Monday, May 26, 2008

弦歌寄意 7th June Sat

"Friends are born, not made."

- Henry Adams

22 comments:

Anonymous said...

我有来点歌了哟!~还记得我吗?哈
Hello..DJ!I am鬼鬼阿昏!~我要點歌給我自己..
哈哈..今以是我的生日哦...所以来点点天歌给自己听....在这里我也要提早祝主持人艾薇生日快乐哟!~也要点给my best fren 熊霸诗,大鼻孔,小吟吟,青蛙燕,CARROT,RAMBUTAN,抽屉威,厚嘴力,爆炸头,Kiddo 立,板板洁,昔豪,阿呆,猪聋草,几立米, 荣丰,all mutiara rini 2的 5 science students,all teacher who know me ,all friends who know me,祝大家天天开心!!

1. twins-星光游乐园
2.伍家辉-虽然我愿意
3.蔡依林-倒带
4.粱静茹-会呼吸的痛

Anonymous said...

hi DJs
我是佩莹。。
我今天想点首歌给我们班的寿星—淑楣。。
祝你生日快乐。。
happy birthday。。
祝你越来越美丽哦~~
还有,我们明年要一起努力,
再拿多一年亚军回来!!
哈哈。。
生日快乐哦~~

~谢谢主持人~

想点的歌:
牵牵牵手-吴克群
女人们的咖啡-蔡淳佳

谢谢!

heaven child said...

halo。。主持人,你还记得我吗??
我是臭豆腐!在六月七日是我们古来龙艺的大日子!!希望可以把最好最精彩的表演呈现支持我的朋友,and赞助商们!!
还要感谢我们的教练“魏师傅”多年来对我们的照顾!希望魏师傅听了这则留言不要太感动~还有谢谢一直支持我们的善福宫师傅!还有这几天辛苦我们古来龙艺的队员们!

主持人:我希望你能帮我把这留言安排在当晚十点四十五分念出。。。求求你啦!ok??tolong tolong~

想点:不会爱,我爱的人,无家可回。。。

Anonymous said...

主持人晚上好

今天想听到伍家辉-虽然我愿意,
点歌给你,毓敏,智敏,米粒,玮纹,秋慧,凯珊,舒奇,慧琳..

[ train's can't be rollercoaster ]

保持心情愉快^

Anonymous said...

嗨!DJ,你们好~~
我是来自宽柔中学古来分校的——宣。
想点歌给豪豪收听。。
我不知道如何感谢你这一段日子的照顾,所以就点首歌来慰劳你吧!在这里,我想告诉你,你的安慰、你的关心、还有很多很多,我都感受到了。以你聪明绝顶、机智能干、超级无敌、无人能比的头脑,应该知道我在说什么了吧?!只是,不好意思告诉你。怕你太得意,哈哈。。。希望你在每一天、每一分、每一秒,都保持着开开心心的心情哦。。。
谢谢可爱又辛苦的DJ帮我念出。
Thank a lot...

想点的歌:
1.亲爱的那不是爱情(张韶涵)
2.床边故事(张韶涵)
3.期待爱(JJ&金莎)
4.我不配(JAY)
5.不能说的秘密(JAY)

Anonymous said...

hi dj! back to dedicate again
it's been like a habit to dedicate here no matter being happy or sad my days have been.

这次想把歌点播给我一直爱着的男生。虽然从没开口对你说出我的真心话,但或许你一直到我对你的感觉。虽然朋友常常骂我为什么可以为你付出那么多,为你放弃很多很好的男生,但我从来都没后悔爱上你!虽然你一直什么都没说,我还是会一直在背后支持你,爱着你!
想告诉你,不管发生什么事,我依然还是爱着你!

also wish to dedicate the song to my friends for always being there whenever i need them! also wish to dedicate the song to the DJ who helped read out my dedication! THANK YOU (:

可不可以听到-伍家辉-虽然我愿意
-F.I.R-我们的爱
-孙燕姿-我的爱

Anonymous said...

