Wednesday, July 16, 2008

弦歌寄意 31st July Thu

"Compared to friendship, gold is dirt."

25 comments:

jiayu:) said...

爱微家发好!
这是我的第5个成功被读的留言。。。

今天是罗主任 罗志祥的生日!!!
想要点歌给这个-会唱,会跳,会主持,会搞笑-的偶像!

也要点给每一位933的DJ和幕后工作人员。
问一点点哦…为什么933的工作人员好像不是很友善?那次去棒棒堂的签唱会,他们都推人的…

歌曲:
1)-任何罗志祥的歌-*几分
2)-任何飞轮海的歌-*Stay With You
3)花树下的约定(许仁杰)
4)鬼混(小鬼)

Anonymous said...

傻老公点给敏敏老婆
老婆,今天是我们在一起的最后一天了。
过了今晚,你就是你,我就是我了,我好难过,好不舍得。
希望他能给你你要的幸福,我会等你的。
老婆,我爱你。
歌曲: SHE的我爱你 或 杨丞琳的只想爱你
(我希望能在十点四十五分才念出来,因为她刚好放工)

Anonymous said...

爱微家发你们好!
这是我第二或三次来点歌了。好兴奋哦!

今天是我好朋友,奕胜,的生日。我希望他能天天开心!我也希望你别再打我的头了,我觉得好痛好痛哦!我也在这想点歌给就读裕廊景中学中一express班认识我的朋友们,希望你们天天开心。

我也想点歌送给全部的933的dj们,希望你们工作愉快。

点歌歌曲:
只对你有感觉(飞轮海和Hebe)

Anonymous said...

Hi DJ

I would like to delicate a song to my fellow schoolmates, yong le, shi ling and ai lian. Tomorrow will be the last day of our internship. Hope we will enjoy ourselves on this last day. School will be starting soon and I hope to see you all around in school. Keep in touch k?

peiying

song: 萧敬腾- 收藏

stupig said...

爱微家发你们好~~
我想在今晚想点歌给我的朋友:依蓉,全盛,素妃,婉琳,仁健,良方,佳敏,思佳,janet,苗怡,静慧,婉微,晓婷,巧微,凯欣,燕佩,雪菱,慧育,慧琪,立达,振胜,peggy,grace,利建,子安,伟建,伟历,敏銮,还有所有认识我的人。。。(名字有点多,真是不好意识哦!!)
幸好中六有你们陪着我,
让我不再是一个人,
快要预考了,想跟大家说,
要加油哦!!!
所有人都要很快乐的度过每一天哦!!!

Anonymous said...

嗨,家发和爱微,
我想点歌给李乐,
希望她天天开心,
也祝你们天天开心!!!

歌曲:《期待爱》

谢谢你帮我念出信件!!!

Anonymous said...

hellooos ivy and jiafa ! anyway , i want to delicate LOLLIPOP BANG BANG BANG's "NA LI PA" to this following people :
- wangjing : girl , one year older liao le! must be obedient okay?
- haiting : FREAK , loves you loadz!
- huimin : WE ARE THE BESTMATES! miss the times at china!
- darlingimelda : Mother , love you loadz! you are the best mother on earth.
anyway , thanks for reading my post out! i love you two loadz too! PLEASE PLEASE must read out my post!

Anonymous said...

我是小慧敏~哈哈~第二次点歌咯~不禁想大声说YEAH!!我第一次点歌就被念出来咯~感谢您~DJ...
今天是慧雯的生日~~想对她说生日快乐~
你人真的很好~会有福报的哦^^
歌曲-->933的生日歌~
念出时间-->尽量在9点到10点之间
感谢DJ~真诚感谢您!!

纹锋 said...

嗨933DJ你们好,我是纹锋。
这是我“第一次”在选弦歌BLOG点歌。
可否为我在31/07/2008,9.45pm~10.30pm把Kenji吴克群的“为你写诗”或JS的“你是我今生最美的风景”点给我深爱的老婆依婷听。
明年三月就是我们结婚的大日子了,为我们的美好将来一起加油吧!
我爱你,老婆。

genny. said...

hello ivy and jiafa :)
xiao jing teng is coming..!! wooohohoo..! i wanna go st james, but i cant..! nvm relax at least can see him at suntec :D
today,
i want to dedicate a song to yanyuan, wanyan, wanxuan, tingying, dad, mum, vivian and all the 933 djs specially to chong qin ivy and jiafa, happy working..!


cai min you- wo xiang yao shuo
xiao jing teng- yuan liang wo
chen yi xun- tao tai

thanks dj..!

dianabai said...

TO my hubbie casper
we left with 2 days for our single life, and we are going to be husband and wife...
jus to wanna let u know i really love u and i will build all the trust u should have in me..
From wifey diana

thanks Jiafa and ivy

song Wu Jia Hui Shui Ran Wo Yuan Yi

Anonymous said...

爱微家发好!

最近就整天忙着准备来临的Prelim 2考试。所以有
好几个星期没有上xiange933.blogspot.com留言了。真的是
压力重重!! 今天我想点歌送给我的级任老师 Miss Lee 因为今天
是她的生日。所以想祝她生日快乐!永远青春美丽 哈哈!谢谢她一直
那么有耐心的教导我们。最后也想点给海星中学4E 的每一位同学收听。
一停要为O水准加油,奋斗!!

