Monday, February 23, 2009

弦歌寄意 7th Mar Sat

9 comments:

Anonymous said...

hi!!~~哈哈,又是我了~~
最经常来点歌~~
希望你不嫌弃~~
我又想点给我的朋友啦~~
各位听好咯!!
kaiyang,peiyan,jiyao,xiao ying,brenda,hui hui,yuan jie,wei pern,jiang wei,chong hui,二毛,毛毛,xin yu.....
我想点--校园superstar的‘bynow'给大家~

Anonymous said...

Hello, M.Y here. This is my first time coming here to 点歌. Not really sure whether this is the correct way anot. HAA
This song is for my 3 sweeties Q.T, Q.N, L.P,who i met in 2003 and till now is already 6 years. Today is our anniversary however we can't meet out soo i hope to dedicate this song to you guys. I LOVE YOU GUYS. Hope our friendship will last forever till forever even when we were in our sixty or eighty we still have to meet up OKAY!!!!!
我想点--关怀方式

Anonymous said...

hello! DJ!
今天是我的朋友的生日!
whoo~~
happy 16th BIRTHDAY!junwei!
oops >< 不懂怎样spell你的华文名字
paiseh horh...
anyway, 今天是你的生日leh!
要过一个开开心心的生日!
不要像我一样hor!
你就厉害咯,CT 考得那么好
不公平
我这么聪明成绩还是那么lousy
真没脸见人

好啦!
希望你每天都开心!
不要整天想某人
佛者我把你杀了!

希望你的心愿都能实现
希望你能在olvl靠到理想的成绩
希望你每天都和我一样,吃药
希望你的神经病早日治好

送你一首伤心的歌,陪我一起伤心

cheers ;D

eunice :D
the one who loves monkeys XD

想听的歌:祝我生日快乐 -wenlan

Anonymous said...

嗨,Dj**..我是来自ddt中学的小超人,我是第一次点歌。。不过我是每天都有听933的啦。。呵呵。。今天我想点首歌给我的好朋友stephanie听,今天是他的生日= =。。。祝你生日快乐!!你又老了一岁啦!哈!
还有,想点给特别的那只“猪”听。。希望她有在听933吧。。哈,别我说我不好

想听的歌曲:1.比我幸福[陈晓东]
2.第二顺位
3.安静
希望会被可爱的‘DJ’念出^^谢啦。。[能在9.30++是最好啦]哈,小超人改次在来

Anonymous said...

嗨,Dj**..我是来自ddt中学的小超人,我是第一次点歌。。不过我是每天都有听933的啦。。呵呵。。今天我想点首歌给我的好朋友stephanie听,今天是他的生日= =。。。祝你生日快乐!!你又老了一岁啦!哈!
还有,想点给特别的那只“猪”听。。希望她有在听933吧。。哈,别我说我不好

想听的歌曲:1.比我幸福[陈晓东]
2.第二顺位
3.安静
希望会被可爱的‘DJ’念出^^谢啦。。[能在9.30++是最好啦]哈,小超人改次在来

Anonymous said...

*HELLO* 主持人好..! :D

我是 xlaN。
有一正直没来点歌了..!

今天是我很要好的朋友的
Birthday Celebration..!
在此,想点首Birthday Song
祝她生日快乐,
一定要天天开心唷..!

"HAPPY 21st BIRTHDAY TO EILEEN CHEE"

也要点给所有在场庆祝EILEEN CHEE's生日的朋友们..!

**EVERYONE, HAPPY FOR LIFE**

想点的歌: Any Nice Birthday Songs

时间: 9.30pm

**谢谢主持大人**

oOxlaNOo

Anonymous said...

hi

i am here again...
i would like to dedicate
唐禹哲 -- 告诉我
for the whole week.
please broadcast it at 10pm.
erms...wanna tell all danson fans that theres news that say danson will come to sg in april. as he is going to malaysia for the terimee on 12 april. so most probably, he will come before he go to malaysia. so do buy his album soon!

thanks DJ!

Anonymous said...

hi DJ...

sorry fer the last min posting...this is the first time dedicating...

i wish to dedicated this song to my cousin LOVAIN...

wishing him a happy 24th birthday...always stay happy and healthy...2nd BB coming out le...have to take care yourself while working...

想点的歌:康康的: "快樂鳥日子"

lastly oso wish to dedicated this song to DJ too...thanks you

Anonymous said...

希望来得及~
主持人好~
我想把歌点给鸡脚妹妹~
鸡脚要快乐一辈子~
答应我好吗?
不管你做的什么决定~
鱼片粥哥哥都会一直支持你的~
要快乐哦~^^