Thursday, July 31, 2008

弦歌寄意 17th Aug Sun

16 comments:

Anonymous said...

祝洪俊扬生日快乐!
虽然你决定不再发片了,但还是希望能看到你和其他PSS1同台演出!加油!

还有,希望张栋梁的《无敌珊宝妹》会在台湾有很好的收视率,能在新加坡播!

点歌:
1。无法归类-何维建
2。北极星的眼泪-张栋梁
3。你走天桥我走地下道-维建
4。我知道我变漂亮了-欣卉
5。普通的人-伟联
6。这就是爱-王心凌
7。因为是你-王心凌

Anonymous said...

hello!!!
i want to listen to some songs!!!HAHA. any song will do... :)

Anonymous said...

hello everyone, to all yes 933 de dj i wish to dian this song to all my friend include jo,joanna, peiwen,jason,poh ching this song i think everyone will love it...

Song:
我知道我变漂亮了-欣卉

Anonymous said...

I would like to wish my Mother HAPPY BIRDAE :D
Over here i would like to thank her for being there for me whenever i need her by my side...
Any song will be okie for me as long as it is nice thx:D

Anonymous said...

我想点歌给一位朋友,就读新山康文女中4PA1 的alicia ! 今天是她的生日,想祝她happy birthday!她很喜欢jj,所以想点jj的歌给她! last wish our frenship forever! ^^

TIME: 9 30 -10pm
拜托请念出我的留言,很重要!
先说声谢啦!

杏涵

Anonymous said...

I want to dedicate this song to my beloved boyfriend, jing kun (靖坤) because today is his BIRTHDAY! may i request the dj-in-charge to sing a birthday phrase for him? thanks alot!

I want to say, "boy boy, I love you so much."

song:
彩红 - 周杰伦

Anonymous said...

主持人你们好~这是我第一次点歌。。希望能念出来。。我想点给我最好的庆微,翼翔,我的老婆美琪,嘉慧,嘉仪,所有认识我的朋友们。。还有最重要的是我的宝贝老公凯竣。。宝贝老婆永远爱你哟~~希望主持人帮我念出来哦。谢谢主持人~
歌曲:言承旭“地心引力”
时间:九点半到十点之间

Anonymous said...

今天是我的25岁生日.我想把接下来的歌曲点给我自己和所有认识我的朋友.希望大家生活愉快.Happy Birthday WooHoo!!

歌曲:
牵牵牵手-吴克群
彩红-周杰伦
Your Heart My Heart-张栋梁

Anonymous said...

Dj 好。。
今天想点歌给NYP BM 0801 的同学们和“冰块”,祝我们大家能在这次的考试中考到非常好的成绩。 大家加油加油加油。。!!

希望能赶快考完试,放完假。。 然后开学就能每天看到你们,一起读书和玩在一起。会很想你们的。。 :P

今天就点我蛮喜欢的一首歌吧,那就是庾澄庆的情非得已给大家。这首歌其实有点像我对冰块的感觉呢。。。哈哈。。!!

from 铌铌

谢了 :)

jiayu:) said...

嗨!我又来了!
今天,是一位歌手的生日。他是我永远的偶像-洪俊扬!今年27岁了,要多多加油哦!我永远支持你!

歌:
1)难道(洪俊扬)
2)-任何飞轮海的歌-

Anonymous said...

Dj 您好。。
今天想在点歌给NYP BM 0801 的同学们和“冰块”, 大家加油加油加油。。!!

这段日子没看到你们我会非常非常的想你们的。。 :P

想点我最近蛮喜欢的一首歌,那就是命中注定我爱你这部戏里,錦繡二重唱的“我的快乐”。。

from 铌铌

谢了 :)
希望能在9pm 和10pm 之间被念出来。:P

Anonymous said...

Hello DJ

Today is my friend, Jin Yi's birthday. Hope that she has a wonderful 21st birthday. I also want to delicate the song to all my friends. Stay happy always! =)

song:
Jam Hsiao's shou chang

Anonymous said...

我想点歌给新山康文女中2A4的WONG WINNIE...今天是她的生日..我还想点给2A4的wan xin,shy wei,jennifer,yee hung和2A6的jia xuan,jia jia,wenleng,vivian,jia xing.jia sin,yi rui.......以及新山smk dato jaafar 的jun shien,xin hao,jun wei,jun wen,yi xiang,wei hao,zi ming.......enjoy holidaezzzzzz....wakakaka

Anonymous said...

Thank 玛莉for reading out my dedication , but i posted it on the wrong day. can i dedicate again , today?

i wish to dedicate songs to Aulydia
as it is her 14th birthday, may all your dream come true.Also wish to dedicate to my classmate from 2mm especially Rachel i also wish to delicate this song for 993 wonderful DJs, Thanks alot.

Song Preferred :
Any song

Anonymous said...

主持人好~
我是现在在美国的“小宁宁”~
谢谢你(们)帮我年初这封message ^^
我要祝我的朋友Maggie

生日快乐!!!!
Happy Birthday!!!
今年的生日不能在你身边~要好好过哦!
记住~当你以为你已经过完你的生日(也就是8月18日时),身在地球另一半的我还继续在8月17日帮你过生日~直到你的时间8月18日的下午1点为止
所以你算是过了1天半的生日^^
比别人多了半天^^
要加油哦!
友谊万岁!!!

歌曲:
1。Happy Birthday ~ 五月天
2。诛仙我回来 ~ 任贤齐
3。恒星 ~ 飞轮海

Anonymous said...

Charles said...

Hope Joey Jingyi will hear this n knows how i feel abt her.
I'll always be true to her n cherish her.

Song:
tao che - ai heng jian dan
or
chao ge - ai ai