Monday, May 26, 2008

弦歌寄意 4th June Wed

"The best mirror is an old friend."

- George Herbert

34 comments:

Anonymous said...

主持人晚上好呀~
终于等到可以在今天点歌啦~
今天啊,
是我朋友乐琪的生日,
我答应过他要在今天点歌给他听~
祝乐琪生日快乐!!!
要天天开心!!!
那次的猫事件记得要跟爸爸解释清楚哦~~~

今天也是我的偶像东方神起的成员——有天的生日,祝他生日快乐!!!
东方神起加油!!!

另外,也祝叻(leh)报大卖~~~
祝叻报的各位成员天天开心,为我们三一带来更多的最新最快的新闻~~~呵呵~~~

也把歌曲点给主持人,辛苦你们啦~~~

像听到的歌:
1)东方神起的begin或者TRICK
2)KATTUN的don't you ever stop

谢谢主持人!!!

Anonymous said...

主持人晚上噢~

今天想听到[ 背影 ]这首歌^^
珍珠想对大姐姐说,喜欢一个人,就是希望他会开心,无时无刻给以关怀,能陪着他就是幸福,在需要时帮助他,让他做他所喜欢的事情,不强迫他做任何他不喜欢的事,祝福他,尽可能在每一方面都为他想得最好,多了解他,多问候她..

喜欢一个人,也可以快乐的不要求任何回报
或许,我做得到.. 笨蛋,你听到了吗?

谢谢DJ把我的信息念出!

Anonymous said...

heys jiafa&ivy.

it's my bestie taiwen's birthday today! wanna wish him a really happy 19th birthday.
also would like to tell weijin clarice jodie and eugene that i love them alot. EST is forever (: and to you two DJs as well :D

thanks alot!

can i have wenlan's zhu wo shen ri quai le thanks!!!

linglovesyou said...

你好,我是美伶。。

我想要點歌給我的家人,朋友,特別是 Adelyn, Shuming, Sweemin, Manda, Ah Bel, Cheryl, Denise, 和 PRCS 4/8 2008 的人。 雖然現在我們之間出現一些問題,但是還是好對你們說,我愛你們!

想要聽的歌是棒棒糖的“我們之間”!
謝謝DJ!

Anonymous said...

hihi..dj...
i wan 2 tell xiao qing lim li qing..
i love u..
i really love u..giv me a chance...
from mi..


song...
qi dai ni de ai

Anonymous said...

Dj 你好! 可以在2130之前念出我的留言吗?哈哈,咱们的王子,张栋梁,得演唱会结束了...当天晚得很high, 很开心。那场演唱会真的很精彩。原本以为,情歌王子嘛,整个演唱会应该是万人K歌吧,但是出乎意料,演唱会充满惊喜,很流畅,看到了栋梁小时候可爱的照片:) 最让我感动的是他把“晚安宝贝”那首歌献给我们,歌词唱到“只因为你,让我明白快乐的定义,希望我们就这样在一起". 哈哈,我听了眼泪都留下来了。 想对栋梁说“加油,我们都相信FROM NOW ON,一定会继续有骄人的张栋梁的,我们也会陪你走完这程音乐旅途的”

点歌:
1. 晚安宝贝-张栋梁
2. 当你孤单你会想起谁
3。幸福的理由-张栋梁
4。 王子-张栋梁
5。 北极星的眼泪-张栋梁
6。 错爱-张栋梁

Anonymous said...

Hello! 今天我想点歌给我的朋友 YC2。 希望他有听到我的点歌。
祝他天天开心!

虽然我愿意 伍家辉
为你写诗 吴克群

Anonymous said...

主持人你好~~
我是明德~~
erm..
我要把歌曲点歌所有六月生日的朋友~~
就有班上的大便永鸿,孟霖,矮仔伟铭,可欣,秀雯,玮欣,雯滢等。。
还有电脑协会的宇轩,春霓,俊雄,琦昕,建芳。。。
希望宇轩减肥成功,可欣快高长大~~
还要点给初三三和去年初二三的朋友~~希望我们班聚万岁
当然还有电脑协会的伙伴啦~~希望你们旅行万岁
希望大家珍惜眼前所有的一切~~
加油~~

想点五月天的恋爱ing,终结孤单或者其他五月天的歌

Anonymous said...

两位主持人好!!!
今天是东方神起,Mecky 的生日。。。
在此想祝他生日快乐!!!
have a happy day ya^^
东方神起rocks!!!
must gambateh...aza aza fighting!!!
想听的歌是:
holding back the tears by 东方神起
我不配 by jay chou

Stephanie said...

Hellos DJs! Stephanie here :D

4th june 2007 was S.H.E de Ella's pet ,Qiang Qiang's death. I wish to dedicate the song Qiang Qiang to Ella and all her fans out there (yes I am her fan too!) and I wish that Qiangqiang can R.I.P and Ella all the best. Ella jiayou! :D

Anonymous said...

Hello jiafa and ivy [:
我的考试得到我的学校的最后.
for express la .
我一定完蛋了啦.
老师教的怎么都进不了我的脑子.
闷!!!!
今天我要点歌给自己来chill一下.
抒情歌曲可以吗? 谢谢.
{:

Anonymous said...

