Thursday, May 7, 2009

弦歌寄意 27th May Wed

31 comments:

Anonymous said...

Y0 Ivy, i would like to dedicate song to a guy name rstein tan "papi". As today is his 26th yr old birthday. I hope he will enjoy this day very much ohh... although i cant celebrate with him together anyway i wanna wish him onair as a present for him.. HAPPY BIRTHDAY TO U! ivy, help me sing partial birthday song to him..lol plsss...thanks alot ^^ from vernice piggy popi


Choice song:
1.蒲公英的约定
2.秘密
3.可不可以爱我
4.有你多好

Boya. said...

Ivy,

我又回来了。虽然上次我的点歌,因为在露营没有办法听到,所以,我又来了。呵呵,相信我以后有空一定会经常来点歌的!我可是Yes933的number.1 fan 哦!哈哈。今天也不是什么特别的日子,只是因为太无聊了。快要放假了,我希望全班同学在假期中过得好,又照护好身体,而如果这次考试没考好,在假期中就加把劲,努力吧!失败乃成功之母吗!呵呵。22nd May 的,我忘记说我想要听什么歌,呵呵,没关系。我今天想要听吴克群的把心拉近。谢谢你帮我念出,祝你工作愉快哦!

(博雅.)

蕙嘉 said...

ivy你好,
明天要交physics project,今晚一定不能睡了。还好明天学校假期就开始了,yayy,回来一定会好好地睡个觉。希望听到tank-全世界都停电。
谢谢。

惠仪 said...

哈咯!艾薇你好。。我是惠仪
很伤心因为上次我的点播都没被念出来。。:( :(
希望今晚能够听到我的点播。。
5月27号,对我来讲是个很特别的日子,今天就是我们结婚2周年了,我想借此机会向我的老公- 嘉宏说:老公,我永远都会在你身边支持你,加油加油,我爱你。

** 有个小要求- 希望10pm才播出。
周杰伦的任何一首歌。。

THANKS YOU

惠仪 said...

哈咯!艾薇你好。。我是惠仪
很伤心因为上次我的点播都没被念出来。。:( :(
希望今晚能够听到我的点播。。
5月27号,对我来讲是个很特别的日子,今天就是我们结婚2周年了,我想借此机会向我的老公- 嘉宏说:老公,我永远都会在你身边支持你,加油加油,我爱你。

** 有个小要求- 希望10pm才播出。
周杰伦的任何一首歌。。

Thanks You ~~

Anonymous said...

Hi Ivy,

I would like to dedicate a song to myself and a long time friend of mine.
I want to wish both of us HAPPY 31st BIRTHDAY.

Song:
Tian liang suo wan an - chen xiao dong
or
shuang sou de wen rou - jiang mei qi
.
.
xie xie ni...

crystal said...

hello ivy,
我想把燕姿的“逆光”点给我亲爱的bee bee.祝她happy 21st birthday!!!
希望你以后都可以过得幸福,开心。:)

love,
crystal

higal said...

hi ivy , tis is my first time bloggin on xiangejiyi. i would lyk to delicate a song to my younger brother as he is 10 tis year. i really hope u can read tis msg out.
i want to give hym a surprise.
Can i request u to play the following songs to be played at 10pm:
1.ru guo wo bian cheng hui yi
2. sheng huan zhe.
thank you:)

Anonymous said...

Hi!DJ你好吗?今天又来典歌了...
今天我想把这首歌典给那个人(无法说出名)
祝他'Happy Birthday'生日快乐!
又老一岁咯!要为你工作加油哦!永远支持你!
最后也把这首歌典给所有听众及朋友们当然还有DJ你啦!呵呵...
YES933 NO.1..^**^
谢谢。。。

FROM:寂寞天使

Date:27th May
Song:搞笑(罗志祥)

HaiMianBaoBaoElaine said...

Hi Ivy Jie/CQ Kor
Its me CheerUpElaine. Haha.

