Monday, February 23, 2009

弦歌寄意 2nd Mar Mon

27 comments:

Anonymous said...

主持人,晚上好。
我又来点歌了,这次是第二次。上一次我忙于考试所以没听到 :-(
上个拜五终于考完了,今天我一定会守候在radio旁听的~
我想点王力宏的心跳给刚考完试的朋友们希望他们可以好好的休息一下~

谢谢,主持人^^

Anonymous said...

主持人,晚上好。
我又来点歌了,这次是第二次。上一次我忙于考试所以没听到 :-(
上个拜五终于考完了,今天我一定会守候在radio旁听的~
我想点王力宏的心跳给刚考完试的朋友们希望他们可以好好的休息一下~
谢谢,主持人^^

Anonymous said...

Hi,

This is my first time posting here. Hope that everyone listening will have a good week ahead. I would like to dedicate Chuan Fan by Rui En to everyone.

Thank you! :)

Anonymous said...

Hello DJ!

today i want to leave a comment because one of my friend had a heart break. She like a guy for a year plus ler but then the guy had a girlfriend liao...

As i know, her mother's death anniversary is few days ahead, which make her more down...

I do hope she can pass thur this test... I hope she do listen to what i had to say to her.

To my friend Georgina:
Hey girl, i know you are very down this few days, but this is a process of life.maybe your route was not like most 18 years kid, but i know you are strong enough to go on with it. For your mum's case, you know the battle bewteen your mum and the 3+ years lung cancer... and is 8 years ago, it time to let go... Friend, i know you can do it... :)

~end~



DJ! thank you for helping me read this message. can read it before 930pm? thanks.

Songs:
不要哭 - 范玮琪n左安安
勇敢的幸福
可不可以不勇敢 - 范玮琪
擦肩而过

Anonymous said...

hi dj this is my first time posting here today is my bdae 2 march so i hope i can hear fei lun hai new song!

Anonymous said...

主持人你好。

嘿嘿,今天对我而言可是特别的日子勒,我16岁的生日!!!^0^

我也是上星期跟朋友聊天时才突然想起来的,不然我自己恐怕都忘记了咯。不过最惨的是,每年我生日日期都很靠近考试时间的>o<,所以每回庆生都要退迟一两个礼拜,唉~

算了算了,今天我生日,还是要开开心心的,想点温岚-祝我生日快乐~

谢谢你了主持人!

Anonymous said...

HI...主持人,晚上好...
这星期是考完试后的第一个礼拜...
真的是兴奋+高兴=高兴又兴奋 (哈哈)
我想要点歌给在3月生日我的朋友...纬丽,凯欣,慧璇...
另外,我也要点歌给生日还没到的朋友。。。楚慧,忆菱。。。
考完试最紧张的就是分成绩了。。。所以祝我和我朋友都能考到好成绩...
Erm...还有。。。希望他们有听到^^
还有还有。。。希望会被念出...
ok...谢谢主持人...
想要点:
下雨天
拭目以待
夏日风
爱很简单

Anonymous said...

hai..ivy 好!! 我是旖嘉。。
这次是我第二次点歌,哈哈。。希望会被念出来。。想点歌给我的家人和朋友们。。尤其是6as3的朋友们。。还有ssi的朋友。。大家加油啦!! 这个拜三要开始考试了,大家加油哦!!
要点歌给:我弟弟显赫,妹妹旖萱。。
还有学校的朋友:茹茵,惠真,彩玲,文祺,芯苓,志坚,素环,欣莉,还有班上的每一个朋友,还有教会的朋友尤其是sharon,素妤。。
最后想说的是,大家要继续努力,祝大家有健康的身体。。加油!!
god bless~~
thx ivy...^^hv a nice day...

Anonymous said...

主持人好。
2nd March is my 28th Birthday.
I wish to dedicate 男人女人 by 许茹芸 to myself.

A 10yrs relationship + 2yrs of searching = A tiring Heart + lost of Youth

However, I still hope that I am able to meet someone special whom can really love and care for me always.

Hope that my birthday wish can come true very soon!!

谢谢,主持人 =)

Anonymous said...

hi

i am here again...
i would like to dedicate
唐禹哲 -- 告诉我
for the whole week.
please broadcast it at 10pm.

thanks DJ!

Anonymous said...

hello!:D
i am huimin. today is one of my best friend, yixin's birthday. haha. but because all of us will be busy studying for our exams during this period, we will not be able to celebrate with her. so i hope tis take this opportunity to wish her a hppy birthday her!<3

i wish to hear one of de songs from ai jiu zai yi qi;
liuliyang- yi ge ren jiu hao
it would be best to play it at 10pm if possible.
thankyou!:D

Anonymous said...

今天2月3
23耶!

主持人记得我吗
不要每次没有选到我的 =(

Sukan刚过
大家泪流成河 T.T
不过至少我们努力过了呀。别难过了啦~


今天想把歌点给SETA PBSM所有的宝贝~ 还有支持PB的各位啦。小junior啊~小桂之类的。

你们都很棒的!


要记得 “宁愿笑着流泪,也不哭着说后悔。”
所以我们那张照片真的有够丑的。哈哈~


今天希望能在9点半左右听到周杰伦的[ 花海 ] 谢谢 ^^


,米

Anonymous said...

hello 主持人.
my first time didicating a song..
just want to thank 933 for accompanying me when i was studying for my final year exams last week. (:
cheers.
have a good time working DJ IVY.
QIN.