HELLO 2 DJS MEN(:

Valerie here is backk again! HEHE. I would like to dedicate S.H.E's 红遍全球 or Hebe's 來不及 to the following people!

S.H.E- Selina Hebe Ella! Hope u 2 girls can continue to jiayou, awaiting for ur new album! S.H.E ROCKON(:

Friends- Evonne, Kailin, XueTing, Andrew, Melvin, XingYu, Kaileng, Serene, April, Ivon, Joyce, Diya, Carrie (JiaYing), CSS2 Elaine Agnes Zhengning!

And of course nt forgetting my family! Also to Sec 4/1 2005 girls, JIAYOU in wadever you do!

PLEASEPLEASE read this between 10pm to 11pm(: THANKYOU DJMEN. *bows. :D

pearlx said...

HEYO 艾薇&家发。
(Okay well so I just realized that we have to leave comments a week in advance... But oops.)

Anyhow. PEARLYN here. Your MCM junior currently being tortured by Year 3. Though PresChi is funnn.

今天就点歌给我的超级好朋友GERMAINE吧!!!因为只有她跟我一起为六棒来新加坡的事情而烦恼。现在我们的心情只有一个字。STRESSSSSS.赢不到票就可以去撞墙死掉了吧。其实不用等到撞墙。我们现在已经死了一半。

好啦。就这样咯。祝你们值班愉快了~

关于想听的歌曲也没什么特别要求啦。HMM。可能就来首。。。
Clover 的 《幸运草的祝福》
或者是。。。
叶乃文的任何一首歌吧~
不然。。。
六棒(棒棒堂)的《爱情玛奇朵》!

哈哈哈哈。But I'm honestly fine with any song. LOL.

Anonymous said...

HELLO DJ!!!
actually,im quite dissapointed...
coz yesterday my liu yan not being read out by dj on dis session....
so...hope dat my liu yan can be read out today ooo ^0^
今天。。
想听到苏打绿的小情歌。。
因为这首歌对我来说有很大的意义。。。
并将这首歌点给自己及健成收听。。

Anonymous said...

Liang Liang said...

hi Jiafa, 你好,这是我第一次写弦歌寄意布落格。我想点周杰伦的"彩虹" 我想点歌给

1.Yan Hoe
2.Siew Ger
3.Gerry
4.Kelly
5.Boon Heng
6.Sandy
还有你Jiafa,933的所有DJ:愿你们都快快乐乐.希望家人平平安安,快乐&天天开心

最后谢谢你读出我的邮件。
亮亮上

Anonymous said...

Ah Gal said...

hi Jiafa & Ivy, 你好,这是我第一次写弦歌寄意布落格。我想点周杰伦的"彩虹" 我想点歌给

1.Yan Hoe
2.Siew Ger
3.Gerry
4.Kelly
5.Boon Heng
6.Sandy
还有你Jiafa,933的所有DJ:愿你们都快快乐乐.希望家人平平安安,快乐&天天开心

最后谢谢你读出我的邮件。
亮亮上

Anonymous said...

明天就要比赛了
想点歌给SETA PB的大大小小
尤其是rollercoaster aza 妹妹..
我们对你有信心
要加油!!

透明人家族说当我们同在一起~

保持心情愉快

谢谢Ivy和家发
希望能在九点半之前听到噢

Anonymous said...

hi djs...
wah third time delicating songs le... i am thinking of writing letters to you but scared that it takes a long time to deliver it to you, so its easier to post it here...

i want to delicate songs to nanchiauhigh basketball team, 2h('08), ~icemetal for delicating songs to me and of course ivy and jiafa...

thanks... happy working

songs:

~虽然我愿意
~jj lin's songs

Anonymous said...

Sorry

spell dedicate wrongly...
sorry ah
plus can i have my post read out by 10pm??

Thank you very much!!

Feiying♥ said...

HELLO!I want to dedicate a song to LOLLIPOP and ivy,zhiyong,ching qing and the other DJs!I want to encourage LOLLIPOP for their hardwork as seen on tv programmes!These few days i have been listening to Yes933 all day for the entry passes to the lunar at clarke quay event for LOLLIPOP but i never got the passes. So sad!Hope the following days i can get the passes and happy working.P/S:sorry for the english typing, my chinese cannot make it.:P

Feiying♥ said...

HELLO!I want to dedicate a song to LOLLIPOP and the DJs.I want to encourage LOLLIPOP for their hardwork as seen on the tv programmes.These few days i have been listening to yes933 all day to get the entry passes but i didn't get the passes.So sad!:( But i'll keep on listening and hope i'll get the passes!Just want to ask if without the passes are we still allowed to go in to lunar to get their autographs? P/s:My chinese cannot make it so i will type in english.Thanks for reading my message.
1)Ku cha-lollipop
2)yes!-lollipop
3)wo men zhi jian-lollipop

Anonymous said...

hhihi dj i wan i am joan i wan gv my darling edison kang kang one song

tat i wan choose the song is chen shi wei-yu luo

Anonymous said...

i hove edison kang kang so dj help me choose one song i love darling

Anonymous said...

