Friday, January 22, 2010

弦歌寄意 10th Feb Wed 2010

16 comments:

LUO YI YIN said...

[Sorry, can you read this post out before 10pm pls? (: coz my friend sleep very early one.]

Hello Ivy,
First time here leaving a comment. so convenient. (: Aha!

Okay, I wanna dedicate the song to my friend, Xinyi. Yes, it's her birthday today.

Yay, Happy Sweet 16th! :D Thank you for being such an understanding friend.
I can't find anyone else nicer than you! (: Love you friend!
Continue to work hard alright! I'll be there for you, if you need help. Also stop thinking that I'm too busy.(: Stay strong. and, dont be so mature la, being childish is fun! Stay childish like me! Yayyy (:

But sadly, we're having common tests for whole of this week. Tmr's our geopgraphy test, so i guess i can picture you memorising like crazy, or at least studying other subjects already. Work hard alright!

Oh ya, since it's your birthday today, i shan't dedicate Show Luo's song for you, since you dislike him so much. ): but i love him ok!

Yes Ivy, wish us luck for our tests pls! (: Thank you for reading this out! Yay. Oh,i also want to thank Xinyi for listening to this.(if she manage to hear it)

Song: Happy Birthday 阿信 五月天, [if dont have then play any birthday related songs. thsnks. (:]

Anonymous said...

2day is my birthday:)

Miss.Huei ♥ said...

today,is my birthday

呵呵,算是第三次留言吧~之前都没被念出来,但今天是我第一个哦~

哦!还没说我是谁,我是施

2月7日我提早庆祝,跟朋友去吃好吃的

我希望我可以得到我想要的礼物,但应该不可能吧~

哟~我要点歌给自己和朋友可以吗?

如果可以的话,可以点棒棒堂的“对不起”
吗?

想点给,丁猪头,狗狗鸣,honey darling n 鲸鱼,都希望她们快快乐乐~~

Luo Yi Yin said...

SORRY SORRY IVY!
CAN I CHANGE SONG ?

change from Mayday's [Happy Birthday] to

Da Mouth's [Happy Birthday 买滴儿]

Anonymous said...

Ivy,你好

我是Chipmunk. 我想跟我的女朋友Kitty说 : “我们已经在一起三年了, 在这些日子里,,我要谢谢他给我这么好的回忆, 谢谢他这么关心我,爱护我, 我很幸运有他这样的女朋友, 希望我们的爱海枯石烂,天长地久."

我想把这首歌点给chipmunk,
伍思凯~ 特别的爱给特别的你
or 杨丞琳~ 雨愛
10pm++

Anonymous said...

Ivy,你好
我是Chipmunk,我写错了.
我想把这首歌点给Kitty,
伍思凯~ 特别的爱给特别的你
or 杨丞琳~ 雨愛
10pm++
谢谢您Ivy

Anonymous said...

Halo DJ,
我叫圭吾(可以查字典看看怎么念),今天是我第一次留言,希望能被念出哟!今天是我最最最最亲爱的
姐姐,捷忆,生日。除了姐姐,也是林小美老师的生日,祝他们永远青春美丽!希望DJ工作愉快!加油!

我想点姐姐非常喜欢的这首歌:
《街角的祝福》戴佩霓的

Anonymous said...

Ivy,你好
我是Chipmunk.
我写错了.
我想把这首歌点给Kitty,
伍思凯~ 特别的爱给特别的你
or 杨丞琳~ 雨愛
10pm++

^傻男孩^ said...

嗨,爱薇姐。又是我来点歌了。。嘻嘻!

同样的,想点首5月天的突然好像你 给在新加坡念书的魔力妹妹-爱萍。

听别人说你今年读最后一个学期就毕业了。。在此想和你说。。好好加油,该休息的时候就休息,别累坏身子哦。。:P


**可以的话想请爱薇姐在9点09分念出,**部分就不用念出了^^谢谢爱薇姐 **

tangwh said...

hi ivy 您好,

我是威豪,第一次通过弦歌部落格点歌。。
希望能在2月10日点首歌祝福多年的老有 “佩玲” 生日快乐

想点的歌-梁文英的“三个愿望”

愿她心想事成,梦想成真

谢谢你哦ivy :p

小蝎 said...

IVY姐姐~~小蝎又来报到了^^你会不会觉得很烦吖~~嘻嘻~~小蝎这次来也是点给小东听の~~小蝎要点【放肆】可以吗~希望IVY姐姐能帮我播出哦~~谢谢你吖

Anonymous said...

Hi Ivy, here to wish Super Junior's Siwon(始源), Happy Birthday! Missed some of the members birthday which falls on the January and early Febuary. Siwon(始源), Happy birthday!!! :DD

'Thankyou Ivy! :D

HaiMianBaoBaoElaine said...

Dear CQ Kor

Firstly, I would like to thank Yes933 for celebrating my bday at City Square Mall last Saturday. I am very happy and suprised.

The bday song of Yes933 is so nice and I wish every year my birthday can hear that song.

Next, I would like to thank each and everyone for all the condolence and concern for me. To be frank, if I say I am ok, I am lying to you all. If I say I am not ok, I am worrying you all. So please do not ask me How Am I. This question is so difficult to answer. For the time being, just pretend I am fine.

Wai Po left us already 15 days. Very heartache but I know she no longer suffering. But the truth was, she can never meet Wai Gong as Wai Gong passed away 23 years ago. By now, he already in his next life.

The moment I saw Wai Po being put in the bed motionless, I cannot control my tears. Even after 13 days of her depart, I still very miss her.

Every Sunday routine was to visit her at medical care centre ever since she had stroke 10 years ago. She was fighting to keep alive for 10 years and finally decided to let go and leave us.

Uncle told us, not to mourn after the wake. How can I not mourn? How can I bear to let her go? I can never call Wai Po and can never kiss her. I can never touch her. Time will heal but when? When will be a day when I talk of Wai Po, I will not cry?

Kor, I know I can never bring her back. I also know I have to brace up. I really needed more time I guess.

Thanks everyone for the love, care and concern. Especially, Wei jie Steven, Alice, Shujun, Mary Jie, Liyi Jie, Ivy Jie and CQ Kor and also ALFCians. Sorry

Lots of love
Elaine

Annabelle said...

Hi ivy! 
我是annabelle.
第一次点播歌曲,希望留言能被念出。我想把歌曲点给非常要好的朋友michelle.然后考试要到了希望大家能一起加油,考好成绩!

佳 said...

hello (:

我是佳! 第一次在这里点歌~
明天也有地理考试!
好累好累ah!
好希望能尽快完功课!那么我就可以有时间温习了!
3C ftw!

hm. 想听
我爱他by叮当

慧姗 said...

主持人你好!

好伤心丽仪离开933电台, 不久前还看到她和玛丽一起主持933二十岁生日会. 真的很舍不得她. 记得她当天还在台上访问苏奕铨.

今天希望把苏奕铨当天唱的歌送给她听. 我相信每分钟我和听众们都会想念她的. 丽仪加油!

我也祝自己今天生日快乐, 希望烦恼快快离开! :)