HI DJs! Its my second time here.
The first time I din't get to here the song I dedicated, its kinda sad but it's okay, I've come again!
My whole family(including my grandma, uncles,aunts and cousins) are celebrating my baby brother's birthday today although his actual birthday is on the 10th. I would like to wish him a happy birthday!

1. Gary - ShiJieWeiYiDeNi

Anonymous said...

Hey DJs.

I would like to dedicate song

To; my 7 babes, which include, Huiqing, Jasmine, Winnie, Liying, Celeste, Viona, Siewkim.

& SinHuey!

&SHFC friends, Beer, kirra, Jiande & Xiaoma. Hope to meet you guys out real soon.

To Jasmine, Dont keep play play play alrdy, Must work hard for your Prelims and Nlvl! We'll work hard together :D I love you!

ken said...

我是来自古来的家健:
hi...主持人我要把歌点给全体e-book工作人员:juan,xiang,edwin,shu yi,shu ting,teresa,shirly,chily,kelly,工作愉快^^!n all frens who know me...

1.林宥嘉-我爱的人
2.林宥嘉-背影
3.小宇~终于说出口
4.杨宗纬~洋葱

Anonymous said...

halo ivy and jiafa... i post a comment on 30 may... but did not get to hear it... i missed 17 mins.... because of that i cant hear it... so sad.. reason.. i went to angela autograph session.. too happy until i forget... stupid right... anyway.. this time i want to hear it.. will not forget liao.. 2moro my best friend going to japan for a holiday trip... wish her yi lu shun fong... don forget to buy things for me oh....

要点给 yan qi my best friend that is going to japan.. everybody listening to the radio... including the DJs and those who loves to watch taiwan dramas.. rolling love and fated to love you very nice... must watch!!!

i wish to hear 小鬼 new song.. GUI HUN..MUST PLAY IT!!OK?

please read this from 9-10... thanks... love you two... :)

Anonymous said...

is me again dj..
i also wan 2 tell li qing i love u..hope tat every time u can heard it too/..
thanks ya

any song

Anonymous said...

hello~我是叮当。。第一次点歌哦。。
我想点给好朋友伟祥。。
今天是他15生日哦~又老了一岁了。。祝你天天开心,要幸福哦~
Happy Birthday To U~friend 4ever~
另外也要点给所有人是叮当的好朋友们及所有933的dj,要祝大家天天开心哦~还有一天就开学咯~要收拾心情准备上课咯。。
想听到的歌:
~戴佩妮-怎样
~郭静-麻雀/百分百
~JJ-简简单单
thx DJ~

Anonymous said...

Hello,DJs!
我最爱的你!!!
你知道我爱你吗??
我自认我很明显--我也很控制不了也~每每看见你就乱了阵脚..不知你知道吗??
想要告诉你,却又怕你拒绝.其实,我们现在的关系,我已经非常满意了...
你的一眸一笑,一举一动都深深牵动我的心.谢谢你给我的笑--尽管你也让我哭过.
你知不知道我在说的是你??!!!
想要点这些歌给你哦!
___________________________________

非常感谢你们帮我传情达意!
这些歌也是点给你们的!!!
我想要听的歌有:
头号甜心--希望我可以成为你的头号甜心!
TI AMO--想要对你说:"TI AMO!"
期待爱--我非常非常期待你的爱!!

p/s:希望我点的歌曲能在晚上9点左右播出,真是麻烦你们了!谢谢咯!

Anonymous said...

嗨嗨~ 早上好! ^-^

我是阿宝。。
这是我第一次點歌,
能麻烦早班的DJ在10am,
幫我播放王力宏-Forever Love好吗?

想点这首歌给阿贝,
祝他生日快乐。

也想告诉阿贝,
谢谢他的照顾,
谢谢他的包容,
谢谢他給予我的爱和沒想放弃我的堅持。。
辛苦了。

谢谢DJ们的幫忙...

