Monday, May 26, 2008

弦歌寄意 10th Jun Tue

"The secret to friendship is being a good listener."

30 comments:

angela chan said...

艾微,家发, 你们好,
我是佩莹。

张氏齐你有很多美女追哦!尤其是林慧君。陈芷晴和林慧君为了你挣来挣去,有时会在个人资料里写:“你不可以更我抢哦!你是不会赢的!"我觉得他又不是很帅的那种,而是很鸡杂,很像女孩子这样的!

我希望你们不会应这次的国语理解不佳,而感到愧疚。在此我希望你们会在这次的UPSR可以拿到辉煌的成绩。

我想把歌点给:主持人,芷晴,慧君,美艾,心慧,恩洁,倩雯,幼芸,艳槟,慧仪,雪琦和现在正在听933的人。

我要点的歌是:
蝴蝶-王心凌
瓶中沙-Twins
拜金女孩-七朵花

Anonymous said...

im pam,im back!!!

of course,this dedication is for yalun again!!!

hope that more yalun fans will join AARONATION FC!!

must let yalun know that's lots of fans waiting for him in singapore!!!

and of course,the LUNATICS will continue to support yalun all the way!!

and hope that yalun's new show,霹靂MIT will attain good rating

and finally to the crew of 933 fm =)

choice of songs:
1.“願意不愛你”- 炎亞綸
2.“TI AMO”-炎亞綸和劉力揚
3.“為你存在”-飛輪海

Anonymous said...

HELLO IVY & JIA FA! :D
I'm Jin Xuan (jin is 3rd sound, xuan is 1st sound)!
HAHAHA,
I just wish to dedicate songs for my friends -
Hui Zhen, Yi Jing, Shi Guan and MR TOH!
(ps: mr toh's 933 "zhong shi ting zhong"!!)
HAHAHAHAHAHA~~
And everyone else who is listening to 933! :D

Song: Guo Jing's ZHI DAO.
(track 8 in her new album, i think!)
I LOVE THAT SONG! :D
PLEASE PLAY PLEASE PLAY IT!
It's a song worth to let many others to listen too. :D

THANK YOU!

Yvonne said...

hello ivy and jiafa!

今天我想把歌点给我的妹妹sarah teo,祝她生日快乐,学业进步!
也想把歌点给所有933DJ们,还有superband2008的大风吹和YME batch 5.

想点的歌:
防空洞--penny dai

Anonymous said...

hello ivy!!! i wish to listen to this in 9.30pm
I am yeeyee and also this is my third time at here tag the comment le!!
I am from juying secondary school
i here to 点歌 to all 1A3 pupil!!
and also wish them happy holiday
and good luck 4 coming exam
And also to shu qun, benjamin, wei shen, clinton, christable, calidear, kah kian, and all people that know me!!
And also how can i forget
ivy and jia fa also all yes933 worker!!!
Also i here to wish Aaron take care
don't hurt ur leg again, if not i would feel so sad and worry u!!!
And also jia fa u look very handsome!!!
1)够爱(东城卫)
2)千年戀歌(東方神起)
3)不会爱(飞轮海)
Thx 4 reading my comment
also if can, can Ivy play the second

Mei Xin said...

HI jiafa and ivy=))我是小猪迷!!!

今天没有什么事, 可是我在busy mugging for my common test=))

我想点歌给我所有的朋友,和我最爱的罗志祥!!! =)我也像点歌给小鬼, 希望他的鬼怒穿能大卖=)最后,想说小猪和小鬼都好帅啊!!=)

我要点的歌是:
鬼混---小鬼

Anonymous said...

主持人晚上好哦!
我是马来西亚新山宽柔中学初一(2)的李靖。这是我第一次点歌哟!今天是开学的第一天想把歌点给班主任钟慧娣老师,好友冠元,春雷,志顺,惠敏等以及班上的同学们下半年了,要好好用功哦!还有女童军的姐妹及教练笑口常开!!!
祝主持人工作愉快!
想点的歌曲:欧若拉(张韶涵),
为你存在(飞轮海),
下一个天亮(郭静)
THANK YOU VERY MUCH......

Spicymac said...

你们好啊~ 第3次来点歌咯~ 上一次点歌, 很多人都说没有听到! 这回我就召集所有人来一起听哦~ 哈...

其实小弟名叫ANDREW... 不知道艾微还记得那时在iPOP 活动时我上台玩张栋樑游戏的那位男生... 其中一个穿黑色STRIPES的就是我啦... 那时还赢了他亲笔签名的专辑哦! (只可惜没有得到演唱会的门票) 之前还跟 GARY 曹格 拍照, 好开心哦!

终于放假了! 虽然只有两个星期, 也好过没有啦~ 可以好好玩... 但是也有projects 要做, 所以算是 "半玩半读"...

OK... 要竖起耳朵听咯! *ahem*

首先要点给我认识的朋友:
型语, Terence, Evonne, Minghui, Angela, Songxian, Kendric, Eriol, Shanwei, Valerie, Melvin, Evan, April, Juliana... 还有我认识的其他朋友们! 真的好难记名字...

