Thursday, May 7, 2009

弦歌寄意19th May Tues

19 comments:

wenyen said...

Ivy 你好!

我想点歌给国大龙舟队所有的队员们!现在是非常重要的时刻,大家都在加紧的训练当中为了六月的龙舟节比赛能够夺冠! 希望每个人都能加油!不管再辛苦所有队员都会陪着你!来阿国大!谢谢你ivy!

歌曲:张芸京-黑裙子

Anonymous said...

Hi Ivy sis,
Im Pearly come from JB. I would like to send a song to my best friend Ting Fei and wish her happy birthday. I also want to send sond to Cindy, Shirley, Lynne,Avene,Wen Xin, my family n all my form 6 friend in SMK Mutiara Rini. Haha... and also to you (Ivy) all other know me friend.I wish them happy forever.
Thanks

Song: -yes933 Birthday song
-yi ran shi peng you

Thanks...

勇志 said...

Hi Ivy,

晓芬,从朋友开始的我们,能用爱情当结局吗?
只是对于你,我该怎么在友情和爱情保持平衡?
我们心里明明有感觉,为什么不敢面对?我们以后会怎样,我迫不及待想知道答案
我一直想找机会告诉你我很确定我很喜欢你,我想知道你有没有喜欢过我!
如果你有听到,请让我知道答案好吗?

想点的歌:下雨天(南拳妈妈)
(谢谢Ivy帮我念出)

初一5的张文馨 said...

DJ好呀!
今天是我好朋友的生日哦!
何文馨。。。我没忘记你的生日哦!
我们两个人的名字真的是取得很好哦!
哈哈~不愧是文馨双刃“恶”人组~
哈哈!!我想要点五月天的离开地球表面给你~~
因为这首歌对我们很有回忆哦!
哈哈~祝你天天开心哦!

Liza 快樂公主 said...

Ivy 你好。
好久沒有通過這裡點歌了!

你還記得我嗎!

好想念當時,一邊讀書,一邊聼著933 的日子。

現在沒有時間了。
要工作,要讀書。

你們要加油哦!

(: (:

你就幫我選歌吧!

我把下一首歌點給你,大家,鴿子 和 ASka!

祝大家都幸福,健康,快樂!

jaykang said...

主持人你好。我来点歌咯。我是康康。今天是我朋友的生日。志荣。生日快乐!!!

Anonymous said...

Hi IVY~

雷宝想点歌给雷小孩

小孩

这是我第一次点歌给你诶

希望你会听到

谢谢你一直以来都让我很幸福

你说过你喜欢有我一起拍的照片

你喜欢和我一起吃饭

你喜欢和我一起搭巴士

我听到的时候真得很开心

虽然我们只是朋友

但是我们的感情就好像跨越了友情却还不到爱情

是有一点点的遗憾

所以只想在这里说

我喜欢你

我真得真得很喜欢你

希望你会找到你爱他他又爱你的人

我一定会祝福你的

因为你是一个好女孩

songlist:tank-全世界都停电
季欣霈、农夫 - 话太普通


Thanks you

恶魔老大 said...

hi...ivy...
今天能念我的出来吗??呵呵...有时都没有念到的...太多人了..
今天是我的生日...
宝贝鬼鬼不能陪我一起过...但是不要紧...
谁叫我生日在考试的时候啊..
咖卡小鬼..老大不会生气啦..又不是你的错...考试要加油~
听完这首歌就去睡觉吧~~晚安咯..宝贝

thx ivy~~
想要点的歌:祝我生日快乐

Anonymous said...

Hello,Ivy.我是Joyce,这是我第一次点歌,我想点歌给我的家人,玮珊,惠敏,静怡,安妮,俐敏,曼怡当然也少不了我们3RK1的F4(家俊,维伦,延勇,鼎铭)啦!还有Ivy你啦!Ivy,继续加油哦!!


想点的歌:1.飞轮海(动脉)
2.梁文音(最幸福的事)

阿咖臭鬼 said...

