Monday, May 25, 2009

弦歌寄意 1st June Mon

29 comments:

HaiMianBaoBaoElaine said...

Hi Ivy Jie
Its Monday but when I tune in to your programme, there will not be MONDAY BLUES... Hehe... Moreover Monday is ending soon.

Looking forward for Wednesday's Music class with either Peter Lao Shi or Rollin Lao Shi.. Sometimes is Yvonne Lao Shi.. Haha.. I love Music Clinic.. Wonder anyone from there is listening to your programme but some is your fan wor..

Happy that the fan page members are increasing. Actually if it was not me, there will be others setting up for you. I am just doing it earlier. :P

Love your hosting and hope you will continue forever. How long is forever, I do not know. But I know as long as Jie and Kor is around, there is sure plenty of jokes and laughter. Jiayou wor...

We are always supporting you all de. :P

Last but not least is the most important part of this dedication. Hope those people listed below will hear it. :P

Would like to dedicate Kor's Xiang Ni to my lorry of friends who I knew through Kor. They are of course my facebook friends. Alice, Yi Jing, Wei, Shujun, Lynn, Ashlynn, Ronglie Didi, Huili.

Also to all my kors and jies in Yes933. Firstly is pretty and cute de Ivy Jie. Next is Handsome and cute de CQ Kor. Really love the combination hosting of both of you. Made my night so happening. Finally to all the handsomes and pretties candidates, Bro Cruz, Sis Jiahui, Sis Weibin, Sis Mary, Sis Liyi, Sis Peifen, Bro Jiafa, Bro Cavin.
To the part time djs. Weixiong, Mutong, Lee Teng, Junli, Junxing, Yongwei, Yizi, Kitty, etc.

Last but not least, to Pat Mok and Michelle. Paris and Milan rocks. :P

So sorry for making Ivy Jie read such a long message. Haha..

Take care Sis and stay happy. :P

Lots of love
From your not so lovely god sis, Elaine. :P

Anonymous said...

发信人:舜

艾薇姐妳好,首先,谢谢妳帮我念出这封留言。
虽然迟了两天,但是我还是希望在此大声地告诉那位特别的妳说:“我们的幸福爱情已满月了”。我们从两个不认识的陌生人,慢慢认识对方。然后在牵着彼此的手,一同走向我们的美好未来。
妳常问我,我们是如何结识的。虽然我没有直接的回答,可是那一幕已深深的在我脑海里生了根了。
谢谢妳。谢谢妳让我的每一天都充满着欢笑。让我们一起携手从满头乌发的我们走向满脸皱纹,幸福的容貌吧!
丽婷我爱妳!!

1. 爱很简单 - David Tao
2. 至少还有你 - 林忆莲
3. Sometimes when we touch - Oliva Ong

谢谢妳艾薇姐。

Rae♥0914 said...

我想点歌送给我的干哥哥~祖蒽哥哥^^
今天是第1个月咯^^
希望你幸福哦~
还有翰...
永远爱你^^
from~笨蛋*芩

Rae♥0914 said...

想把这首歌点歌给我的干哥哥~祖蒽哥哥~
今天是1号咯~一个月啦~~^^~~
还有我的宝贝朋友~凡,乐乐,慧,雯雯~
谢谢你们吖^^
还有翰..
你要幸福哦~
from:笨蛋*芩~angeline^^

pasta超人 said...

今天是o水准的华语考试。虽然我没有考,考试也结束了,但想在这祝所有参加这场考试的朋友们好运!如果今天觉得表现得不好,不要丧气,你们还有机会!
多多为年底的o水准努力哦!
我们要让我们的学校继续是band 1 school!

如果可以,想听:
1。沉默的瞬间
2。任何一首栋梁的歌
3。天生一对-with郭采洁
4。又圆了的月亮
5。你在,不在
6。我会更好-王心凌
7。孤单摩天轮-飞轮海
8。孤单好吗-陈伟联

叩怜滴记静 said...

Hello 艾薇..
我是记静.. 嘿嘿 今天我生日..开心那..
终于等到 我滴生日咯.. 哈哈.. 甭提有多开心啦.. 忽忽.. 但是 也蛮可怜滴..因为生日 还得上课吖..真是滴..都不能跟朋友庆祝生日啊..
对了..上个星期三..我有来点歌,可是你休假..呜呜..真是的..有点失望额..
艾薇 我常常来点歌 行不啊..
不过你要帮我念出来哦..因为上次的上次的上次..我没有听到我的留言哦. 有点失望啦.. 呵呵..!
今天点歌主要的目的是要 祝 自己生日快乐.. 耶! 没人祝我生日快乐所以就自己祝自己生日快乐咯.. 额.. 你看我是不是很叩怜..呵呵!
特别想听到..
BY 2 的《我知道》,
Tank 的《生还者》...
感谢 艾薇 替我念出...
祝你 上班 愉快..