NEXT 要点给我在NYP一些认识的同学们, 包括:
Yvonne, Rachel, Cindy, Xiaoen, Connie, Kenny, Xiu juan, Junqing, Weihao, Grace, Raymond, Siongkai, 最后还有 Daniel!

AND THEN 就是我以前与我工作的同事...
Lynne, Sally, Shirley, Emily, Weilun, Zhixiang 等等...

AFTER THAT 就是"宗新一族"的朋友!
JUNE 老师, 鸽妈 Michelle, 鸽女儿 Dorothy & Doudou, Jesrene, 当然还有鸽爸 (就是我咯~)

最后还有众多校园& 绝对SUPERSTARS 们!

当然还有KELLY 潘嘉丽 & ASKA 杨宗纬!
还有933 的DJs... 谢谢你把我的留言念完~ 辛苦你了~ GAMBATTE~

HAPPY HOLIDAYS!

歌单:
让 - 杨宗纬
在世界中心 - 潘嘉丽
起床歌 - 曹格
UMBRELLA - RIHANNA
只因为你 - 张栋樑

Anonymous said...

哈咯,Ivy,家发!我又来了!

今天想点歌。。。其实也不是什么特别日子,只是想烦你们而已。哈哈。可是我想问你们,你们知不知道,新加坡有卖郭采洁的专辑吗?我好像买哦!!还有还有,郭采洁有没有机会来到新加坡?呵呵,我最近爱上了这位女生!谢谢啦!我想把歌点给Ivy&家发,郭采洁和郭静(都是郭!哈哈)!谢谢DJ们帮我念出这个留言!
-----------------------------------
Time of broadcast: Around 9pm+ can?
Choice of songs:
1)诚实地想你 - 郭采洁
2)隐形超人 - 郭采洁
3)空缺 - 伍家辉

Anonymous said...

hi ivy and jiafa,
Im sarah teo and today is my birthday!!!!Can sing birthday song for me pls?
ok,i want to wish everyone happy-go-lucky and healthy.I also hope that my sister and i can score well in school.
I want to delicate this song to my family members and to all 933 DJs
I would like to hear:doremon song
angela--zhen de
my sister,yvonne also posted a comment but she forgotten to write in the timing,so she want it to be before mine,at 9.00 pm.
hehe,haha,byebye---must read out hor:)although i'm 14 today,i'm forever young!hahahahahaha

hApPy said...

Hi.....
我想点给-鸿仔,大姐(玉梅),二姐(May),三姐(翠燕),四姐(丽敏),阿嬷(阿英),阿诗,阿明,阿华,阿坡,阿帆,一新,何欣,小云,小媛!


愿:身体安康,青春永驻(哈哈)

Anonymous said...

主持人你们好,

我想点播杨宗纬所唱的歌首“存爱”给我的前未婚妻,Karen 收听。

“今天本来应该是我们的三年零八个月在一起的日子,而我们应该是在彼此的陪同下,一起共度今天的晚餐,享受彼此在一起的感觉。但这情景在两个月前已不再有了。今年又是我准备要和你一起共度一生的一年,而这已经不再可能了。

虽然我从来没有做对不起你的事,但我的臭脾气和自尊带来给你的伤害真是太多太多了。或许,我爱你的方式错了。现在对你说一千个一万个对不起,或我做什么都弥补不了所发生的一切。从两个月前的那天起,我没有一天不怪自己也无法原谅自己。失去你,才让我感到你的可贵。每当周末我一起身而发现你没有在我身边,就会感到无比的心痛与后悔。没有你的日子真的让我对周围的事态没有色彩。

回忆让我富有,但思念让我贫穷。。。。我不能再祈求你会回到我身边因为是我应得的,我只能远处地希望你现在会比较开心。或者你可能已经找到比我更合适的男人,希望你和他会更开心,更幸福。我会默默地祝福你。”

Anonymous said...

Hello!今天虽然不是什么特别的日子,但我想点歌给我的朋友听。就有0628,希望他们在Kbox唱到爽!哈哈。还有0706,希望他们有听到我点歌给他们哦。祝大家天天开心。

最长的电影 周杰伦
蒲公英的约定 周杰伦
庆幸有你爱我 蔡淳佳

Anonymous said...

ivy, jiafa, 你們好! 由來點歌了:) 上次點歌沒被念出,希望這次的信件會被念出:)

今天是我最可愛的 janeytwin a.k.a baka-jin 的生日:)終於到她生日了:)祝她一個very very very happy birthday:)haha! 今天要很high! 因為是你birthday嘛! birthday 就是讓你high的時候!16歲了.老了一歲,大了一歲,也證明考試真的要來臨了:)今天是你的生日,所以可以自戀,但是一後可以不要當自戀狂了啦!haha! ahma 也每次說你是自戀狂!:)再一次祝這位彈鋼琴彈得超棒,跟我一樣喜歡方大統,王若琳,和蘇打綠的人.當然也沒有忘記你的最愛DBSK!