Anonymous said...

ivy & jiafa....你们好。。我是kiko。。

虽然每天都有收听你们的 虽然每天都有收听你们的节目, 但是这次是我第一次点歌哦!我每次都在等别人点歌给我。。哈哈。。靠人不如靠己。。。所以,你们一定要帮我念出来哦!
我想把歌点给我最爱的sam,虽然我现在只能是你的干妹妹,没有办法和你一起。。。但是我已经很满足了。。。还要把歌点 还要把歌点给我自己。。所有933的DJ和听众。。。谢谢。。。



为你写诗——吴克群
做你的男人————

Anonymous said...

主持人好,我是薰衣草!
第一次来点歌,希望被念出!

星期一就要上课了,好难过。没上课的日子好轻松,不想回去面对一切的重担。好想快点毕业哦!

今天当然要点歌给,即将走进忙碌很惨的我,还有所有我的朋友们。谢谢艾薇和家发。

点播歌曲:神秘嘉宾(林宥嘉)

Anonymous said...

Dearest DJ,

actually few months ago, at april i think, my sis LiHan has past a comment thur Yes 933 to me, but then i didnt answer her cause i dont want my parents to know bout it so i wait till they are not in Singapore then i write. This are what i am going to say:

To Liping and Lihan,

I'm sorry to made you worry, I'm not that kind of person. I know you will get hurt cause your mum and i has that kind of problem. Lihan, i had heard those to comment thur here, but i didn't tell you the truth cause i dont want to get you two into this. As two of you are only 13, you are still young, I really really hopes that two of you can dont be dragged to this kind of matter. I am going to foster home tomorrow, I really hopes you two can be a good girl and boy. Don't be sad too cause I'm coming back in 2 months time. OK?? I love you, Liping and Lihan. :)

Thanks alot.

Jia Ying Aka pet

Anonymous said...

Hello DJ! (:
i'm Huiting.
hmm, i wanna say "happy birthday" to Yingying and Vanni! and i also wanna tell them, dont be fustrated about friendship anymore, this year is REALLY important, PSLE is coming up soon, must study hard! (: i want to 点歌to Samantha and her friend, thanks for giving me one ticket to 棒棒堂签唱会 pass! thanks Samantha to ask her give me. really thanks to both of you! (:

1)鬼混-小鬼
2)any song from 棒棒堂
3)爱转角-羅志祥

thanks! (:

Anonymous said...

主持人晚上好!
我是HuiHui!
i'm listening to yes 933 now! i'm busy doing revison as exams are coming soon! really hope that i can perform well!
谢谢主持人MU TONG!
祝大家天天开心!!
想听到的歌:
期待爱(JJ&金莎)

Anonymous said...

hello,DJ! wo shi xiao x. wo xiang dian ge wors. wo yao dian de ge shi :

1.S.H.E wo men zhe me le
2. britney spears i'm not a girl,not yet a woman.

Anonymous said...

Mu tong!!!
Hai Ji de wo ma?
Wo shi Xin Di!!!
Cyndi!!!
Haha .
Xiang ba ge qu dian
suo you ren shi wo de ren.
Hai you hen ke ai de mu tong ni!!
Yao Jia you!!!
Zhong Guo Feng hen ting!!!
Ni men bo de ge qu wo dou hen xi huan.
Ai ni.

Anonymous said...

MUTONG~~~

Hi hi.. is me... xiaoling.. still remember?? Haha.. how are you?

Anyway.. wanna dedicate songs to eileen, kelly, grace, 向顺,John, Daniel. And also dedicate to Daxiong, telling him that I love him forever.

And off cuz dedicate to MUTONG!!! Wish you happy working eh!! Haha..

PS : Can I dedicate Gary's song called 你是我的宝贝。。

谢谢你哦~~~