Wednesday, July 16, 2008

弦歌寄意 9th Aug Sat

Happy Birthday Singapore!

33 comments:

Anonymous said...

Ivy家发晚上好~

今天想把歌点给笨蛋林毓敏收听
因为今天是她的60大寿哪~
哈哈
其实是她16岁生日啦
她不只老了,头又长大了呐!呵呵

在我认识她的第四个生日,
我想对她说..
谢谢她一路陪我走了那么远那么久,
那么多的包容和仔细聆听,

我想说,她是很坏的好人。
哈哈~好啦,她是个大家都爱的傻大宝,
宝宝贝贝爱她啦^

想点Yoga的背影,
希望留言能在9点半左右被念出哦~
谢谢你们!

保持心情愉快~
,米
=〉

Anonymous said...

Hi DJ

I would like to delicate a jam hsiao's song to 萧敬腾 and 蕭幫.

Hope that 萧敬腾 will feel happy during his stay in Singapore. I can't wait for tomorrow's autograph session at Suntec, 1.30pm. Please go down and give your support. He is really a terrific singer.

Anonymous said...

hi 弦歌掌人门你好;)
我又来点歌了;)
今天想点歌给好朋友,angeline,收听.
哈哈
今天是是她生日,因此想在这里祝她生日快乐!

也想祝认识我的人,有一个愉快的假日;)

祝主持人工作愉快;)

谢谢你;)

(如果可以的话能在10pm 之前播出吗?)

小白菜 said...

爱微家发晚上好。。。

哟哟哟。。。
今天是星加坡的生日。。。
现在因该看完了国庆庆典了吧。。。

今天也是我的一个朋友就读新山皇后国中叫“林雪慧”的生日。。。
她90%会向我讨礼物。。。
这因该是我唯一在能力上支付得起的礼物吧。。。

在这里我也要把歌点给所有皇后国中里,
中四的阿叻,铠铭,佩莹,纤慧,宜豪,得汗以及所有我认识的。。。
3.1也就是。。。
典毅的巅域。。。
里所有的同学。。。
除了里面的两条狗。。。
还有YES933所有的DJ。。。
我所有亲爱的家人。。。

想说的是。。。
巅域!!
过两天。。。
110808。。。
将就是我们的PMR试考了。。。
大家要加油!!
别让老师失望。。。

erm。。。
想点的歌是:
1)因为我相信(星光一帮十强)
2)你们是我的星光(星光二班)
3)离人(潘裕文)

谢谢DJ!!

Anonymous said...

主持人好

今天是国家的生日,所以祝新加坡生日快乐。
而今天也是我好朋友的生日。
好好吧,有免费的假期可以晚,不用读书。
所以,我想祝婉霖生日快乐。
不要再act cute了啦!也希望你能找到你心爱的白马王子咯。

希望在九点左右播出
1)一个像夏天,一个像秋天
2)林俊杰的任何一首歌

3f de 好朋友
谢谢主持人^^

Anonymous said...

我想点歌给今天生日的新加坡,Wanlin和明天生日的Carie
祝Wanlin和Carie生日快乐!!!
HAPPY BIRTHDAY!!!
也祝大家HAPPY NATIONAL DAY:D

什么歌都行:D

谢谢两位DJ...

Anonymous said...

好勤劳的JIA FA & IVY 哦!!!
今天是新加坡生日,Happy Birthday Singapore....今天好开心喔!!!因为国庆日,我也算是半个新加坡人耶!!!今晚,想点歌给对我很好的大姐,二姐,丽燕,静贤,淑玲jinyee,wan hui,alicia, li shan,yee jin,kai ling,su qi, etc..因为太多人了,所以没念出的就不好意思啦!
还有很重要,那就是祝福我认识的娉玮和我不认识的凯骏能够长长久久哦!!

请主持人无论如何都要念出来喔!!!
先说声谢啦!

