Thursday, May 7, 2009

弦歌寄意 25th May Mon

26 comments:

Anonymous said...

发件人:辉辉
歌曲 :1.Sunset glow/ red sunset by big bang
2. 锁住时间 by S.H.E
内容 :希望ella新戏拍得很顺利
送给 :S.H.E 和 4A2 的同学

Anonymous said...

Hi DJ!

How are you? Hope you are fine.
I would like to dedicate a song "Ruo Ye Gui Gen by Lee Hom" to Dear boyfriend "Don". Today is his Birthday. I hope he will enjoy the song. Dear, I Love You!

Thanks, DJ!

Regards,
Jade

pasta超人 said...

嗨,向祝我的一位老师happy belated birthday! 老师,你今年30岁了,哈哈,要快点结婚!不要忘了请我们2/5‘07喝喜酒哦!:D
所有在为大考努力的人,为工作拼搏的人,(特别是张栋梁!)要加油哦!

想听:
1。沉默的瞬间-栋梁
2。天生一对-郭采洁/张栋梁
3。任何一首栋梁的歌
4。又圆了的月亮
5。北极星的眼泪
5。孤单好吗-陈伟联
6。一人留-石欣卉
谢谢!

Anonymous said...

Hellooooooo先在此祝您有个好的晚上!今天对我来说很重要,因为四我和我前男友分手的一周年纪念日。虽然如此,我们还是好朋友喔。所以想借这个点播来祝他永远的快乐。
想点:另一个天堂
谢谢!

Anonymous said...

although we can't be together, we won't be friends . we will love each other 4 ever.from xiao zhu zhu to da zhu zhu.My heart will remain by your side 4ever although we are not together now.may we be faithful 2 each other . Remember u like what I said 2 u last time at night,that is , when I ask u : have u slept yet?[at night]

Anonymous said...

嗨 !!
想祝我的前男友,生日咯。你一定要开心好吗?不管怎么样,我还会很爱你,只是不想让你知道。我知道,你现在的女友其实很很恨爱你的,也许只是跟你一样不会向你表达吧。不然为什么他会跟你在一起呢?所以你就别再这样伤心了。加油!!!

歌曲:情歌(最新的那首)
regards,
YinKuan

Unknown said...

yo~Ivy好!
我是梦梦,我又来点歌了!
今天总算考完试了,所以要点给我的好朋友们,希望她们的考试成绩名列前茅。。。我要点给佳仪,衍菱,庭慧,欣宜,可爱的惠莉干妹还有初二五所有同学!当然,也要点给Ivy和全体933的工作人员!希望Ivy工作顺利+身体健康哦!

Anonymous said...

今天是我五姐-晓燕的生日,想祝他生日快乐。
当然也想点他喜欢听的歌给她听。。。那就是黄金路的主题曲。。谢谢
也想问你要上那一个网站才能找到新加坡连续剧的歌曲呢?谢谢

家宣 said...

ivy

我想把这首《默默》点给我的朋友seng hwee,臣辉。这首是他最喜欢的歌。一个人能遇见知己,就死而无憾了。而我就是遇见了他。。。我的知己。

遇见他,是我三生有幸,真的。因为我的生活中,有一个人可以分享我的快乐,而他又可以与我分享他的快乐。

他是最好的朋友。。。我希望他能 pass 他的a-math。我祝福他,能永远保持快乐。

易竹 said...

hello ivy,
想要点一首歌给自己的女朋友,她最近心情不大好,想跟她说,我们不但要分享快乐和感动,也要分享彼此的忧郁和伤心。希望看到她快快好起来~
谢谢爱薇啦~

HaiMianBaoBaoElaine said...

Hi Ivy Jie

Its me CheerUpElaine. Haha.

Well well well. Count down 19 days Shanghai trip is nearing. So looking forward that Kor is leading tour again.

Anyway, back to reality. Would like to dedicate the next song to my lorry of friends who I knew through Kor. They are of course my facebook friends. Alice, Yi Jing, Wei, Shujun, Lynn, Ashlynn, Ronglie Didi, Huili.

Also to all my kors and jies in Yes933. Firstly is pretty and cute de Ivy Jie. Next is Handsome and cute de CQ Kor. Really love the combination hosting of both of you. Made my night so happening. Finally to all the handsomes and pretties candidates, Bro Cruz, Sis Jiahui, Sis Weibin, Sis Mary, Sis Liyi, Sis Peifen, Bro Jiafa, Bro Cavin.
To the part time djs. Weixiong, Mutong, Lee Teng, Junli, Junxing, Yongwei, Yizi, Kitty, etc.

Last but not least, to Pat Mok and Michelle. Paris and Milan rocks. :P

So sorry for making Ivy Jie read such a long message. Haha.. Wonder your chips finished? If not, remember, can lelong to me hor. I am serious wor.. :X

Take care Sis and stay happy. :P

Lots of love
CheerUpElaine :P

勇志 said...

HI Ivy ,

晓芬,希望你会听到..
我真的真的真的很喜欢你,
祝福你,爱你的andy

我会很爱你 - 言承旭

(谢谢Ivy)

傻蛋 said...

