Friday, May 9, 2008

弦歌寄意 21st May Wed

"My friends are my estate."

- Emily Dickinson

28 comments:

Anonymous said...

主持人好:)今天是我小妹的生日,我想点五月天的生日快乐祝福她。我希望小妹永远幸福快乐,天天开开心心, 早点找到一个能疼惜她的人。
谢谢主持人帮我念出祝语。。。

Anonymous said...

HTML龙艺会馆全体理事,想把歌点给全体古来龙艺的队员们,希望经过那天晚上的事后,大家不要担心。大家加油吧。希望体队员互相照顾。

Anonymous said...

From: 尉刚,

主持人你好! 这是我第二次来信, 不过上一次来信是去年五月。考试已经考完了一个星期,我相信所有的学生都非常的兴奋,因为六月份的学校假期要来临了。
我今天来信是因为是我的生日。我想点歌给我自己,家人,还有我的十一个朋友们也是在五月份过生日的,当然最后要点给所有yes933的工作人员包伙ai wei,ma li,pei fen,jia fa,chong qin,wei bin,zhi yong,等等。 (如果主持人的名字不在的话, 我非常的抱歉。

我想听到的歌曲:

洋葱---yang zhong wei
越爱越难过---wu ke qun
彩虹---zhou jie lun

谢谢你, 主持人!!! :)

Anonymous said...

主持人晚上好...
今天叻...是超爱的小宁宁生日...
小宁宁啊...生日快乐哦..
爱你爱你..happy birthday~~~

还有叻...明天庆祝教师节...
弦乐团表演要加油哦!!
也超爱你们叻!!
明天大家一起努力!!
go..弦乐!!!
希望大家的琴艺可以出神入化~~gambateh!

希望主持人可以在十点半之前念出..谢谢~~
想点的歌曲:
1.出神入化
2.甜甜的
3.超喜欢你

Anonymous said...

Hello DJ 您好!我是 joHH...

首先,我要谢谢您选了我的 Post。。 我好高兴哦。。:)
我今天要点歌的目的是因为。。。。。。。。。。。

今天是我的好朋友, JOLENE CHEA SOOK ENG,谢淑英 的21岁生日。。 算算一下,这也是我和她认识的第8年了。。
时间过得好快哦。。 一眨眼,我们已经踏入岁月的临一个阶段了。。 再过多十年,我们就要过第31岁的生日,然后41,51, 61 等等。。

我想要对这位‘好’朋友说:
“谢谢你这8年来带给我的快乐与愤怒。在往后的日子里,不管会发生什么事,我们的友谊永远不变。。友谊万岁!! Friends forever..”

我也想把这首歌点给:婉文,惠文,秋香,帼湘,云蕾,佳燕,晓轩和自己!当然也没忘了点为我读信的您咯..!

谢谢。。


I would like to dedicate any song by either of the following singers/groups:
棒棒糖
S.H.E
张韶涵
Mayday


**希望能在10点之前播出... 谢谢!

pErfectNotpErfEcT said...

HIhi mr&ms dj im amy frM 7-11 suN plAza today was my 26tH birD dae so i would like to declicate a song to myself n 1 of my colleague whos bDae is oN e 23 may his name is ScoTt frm 7-11 sUn plaZA tOo i would like to wiSh him a hApPy bIrtHday In adaVanCe =D

** iF pOssIbLe

caN dJ siNg me a BiRtHdae SoNg pLssS..


tHANkS
FrM AmY 711

AnGeLa said...

hi jia fa,
i would like to dedicate a song of lee jiu zhe ( xiang tai tuo)
to: deming
msg: although you hurt me so much that affected our relationship...
i know and can sense you love her but you still stay with me...
i will try my best to love you...
i hope to be with u always i really hope...
no matter wat this song really meant so much to our relationship... i love u
from: angela

**希望能在10点之前播出... 谢谢!

Anonymous said...

Hi Ivy & Jia fa=)

我是剑英。 看到之前我post的评论真的好开心哦。 。谢谢!=)

因为忙碌的关系所以便用点歌方式来祝我五月份的好友们生日快乐!有wang yan,gary,qiu han(不过她在国外希望我远方的祝福她能够收到,也非常期待她 下个月回国) ,qi hui(三天后就是她生日了,希望玩忘得开心) & zhong yi.
happy birthday to your!!

想点的歌是罗志祥(朋友)9pm if can=)

thanks you! =D

Anonymous said...

Hello Ivy and JiaFa,
My bestie, Sheryn, has been in China for one week le! And just one week, i miss her le. Although she cannot hear 933fm in china, but still, i want to tell her that during recess time, me and shermaine is damn quiet, we tell jokes that are damn funny but we din laugh funnily. without you, our recess time is spent in silence. no more laughters from your mouth. how sad. I MISS YOU SHERYN!! but hope ur life in China is great. All the best ya.. FRIENDS FOREVER!

i want to dedicate to sheryn, shermaine, andria, ruihan, one unity, sixpurity, sntabletennis, you, all those listenning to yes 933fm.