权 said...

hello Ivy,你好,又是我,权,想在这里点周杰伦的彩虹给大家听。Ivy 你知道吗,现在学校假期我这个星期每天都要到学校去上补习班,真得很闷。我也想问艾微请问冲马来西亚sms到933应该怎么样,请你告诉我,谢谢。

3202 said...

今天是jolena和美美的生日,在这里我要祝她们生日快乐,
也祝嘉蕙,志勇天天开心, 超喜欢933的节目的



time: 9.30a.m.

doraemon said...

主持人,您好!
我是丽英,我要把歌曲点歌家旺,想告诉他我们的约定就有时间来证明!我们在一起也快六年了!这六年的风风雨雨和种种考验我们都一起度过了!我相信在接下来的十年、二十年、三十年...我们还是能坚定和携手的度过...因为爱所以爱...因为你,我的生命更加的美丽...

Anonymous said...

主持人好!:D


我是新山的ANGIE`




放假咯~

哈哈!




想把歌点给:

同班的朋友`

如...


伟滨`

忆欣`

两个依琳`

嘉瑜`

瑞霞`

力恒`


还有家人`

baba`

mummy`

henry`

bernard`








谢谢主持人`!!


happy working:D



想听的歌:


郭静

周杰伦

FISH LEONG

梁文音



:任何一首



谢谢!

Anonymous said...

Halo Ivy,

This is my first time dedicating a song on air. By now the chinese o level mother tongue would be over and i'm enjoying my life for a moment.. hope that everything will turn out well.. Would like to dedicate songs to BVSS 4E1 & sino wushu people :) All the best for up coming Bazaar

- Baby -

Chin Guan Wei said...

hi IVY!my 3rd time post on here but previous 2 time nv been read out also duno why.i dedicate the song those ppl who noe me and all the yes 933 dj.

靛靛 said...

我是靛靛噢~~
呵呵第一次留言感觉好好玩哦
考试过了怎么胸口还是闷闷的
一点都没有放松的感觉
好期待星期五哦~~
噢耶噢耶

还有我希望我的宝贝,紫紫可以振作
还有红红不要吃醋!!!
哈哈哈

Anonymous said...

我是靛靛噢~~
呵呵第一次留言感觉好好玩哦
考试过了怎么胸口还是闷闷的
一点都没有放松的感觉
好期待星期五哦~~
噢耶噢耶

还有我希望我的宝贝,紫紫可以振作
还有红红不要吃醋!!!
哈哈哈

靛靛 said...

我是靛靛噢~~
呵呵第一次留言感觉好好玩哦
考试过了怎么胸口还是闷闷的
一点都没有放松的感觉
好期待星期五哦~~
噢耶噢耶

还有我希望我的宝贝,紫紫可以振作
还有红红不要吃醋!!!
哈哈哈

小栋 said...

我又来点歌啦~

今天是要点歌给5月30号生日的kayu,因为他上个星期5没听到崇庆念出的留言啊。也祝他生日快乐啊,今年没帮你庆祝不要难过啊,明年还有机会的啦,哈哈。


也要点给慧琪、佳慧、凯胜、俊鸣、大胜和大炮收听。最后当然还有要点给IVY啊。^.^

谢谢。

想点的歌
1.如果我变成回忆-tank
2.生还者-tank
3.明白-郭静
4.暗恋-张智成
5.亲爱的-潘玮柏

Anonymous said...

我是靛靛吶~~
第一次來點歌!!!
噢耶噢耶~~~

想告訴紫紫..
不要再心痛了
我們依然都是愛你の
加油!!↖(^ω^)↗

靛靛 said...

我是靛靛吶~~
第一次來點歌!!!
噢耶噢耶~~~

想告訴紫紫..
不要再心痛了
我們依然都是愛你の
加油!!↖(^ω^)↗

靛靛 said...

我是靛靛吶~~
第一次來點歌!!!
噢耶噢耶~~~

想告訴紫紫..
不要再心痛了
我們依然都是愛你の
加油!!↖(^ω^)↗

Anonymous said...

