Wednesday, July 16, 2008

弦歌寄意 26th July Sat

"Your friends are what will matter in the end."

20 comments:

Anonymous said...

Ivy and Jia Fa晚上好~

不知道你们记不记得我
我是米啦
我常常有上来点歌的,哈哈

Ivy~你很开朗诶,很喜欢听到你的笑声,所以你要常常笑噢~!
家发每次都很冷静讲不好笑的笑话的,不过其实家发讲的不好笑冷笑话还蛮受欢迎的,哈哈

其实今天上来点歌,是因为我们家>> 木偶人48520大小姐小木咏咏,(她的名字很长厚)今天破蛋啦~

这里想点小猪的爱转角给她听,因为这是她最喜欢的歌呀~ 这里祝她会永远那么青春,一直爱着twinstar咯~

木林森快乐,
小木,生日快乐! ^^

谢谢两位金牌主持人,哈哈,其实我常常只在晚上听933,所以常常也只听到你们的主持,你们好好噢,祝你们工作顺利,保持心情愉快!^

,米

Anonymous said...

嗨!DJ你好,我是隐璇哦!希望这次能念出我留言!也希望能播出这首歌好吗?谢谢!!

这次来这留言心情真的好沉闷哦!我也不知道为什么?考试也刚完因该很开心才对但我心一直开心不起...或许是我很想念‘他’吧!!在这想告诉他的是,不管我怎样压抑我自己还是忘不了你。真的好想你..我知道你也和嘉嘉在一起很久了但我真的好希望你能回头看看我好吗?

在这我也想点给在1/8生日的外甥女晨晨,三岁了哦!要帮外婆照顾弟弟噢!!

最后谢谢DJ帮我念出这留言,也把这首歌送给933DJ们希望你们会喜欢。

FROM:隐璇

SONG:终于说出口[小宇]

Anonymous said...

hello!!!
today is my friend, alex's birthday!!! i want to wish him a very happy birthday!!!
good luck to his future endeavors!!!=)
song :
birthday song!!!
wu ke qun songs ?
thx!!!

prOdaRdaR said...

helo ivy n jiafa ~~
Aaron here again ...
this is the 3rd time posting..
last 2 post still never read out ..
sad sad...
anw , today is my girlfriend jeraldine's birthday. i will want to wish her happy birthday and also tell her i love her ALOT ALOT
i hope this time the msg will be read out ...
no matter wat happens , i will always be by her side supporting her ..

thx ivy n jiafa!!
any love songs will do ^^

Unknown said...

哈咯~主持人
我想点歌给一位生日的朋友
生日快乐^^废!!
哈哈。。谢谢你的好。。
真是个好人。。
天天开心^^

Anonymous said...

Ivy and Jia Fa晚上好~


kao shi zhong yu wan le !!!!!

happying!!!

remember me?????




song-perhaps love-howl & j



by ziizi

Anonymous said...

爱微家发,晚上好!!!
我想点歌给FoonYewHighSchool
~Kulai,JM3(9)李乐,
希望她在这次的期考考得好成绩!!!!
也希望全班夸得好成绩!!!
谢谢,爱微家发!
祝你们身体健康,
也祝所有的听众身体健康!!!

歌曲:《爱与希望》

Anonymous said...

Hi Ivy and Jiafa,
Greetings to both of you. At Media Corp.,do you know that there was an earthquake at Radio Singapore International last month?
Yes,the most unexpected 'bad news'
about the TERMINATION FOR THE BROADCAST' of the said station.Well,after the 14 years and 5 months of hard works, promoting educational programmes for overseas listeners and yet have to ended here(end of July 2008)Just like you, wonderful deejays, their warm and friendly attitude will then washed away.Anyway, during your 弦歌寄意 programme, I would like to request a song entitled;终点 recorded by Deejays of RSI(chinese section)
dedicate to; 陈桂珍,李荣德,林丽芳,黄淑君,李士嘉,郑建荣,黄进远,梁洁莹,
关玉青,罗邦强, 与工做人员。
祝;永在辛福,快乐中, 身体健康。
Hope you kindly play on 27th July.
Thanking you in advance and best of luck to you.

Anonymous said...

Hello=D ivy & jia fa.

和他(sky)在一起半年了. 时间真得过得很快, 一眨眼我们已一起半年了 .珍惜与他在一起的每一天因为我相信将会是明日最好的回忆。 想对他说虽然工作压力大,但不要老是想苦瓜一样苦。笑着去面对一切有可能会又不一样的感觉 。。

最后, 我愿大家都天天好心情=)
歌:love u more( genuwine) or 你是我的眼(萧煌奇)

谢谢!=)

Anonymous said...

Ivy and Jia Fa 好!!
想点歌给今天生日的朋友们,希望你们可以加油为年底的Alvl努力!!
想听到林宥嘉的伯乐
谢谢你们!!
:DD

Anonymous said...

hi DJs

RED and deedee here, would like to dedicate the next song to all
our colleagues at Arrow. People in Tiong bahru, especially lego head and the panda, the "baby" partner, and hot mama michelle! 727, amk HUB and northpoint, jiayou!