Anonymous said...

主持人,你好。
这是我第一次点歌。今天我想点歌给我的朋友, 因为今天是他的生日。
‘Daniel lim, happy 16th brithday!! I am so happy to have such a friend like you & thanks you for try to keep me awake in class & entertain me. anyway All the best for yours Olevel & play hard study hard last but not least have enough SLEEP & dont fall asleep in class!’
同时, 我祝那些今年take O level 的kranji 4D班学生多多努力加油!一定会考到好成绩,走向自己的目标与未来! 我想点S.H.E 的 最近还好吗 给我的朋友还有那些在收听广播的人。

谢谢主持人, 祝你有个愉快的夜晚 =)

Anonymous said...

主持人,你好。
这是我第一次点歌。今天我想点歌给我的朋友, 因为今天是他的生日。
‘Daniel lim, happy 16th brithday!! I am so happy to have such a friend like you & thanks you for try to keep me awake in class & entertain me. anyway All the best for yours Olevel & play hard study hard last but not least have enough SLEEP & dont fall asleep in class!’
同时, 我祝那些今年take O level 的kranji 4D班学生多多努力加油!一定会考到好成绩,走向自己的目标与未来! 我想点S.H.E 的 最近还好吗 给我的朋友还有那些在收听广播的人。

谢谢主持人, 祝你有个愉快的夜晚 =)

JiaHui said...

这是我第一次点歌,心情并不是很好。
但还是要把歌曲点给芳贤,想要对他说生日快乐,虽然是迟了点的说。。。
还要把歌曲送给我的一些朋友,秀仪,雯惠,诗卿,婉婷,还有还多好多。
最后要把歌曲点给我自己。
希望我能够天天快乐。

我想听到五月天的《你不是真正的快乐》

谢谢。。。

JiaHui said...

这是我第一次来点歌,想把歌曲送给自己
,我希望我能够天天快乐。
也要把歌曲送给芳贤,要祝他生日快乐。

像听到五月天的《你不是真正的快乐》

谢谢

JiaHui said...

我想把歌曲送给我自己,希望我能够天天快乐。

像听到五月天的《你不是真正的快乐》

谢谢

Anonymous said...

Hellos DJ,

我想要点歌给我的笨蛋(Lim Wei Xi Karen)

因为昨天没念到她的Post,她感到一点失望=)

所以今天然我来为她点歌^_^

希望她能感受到我对她的爱

还有要点给所有听众 including all DJs^_^


时间:1000pm-1030pm
歌曲:Di Yi Ge Yuan Yin ( Slyvester Sim )
OR
JJ"期待爱"

Thank you very much DJ
Sorry for another late posting^^

Anonymous said...

Hi DJ
I Am Cindy Lee.
I would like to dedicate song to LH Management, Shirley Yeo, Joseph lee, Raymond Lim, Xiao Qiang, William, Su, Tan, Abthoney Seah And Jason Yong. Thank For everything.

And i also want to dedicate song to tiong woon oil and gas jessica,Helen, I am glad to know you .Lastly i would like to dedicate to my dad richard lee recover his injuried part as soon as possible.

thank DJ .

Anonymous said...

嗨,主持人好!我是素得。=D

我想点F.I.R.的‘月牙湾’,送给所有 Hark Performing Team 的成员,希望我们能一起继续的努力!还要送给韵珊,燕贤,玮娟,Carol,Philo,还有Hark Music School 所有的老师和朋友。最后送给你(主持人)!

希望大家开心!All the best! ;)

谢谢主持人!=D

Anonymous said...

Hi DJ
i Am yuxi
想把歌点给我的 SISTER, Ashley
要在这里谢谢她!
在和我的前男友好像要分手的时候,
我当然非常的伤心咯。
如果不是有Ashley在我的身边,
我想我不可能那么容易的度过每一天,
所以呢,心里非常的感谢她!
当然,到最后也是分手了。
也要感谢Ashley 陪伴着我,
不管是人在,还是sms,msn也好。
THANKS!
现在回想以前,是有一点笨啦。 -.-

知道我们都遇到同一个问题。
在这里也想要对他说
我们要加油哦!
下一个会更好!

Anonymous said...

Hi Dj
i am li yun would like to dedicate song to my darling richard lee, my god daughter, rebecca and cindy

Song chen lei- ai qing bu yao mai( Hokkien SOng).

Anonymous said...

Hi DJ
I am cindy.. Would like to dedicate fei lun hai gou ai to iris, rebecca, eugene ,li yun and richard.

Jiayou

Anonymous said...

Hi Dj
i am li yun would like to dedicate song to my darling richard lee, my god daughter, rebecca and cindy

Song chen lei- ai qing bu yao mai( Hokkien SOng).

Anonymous said...

Hi Dj
i am li yun would like to dedicate song to my darling richard lee, my god daughter, rebecca and cindy

Song chen lei- ai qing bu yao mai( Hokkien SOng).

Anonymous said...

Hi DJ Ivy

I would like to dedicate song to my family,Siew Yun, Richard Lee, Rebecca , Rosalind And my beloved grandma.

I would like to say i love u so much and hope papa will recover as soon as possible.

rebecca and rosalind must study hard for your exam