Monday, July 13, 2009

弦歌寄意 29th July Wed

33 comments:

Anonymous said...

hi ivy,
it is wed.. want to dian ge to xing yu, yijing, evonne ,minghui, melvin tay, xueting, kailin etc.

also to felicia, nat, yahui, chong qing, Pat mok, Ms IVY TAN and many many many more.

also to DR students having radiography ICA tml..

chengying

song: BAD-- 失去联络

Miss 33 said...

Hello Ivy,

Good Day, Today is a special friend birthday. I would like to dedicate Joey Yung 這就是愛嗎?

Happy Birthday Bet bet..

Thank you for everything. I know you love this song... well, we all love this song. hee heee

This song is specially to bet, you Ivy & all DJs of 933.

Thank you

Song request: 這就是愛嗎 (容祖兒)

piggy68gal said...

艾薇好,我又来点歌了!
今天是个蛮特别的日子,是大我几个月的表姐阿乐(le)的十四岁生日!虽然她人住在马来西亚,不会听到点播,但我还是要祝她生日快乐!!
阿乐好像很喜欢林宇中,但是最近开始特别喜欢东方神起,所以我就点其中一个歌手的歌吧!想对她说,虽然我们一年才见几次面,但是我们的关系不会变哦!!加油!
除了点给她,我也点给偶像炎亚纶和鬼鬼,修和五熊,还有JVhanwen,Xin26,Rita,Keely和网上朋友丽慧,家人,最后当然还有点给你!
麻烦在9点-10点之间读出我的留言,谢谢!
祝艾薇身体健康,
恪暄

Anonymous said...

HEY IVY!
明天是亚洲舞王罗志祥小猪的生日
想提早一天祝他生日快乐!
要照顾身体哦,不要累坏了
祝你的演艺事业继续处在高峰,小人远离你!
期待你的新作品,罗祥加油!
我们爱你:)

想点罗志祥的 第二顺位,幸福不灭

谢谢!

Xingyun said...

你好哟 Ivy!
有来点歌了, 记得我吗?
今天要点歌给他, NHPS的CHOIR 听, 希望他们越来越大越棒喔!
当然也少不了, Papa, Mummy, Xingrui, Jacelyn, Bernice, Anne, Rachel, Ivy, Zhixuan, Simin, Anxing.
也点给所有认识我的人和全体933DJ.

想点梁静茹的爱情之所以为爱情.

Thanks for reading it out! :)

xiaojun said...

hello ivy, can u pls play 1到10等于我和你?

to: 范范! 发片愉快!唱片大卖!

& hope that i can get gd results in my exams!

Anonymous said...

hello ivy,
i would like to dedicate luo zhi xiang de hu die xiu to tan jian hong. today is his birthday, so here's wishing him a very happy birthday and hope that he dont tire himself out while working!! and yao kai xue le!! jiayous for your thesis papers!!!!

i would also like to dedicate the song to all me level frenz as well as my fellow UG mates. you guys are the best :DD and thank you JK for the CIP opportunity!!!

huiling

Anonymous said...

今天是二十九号,对你我而言是很特别的日子,不论以后还能拥有多少个二十九号,都希望能记住这个日字,小气杰,我们要一起加油哦~因为我想牵着你,走下去... from,小气真
(想点lara的下雨天,因为是我们的回忆)

Anonymous said...

hi ivy,今天是表姐彬的生日,祝她生日快乐,第一次少了婆婆的陪伴过生日,希望彬能开心。




歌:我的心怎么了-花样男子

Anonymous said...

hey~IVY~
你好吗?
我是李onion~
团来比赛改去明天了==~
大家加油哦~
不要给别人看小哦~
心累了~
你的冷漠~想把剑~插进我心里~

我想点:
我不是你想象的那么勇敢 - 梁文音
狠狠哭 - 郭采洁
你在不在 - 郭采洁

谢谢IVY~
祝你工作愉快~

pasta超人 said...

hi!
晚上好!
哈哈,想在这里住自己n年1个星期生日快乐!
要多努力读书。
考试。剩下92天而已。
曾经说过,张栋梁来了后你就会用功读书,考到好成绩后到台湾去找他。多多加油,实现这个梦想。好吗?

