Monday, August 24, 2009

弦歌寄意 4th Sept Fri

21 comments:

Anonymous said...

主持人,晚上好..
我是来自柔佛新山福林园国中三校的为(第二声),今天是我们班最可爱^^的境民的生日...除了想祝你生日快乐,也想谢谢你那些日子的陪伴,没有你可能我会一直伤心下去吧..也劳烦主持人稍后播一首933的生日快乐歌或用那美妙的歌声^^唱首生日快乐歌给他听..同时我也想点歌给跟我同班和认识我的人收听..

Anonymous said...

Hi Jie/Kor
Today is a day I really fly alone to Bangkok.

It was mixed feelings and I do not know after this trip can I be happy. Many times I really wish to be missing from the world. But with all your love, I stayed.

I know it seems that I am a happy-go-lucky lady. Nothing seems to beat me down and nothing seems to be of any trouble to me. But I guess, to hide it, I need to be happy.

I promise all that I will come back a piece. I do hope I can. Jie, you said it is pretty safe to roam around in Bangkok. I knew all the concern of my safety. Especially if they knew, I do not speak Thai. Neither do I know if they can understand me.

But it is a pact I made to myself and I want to fulfill it.

Wish me good luck. Not to be too emo. But I hope, I can be happy forever. :D

Dedicate to all the Aunty Lucyians who know No5ElaineSeah. To all my bros and sis, Xingyu didi, Evonne Jie, Yvonne Mei, Wei Jie, Alice mei, Shujun Mei, Joanne Mei, Yuki mei, Lynn Jie, Raymond Didi, etc.

To fantastic 4(Ben kor, Pat Jie, Michelle Jie and Kor), also to baby Javier.

To pretty and lovely Jie(Ivy), Liyi Jie, Mary Jie, Weibin Jie, Kitty Jie, Yizhi Jie, Huifang Jie, Handsome and Junli kor, Yunji Kor, Mutong kor, Junxing, Yongwei Kor, etc.

May you have a great weekend ahead. See ya in facebook on Monday.

Cheers and Regards
Elaine aka JingDiWa aka CheerUpElaine

lelin said...

哈哈~
第三次留言~
考试要到了!
压力又变大了~
希望ivy可以帮我点阿妹的相爱后动物感伤
谢谢哦~
祝ivy身心愉快88^^

Anonymous said...

hi,ivy!
听说有罐头剧场了!好期待哦!能告诉我是几时吗?
我想把歌点给所有smkks的中五生。
祝他们spm考获好成绩!
相对他们说:
谢谢你们这一年来的照顾。从你们身上我真的学到很多很多东西!明年你们就要离开了,真的很舍不得。希望你们毕业后,要常常回来看我们哦。。。。还有要保持联络噢。muacks!hehe

from:学妹诗惠

想点的歌——thank you ~ 言承旭

Anonymous said...

嘿,主持人~你好哦
看你也把我忘了吧。。

我是比比哦,今天是和比在一起一周年了吖~~~哇,要说快还是说慢呢?
芷婷比,你开心吗??
不管怎样,我要你做我永远的爱人,我会给你我最好的!!我害怕我毕业过后的日子,可能毕业了就去见比爸爸妈妈了,希望今天能和你出去庆祝一周年。。
希望主持人能帮我念出来,这对我很重要哦!!谢谢主持人!!

慧诗 said...

弦歌寄意主持人你好!本人是许茹芸的歌迷,在此想点歌给许茹芸祝她的新专辑“爱 旅行 一公里”在全亚洲大买!我也想把歌曲点给所有支持许茹芸的歌迷们,祝天天开心!我想点的歌曲是许茹芸“亲爱的是你把我宠坏”

Anonymous said...

Hi Ivy,

Today is a special day and I would like to dedicate Joey Yung's 永远的爱人 to my beloved sister Daphne. Wanna say Happy Birthday to u. You will always live deepest in my heart.
Miss you forever.
Betty

Anonymous said...

hi,ivy,希望你能早点念出我的留言(因为明天我的老婆慧晴很早就要出新加坡做工了,谢谢你..),我是来自新山的广泰,我想要点歌给我的最爱老婆慧晴,我想要说我真的好爱她哦,希望以后不管发生什么事我们都不能分开,我们一定要一起面对,我们在一起快一年半了,这一年多里虽然发生了很多事,但我爱你的心从不减当初,所以不管未来遇到什么挫折,我们都要坚持哦,老婆,我真的好爱你,永远都只这么爱你想你哦,广泰~


我想听到的歌曲是:
林志炫 - 单身情歌
伍佰 - 与你到永久

UV said...

ivy-jie~~~~~~~~

终于明天又是周末了~
可以在家里睡大觉了~哈哈
ivy今天过得如何?^^
今天心情不错~所以想听ivy念出我的点播哦~
感觉上现在似乎每天都来点歌了耶~
因为每次听到自己的点播被念出~超开心的^^
想点一首周杰伦的晴天~
把歌曲点给onion,ivy,chong qing还有所有认识的人~
也要祝ivy工作愉快^^

Anonymous said...