想听到: 张惠妹:你是爱我的

Anonymous said...

主持好。
我是韵中。想要点歌给我的朋友,柳琪。今天是他的生日,在这里祝他生日快乐。希望他天天开心,身体健康,在今年的中四会考中获得好成绩。

歌曲:
任何梁静茹的歌(他喜欢梁静茹)

天使,晴 said...

大家好,我是愉晴,
这是我第一留言哦。。。
我想点收歌送给所有在SMK TAMAN DESA SKUDAI的所有BSMM的会员们。
虽然上个星期练步操时我闹别扭,但我回到家才发现我做的有点过分。。。
希望你们不要生气了。。。

今天呢,也是我在这一生的第十六次的生日。超开心的。。

我在最后要把歌送给每一位933的DJ和幕后工作人员。




歌曲:
1)千年泪—tank
2)爱来过-S.H.E

Anonymous said...

大家好,我是愉晴,
这是我第一次留言哦。。。
我想把歌送给今天生日的我。

我也要把歌送给SMK TAMAN DESA SKUDAI的BSMM的会员们。辛苦了。希望我们可以在比赛那道第一名哦。。。虽然在上个星期步操是我闹别扭,但我回家想了之后好像觉得自己好过分哦。。
我要在这里说声sorry,我真的不是故意的。。


最后我也要点给每一位933的DJ和幕后工作人员。

歌曲:
1)千年泪-tank
2)爱来过-s.h.e

天使,晴 said...

大家好,我是愉晴,
这是我第一次留言哦。。。
我想把歌送给今天生日的我。

我也要把歌送给SMK TAMAN DESA SKUDAI的BSMM的会员们。辛苦了。希望我们可以在比赛那道第一名哦。。。虽然在上个星期步操是我闹别扭,但我回家想了之后好像觉得自己好过分哦。。
我要在这里说声sorry,我真的不是故意的。。


最后我也要点给每一位933的DJ和幕后工作人员。

歌曲:
1)千年泪-tank
2)爱来过-s.h.e

Anonymous said...

hihi!!!
had a long day today!!!so want to listen to some songs... haha.
i also want to dedicate the song to my family and friends, those who i have walked throught the tough times together!!!
any song will do!!! thanks!!!

Anonymous said...

helLO!!!
tomorrow last day of school before prelims!!! so i want to listen to some songs ! i will miss the lessons in school and all the teachers! hopefully we will be able to see them after exams! i will treasure the last day of school tomorrow!!! jiayou, everyone!
thanks djs!!!
song :
pan wei bo- zhuan ji

Anonymous said...

hello 933 dj,
i am yuwey from pontian, johor...
today i would like to dedicate a song to kaixin....hope our can last friendship forever....

song list:xin guang by she

milky-gal said...

Halo DJs, I'm Eaine.. I would like to dedicate songs to Wilson Tan, Wong Yi Khan, Aric Wong, Billy Wang Chung Chen, Sam n My darling Zhen Jie he's in army now..:( But i'll stil love him.. :)

Choice of songs
(1)Any Sam li sheng jie song
(2)Danson tang's Gao shu wo
(3)Xiao Gui Huang Hong Sheng's Gui Hun
(4)Stanly xu ren jie's Bu an jing de ye...

Thanks for reading my dedication..

Anonymous said...

HI, IVY N JIA FA I'M LISABELLE. I WOULD LIKE TO DEDICATE SONG TO JIA FU SING FROM CHINA AND MY FAMILY.

THE SONG TITLE:
QIAN NU YOU HUN (LESLIE ZHANG GUO RONG)
GONG TONG DU GUO (LESLIE ZHANG GUO RONG)
MONG LI LAN TIAN (LESLIE ZHANG GUO RONG)

Anonymous said...

爱微家发你们好!!!
想点歌给~~
2007年宽柔一小6B班
包括了
-乃旸
-子健
-Desmond Wong
-Joan
-振璇
-沁昀
-劭彤
-鲤玲
-伟珊
-还有今天生日的--文浩

祝他生日快乐!!
--------------
10.00++后播出

谢谢!!!

crazyboy said...

heLLo! 933!!!

juntian here! i wish to dedicate this song to MY BELOVED CLASS 2e3!!! especially to those that cared so much for me!! <3 them & FRENZ 4 EVER!!!

song list:xin guang by she

Anonymous said...

主持人你好
这是我第一次用blog点歌
刚好今天是我朋友诗渊的生日
在这里我想祝福她:生日快乐,很快的,你20岁咯~要好好把握当前的幸福~

BY美心

Anonymous said...

HI ivy and jia fa.
Having chem test tml. How sad!!
Have to mug every single day.
Hope that i can score well in my chem test tml.

I want to delicate this song to my class, bvss 4e2. NN wish them good luck for the chemistry test tml!!

THANKS!! 933 xiange ROCKS!!
The song which i want to hear is pan wei bo- zhuan ji.