

I wish that she is happy now and met Wai Gong on her way.

Thanks all who had wish me Happy Birthday and wanted to celebrate for me. But due to this matter, I had to reject all of you all's request. Hope you all understand and hope you all do not angry.

I will make up next year.

Wai Po, Rest in Peace. I love you.

Lots of Love
Elaine

*Thanks Ivy Jie for reading. I guess you only get to know of this today when you read it ba. Sorry that I did not tell you early.

Song: Liang Wen Ying-Ku Guo Jiu Hao Le

Qink said...

薇薇你好!
今天是我们JOEYMAMA的生日!
我想祝她forever young young!
can you put a birthday song for me?
best iis you can sing!
:)

 

soyabean said...

heyhey ivy! 上个礼拜去了黄靖伦的签唱会,他超可爱的!然后你也认出了一位叫wanjun的听众对吧?我就站在他旁边耶(刚好也拿着相机). haha. 其实你没有很胖啊, 不想CQ说得那么夸张。。 哈哈。

五月天又要来新加坡开演唱会了!五迷简直赚到了!但又想去s.h.e的演唱会。。怎么办啊!! 但有机会的话应该回去五月天的。。哈哈。

想点任何一首五月天的歌!

thanks ivy!