I V(简写)好~

好久没来咯
今天要点歌给我的宝贝--臭老大
生日快乐呢
虽然给不到你什么
不过真的希望你快乐^^
希望每年的生日都能陪你庆祝
不管以后的以后怎么样
都希望
你我一起度过
爱你呢
跟你在一起
实在是
幸福^^

要点 933生日歌
谢谢鲁^^
≡、說 不 出 口 棏 ( 幸福 ) 。 ζ

梅 said...

Before 10.30pm. :)

Hi Ivy! :)
haha.
Told him i need tution from him, he agreed straight away.
Was thinking & asked a my friends.
And decided to let him to teach me.
Ivy, do you think is it okay?
And also.. when a guy asked what type of guy you like, whether you have a boyfriend anot. Does this also mean?..

hao la, I would like to dedicate a song everyone listen to 93.3 now & you.
thank you.

Song:
1.卢学叡-可不可以爱我
2.Tank-如果我變成回憶
3.Any Fahrenheit song

Anonymous said...

Ace,

hi ivy,it me again!last wednesday,13/5/09,my first badminton match start and i tag team with my friend,alex playing men double and we win the first match feel so happy.the second match will be on july don noe which day and hope we can train hard and win the second match.i would like to delicate this song to myself,alex,zhiwei,ivy,chong qing and all yes933 dj have a wonderful day.hope this song will be play hotshot song:superman.thank ivy for reading out my message.

Anonymous said...

ivy 你好啊。
这已经不是我第一次写来这里了,但以前都没有写我的名字,哈哈。这次想祝我的一个好朋友, 慧敏生日开心。(:还有昨天听到刘力扬的新歌,《寂寞光年》我觉得很很很很好听。希望力扬可以多多加油!(:

我也希望可以的话在9.30 左右的时候听到这首歌《寂寞光年〉谢谢啦!

1996 said...

hi ivy,
i want to give to song to ivy(you),cq and members of 933(dj of 933).i also wan to give this song to my freinds sen,jacky,phee boon,javen,jin an.not forgeting my sister and parents.
i got a question, how come the picture of xian ge 933 is still jia fa not chong qing?anyway,yeah!tmmrw is my last paper for mid-year exam.(it is art)
i wish to either any songs from "fei lun hai""may day"or"she"
(pls help me read it out,last time mine not read out^_^)

why did this happen to me? said...

hello Ivy...我是YH....应该记得我吧...
今天的心情很不好哦...
和朋友吵架...我发现我全部对我好的朋友只是外表而已...
好伤心...他们都不了解我...haiz...
算了...把歌点给自己
希望能开心一点...

weibo or tank 的新歌都可以...
如果不能就随便一首吧...
谢谢你帮我读者

L W said...

Hello Ivy,
你好吗?这是我第一次点歌,我以后一丁会长长来点歌的.
我想我是太久没有上华文课了,有些字忘了how to写 =.=

我向要点
王力宏的歌:“FOREVERLOVE”
这也是我最最最喜欢的歌. lol

Thank you & Have a nice day~ (:

Jia hui said...

Hi Ivy!!
第一次点歌!!想点歌给6 Care and 6 Grace 的同学和 我的 form teacher ms Lim .当然还有你(ivy)和chong qing !!Thanks Ivy!!


歌曲:我知道--by2

Anonymous said...

hi ivy,
want dedicate song to yijing, evonne, xingyu, melvin tay, minghui, xueting, alice low etc,

also to ivy, chong qing, mary
mdc: kym ng, natho, yahui etc.

also 2 all who know me..

chengying

PS i send a letter to you... u gt receive??? is dedication mail using letter

Katryn said...

Hi Ivy,
Happy working.I would like to dedicate a song to all having exams soon in curtin uni. All e best. I would also want to dedicate the song to you, Andrea, Sam, Ivan, Debby, Eliz, Charmaine, Joyce, Wei Lun, Jun Min, Natalie, Stanley, Nic, Brandon, Si Zheng, Ian, Sean and those who know me :)