今天心血来潮,突然起了想点播歌曲的欲望。想把众多艺人为四川大地震演绎的一首歌曲《梦想的翅膀》点播给所有的好朋友们收听。佳欣、宇轩、慧怡、妮萌、洁琪、思敏、慧彬、子桉、晓婷、铭涵、佳慧、君权、东昇、俐鸣、德恩、依亮、俊丽和明天生日的淑勤收听,还有泉忠和铭杰,当然更重要还是4/7班全体师生收听。假期已到来,好好策划接下来十几天的假期吧,也为开学前好好地养精蓄锐,以便精力充沛地应付接下来追赶跑的备考及中四会考。加油。

Anonymous said...

hi Jiafa & Ivy, 你好,这是我第一次写弦歌寄意布落格。我想点周杰伦的"彩虹" 我想点歌给

Yan Hoe, Siew Ger, Gerry, Kelly, Wen Xing & Sandy. 还有你Jiafa,Ivy, 933的所有DJ:愿你们都快快乐乐.希望家人平平安安,快乐&天天开心

最后谢谢你读出我的邮件。
Xianli

Kai Li :D said...

Helly IVY & JIAFA~
我是Kelly!
想點歌給最愛Cyndi和可愛的Jiafa & Ivy!
然後, 點給天天SABO我的Peiyi.
我真得很珍惜他, 雖然天天Sabo我,
可是都會弄到我很HIGH.
Jiafa! Peiyi也覺得你很可愛的哦~

還要點給我的邱大嫂, Yuin Hwei [運惠].
就希望我們兩個快快得到棒棒堂的VIP吧~
我們一起加油!O levels 也要一起加油~
考的很好就可以去台灣見我們的邱兄弟了!

最後, 雖讓我的邱毛毛在台灣.我還想說我很愛他哦~邱毛毛要加油!我會陪你走到最後!

像听到的歌:
1)牽牽手 by 吳克群
2)我們之間 by 棒棒堂
OR any 棒棒堂 songs.

THANKS! I LOVE YOU GUYS!

KyuteKyuJun said...

HI !主持人晚上好呀 ...
我是Ariel
今天我是在这里第一次点歌...希望能听到我的流言被被念出来
今天不是什么特别的日子只是想听到(比较美好的世界)这首歌.
我希望这首歌能带给四川灾民一些鼓励与温暖.
也把这首歌送给姐姐,爸爸,妈妈,Vivian, Angela, Zi Kun
以及朋友们,好好利用假期哦!!!

Anonymous said...

主持人晚上好.


这是我第二次点歌,上一次留言没被你们念出来,有点失望.
我想和 regina (donkey) 说, 谢谢你一直都在我身旁陪伴着我 . 因为有你的出现,我终于感觉到了着世界的温暖 .

我真的好爱好爱你 =]


想听到的歌,

周杰伦-简单爱
Ti-Amo – 炎亚纶和 Liu Li Yang




- 猴子[Click]

Anonymous said...

hi DJ(s)!
it's me- meechelle again.

i want to dedicate this song (any songs by GUO JING) to the same people-
my bimbotic sister MEE HUAN, miss peanut butter MEI JIA, and my elder sis, MEI QING.

for both MEE HUAN and MEI JIA, study hard.
and MEI QING, work hard!! :D
and to everyone who is listening- enjoy great music at 933! :)

thanks.
THANKS SO MUCH.

Anonymous said...

HELLOSS DJs !!I want to dedicate a song to LOLLIPOP,my BAKA family and ivy,zhiyong,ching qing and the other DJs! stay cheerful & remenber to SMILE LOTTS!!!! i have been listening to YES933 this few days for the entry pass of to the lunar at clarke quay event for LOLLIPOP but i never get to get it. (sad sad) never mind! just wish that i can get it! i like to hear the song " Na Li Pa" by LOLLIPOP. BIG thanks for reading my post! HAPPY WORKING ! (countdown : two days to WEEKEND!!!) :)

Anonymous said...

主持人晚上好.
今天是东方神起,micky 的生日。
祝他生日快乐=D
要天天开心.
waiting for their 4th korean album
也把歌曲点给主持人和爱他们的cassiopeia.
像听到的歌:
any 东方神起的歌。

piScesmEi lUb 梦想号 <3 MILUBING said...

host ni hao wan an ...

just want to delicate song to my friends ...

mei ying , jess , di shan , hui ting , meimei , sandy ...

want to listen to 棒棒堂 梦想号

piScesmEi lUb 梦想号 <3 MILUBING said...

ni men hao ... hihi catherine here ...

wan to delicate song to meiying , lifen , weiwei , sandy , jess , di shan , meimei , hui ting , and those who know me ...

sad ... cause cant go see 棒棒堂 le cause limit fans in to 棒棒堂 event ...

want to listen to
棒棒堂 梦想号

Anonymous said...

heyo, i wanna cheer myself up with guo jing's song bcos i have a terrible haircut today.
feel very very sad now!
and its the second week of hols and i haven really start studying.
THANKS deejays