Monday, February 23, 2009

弦歌寄意 5th Mar Thurs

27 comments:

Anonymous said...

Tomorrow is Marketing exam for DMS SIM students, me included. JIA YOU, everyone! Kambatte!

I would like to dedicate a song by Rui En, Chuan Fan to everyone. If you feel down, this is the song to listen to. It cheers me up everytime. :)

Anonymous said...

Hey Ivy! (:
今天是我的第三次点歌, 可是第二次好像没有被唸出...

好,今天我要点歌给我的好朋友 - 蔡!杰!慧! :D
因为今天是她的14岁生日!
我想对她说: 虽然我们已经在不同的中学读书两年了, 而且见面的机会也不多, 但是我还是很珍惜我们这六年来的友谊! (: 也非常谢谢你在我生日当天来我家替我庆祝, 还买了蛋糕! :D 友谊万岁! :D

想点她最爱的罗志祥的歌曲 - 第二顺位
点播时间: 9pm - 9.30pm.

Thank you! :D

[wenz] said...

你好,我是第一次来这里留言。。

我最近与我几年的男朋友分手了。。我想把歌点给他,想跟他说我还是很爱他,好想他。。希望他过的还好。。。

谢谢我的朋友们留在我身边支持我,鼓励我。。让我度过了这段难过的日子。。

Anonymous said...

hi ivy,
want to dedicate a song to all by2 fans...
by2 releasing new album on 23 march...

http://by2fansclub.com/viewthread.php?tid=2629

new song seal the love on fc...

by2 fan

Anonymous said...

hi...主持人...我又来点 歌了。。。也希望会被念出阿。。。
啊。。。今天。。。很多成绩应该都知道了吧...希望我和我的朋友都能获得好成绩...
靠到不好的也不要伤心啦。。。下次在努力咯...
今天。。。我要点歌给我的朋友。。。亿菱。。。慧璇。。。楚慧。。。凯欣。。。沁妮。。。还有所有认识我的朋友...
什么歌都可以 。。。^^

Anonymous said...

嗨,艾薇姐好,好开心哦,今天是我第一次到933的部落格点歌,请一定要帮我念出哦!
今天,我想要把歌曲点给“show鱼帮”的姐妹们,(为什么我们叫“show鱼帮”呢?因为我们的外号都是一种鱼,重点是我们都很爱小猪罗志祥!),有小丑鱼,美人鱼,鹦鹉鱼和打架鱼,当然还有我,金鱼!
听说,我们的罗主任的新专辑,潮男正传的销售量在台湾已经突破12万张了,距离承诺15万张就要穿女装的诺言,很快就要到咯,好期待哦!
最后,我还要把歌曲点给帮我念出寄语的艾薇姐,还有我们的罗主任,希望他能尽快到新加坡和马来西亚为专辑做宣传!
(请问艾薇姐,小猪几时会到新加坡和马来西亚做宣传?如果知道的话,一定要告诉我哦!)
我想听到罗志祥——为你写首歌/第二顺位/搞笑

Anonymous said...

hi

i am here again...
i would like to dedicate
唐禹哲 -- 告诉我
for the whole week.
please broadcast it at 10pm.

thanks DJ!

by
ashleen

Anonymous said...

想写信,但是来不及了。你要换班了!

我想把歌点给我在义安理工学院的朋友。三年就这样过去了,希望大家再往后的日子还会见面。我很高兴认识一般要好的朋友。

janet, yi(4)shan(1), jia(1)hui(1), alvin, meng wai, si(1)jin(4).

还有,每一次在一起把音乐做好的义安理工铜乐队.谢谢大家然我在这三年留下美好的回忆.谢谢指挥家,mr tan。

songs choice,
南拳妈妈- 下雨天
黄靖伦- 月光
孙燕姿- 雨天

Anonymous said...

Broadcast time: 930 to 10pm.

Anonymous said...

你好,艾薇!!^^
这是我第一次点歌,希望会被念出来。
我想点把林俊杰的曹操点给今天生日的小学同学,子伦。像对他说生日快乐,有老一岁了!!考试要到了。加油!!
不要给自己太大压力,我精神上永远支持你哦!!

Anonymous said...

(希望能在9.30pm时,念出留言。非常感谢!)