我是靛靛吶~~
第一次來點歌!!!
噢耶噢耶~~~

想告訴紫紫..
不要再心痛了
我們依然都是愛你の
加油!!↖(^ω^)↗

Anonymous said...

我是靛靛吶~~
第一次來點歌!!!
噢耶噢耶~~~

想告訴紫紫..
不要再心痛了
我們依然都是愛你の
加油!!↖(^ω^)↗

凯俊 said...

Hi Ivy,

i here to wish all players those who have play FIFA ONLINE 2 a happy scoring day.

and i wish to dedicate 全世界都停电 to those playing FIFA ONLINE 2 players

In-Game-Name(IGN): Chosen
Thank for reading out my post ^^

Anonymous said...

Hi Ivy, I would like to dedicate this song - "Bon Jovi-Thank You For Loving Me" to someone special out there. I am not sure if he is listening to this channel today. But still hope that he is listening to 93.3 now when you are playing this song.

I want to thanks him for sending me to hospital and visit me everyday even his busy. I am discharged nw but will need to go back again for another surgery next week again..

Anyway.. thanks him for searching for me and found me just in time.

From Zhen

Anonymous said...

hi Ivy
this is the first time for me to dedicate song. I'm fom Indonesia, from Batam. Everynight i hear your programme, very good and very funny especially u and Aunty Lusy, "hen hao xiao le"
very happy to hear both of u telling jokes, haahaha
I want to request Ji Jia Song's new song, this is for my family and my friends
success for ur programme
thanks

-Xiao Wei

Anonymous said...

艾薇你好,小狼来点歌了。

很想知道为什么每个星期六10pm都在播wtf的重播呢?而且我在youtube都找不到guitar hero 的那个惩罚。到底是怎么了?

也想分享一则笑话(不知道艾薇有没有听过):

有一天,你,佩芬和嘉蕙都死了(如果),在天堂里,有一个粉红色的云。踩到了就会有一个很难看的男生跑出来,你就需要跟他结婚。

你们三个人走着走着,嘉惠突然跌倒了,刚好踩到那个粉红色的云。一个很难看的男生就跑出来了,然后嘉惠就嫁给他了。然后,佩芬因为觉的太好笑了,一只笑,一只笑。突然,她因为笑到太激烈,掉到那个粉红色的云上。

另一个很难看的男生就跑出来了,然后佩芬当然就嫁给他了。你就在一旁一只笑,一只笑,一只笑,可是你没掉到那个粉红色的云上。

有一天,你们三个人又在天堂碰面了,佩芬,嘉惠和他们的那两个丑丈夫看到你和另外一个很帅的男生在一起,就问你:“艾薇,为什么你可以和这么帅的男生结婚?不公平!!!”

然后,那男生很伤心地说:“。。。。。。”

艾薇应该猜到了吧?

答案:那男生说:“因为是我踩到那个粉红色的云。”

不知道艾薇有没有听过,应该是有听过吧,因为上次和你分享的笑话你就有听过。还有玩笑pk场吗?如果有的话,你可以在玩笑pk场上用上。

艾薇是台湾人?哦,小狼也是!哈哈哈哈哈,终于找到台湾人了!!!lol 想点歌给艾薇和1e7 的朋友们。想点的歌是飞轮海随便一首歌。

艾薇拜托你帮我念出点播也帮我回答一下问题嘛。谢谢艾薇!i luv 一只and 两只大白鲨!!!

Anonymous said...

hi,
want dian ge to delphina, xueting, kailin, yijing, evonne ng, minghui, melvin etc.

also to felicia chin, yahui, natho, patricia mok
yes 933: Ivy, chong qing
pss: diya, carrie

and to liqing..--bday today..

chengying

song: mayday--wenrou
sammi cheng---cheng nuo

why did this happen to me? said...

hello IVY
我是YH=)
你回来了YEAH!!(if u are back...if you are nt then u dun read tis...oops...)
明天到thursday都去camp
我一定会想念933
好伤心..
但没关系..我会catch up的...

今天去学校做planning
还我和那群commitee笑到肚子痛
haha

Fahrenheit songs

why did this happen to me? said...

this is YH
忘了要点歌...
要把歌点给fellow fajar sec megacamp camp committee...
祝他们all the best in planning and HAVE FUN=)

进益 said...

Hello,

I would like to dedicate my song to my chinese teachers, Mdm Chew and Mdm Lau from St Patrick's School. Thank you for all that you have done for my Chinese. :D

想听:
1. 楊培安-我相信
2. 郭靜-百分百

谢谢!