想听:
1。鬼打墙
2。分手的情书
3。说你也一样爱着我
4。低调
5。天生一对
谢谢!

Anonymous said...

Hi ivy!! i want to dedicate this song to min wei, jo, danielle and chermin. Want to say that i really misses the time we spent together and hope that we meet up soon!!! i also want to dedicate the song to all 933 djs. Thanks!!!

jasmine

song requested: Find by SS501
any song in hua yang nan zi
xiang shuo

Butter Crab said...

Hey hey Ivy how are you? Hope things are going smooth for you?

Would like to dedicate a song to our lovely lady today on her birthday.

Wishing Betty Happy Birthday n may all dreams come true.

Also dedicating this song to JY6 members and to all who love this song of Joey Yung (especially to you Ivy).

Song request : 这就是爱吗 (容祖儿)

thanks ya!
Butter Crab

Passion Swirls said...

嗨!你好!我真的是做功课做到快要撞墙了。所以,想说点一点歌让跟我一起打拼的同学放松心情。

希望义安华文传媒系T01的学生都能加油!尤其是norman的功课。在过一下下就要放假了。

给:Ray,Norman,Bob,Eng Tiong,Janice,老师们也要加油!

忍!

巫婆

歌曲:好心情-S.H.E

谢谢!

玮玮 said...

嗨艾微, 这是我第一次点歌,所以很希望被你念出。
Em,最近有很多功课要赶,考试也快到了,希望义安华文传媒系T01的所有同学都可以好好的努力,一起,每科都能拿A!虽然下一个学期我们可能再被分班,但我相信我们友谊绝对不变!

我要把下来那首歌点给华文传媒系T01的所有同学和Ray、Norman、Bob、EngTiong、janice、chenying、君伟老师们。最后,当然要把歌点给艾微,祝你工作愉快。^^

song: S.H.E-魔力

Anonymous said...

Howdy Ivy,

Would love to listen to Jerry Yan's Black Coffee Diary (Track 7 of Freedom album or alternatively Track 4) & wanna dedicate this song to Jerry Yan & his impressive fans, as well as to you & Ding Zhi Yong... Both to stay cool & cheery!

Eileen

funnyshow said...

艾薇你好!

今天是小猪罗志祥生日的前一天哦!
哈哈!其实今天我只是想想点歌给我的一个好朋友就是倩倩!
今天是她的生日!想在这边祝她生日快乐!谢谢她有时会听我说心事!谢谢她会开导我!
希望她可以一切都顺顺利利,身体健康!希望我们可以一起笑一起闹!

想点的歌是超克7的太青春!

Mariska said...

我想要点歌给CSS-4EN and SJAB, and HOGC-C6 and C60, derrick, kay,wrps-sally, huiting, josephine, wailing and of course my dearest mum and 从小就照顾我的保姆。没忘了所有的DJ!

希望这个message会被念,这也是首次 typing a message... 对不起, 华语不是很好。。。
I love you guys!!!
N level prelims 要到了!!! It's 2 more days! 大家,要加油!不管再累,再辛苦,都要乘下去!
gambatte!!!加油!对了,记得要照顾身体哦!!Don't fall sick!!!
thank you!

想听:林俊杰,爱与希望

曼平 said...

hi,艾薇你好~我今天就是想点歌给我和我的死党们听:他们是:家恩(大猩猩),莉萍(黄梨饼),小白,彩萍(猪肉美眉),宛晴(色美眉),伊棋,锦源(色伯伯),惠恩(美女),家轩(非洲辣妹),立杰(招财猫),宝祥(恶心男)和我的爸妈,老姐收听,还有艾薇,谢谢艾微~


想听到:寂寞先生

Anonymous said...

你好!又是我dolphin.我已点了好几天的歌了!虽然不知道他会不会听见,但还是只想点给他。他是我最好的buddy.希望他每一天都是开心的!南拳妈妈的《下雨天》是我们都很喜欢的歌。所以希望今晚能听见。
~someone is remember on dairy~

只想听南拳妈妈的《下雨天》

Anonymous said...