哈咯~~
我想点歌给还在考试的朋友们,
想说:大家加油~~
还有,
最近我发现有位朋友不断地在欺骗我,
让我很难过。。。
朋友们都叫我别理睬他了,
但还是会忍不住。。。
所谓,多一位朋友好过多一位敌人。。。
你觉得对吗。。?

我想点:“五月天”的“突然好像你”给大家听~~
谢咯~~

enthuchua said...

主持人你好,祝你今天工作愉快。

近几天,我的心好烦。因为我惹我的好友生气了。第一次看到她那么生气难过,我
的心好痛。不敢打电话给她,怕令她更生气。这几天都睡不好,日日夜夜都在想着
她到底还在生气吗?因为真的很不想影响她的情绪。希望她能听到我的寄语,我知
道她时刻都在收听贵电台93.3fm。想点播范玮琪的“一个像夏天一个像秋天”。这
是一首我非常喜欢的歌,也是现在最能表达我对她的心意的歌。希望这次的矛盾不
会影响我们之间深厚的友情,反而更拉近彼此的距离。“如果不是你我不会确定,
朋友比情人更懂得倾听。我的弦外之音,我的有口无心,我离不开darling更离不开
你”。(歌词取自‘一个像夏天一个像秋天’)

雪婷

DANSON AND SHOW AND JJ AND JAY LOVER! said...

YO EVERYBODY :D
考试终于结束了,大家当然很开心,而我认为生活并不应该只包括做功课,反而应该轻松轻松一下,所以我希望能播random but GREAT! 歌曲:
新歌 - 唐禹哲
黑眼圈 - 罗志祥
不懂我的心 - 林俊杰
翅膀 - 林俊杰
时光机 - 周杰伦
谢谢咯! (:

Anonymous said...

Hi DJ,
I am from Indonesia.
I hope that you could read the following msg out for me on 25/05/09 before 10pm as it is very impt.
I would like to dedicate David Tao's "爱很简单" to Mei Na.
I just wanna tell her, i really love her and please give me a chance. please believe that i never meant to hurt you and i promise to change for you.
from ah hock.

thank you very much DJ.
have a pleasant evening. :)

zhui hok said...

Hello Miss DJ!

i would like to dedicate the song (Yuan Liang Wo) by Xiao Jing Teng.

i would like to dedicate to LeHong and Meina.

Message:
Hey girls, i am so sorry!
Please yuan liang wo!
i will not be so Lor Soh and hurt your feelings again...
please forgive me alright?


zhui hok.

Anonymous said...

Hi DJ 933. I hope u could read the following message out for me on 25th may before 3pm, cause is very important. I would like to dedicate jam's song 原谅我 to my friend MEINA and LEHONG at balai island indonesia, i am so sorry please forgive me alright?i never meant disturb u. Please dont afraid me. from AHOK indonesia.

小琴 said...

Ivy 晚上好!我是第一次在这点歌。我是琴今年二十岁!你好!
最近有许多事烦着我。 我喜欢上了一个男生。没任何人知道,包括我的最好的朋友。但我知道我不能喜欢这男生。 听朋友说了许多关于他的事,也知道他对女孩的要求很高。 我只是一个普通的女孩。我很想就这样算了,但很难。 我几乎每天见到他。这么办呀?=(

不管怎样,我希望我能把对他的感觉给忘了。
我想点飞轮海的“默默”点给我身边的朋友,亲人 和可爱的ivy!

谢谢你!=)

Anonymous said...

Ace,

hi ivy!it me again this few day look so tired because almost everyday go for my badminton training because second match is on july don't know which day and hope that can win the second match.also 1 more week to my exam feel so stress hope can pass my exam...hope ivy ,chong qing and all yes933 dj wish me good luck too.and also wish you all have a good day too!any song will do.

Anonymous said...

Hello, thanks to this internet alternative to post my song dedication online. Faster than snail mail... Haha!

Song Title: 二缺一
Artise: 蔡卓妍
I would like to take this apportunity to dedicate this song to my boyfriend, Alan Yip from Toh Guan Rd..thanks for "bao rong" wo de everything.
Thank you for reading this on behalf for me.

regards,
microBe 25 May 09' :)

敏萱 said...

Ivy
我要点给雪琪听因为他叫我点的
因为我们两个都喜欢飞轮海
所以我要点飞轮海的歌
飞轮海- 寂寞暴走
终极三国 的对手, 够爱

why did this happen to me? said...

hello=)
我是YH
YAY=)假期要到了...终于可以好好休息和读书
好开心
要点歌给我妹妹,家人
还有你,祝你工作愉快

chen mo de shun jian

The Evil Prawning King said...

Hi, Dj hope that u can read this out today ^^ many many thank!!

to: Mystic Zhang

don't be moody. if u need somebody to accompany u to do anything or u need a listening ear , find me

Regards,
The Evil Prawning King

Billy said...

Hi Ivy,

很喜欢听你的节目。我想点这首歌五家辉 - 一人一半给我的朋友们在NTU和我最近喜欢上的一个女生。希望她能每天快乐。

billy

Unknown said...

嗨DJ!

发件人:卓心慧
歌曲:刘德华-练习 / 孙燕姿-我也好想念他
送给:赖伟杰

内容: 希望工作一切都顺利!身体健康。最近天气好热,要好好照顾身子哦!好期待星期六又能见到他,我爱你!

谢谢DJ!