Tuesday, November 24, 2009

弦歌寄意 17th Dec Thurs

18 comments:

Anonymous said...

hi,ivy!
我又来点歌了。。
我是诗惠,,,我想把歌点给洁莹
祝他生日快乐,天天开心哦
还有,永远跟他的小匡匡恩恩爱爱哟!
ivy,谢谢你帮我念出来。祝你工作愉快。。

Mandy said...

Hi Ivy!
今天是好多人的生日啊!
Happy 19th Birthday 耀爵!
Happy 19th Birthday Kym!
Happy 19th Birthday Bi Xin!
Happy 16th Birthday Man Ting!
你说,是不是很多?
May all your wishes come true! ;D
Specially 耀爵!!

Anonymous said...

hi,我是单身贵族孤独老人健美瘦肉奸夫淫妇~~
我想把歌点给慧八&嘉八~~还有有夫之妇~~虽然你不能参加嘉慧八卦俱乐部~~不过还是祝你和你的有妇之夫能百年好合&早生贵子&子孙满堂!!哈哈~~

yantong said...

嗨..
我要点歌给我妈妈听。
祝她身体健康,开开心心。
我爱你!

Anonymous said...

又来点歌了!
16号终于考完试了,累死了~ 现在可以放松心情,好想马上去K歌哦。哈哈~

17号我有个audition,没什么准备,因为16号考试才结束。希望可以顺利通过,祝我好运吧:)

18号是我的中学好友Regina的21st birthday party.祝她永远都这么漂亮又幸福哦~

想听到:
小星星-王心凌

lohkinwah said...

ivy hello!
我是kin wah, 小青蛙!haha.可爱吗?这是我的朋友为我取的外号。。
好好。废话太多不好。
我想点歌给:
-S'pore polytechic dcp 2b01 and 02.明天 的mst 要会做哦!
-维林中学的学弟学妹
-yes933全体dj
-全体听众
-所有认识我的人。

arigato!

PENGUIN said...

Hi ivy,
Wanna wish my dearest TORTOISE happy 18th birthday! hope that he had lots of fun today! Love him forever! Stay healthy, happy and cute always!

THANKS ALOT IVY!

Lil said...

Ivy 你好!
我又来点歌了!倒数6天就是我的生日了,好期待哦!我生日那天你会不会唱生日歌给我听呢???点歌给ivy,我的朋友-teryn和家人听。
想听-喜欢你怎么办 王心凌

Anonymous said...

HI! i would like to delicate any song to zihui dearest.... thx!

CH said...

Hi, Ivy!

wahaha 第一次点歌!

我要把歌点给 Ngee Ann Poly - Network Systems and Security 课程的朋友!
明天是FNS的测验!加油加油!

Thanks, Ivy!

Anonymous said...

IVY 笨蛋又来了。
听到你刚才念出自己的留言还蛮好笑的勒~
所以逞现在读书读累了来留言。
COMMON TEST 真的很烦人! 好有压力哦~
不过边读书边听93.3 真的有帮我减压不少。
星期五才考完, 不知道明天的会不会考好。
帮我PRAYHARD阿~

想听PETERPAN的歌
也希望大家过得愉快咯!

还有…… 你的笑声对我来说很可爱,
因为每次一些不是很好笑的东西
听到你的笑声我就会情不自禁的大笑。
哈哈是很有仪态的大笑(相信吗? ;D)

Unknown said...

HI IVY!:) im pei zhi! and i would like to wish my mum a very happy birthday!! thanks for reading this out, u're the prettiest:DDD (PLS read it at 10.05p.m.)

Anonymous said...

hi ,happy first month to kim baby and me . nyahahahahaa .
I love you, HEHE .

thanks ivy for reading .


> 周杰伦-简单爱 < please .
thanks :D

Cherie said...

我要点歌给我最爱的。
他最爱的歌。 I'm cherie.

潇黄琦 的 其实我也不知到

Cherie said...

First time here to comment. Sorry, don't really know how to use (:

Kiyomi Lim said...

Hello Ivy!
Wish my dearest a happy 1year 8months and 14days!
Hahas, my dearest Rem.
Sincerely,
Cherie

其实我也不知到 by Hsiao Huang Qi pleaseeeee

Joyce Teo said...

Hi ivy,
This is my first time posting this. So scare tomorrow taking back my 'N'Lvl result. Wish my result will be good lol! hahas. Anyway wish me and my friend will have good result. :)

Thx for reading.

esther said...

hello ivy.
first to post.
hope tomorrow getting good result
for my N level.