我想点(你们是我的星光)这是我唯一想对 朋友们说的.要不然什么歌都行,求求你要念出来噢!

时间:十点半之前

Anonymous said...

today is our national day!!!! hehes..
so would like to dedicate songs to Lina and Hui Min, whose birthday is today..
haha.. Happy birthday wor..

dedicate to Ivy & the prettiest P.J.M..










Lastly, Dedicate to my dearest family Members..

songs: jade liu li yang-pai xie
tank-wo jiu shi zhe yang
yoga-chuan shuo
s.h.e-ai lai guo
hebe-lai bu ji
by2-hao hao ai wo
sweety-ying hua xao
genie-tian tian quan
fang da tong- aiaiai

Anonymous said...

hello!
i wish this would
be in 9.40pm!
i like to give this song
to my frzs
Example:
calidear(lao po), Yia wen(Boss),
christabel(Auntie sis),Roy(kor),
shu qun, si jie, bin jie, cong ren, james, wen jing, and many!

And also
to senior
Benjamin
i wish to tell him that pls
work hard in O-level
mus pass hor!
Also to my class 1A3
i want to tell my classmate that
pls don't be sad
because miss lee have gone but we must work hard and let miss lee see when she came back!
And also to jia fa, Ivy, Zhou gong kor kor!
Also pls help me tell jia fa that
he is so handsome!
点歌:
林宥嘉 liu li yang :chuan shuo

Anonymous said...

Ivy/Jiafa/Ivy & Jiafa
晚安! 我很喜欢听弦歌寄意, 慢慢成了一个好习惯...今天是新加坡的生日, 要祝它生日快乐!
我也要点歌给家人, 尤其是将要考试的妹妹, 希望她会好好地考, 取得优秀的成绩. 我知道你平常努力读书但你在学习上遇到的问题都解决不了. 不用担心, 有家人陪着你度过难关... 加油!!!
要考试的弟弟一定要考得好哦!!我对你的期望比较高. 哈哈..
也要谢谢DJ们帮我读留言!! 是太爱YES933了!!!!
我也很想Hana Yori Dango Final快点儿来到新加坡上映!!!
很想听到棒棒堂或林宥嘉或黑涩会美眉的歌..
谢谢DJ/DJ们!!! 加油! 工做愉快!! (:

Anonymous said...

Hi JiaFa & Ivy!!

第一次来点歌。
1)所以想把“我的第一次”献给我的好朋友 函婷(希望没把她的名字写错,因为不常写华文)
今天是她的16岁生日,
想在此祝她生日快乐!要永远“笑口常开”

2)O水准要来了,想借这个机会好好祝MSLSS sec4&5,特别是4M4的同学们要加油! Don't be too stress for it. Just do your best!

3)希望家人和在当兵的哥哥可以健健康康的,不要再生病了!

And lastly, Wish Singapore Happy 43rd Birthday!!

想点:
曹格 - 背叛

祝你们周末愉快!
矜嘉 xD

Anonymous said...

Hi compatible Djs~

今天想把歌点给新加坡。。。祝新加坡43岁生日快乐!!!也要把歌点给connie(connect),cai jin(colour gold),adeline(raffle phua shi zi),michelle(sea shell),6/love,6/care classes...希望能pass我的CA2考试with飞的颜色=D and good luck to all the P6 pupils in 新加坡 in their PSLE...Haizzz...每天晚上又要烧油了...

Anonymous said...

Hi compatible Djs~

今天想把歌点给新加坡。。。祝新加坡43岁生日快乐!!!也要把歌点给connie(connect),cai jin(colour gold),adeline(raffle phua shi zi),michelle(sea shell),6/love,6/care classes...希望能pass我的CA2考试with飞的颜色=D and good luck to all the P6 pupils in 新加坡 in their PSLE...Haizzz...每天晚上又要烧油了...