Songs :
Cai Hong - Jay Chou ( SHERYN LOVE THIS SONG!!)

Sui Ran Wo Yuan Yi - Wu Jia Hui

Ti amo

Time:
9-11pm

Anonymous said...

哟哟~是我~
我是小颖颖~~
今天是小宁宁的生日~~
祝我最爱的小宁宁生日快乐~~^^
小韵韵跟我抢你..呜呜T^T
哈~祝你生日快乐哟~
老了啦你~~
祝你和XXX越来越甜蜜+幸福~
哈~~
我们二剑客~~哈~
你今年没礼物~~因为...
赫赫~~不知道要送你什么..=.=
我把自己送给你好了~哇咔咔~
会被你打..我知道..
哈~好啦~就说到这里..

谢谢DJ~~^^

麻烦跟诗韵的一起念出...^^

歌曲
心里有数
超喜欢你
(因为小宁宁是飞迷~哈~)

Anonymous said...

hi ivy n jiafa

hi djs its been a long time since last post on xiange blog le haha
today i just wan to say to tee tian that i really like her very much n i hope to dedicate the song 童话 by guang liang to her best if it can b read out between 9-10pm thx alot

bosycharbor said...

主持人您好。。。今天是我一位朋友的生日-那就是美龄啦。。想告诉他虽然我们只认识3个月吧(如果没有错的话)可是愿我们友谊长久啦。。当然还有把歌点给:承静,cicak,kaixuan,stephanie,shaodong...丽晶,珍丽,芷彤,嘉仪,crystal,linda..还有所有认识我的人,愿我们友谊长久。。万岁!!
from:caryn 诗淇

Anonymous said...

主持人好,我来自宽柔中学。上个礼拜才刚考完试,现在同学们是不是抱着刚分回来的考卷在痛哭啊?明天开始就放假咯~希望所有同学假期愉快,假期一定要过的很充实哦~
明天是教师节,我要谢谢三年来帮过我的老师,要把歌曲点给他们:Cikgu Chia,Miss Lee,Madam Yeoh,Madam Ong,陈婷婷老师,林鸿美老师,刘健顺老师,宽中SHE(陈诗敏老师,张秀芳老师,Cikgu Lu),当然还有最爱的昌哥和快要生BB的陈燕萍老师
最后最后祝主持人工作愉快,天天黑笔~
谢谢~

想听到周杰伦《甜甜的》

Ringo said...

Hi, Ivy and Jiafa...
It is my first time posting blog in xiange blog. I hope it can be approved... hehe =)
I did my poa paper very badly yesterday so i am very sad.
Btw, i have to move on from my sadness and focus on studying my other subjects.
I want to dedicate any suitable song to all UoL students who are worry if they can pass... There are many people like you and me, let the beyond be beyond and try to work harder for other subjects. We all can pass if we work hard =D

Lastly, i want to thank DJ for reading my post... Ivy, i like you and peifen's english programme very much, it is helpful for me...Gambatte yach...

jia terng said...

FROM:战 神 想 把 郭 静 的 下 一 个 天 亮 点 给 6智 班 的 同 学 ,志 聪 ,纯 蕙,阿 旺 ,嘉 巨.祝 你 们 笑 口 常 开 ! 时 间 :中 午 11.25

Anonymous said...

哈喽~你好 ^^
在这个平凡的日子我想要听到:
人生海海-五月天
希望大家永远快乐~

Anonymous said...

hiie!!! ivy和jia fa!!又是我第二次在弦歌寄意的blog点歌了。上一次是在5月15日点的,但是在点播被念出时没有在收音机傍,所以听不到点播。因此这次的点播希望能被念出,而我会将我的耳朵粘在收音机傍仔细的聆听,绝对不会像上一次一样了。恳求两位在此的替我把点播在5月15日的10至10.30 之间念出,我一定会很感激二位的!!!谢谢!

这次想把歌曲点给刚从越南飞回到新加坡的可爱的妈妈,和蔼的姨妈,聪明的姨丈和我的宝贝小表妹。希望他们玩得很开心,也买了很多礼物给我。哈哈!再来想点给我的家人,有我的爸爸,妈妈和弟弟。祝我们一家人永远开心,身体永远健康!也不忘了点给和我一起在5月18日出外的rebecca,像对她说“很高兴和你度过这一天”。也要点给和我现在同班的同学,有 best pal esther, peishi boyfriend, michelle dar dar,cindy, li yan, ke hui,kelvin 阿公等等的4Anton的学生。像对他们说Antonian rocks...i will always remember this class!!!还有所有认识我的人,所有在听yes933的听众, 要继续支持933,yeah!!少不了的933全体DeeJay们。特别要谢谢ivy和jiafa帮我念出我的点播。

我想点的先听到的歌曲:
1)小宇的终于说出口
2)任何一首周杰伦的歌,希望是千山万水
3)任何一首吴克群的歌,希望是情人节
4)王心凌的hihibyebye
5)张栋梁的新歌试唱

Anonymous said...

hi,
1979 this story was GREAT... I like it a lot... hope yr hv more these kind of story... good jod...

