Tuesday, February 10, 2009

弦歌寄意 21st Feb Sat

16 comments:

♥ChristalSJ♥ said...

hi,
DJ们你好~
我是东城再起的[东城再起。雯]
我想点:默默-飞轮海
越来越爱-飞轮海
留下来-飞轮海

给东城再起的会员们和大东听~
想说的是:'大东,我们会永远支持你的!!!爱你哦~'

谢谢~

Anonymous said...

DJ,你好~

今天s.h.e到Eastpoint去办签名会。我也到了现场去但是我忘了带专辑。我太粗心了!拿不到她们的签名。希望她们会再来新加坡办这种活动。我一定会记得带专辑的。希望飞轮海的专辑会卖得很火。希望他们会来新加坡。
我想点歌给我的家人,sec 1C的同学,飞轮海,棒棒糖,黑色惠美眉,s.h.e,罗志祥,卓文宣,9.33的听众和DJ。

我想听的歌是:
-任何飞轮海的歌
-任何棒棒糖的歌
-任何黑色惠美眉的歌
-搞笑-罗志祥
-一句话-卓文宣
-任何s.h.e的歌

点播时间:10pm-10.30pm
希望你们会有这首歌。谢谢!

Anonymous said...

Hi,
希望每个人的这一个新期过的很好。希望下个新期会跟好。
我要点一首瑞恩的歌给大家。歌的名是“穿反”。

谢谢!

rainbowstarz said...

hi,我是小c,我想点歌给我的好朋友——欣仪,shereen,怡静,宝玉。还有我的家人和
认识我的人。想祝他们身体健康。
想听的歌是
林依晨——你
林依晨——面包的滋味
黄文星——亿万克拉的幸福
王蓝茵——恶作剧

凯俊 said...

DJ hi,

我想点歌给我的家人, my best friends(Mark, Yun Cong, Melvil and shafiz), whole SEC4 and SEC4 NPCC from Yusof Ishak Secondary School.
We going to have our promotion test. Hope some of u guys can go for staff sergeant or sergeant.

And i want to thank, MISS Teng and other teacher officer,MR Freddy and (computer application teacher). And all my subject teacher too many to said all my teacher name out ^^. Hope u guys out there got heard my message.

Finally,我想点-- 喝采
or
--离开地球表面

Thank you

Anonymous said...

hi~
DJ们你好~
我是容容~
今天是我的好朋友欣盈生日!
想在此祝她“生日快乐”~
天天开心~幸福快乐!!

谢谢!

Anonymous said...

hi~
DJ们你好~
我是容容~
今天是我的好朋友欣盈生日!
想在此祝她“生日快乐”~
天天开心~幸福快乐!!

谢谢!

Anonymous said...

DJ晚上好
我想点歌给在明天跟我同年同月同日生的朋友慧欣生日快乐~也祝我自己生日快乐


点播的歌曲-
罗志祥-第二顺位
王力宏-心跳

Anonymous said...

hi!
i wanna dedicate yuzhe's qing bao for the whole week! theres a celebration of astro at genting today or tomorrow if im not wrong. yuzhe is a guest there so hope that the msia fans will upload his performance on youtube so that the rest of the fans who cannot make it there will be able to enjoy. msia fans will be able to see yuzhe dance live. so shiok lar. but hope that yuzhe's back has fully recovered. please broadcast all my songs at 10pm thanks.

go DJ! jiayou! fighting! hahas.

Anonymous said...

hi,我是来至马国的明明。
今天我想点歌给我的宝贝,姗姗。
想对姗姗说,
很抱歉今天不能回去陪你,因为我最近要留在新加坡准备考试。希望你不怪我。我的心永远有你的存在。你想我时,就把思念写在我们的日记本吧。我们都要考试了,我们一起加油吧。加油加油加油!!!好想你哦,姗姗!!

谢谢DJ们把我的信息给念出。
『如果可以的话,请在10.30pm-12.00am之间念出这封信息,谢谢』

From:明明

Anonymous said...

Hi DJ..

Today I would like to dedicate a song" Xiao Jiu Wo" by JJ Lim for my boyfriend, Don.

DJ, pls help to read my message to my boyfriend.

Dear Don, Iam sorry that I did not do things well as you hoped.
Iam trying my best to improve our relationship. Trust me that I will make changes. You are important person in my Life..

DJ, thanks in advance for reading my message..

Sincerely,

Jade

cheerht said...

halloh!dj,嗨!我是第一次在弦歌933留言所以我当然很希望我的留言会被念出咯:)我呢,今天很想听到-刘力扬-死胡同-刘力扬-tiamo-谢谢。没有特别原因,只是想在做功课时,边做边哼着歌。

想点给-圣公会中学,一毅班的同学老师们。就这样,拜拜:D

Anonymous said...

DJ你好,
我是皮皮。。。
今天想点歌给我的老婆包子,猪肺和蛋蛋。。。
和我的朋友jijimo,ke qiang,shi fang,hao yee,yee tian 和全部认识我的人。。。也要点给所有的DJ们。。。
想对包子说,拜一就去香港了,要照顾自己哦,一路顺风。。。还有想对两个老婆说,我好想你们哦。。
最后,想对我的达说,我们在一起已经第29天了。。谢谢你一直包容我,接受我的脾气。。我真的希望我们能一直在一起到永远。。。我会好好的珍惜你的。。。达,我爱你!


想点的歌:郑忠基 - 无赖
罗志祥 - 搞笑
周杰伦 - 给我一首歌的时间


*谢谢DJ

Anonymous said...

933 DJ好


想把歌曲点给一个想念的人
不知道他过得好不好
希望 他现在过得很幸福和快乐



快乐 上

Anonymous said...

i would like to dedicate the next song to my biao di, IVAN LIM, wishing him a great day at work tomorrow and that he will achieve top sales in Taka Jewellery!
Jia you, biao di!!

thanks DJs!

agnes.marie said...

agnes would like to dedicate the next song to tan yao kun, my boyfriend.. i just wanna say that i love you... thanks for always being with me... hope by Dec i can be more slimmer to wear on the wedding gowns to take the wedding photos... i will continue to do my best to keep myself more slim!!
muacks muacks!