Should be booking for my practical practice date soon. After the bad experience with private instructor and wasting my fortune. Never had chance to step into real circuit before.
This round I decided to switch to student with BBDC. Went through 4 compulsory theory lesson. Now is time to slowly take my practical practice. It had been few months since I last drive the car.

Thanks to my stupid and idiot Private Instructor, made me had to retake my Advance Theory test. Luckily I passed before my bday this year. So which means within 2 years I must get the licence. But I believe, under BBDC, I will passed de. Update you when is my test date and hope you can cheer for me.

Well, my studies is not really on the track. This is the second chance I am giving myself for the Management Accounting. If I failed again, I wonder will I have the courage to remodule for the third time. Study is getting tougher and tougher. My patience is getting lesser and lesser. Will I be able to smoothly remodules for Economics, Audit and Internal Review and my Performance Management? I really wonder. Will I be able to obtain my Diploma In Management Accounting and Finance? I also wonder. In the first place, taking it up is cos I do not want to stay as ITE graduates. I want something more. Hope and wish I can get over all soon. I bet you will help me jiayou right? Hehe...

Count down 16 days Shanghai trip is nearing. So happy it is nearing soon. Haha.. Suddenly so excited hor. Jus now was emo. :X

Anyway, back to reality. Would like to dedicate the next song to my lorry of friends who I knew through Kor. They are of course my facebook friends. Alice, Yi Jing, Wei, Shujun, Lynn, Ashlynn, Ronglie Didi, Huili.

Also to all my kors and jies in Yes933. Firstly is pretty and cute de Ivy Jie. Next is Handsome and cute de CQ Kor. Really love the combination hosting of both of you. Made my night so happening. Finally to all the handsomes and pretties candidates, Bro Cruz, Sis Jiahui, Sis Weibin, Sis Mary, Sis Liyi, Sis Peifen, Bro Jiafa, Bro Cavin.
To the part time djs. Weixiong, Mutong, Lee Teng, Junli, Junxing, Yongwei, Yizi, Kitty, etc.

Last but not least, to Pat Mok and Michelle. Paris and Milan rocks. :P

So sorry for making Ivy Jie read such a long message. Haha.. Wonder your chips finished? If not, remember, can lelong to me hor. I am serious wor.. :X

Take care Sis and stay happy. :P

Lots of love
CheerUpElaine :P

Anonymous said...

嗨!艾薇,你好!我想点五月天的{突然好想你}给我最想念的人PETER,1993年时常在新山holiday plaza的麦当劳遇到的男生。愿他幸福快乐。每个月的最后一个星期四中午,我会在老地方等你,希望有天会遇到你。




当年穿白衣蓝裙的女生~丽萍

Anonymous said...

主持人好!

我是文俊
我想点歌给我被公认长得像曹格的大哥 - 文杰~

超帅的弟弟点歌给你哩!
哈!因为今天是他的第24个生日
大哥啊!24岁了,要成熟点啊~别老是让爸咪担心啊~
尤其每次晚上,在路上飙着你那辆“““跑车”””
很危险啊!拜托啊!爱惜自己啊!
哈!祝你工作顺利,事事顺心哦~

我要大大声的跟你说声
“生日快乐!”

谢谢主持人哦!


想点的歌:任何一首曹格的歌 (因为生日歌家人唱比较有意义,哈!)

点出日期:27May 晚上

jes (: said...

Hello ivy,
i would like to dedicate a song to my fren, Brenda (:
She will be leaving fr china tmr,
so lets hope everything goes well fr her in china (: 也要祝她一路顺风!
Haha.
Choices of song:
罗志祥的歌曲... (:

Agnes.L said...

Hellos Ivy ! :D
Second time here , in hope of you to air all the songs i want to hear ! ><

I would like to dedicate these songs to my friends :- Jeslyn , Shuqi , Brenda , Elsa , Florence , Jingxuan & all those who know me - Agnes ! :D
I hope that all of us , of course including you , Ivy & other DJs will have a nice year ahead ! And most importantly , stay happy always ! (:
& 2D ROCKS !
{I hope you can air the songs at night - starting from 10 , because I've school !} thanks yeah !