Ivy姐你好噢!^^
好久好久没有来点歌了哦~
今天突然很想点歌给我的好Machi们..
:-)
想点歌给:
蕙茹,雪儿,碧恩,凯杰,惠琪,吴娜娜,洁绮,大瓜铭钊,伟慷,铭佑,Alvin,Jackson,小G,和所有认识我的朋友~
特别是给5 Zamrud 班同学们..
祝大家SPM可以考得好成绩~要加油咯!
希望大家都开开心心地过日子~不可以对压力低头哦!“得空出去走一走,长命活到九十九”啊!哈哈~要保持开朗哦~

-From 小鬼头蕙雯^^

想听到的歌(选一首):
飞轮海-默默
周杰轮-回到过去
Tank-我们小时候

Anonymous said...

Hi DJ

I am cindy would like to dedicate song to iris, meiyan,wensheng, guo rong . stay friendship.

Anonymous said...

Hi DJ,

Please help me dedicate the below song to my Shagua ( YiJie ). Tell him i love him & misses him dearly.My life is happy beacause i am with him.

Song: I wanna be with you by 徐婕儿
Or Biao Da Ai By Lin Jun Jie

Please help me play this song as i have send a few times but wasn't being read out. Really hope u can help me read it. Thanks Ya

Anonymous said...

Hellos 艾薇

今天我想点歌给我的宝贝Lim Wei Xi Karen
她最近身体不舒服
希望她能早日康复
宝贝,不要在去为无聊的事情儿烦恼
不管什么事情发生,我都会在你身旁支持你
最后我想对宝贝说i wanna be with you

我想把歌曲点给宝贝Karen还有所有的听众当然少不了你艾薇

谢谢你艾薇

希望能在10点后播放
想点的歌 : 表达爱 Lin Jun Jie
期待爱 Lin Jun Jie

Anonymous said...

This song is to my friend cause 2moro is her special day!!!






The song i want to pick is:
黑Girl -女生
張棟樑 -北極星的眼淚

Time is 6.30-6.45

Anonymous said...

Hi DJ

I am Yuxi Would like to dedicate song to Danny, Andrew, Novababy, Xiang and Prada. Thank for being there when i am feeling bored.

Anonymous said...

Hi DJ
I am Cindy would like to dedicate song to shirley Of LH Managament.

Thank for being me a chance to work in LH Managament.

I would like to use this opportunity to say sorry for my mistake while working in LH.

I would like to Wish LH Management
Good luck and Stay Pretty.

OH i forget to dedicate to Joseph, jason yong, su , uncle tan , Xiao qiang and ah boy . Thank you for everything.

Anonymous said...

Hi DJ

This is my first time dedicate song . I would like to dedicste song of 爱情不要卖 to my hubby richard lee to recover soon, my daughter cindy and my son michael lee last but not least my god daughter rebecca liew ja min.study hard .love u .jia you

Anonymous said...

Hi DJ

I am Cindy would like to dedicate song to eugene of jeb asia, iris and mei yan

Thank for being there when i am down.

Eugene good luck and jia you in your exam

Iris and Yan, Friendship forever. and jia you for our studies.Keep in touch wor

Anonymous said...

Hi DJ

I am xiao laopo cindy. Would like to dedicate song to my xiao laogong billy. thank for being with me when i am low. Xiao laogong i hope we will be together forever no matter wat i alway love u.

Anonymous said...

Hi Dj
I am yuxi jiejie. Would like to dedicate song to andrew didi.hOpe you dun play mia wor. must serve finish ur ns. Jia you

Anonymous said...

Hi DJ

This is my first time dedicate song . I would like to dedicste song of 爱情不要卖 to my hubby richard lee to recover soon, my daughter cindy and my son michael lee last but not least my god daughter rebecca liew ja min.study hard .love u .jia you

Anonymous said...

Hi Dj
I am Michael would like to dedicate song to Junyi, My godpa, you ping,stephanie, My Godma, Lay Hoon, my father, richard lee, my sister, cindy and my mum liyun.
Hope my dad will recover soon. God pa and godma. thank you and love you.

Anonymous said...

Hi DJ

I am xiao laopo cindy. Would like to dedicate song to my xiao laogong billy. thank for being with me when i am low. Xiao laogong i hope we will be together forever no matter wat i alway love u.

Anonymous said...

Hi DJ

I would like to dedicate song to jessica my honey . I hope she will overcome everything cheer up

Little Fish said...

主持人好。
我想把歌点给自己收听,不会太自私吧?
看来今晚又得熬夜了,学校的功课块压得我喘不过气来了 T__T
如果我的留言被念出,我应该会坚持等下去,这样就可以读更多了。
let's deal with the challenge~

Little Fish said...

主持人好。
我想把歌点给自己收听,会自私吗?
看来今晚又得熬夜了,学校的功课好多,我快喘不过气了。
留言被念出事我读下去的动力!