嗨,艾薇。
还记得我吗?我是玉萱。艾薇,我告诉你,我这几天都会来点歌哦!因为我太开心啦!希望艾薇也会很开心哦!今天,我想点一首歌给我的家人和朋友。当然少不了艾薇啦!希望他们每天都开开心心,身体健康。

想点的歌:
1。让我照顾你—张芸京
2。放肆—五月天
【希望在10点之前听到】

大笨蛋^^ said...

ivy好~

大笨蛋又来点歌了
哈哈
又是4号了~
我跟小笨蛋在一起一年了哦~~
哈哈
好开心~可以在一起~
大笨蛋想对最最最亲爱的小笨蛋说
我真的好喜欢你好爱你哦~~
我们要一起幸福~

p/s:晚上十点之后好吗?
点的歌是
永远在一起 大嘴巴

xIAode said...

hi ivy!

明天就是亦雯的birthday party le!!

希望everything will go smoothly and yups! shes going to be the princess of the night tomorrow

i think evon is definetly nervous now worrying this and that for tomorrow but dont worry! everything will be fine :)

things will fall in pieces~
haha!!

Anonymous said...

hi~Ivy~
onion又来了~
啊~IVY~我忘记我的密码了~T.T
你记得我吗?呵呵~
我不想像一颗洋葱~永远是调味品~
哈哈~不记得也没关系~
今天想来点歌给小H~
小H啊~虽然说~我已经在放弃你了~
但是~偶尔想起你的时候~还是蛮寂寞的~
我在信息里~只能勉强自己很开心~不再在乎你和她的事了~
但~那也好幸苦的说~
还是要祝你幸福咯~

今天我只想点歌给我自己和小H~
我想点~
戴佩妮-街角的祝福
张智成-暗恋
梁文音-我不是你想象的那么勇敢

谢谢美丽的Ivy~

Jarred said...

hi~Ivy~
onion又来了~
hahaha~我找到密码了~
你记得我吗?呵呵~
我不想像一颗洋葱~永远是调味品~
哈哈~不记得也没关系~
今天想来点歌给小H~
小H啊~虽然说~我已经在放弃你了~
但是~偶尔想起你的时候~还是蛮寂寞的~
我在信息里~只能勉强自己很开心~不再在乎你和她的事了~
但~那也好幸苦的说~
还是要祝你幸福咯~

今天我只想点歌给我自己和小H~
我想点~
戴佩妮-街角的祝福
张智成-暗恋
梁文音-我不是你想象的那么勇敢

谢谢美丽的Ivy~

Orange said...

hi ivy! i seriously duno hw this blog dedication work...thus...trying my luck once again!!!

ive actually sent a note for 7sep's dedication but would prefer 4sep if still possible!!! would like to take this opportunity to dedicate 张芸京- 让我照顾你 or '1030' on this day...wishing her a very happy birthday and also hoping to see her very very soon in Singapore (maybe at the 933 awards?)...all jing fans here are becoming giraffes liao!!! Our dear ah jing ROCKS! just like how 933 ROCKS!

thanks in advance!!

from: orange

Anonymous said...

(ivy姐你好,希望你能在这充当下月老的角色,帮我拉拉红线。就差这一步了。。。)
我是坏人,我想把歌曲点给笨蛋。想对他说,你害怕因为你受过伤,不需要害怕,因为我不是他。相信我一次,数到5答应我,好吗?

点播歌曲:
数到5答应我-曹格

shawn said...

Hi,ivy

this is my first time dedicating a song and i seriously dunnoe how this blog dedication works thus trying my luck!!

today is a special day and i would like to dedicate a song to pei hsia whose birthday is today!!!

besides tat, it oso goes out to hgv 4e2 08 and oso sp dac10!!

any song by jay chou or ranine yang will do!!! tks in advance!!!

happy working!!

小笨蛋 said...

一年.....
大笨蛋谢谢你
有你真好~


永远在身边-大嘴巴

Unknown said...

Dearest ivy..

This is my first time here and i believe on 4 Sept 2009 your program will have the highest hit!!! We are Fans from 風芸京變粉絲會!- Jing Evolution S'pore Fans and we would like to dedicate 张芸京 Song - any of her songs to everyboby and you IVY!Cos we like to wish her HAPPY Birthday on 6 Sept 09. 加油啊京。我们-定支持你到低。

Cheers
Cher

Anonymous said...

主持人好,
I wish to delicate the song to my wife 静诗。
we had a few unpleasant arguement these past few weeks and i just wish to tell her i love her.

rgds
cy

Cassia said...

hello! it's the first time leaving a message! well, it's my bestest bestest friend ever birthday today, and i hope that she will be happy forever and ever! just wanted to tell her she's the best thing ever that could happen to me. :D