超人!你要快乐哦!
~someone is remember on dairy~

想听的歌
下雨天
默默

Jasmine See said...

hellos Ivy jie &&& cong qing kor kor... I'm Jasmine;)

i here 2 dedicate song to Ivy jie, cong qing kor kor, my sister winnie and all auntie lucy fans club gans/friends like Karen da jie, yulian jie jie, joanne jie jie, wei kor kor, jun qiang di di, emoX didi(cnt sae his real name, because he do not like), jolyn mei mei, xiiao en mei mei, jian mei, pearlynn, Jiayi, YiJia, Jane, yeeyee, renie, huiyi ( must read up all the names VERY CLEAR AND LOUD)

my school best friend: ming yue, hong lin, seri, farahin, shu qing, berina and mr sim (english teacher) and mr koh tee huat (maths teachers)

Lastly, i want to tell all fc gans and friends, i so excited of meeting you guys tomorrow!!! see ya people .com

Any gary cao song can already!!!
Thank you Ivy jie and Cong qing kor kor.... will come again 2 dedicate... bye bye...:)

Friendly1983 said...

嗨!艾薇你好

我是第一次点歌

我想点歌给 杨雁雁,王欣,你 (艾薇),崇庆,一大粒 Milan(郑丽芬),莫小玲 还有 AuntyLucy FC 每个人

我想听:
一人一半
你还有个我
一百万
如燕
祝你开心
拭目以待

请在10.30到11pm读出我的留言,谢谢

惠惠^^

Friendly1983 said...

嗨!艾薇你好

我是第一次点歌

我想点歌给 杨雁雁,王欣,你 (艾薇),崇庆,一大粒 Milan(郑丽芬),莫小玲 还有 AuntyLucy FC 每个人

我想听:
一人一半
你还有个我
一百万
如燕
祝你开心
拭目以待

请在10.30到11pm读出我的留言,谢谢

惠惠^^

惠惠(HuiHui) said...

嗨!艾薇你好

我是第一次点歌

我想点歌给 杨雁雁,王欣,你 (艾薇),崇庆,一大粒 Milan(郑丽芬),莫小玲 还有 AuntyLucy FC 每个人

我想听:
一人一半
你还有个我
一百万
如燕
祝你开心
拭目以待

请在10.30到11pm读出我的留言,谢谢

惠惠^^

Jasmine said...

hello ivy,

this is my 1st time requesting for a song..haha
this o level year le..very scared..how? by the way sorry for typing in chinese..haha trouble you le
anyway i want to dian ge to my dearest sister, Andrea..and to all my friends out there in Hougang Secondary..and of course to you, ivy...

songs i want to listen:

另一个天堂 (王力宏,张靓颖)
我的音乐让我说 (张靓颖)
我走以后 (张靓颖)

p.s.
请在 10.30 到 11pm 读出我的留言

THANKS SO MUCH! =D
From:
Jing jing

Anonymous said...

hello ivy,

this is my first time requesting for a song...haha
this year is O level year for me le..so scared how?...=(
anyway want to dedicate the song to my dearest sister, Andrea and to all my friends out there in Hougang Secondary and of course to you, ivy...

songs i want to listen:
另一个天堂 (王力宏,张靓颖)
我的音乐让我说 (张靓颖)
我走以后 (张靓颖)

p.s.
请在 10.30 到 11pm 读出我的留言

THANKS SO MUCH ! =D
From:
Jing Jing

莉萍 said...

我要点给我最好的朋友,曼平,美丽的加恩(校花),慧芳,最亲爱的竟杰希望你对我好一点,还有希望我最爱的朋友们开开心心。。。。

莉萍 said...

我要点给我最好的朋友,曼平,美丽的加恩(校花),慧芳,最亲爱的竟杰希望你对我好一点,还有希望我最爱的朋友们开开心心。。。。

我想听到的是忘记时间

LIN said...

hi~~hi

我想点歌给家人~~n 朋友~~还有艾微你~~谢谢~~~~

LIN said...

hi~~hi

我想点歌给家人~~n 朋友~~还有艾微你~~谢谢~~~~

mypreciousfairytales said...

你好哟!IVY! ;D

这是我第一次在 xiangge933.blogspot 点歌。我希望能点林俊杰的距离给我的朋友听。 谢谢!

p.s: 工作加油!^^

mypreciousfairytales said...

hello ivy! ;D 这是我第一次在这里点歌!
stay happy and helathy always! ;D love ya!~