Tuesday, November 24, 2009

弦歌寄意 9th Dec Wed

9 comments:

Hyun Jin said...

hiie.
i am hyun jin

today is my SHINee Min Ho prince birthday. i at here wish him happy birthday.i know that he maybe cannot heard it.

to:
my family member..

frz: jin xiang, hui min, shu qun, cindy, rania, miao jing, yia wen, si jie, li xuan, wen jing, christina, chris, calidear, minnie,crystal,corina,kennerdy, raynard,wen jun, kah kian,kian seong,wee siong,yu xian,big benjamin,small benjamin,zi wei,fiona,alvin,yong quan,yong jian,jessica,wan zhi,yi han,dong yao

aunty lucy ppl:karen ma ma,yu jie grandpa,marilyn jie jie,Yi jie jie jie,Mox mox kor,jia lin jie jie,jan jie jie,jane jie jie,jun qing kor kor,jia lin jie jie,melody jie jie and more.

idols:温流,KEY,钟玄,珉浩,泰民, lee teuk, min ho, aaron, calvin, jiro, yun jing

Song:
Ring Ding DOng - SHINee

pls don read wrong name... if not kena scold again.... and pls play SHINee song.

Shop A.ddiction said...

Hello DJs
今天是SHINee珉豪的生日,想祝他happy birthday.
弦歌寄意可以点播韩国歌曲吗?因为没在弦歌寄意听过韩国歌曲。如果可以,想听到SHINee的任何一首歌曲。
谢谢:D

Anonymous said...

艾薇晚上好!这则留言很重要!!你一定一定要把它念出哦!这也是我第一次在弦歌寄意部落格点歌。忘了报上名, 我是Hazel 。

想在今天点给我最爱的人,我的Darling, Dovan收听。预祝你13号生日快乐!这是你的第一份惊喜哦, 希望你喜欢!

跟你在一起已有20个月了。很高兴认识你。虽偶尔有些争吵,但能跟你在一起的每一天是幸福甜蜜的。知道这几个星期你为工作忙碌,可把你累坏了,辛苦了。你知道吗?你的笑容带给我欢乐。希望你天天快乐!我爱你!Muacks!

希望能被念出,拜托你了艾薇!祝工作愉快!

希望你能播我要听的歌。谢谢!
想听
1)曹格 - 世界唯一的你
2)方大同- Nothing Gonna Change My Love for you
3)王力宏 & Lara Fabian - Light of My Life

PS :可以安排在10点播出吗?谢谢!

Anonymous said...

Hello IVY :]
今天我又来点歌了
我是炎亚纶头号粉丝
昨天我太累了所以就sms你哈哈!
我虽然是炎亚纶头号粉丝但是我没看过飞轮海本人
真的好羡慕你哦你看过他们:(
我的爸妈不让我去所以好sad leh
我的朋友们都看过他们了我就没有
我的朋友都说他们本人很帅
艾薇我好可怜哦
anyway 我要点给艾薇你和飞轮海
Love ya,

tingting said...

hi IVY!!!
I'm GuiTing
1st time writing on blogpage. haha.

mugging now for tml's test, STRESS!!! but can relax abit after test is over. anyway, song is going out for you, my BF and all those who are listening to YES933. >.< oso wanna wish all a happier and brighter day tml if today is not. muckz

Song: 元若蓝 & 吴忠明 - 心愿便利贴

Anonymous said...

YO!

To all who are studying from Mid-sem tests, my bro beside me who's playing MAPLE STORY,the entire house, everyone who thinks this song is dedicated to you (and of course to the dearest Deejay.)

HAVE A HAPPY NIGHT COS THE NIGHT IS STILL YOUNG!

Jay Tee

Anonymous said...

Hi IVY
I'm TingTing. 1st time writing on blogpage to YES933. haha.

Mugging for tml's test x2 now and itz so STRESS!!! song going out for you, my bf and all those who are listening to YES933. :) oso wanna wish all: "may all have a brighter and happier day if today is not. :D hapi working ivy. muckz

song :
1.元若蓝 & 吴忠明 - 心愿便利贴
2.方大同 & 薛凯琪 - 复刻回忆
3.庾澄庆 - 静静的

Pei Lin said...

艾薇,

我是个初级学院生,刚在不久前考完了‘A’水准会考。我一直都很致敬我的化学老师,蔡老师。这因,我虽不聪明,但她却没有看不起我。当大家觉得我没希望时,她也从无放弃过我。当我看见父母打架感到害怕时,她安慰了我。现在要毕业了,我最舍不得,最想念的就是她。也不知怎么的,一向来不落泪的我,一看到她送给我的书签,就忍不住哭了。虽然我对蔡老师只是个平凡的学生,但她对我而言是个非常,非常,非常重要的人。

我该怎么办?我非常努力的读‘A’水准化学,希望能够考到好成绩,使她为我感到骄傲。这也许就是我能为她做的一件小事。。。

分离真的很痛苦。为什么让我认识一个那么好的老师,却又要从我生命中,看她这样离开。

lohkinwah said...
This comment has been removed by the author.