Anonymous said...

Hi Ivy and Jiafa,I would like to dedicate the following song to my father,wishing him happy father's in advance and also to my fellow classmates in 3a4,they are Loraine and Christina,hope they can come back to school soon.Hope to heard my dedication at 9pm sharp.Thanks!

Wish to hear:
1. Ai De Wang Dao by Fahrenheit
2. Tiamo by Yan Ya Lun and Liu Li Yang
3. Xie Xie Ni De Wen Rou by S.H.E.

Anonymous said...

okayokay, my comment doesnt seem to be posted, i shall try again.
i would like to dedicate the song tiamo to my classmates of 07s7 and also my lovelies clique 8 cos i miss them a lot and hope that we will be able to do some catching up during the june hols.
and of cos, not forgetting you aiwei, thanks and enjoy working yea! :D:D

Jeremy said...

Hi Ivy and Jiafa!

Its me again. I have left a message for you all yesterday. I shall try writing in English.

Oh my, today I am finally officially 19! Wishing myself a Happy 19th!

I am so sorry that I sent this in only yesterday, so I shall just ask for two simple songs(one of them is simliar to the station's english name) and dedicate them to myself, my family, and especially the host, and the whole YES 933 crew.

May I ask for the below two songs?
1)YES! by lollipop
2)Ti Amo by Arron Yan and Liu Li Yang

Arigatau Gozaimasu.

Anonymous said...

HELLO 2DJS(: NI MEN HAO!

Valerie is back again! I dedicated on Monday sad no one read my dedication. So i hope u can read it today yea? PLEASEEEE (:

I would lyk to dedicate S.H.E's 红遍全球 to these peeps(:

S.H.E- Selina Hebe Ella, for singing this great song for Beijing Olympics! Hope s.h.e will come sg soon! WE MISS S.H.E (:

My Friends- Evonne, XingYu, Melvin, Kailin, Xueting, Serene, April, Andrew, CSS2 Elaine, Agnes, Zhengning, Shawn, Zijie

Yes933- Ivy & Jiafa, continue to jiayou! And weather is hot, drink more water. Take care! Goes to all djs including Jiahui, Peifen, Zhiyong, Liyi, Chongqing, Huishi!

Family- Mummy&Daddy, Cousins, Relatives, and of course to my ex sch SACSS class 4/1 2005!! You girls rocks:D

PLEASE PLEASE read this from 10pm-11pm. THANKYOUVERYMUCH!

Anonymous said...

嗨主持人,你(们)好!! 今天是我一位朋友,yanyan的生日~! 希望能点首迷路兵的"喜欢你"给这位我很珍惜的朋友收听!! 谢谢~! xD
也希望她能有个很快乐的生日! 一切愿望都很快实现~!!!
Smiles oways ard u~

fang^^~

Anonymous said...

Hi Jiafa + Ivy ^_^

今晚想点歌给大家听.. 不是什么特别的日子.. 只想告诉全部我认识,和认识我的人,好想念大家哦!一起疯狂的日子~ 大家有空再聚一聚吧!

Ps. I heard Jiafa reading Fuhua sec as 福华.. its actually 辅华.. hee.

From, Fuhua Sec 4C (2003) 的 Yvonne

Anonymous said...

hi
today is my sis birthday i hope to wish her happy birthday... can i hear yes933 birthday song?
and can this be read between 1015pm to 1030pm if it it too early i scard she is not listening and if it is too late she may be sleeping.
and all the best for all my netball team.
my name is jane

Anonymous said...

hi,
charlene here.i will dedicate to all my friends esp JAMS,ivy ,jia fa and everyone who is listening to 933.

潘嘉丽 - 爱.无力
潘嘉丽- love me again
hebe- lai bu ji
I HOPE TO HEAR MY DEDICATION AT 10PM

Anonymous said...

hello,djs..i wan to wish all my great classmates of 07s7 all the best for their A level chemistry spa tmr!!! and to dumb blonde : ' DON'T SLEEP IN CLASS!! PAY ATTENTION'

thanks djs, and i wish the message to be boardcast at 9.30pm today, 21st may..thanks

Anonymous said...

Hi Ivy and Jiafa,I would like to dedicate the following song to my ex-classmates,Melissa,Pauline,Li Bin,Jia Jin.I also want to dedicate the song to 93.3FM DJs,Ivy and Jiafa.

Songs Wishes to hear:
1. Sui Ran Wo Yuan Yi by Wu Jia Hui
2. Qing Ai De,Na Bu Shi Ai Qing by Angela Zhang
3. Xie Xie Ni De Wen Rou by Fahrenheit and S.H.E.

Time: 9.35pm to 11pm