Anonymous said...

Hi
my name is Rayson i want to give this song to my brother steven bao because we have mistake each other. on this 26/7/08 he had lion dance compition wish him all the best. and give this song wei yang lion dance troupe ppl.all the best

Anonymous said...

Ivy and Jia Fa晚上好~
i second time dian ge monday is english paper i want to dedicate song to sherry , tracy , hazel , peisin ,6j,6c,6g,6h,6k,my family
最后谢谢DJ帮我念出这留言,也把这首歌送给933DJ们希望你们会喜欢

singer:shi xin hui
song:wo zhi dao wo bian mei (new song)

Anonymous said...

主持人好

"From : Z502SJ

G-O-O-D J-O-B, good job, good job !

Through these 28 days since 29th June (the notification that we're going to FAQ competition), we've tried to study, and cram everything into our heads, including Friday's last minute study...

We really have done a good job at least ! But that's not all, we've to clinch the GOLD tomorrow ! GOLD must not be an illusion or a dream, it is what we're gonna achieve okay ! it may seem unpossible but at least if we aim for the stars, we'll fall on the moon if we fall.

Once again, i do hope we will win and bring glory to Z502SJ ! Even if we were to lose, i believe everyone would have gained a great and invaluable experience.

Here, in special mention,
we've to thank
Sheryl, Joping, Amos, Gideon,
our Cadet Leader, Hon Qi,
the '17 year olds to be',
our teachers in charge,
not forgetting those supporting us, Z502SJ!

Serving with pride and confidence, WE ARE THE BEST !!!

想点的歌:(in order of preference)
1)恋爱-ing -by wu yue tian
2)第一天 -by stephanie sun
3)我有我的young -fei lun hai ?
4) 爱到 - fei lun hai

PS: Please have the dedication read out from 9pm-10pm. Would very very much appreciate it ! THANKS 主持人!

Anonymous said...

晚上好啊!Ivy&JiaFa!
这是我第4次点歌!还是有点紧张。

我好喜欢听933喔!不知从何时开始上瘾的。
最近心情很不好,数学老师给太多功课,让我觉得很疲惫。上次还因为做功课到太迟,隔天就差一点上学迟到!幸好住家还算靠近,不然就死了!哈哈

今天也是哥哥从兵营回来的一天。希望他可以好好休息,把身子养好,不要再生病了!不然爸爸妈妈都会很担心你!

还有,希望Roxanne不要emo了!不习惯不讲话的你。赶快开心起来!我们一起加油念书!

最后当然是要祝两位主持人可以过个开心的周末~ 不要再为遗失的饭盒破坏心情哦!

想点一首我很喜欢的歌:刘力杨-眼泪笑了

谢谢!
矜嘉xD

bloody92 said...

Ivy & 家发晚上好,
谢谢你们帮我念出我的留言,
你们要加油哦!

这是我第二次留言点歌了,
这次是要祝上次留言时提到的一个人,

生日快乐!

小雨,
长大了哟!
希望你可以变成熟一点!
在学业里冲刺!
保持你的第一名!
不要把郁闷藏在心里!
生日了!要开心哟!
生日快乐!
过几天后也是我的生日,
记得送我礼物!

要点歌给
健雄、盛杰、衍超、阿良、隽轩、思远、义恒、苏轼(真有其人)、丽婷、生日的小雨、
思敏、祖儿、欣怡、凯凯、君禾、佳欣、卓征、康丽、心尹、Edmond、AhGrace、恩沛、智彬……还有很多很多……如果没点到你,希望多多原谅!也点给主持人,祝你们身体健康!

阿丰

Anonymous said...

jia fa & ivy 晚上好!!
我是庆薇....
我昨天也有点歌喔!被念出来了...好开心..
可是我来不及录..好可惜..所以今天我一定要录下来.....请给我一些时间喔!

我想把歌特别点给Alicia(president),静贤,靖仪,丽燕,yee jin,jia qi,莉珊,淑玲,maggie,素琪,凯淋,孜倩 和 michelle.
另外,还有大姐,二姐,娉玮,和 我最爱的daddy & mummy 还有小弟.
谢谢哦!

时间:十点到十点半之间
歌曲:什么都行!

Anonymous said...

i made the dedication to be out earlier... the dedication's about us going for a competition.

希望主持人今天能念出留言,因为这对我们很重要,不管有多晚也要播 ok ? thanks!

pls don't read this part out. thanks.

calvin said...

这是我第一次留言, 想把歌点个自己听.想介绍energy的一首歌, 歌名是答应我蛮不错的一首歌希望933能播放这一首歌.谢谢 jia fa and ivy

calvin said...

hi jia fa and ivy 你们好, 我是来自新山士古来, 诶最近很不快乐我想点播Enegry 的歌"答应我" 给我自己听和认识我的朋友听.