Songs :-
#1: Insomnia - Wheesung
#2: 幸福不滅 - 羅志祥
#3: 為你寫首歌 - 羅志祥
#4: 説好的幸福呢 - JayChou
#5: Don't Go Away - By2

Thanks Ivy !
Take Cares (: !

- Agnes.

Agnes.L said...

Hello Ivy ! :D:D

It's my second time here , hoping you could air all the songs i want to hear !
I would want to dedicate these songs to my friends :- Jeslyn , Brenda , Shuqi , Florence , Elsa , Jingxuan !
Of course , including you too ! :D
& ! WSSS 2D rocks .
{i hope you could air the songs at night , starting at 10pm , cos that's the time when i'll be free}
Thanks Ivy ! :D

The Songs :-
#1: Insomnia - Wheesung
#2: 幸福不滅 - 羅志祥
#3: 為你寫首歌 - 羅志祥
#4: 説好的幸福呢 - Jay Chou
#5: Don't Go Away - By2

Thanks &
TakeCares Ivy ! :D

勇志 said...

hi Ivy,

晓芬,希望你去了别的地方能够过得比这里好,我好喜欢好喜欢你!我好想知道你的答案!
祝福你,爱你的andy!

我会很爱你 - 言承旭

叩怜滴记静 said...

halo,艾薇
我是记静哟..我又来点歌啦..你还记得我吗..? 我记得我才点完歌不久哦..但愿你能够记得我啦..
我说过我好喜欢听你的节目哦..特别是你的声音额..搞笑啊..最近都一直守在收音机旁 听你的节目哦..
这次来点歌是因为自己的生日到咯.. 6月1日 是我滴 生日哦.. 呵呵.. 艾薇你知道吗.. 我生日那天是中国的儿童节啊..所以呢.. 朋友常常说我像个小孩子哦.. 我也是个中国人哦..所以也会觉得蛮开心滴... 祝跟我同一天生日的同胞们..生日快乐!
听艾薇的节目让我心情变得好轻松哦..因为老爸老妈这几天一直在我耳边唠叨个不停..好烦哦..
我想点
By2 的 《我知道》Or
Tank的 《生还者》
最近喜欢这两首..
希望都听得到..嘿嘿

7 said...

hello ivy~

上次有来留言哦
可是因为忙着读书
所以不知道有没有被念出哦
希望这次可以听到=)


最近的心情怪怪的呢
好像开心
又好像不开心的=(
所以就来这里点歌呀
因为如果被念出的话
心情会变好哦
呵~



希望听到一首抒情歌啊
来平复心情=)


希望听歌的人
都健康、开心哦

zheng-yy said...

yo..ivy姐姐!!没错,就是我小布丁!又来点歌了!今天想点一首may day五月天的歌,把它点给我那魔女姐姐>sarah,因为发现她自从上了JC之后好想学习压力变得好大,点一首她偶像的歌,虽然可能帮不上什么忙,但至少可以让她轻松一下下!猪她以后的每一天可以过得开开心心的~也把这首歌点给你喽,一定要小心,预防H1N1哦~~!!

zheng-yy said...

hello。。ivy姐姐!!没错,是我小布丁~~今天呢,想点一首五月天的歌,送给我那魔女姐姐>>sarah~~猪她能开开心心的,因为自从她上JC之后学习压力好像变得好大,点一首她偶像的歌,希望她可以喜欢,并同时减轻她的学习负担!!也送给你艾薇姐姐吧~~一定要小心H1N1哦!!

晓峰 said...

重庆/ivy晚上好!哈哈。我点歌给所有的好友,祝他们每天开开心心! 要祝小云生日快乐!:D

PS 电台DJ培训课程很贵leh。 学生有没有折扣?我很想参加,但没钱。



想点周董的歌,希望能在930pm之前听到。谢谢!