想点Jerry Yan的地吸引力
希望留言能在10pm以后念出。。。谢谢你们-快乐二人组^.^'''

Anonymous said...

happy birthday singpore!!!祝新加坡生日快乐!!!已经去看NDP2008 preview了!!!可是觉得今年的没去年的好看~希望大家能过一个快乐的国庆日!

想点孙燕姿和蔡健雅的原点。

Anonymous said...

hi DJ...

i would like to delicate this song:你是我最深爱的人 by:永邦...

祝新加坡生日快乐。

and to ping ying...3 year ago we r together and now we r not...but my love for u still remain the same...hope u can accept me again and let me take care of u...hope u can forgive my brothers for what they had did to u on mu quan's and mu qin's birhtday...they jus want me to patch back with u again..haha...stay contact...

thanks DJ...

Anonymous said...

DJ好。。
今天是新加坡庆祝43岁生日。。
刚刚才表演完。。很开心。。

我想点歌给SOKA FLAGGERS。。
因为我认为我们表演得很好。。 哈哈~~
还有cheorographers 和 所有的trainers..
这几个月来辛苦你们了。。
如果我有填麻烦给你们,真对不起。。

最后要点给我group-C4 所有的人。。
很开心认识你们。。
还有忘了我的老大-BOONY!!
当然还有你们啦DJ。。
放假日还要上班。。 辛苦了。。

谢谢帮我读出来这封信的DJ。。

~wendy~

想点:
1- SHE-酸甜
2- 叶乃文-热牛奶
3- 欣卉-我知道我变漂亮了

Anonymous said...

Hello DJs,

只是想祝新加坡生日快乐!
HAPPYBIRTHDAY.
哈哈,也要祝所有的朋友,家人,
天天开心。也要说,我非常地喜欢飞轮海,
东方神奇, ACHORD,大家要加油哦!

珊。

飞轮海的歌。

Unknown said...

我叫阿Bee,来自新山。
我要点歌给我心爱的芬妮,家人,大马中学,柔佛再也花园的兄弟,好友们和我可爱的如新下线们还有所有933的DJ们。。。
*10:45pm 后播。谢谢! :)

happy birthday singapore !!!

陈奕迅-红玫瑰

Anonymous said...

happy national to all!

Tondj said...

hello dj.

happy 43th birthday to singapore..
and also happy birthday to me,because today i also birthday.ha ha

i wish to listen jams song

thanks

Secret...Shhhyyy..... said...

Halo...
今天是我第一次留言喔...
不太会耶^^

祝新加坡生日快乐喔^^

还有...
我是想要祝我的宝琳姐姐生日快乐的...
Happy birthday 2 u^^

时间过得真快哟!!
我们认识已经好几年了喔...
希望我们的感情不变喔^^
开开心心过每一天喔...
君燕姐也是喔^^

我是佩雯...你们的谊妹喔^^
虽然不懂你们有没有听见...
但还是祝你们快乐^^

还有我的好朋友们也是喔¥¥
友谊永固喔¥¥
还有坏人帮...
永远不变的感情...
朋友~~爱死你们了^^

祝DJ工作愉快...
谢谢DJ喔^^

~~佩雯~~Jessice~~

(如果可以的话在10pm之前念出来喔)

Anonymous said...

Hi Ivy and Jiafa,

It's Singapore's 43rd birthday!!!!
Like to say HAPPY BIRTHDAY SINGAPORE !!!!
Like to deticate this song to Dunman SEC 1A 08 pupils especially Sharon , Serene , Cai Shan , Pei Xin ,Yan Lin,Ivy ( hahas same name as you ),Dao Wei, Sandra ,Celeste and all other pupils of 1A and all the subject teachers of the class .
And last but not least Ivy and Jiafa for reading out the message !

GHOSTPUDDING said...

Hello Ivy and Jiafa..
I am miss barley(adeline)!
So sorry that I have to type in eng this time.
Firstly, I wanna wish SINGAPORE A BIG HAPPY BIRTHDAY! Whoots!
Secondly, HOPE Ivy will read out my upcoming letters! I have already posted(=

Last but not least, I wanna dedicate songs to all my ex classmates(4/3) and current classmates(5/2). Not to forget my dears(six of them, they know who they are) Also.. To all who supports AARON YAN YA LUN and dedicate song to Ivy &Jiafa!

I would like to hear any frh songs!!

Thanks DJ and FEI LUN HAI rocks~

Anonymous said...

hi ivy,today's singapore birthday! i want 2 hear fahrenheit xin wo thanks a lot!

Anonymous said...

i wish to dedicate this song to Sin Huey and Singapore.. Happy National Day wish everyone include sinhuey have a nice day on today. and also my friend: Kirra,Xiao Ma,PeiWen,Evon,jason,melvin,xing yu,stephanie,peier,beer, all dj of yes933 and specialy Shi SinHuey

wish to dedicate this song:

我知道我变漂亮了-欣卉

GG said...

Hi DJ

This is my second time here to dedicate a song for My love ones, Ling n my friends, Ck,En,Yh,Harry lao pa, Ky, Pearly and all those who missed my birthday.
Thanks :)

Songs:
林俊杰-西界
周杰伦-我不配
林俊杰-江南
王力宏-大城小爱

GG said...

Hi DJ again :)

This time i want to dedicate this song to my dearest love, LING...I LOVE U !!!, I hope that you will be happy and smile everyday :).I want to dedicate 周杰伦-我不配 because its our new story's new chapter.
And Please read this between 10 to 1030.
Thanks DJs.

Songs:
李圣杰-擦肩而过
林俊杰-一千年以后
周杰伦-我不配

Anonymous said...

ello ivy and jiafa!
Its me again Max!
Consecutively disturb you guys for 4 days already. hope you guys dont mind. :D Today is the 2nd day of the olympics already! Hope Singapoe Win Alot Of Medals!!! XD
Wishing Ivy and Jiafa 永远幸福
Hope You guys can be like 梁静茹的三吋日光希望我爱的人健康 ,个性很善良 :D
Thanks Host! :D

Anonymous said...

Hello Host,
Im Shirlyn Sim i would like to dedicate this song to all my friends. Hoping that all of them will stay healthy and happy. :D
Love You All

Song:
1) David Cook- Always Be My Baby
2) Any Fish Leong Song :D

Anonymous said...

主持人Ivy和家发,你们好

我希望点播杨宗纬唱的〝背叛〞给曽经是我的好朋友伊珍听。想告诉她,要用真心去对待朋友。祝福她。

希望能在12/8/08晚上听到, 谢谢主持人。
晚安。

蓮子

GG said...

Hi DJ

This is my second time here to dedicate a song for My love ones, Ling n my friends, Ck,En,Yh,Harry lao pa, Ky, Pearly and all those who missed my birthday.
Please read this between 10pm to 10:30pm :)

Thanks :)

Songs:
林俊杰-西界
周杰伦-我不配
林俊杰-江南
王力宏-大城小爱

Anonymous said...

JIA FA&ivy晚上好!!今天是我第一次点歌。。今晚想点歌给我最爱的宝贝老公凯竣!!爱你哟~~还有。。点歌给我最好的庆微,翼翔,俊杰,和我的老婆美琪,嘉慧,嘉仪。和认识我的朋友们!!天天开心~~我想点“甜甜圈”~~一定要念出来哟。。谢谢主持人。。
时间:十点半之前

Idette Chen said...

Hello. im huiyi.

MUST READ HOR!

Happy birthday SINGAPORE!

ONE PEOPLE ONE NATION ONE SINGAPORE!

S-I-N-G-A-P-O-R-E!!

i wan dedicate to sheryn who is leaving tmr for china ;) btw polar bear is thickskinned ahhaha!

Song :
yi shou jian dan de ge - wang li hong

thanks person DJ;)