Anonymous said...

ivy,srry ah last week me(小狼) 4get listen to yes 933 cos i playing computer cos my birthday then i got 留言(but forget listen),can help me 播fahrenheit song? pls ty man!

last week wednesday my birthday so pls help me read tis 留言!!!ivy is taiwanese? xiao lang(me) aso!!! YAY!!!

♥回忆♥ said...

点播者:回忆

点播歌曲:
~》卢学叡-情流感
~》王(木乐)鑫-天生一对
~》光良品冠-掌心


寄语:
Ivy,你好啊~♥``
呼呼。。第一次点歌很紧张啊啊啊啊~
呵呵。。
要点给笨珍培群独中高二理班的11个人:维婷,明达,子艺,苇婷,振辉,子扬,秀红,思倩,玟旭,还有程俊和美云~!♥

考试刚刚过去了啊~
哈哈别再为成绩捶心肝了啦
因为答案已经来不及改了~
祝你们
“黑皮”forever哦~
还有假期又要来咯,
要想我啊啊~哈哈^^




*谢谢Ivy帮我念出寄语来呀~♥
哈哈送你“♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥”
不够的话下次再和我讨吧
呵呵。。


From~>
回忆

loveyyy fish said...

主持人好。。
我是来自邻国的呆呆。。。这是我第一次点歌!!!
首先我要祝福在远方读书的哥哥还有他的朋友能排除万难顺利完成3年的学业。。
我要点给我的家人。。希望他们健康平安。。
最后要点给我最爱的朋友他们是我人生最大的支柱希望他们开心wish us friendship 4ever ....常保持联络要一起出来yamcha...
他们是凯欣,碧盈,ellie ,玉莲 ,勇涛,智正。。。
还有招维,正勇,淑萍,,小康,宝在做工是照顾我的miss loh 还有HOE CHEE PING 等我最好的朋友。。。希望你们听到我对你们的祝福!!
大家在未来的人生要开心幸福。。。。。
想听到小猪的幸福不灭.....

loveyyy fish said...

主持人好
我是圆圆。。。我最爱的男人他结婚了也有了小孩!!!我不知道他是爱我吗?时常给我希望。。。又结婚了。。。我好难受!
我想点范逸成的放生

doraemon said...

我是老龙,我不知道今天会否被念出...
我想把歌点给我男朋友家旺,想告诉他无论结果是如何只要我们的心是一起的就已足够...我会永远爱着你...

VeronSoon said...

hi Ivy,真是我第一次点歌,我想点给一位我喜欢的女孩(淑云)。我和他认识差不多一年了,他也知道我喜欢着他,不过我们现在只是朋友。我很平凡也没什么才华。不过看到他和别人要好,我的心还是会很痛,有时心累倒想休息了。不过还是想说:“我很喜欢他“,爱着他的伟荣!
他很喜欢听933,希望她能听得到!麻烦你了!Ivy!!!


Choice song (郭静:
1.心墙
2.明白
3.简单

Christine Teo said...

Hi Ivy!!! I finally have the time to come to the blog and write ler.... hahax...tomorrow i will be going to jolin's showcase!! i'm so excited!!! LOLX!! haizzz... i always sms in but now,i can blog in!! but onli 1 week 1 time...sob sob...I wan to dedicate some songs to all my frends!!

Songs:
-Jolin Tsai(Da ZHang Fu/Hua Hu Die)
-Fahreneheit songs..

Thanks!!!

Anonymous said...

Hi Ivy! This is my first time dedicating a song! i would like to dedicate it to all YES933 DJs and all those that know me!
-Lsm(:

Anonymous said...

Hi Ivy! This is my first time dedicating songs. I would like to dedicate to all YES933 DJ and everyone that knows me!
-Lsm(:

Anonymous said...

I am Lsm. Can i request the my dedicaton to be read at 10.40pm?