說到蘇打綠!好期待他們來新加坡開他們的巡迴演唱會!等了好久:)終於他們來live了!:)好高興!

如果melissa 又再,也要再次祝他生日快樂! 當然還有所有認識我,在聽節目的人!所有sec fours 都要努力!:)

當然當然!還有勞苦功高的兩位dj! 記得要多多喝水!不要生病了!

要點的歌:
1. 蘇打綠:陪我歌唱!
2. 方大同:南音
3. 方大同:愛在

Anonymous said...

halo ni men hao,
wo shi yunting,
13 this year,
i am here again.
juz broke with bf,
feeling down and upset.
haish, today is the 8 day of our break up, hope u r fine.
i just wish to dedicate songs for my friends who support me during the break, guess i should force more in study, rite?
DJ can u sae something to comfort mi over my broken heart?
thks... (:
dedicate songs to shi hui( she teach me to be mature), xiaoxuan, vivian, weehsien, hongyue and chinyee. not forgetting the dj.
thanks for your all supports! I will do my best to forget him.hope to hear this at 10pm. Hope you will read my comment out, thanks.

like to hear-
虽然我愿意
wo wei shen mo hai ai ni- mi lu bing
thanks so much

Jeremy said...

Hi hosts(Ivy & Jiafa), please help me deliver this message and dedicate the songs below to my family, my friends(MTS/TKSS/IJC [especially NMA]/NS). They are
1)Ti AMO &
2)Xiao Qing Ge by Sodagreen

AND most importantly, to a friend who is celebrating her birthday today,hmmm Ms Ng, Wish you a Happy Birthday wor! I also want to dedicate the following song to her:
3)Yang Chong- Aska Yang

Thank you so much Ivy and Jiafa. Love your programme!
(Sorry that you guys might need to translate this. Sorry for the trouble) :)

Anonymous said...

主持人你们好,
我是Evon。
我希望我的信件会被抽中。
我想点歌给我的好朋友,家人,同事和主持人你们听。

我的好朋友就是
- Jian Hui
- Kar Yee
- JacLyn
- Kai Ling
- Lay Kai
- Hui Min
- Li Wei
- Mavis
- Jovine
- Yi Ling
- Benjamin

如果我忘了提到你的名字,请原谅我。因为实在太多名字了。
我的朋友都对我很好,我们每天都有说有笑的。 她们是我的好姐妹,永远都是。

而我的同事就是
- Amy
- Herni
- Ivy
- Sherlene
- Pauline
- Xiu Xiu
- Ah Huay

去年年底,是我第一次出来工作。那时,没什么经验。所以我的同事都很光照我,教了我不少东西。而那些东西是我在学校或任何地方都从来没有学过。以前我们每天在一起工作,有说有笑,还一起分享东西。还记得我工作的最后一天,我好舍不得他们哟。她们就像是我的妈妈,姐姐一样都很照顾我。
自从开学后,我没什么时间去看他们可是我想让她们知道我的心还是会想他们的。

爸爸妈妈和两位哥哥( Edwin and Edmund ),谢谢你们十六年来对我的照顾。我知道我每次都把你们弄得很不愉快,常常对你们发脾气,可是您们并不怪我。谢谢你们容忍我对你们的态度。我要让你们知道我好爱你们。没有你们我的世界是一片黑漆漆的。没有你们我不知道今天我会变得怎样。你们永你们永远都是我的专属天使。

虽然不能和你在一起,不过我们还是可以做很好的朋友,不是吗?

我想要点的歌是:
最长的电影 - 周杰伦

当然也想把这首歌献给主持人和听众们听。对不起我的留言太长了。也想谢谢你把我的信件给念出来。

Anonymous said...

Hello!
Its my bestfriend, xinyi's birthday today!

I'd like to dedicate a song to her, and I hope she had a very HAPPY SWEET SIXTEEN BIRTHDAY! :D:D

Songs:
1)来不及 by Hebe
2)斗牛要不要

THANK YOU! :)

Anonymous said...

HI~DJs~
我想点歌给我的朋友和同学们~`
希望他们下半年考试顺利`

想点的歌:
传说_刘力扬&YOGA
眼泪笑了_刘力扬
虽然我愿意_伍家辉
我不会唱歌_周定纬
神秘嘉宾_林宥嘉

x|aoDe said...

艾微,家发!!

its me XIAODE!!

好久没有点歌了!!

对!

by the time this dedication is read out i should be inside Tekong le! haha,

songs:

我想点歌给 everyone who know xiaode! =) especially everyone in 我们这一班03!

songS:
王心凌 - 因为是你

genny. said...

hello ivy and jiafa..!

the last time i leave a msg, i forgot to write down the song that i wannna hear.. haha!

this time, i want to dedicate the song to my dad. although it is holiday, but for me, i dont really think is much of a holiday cos my results are not up to standard.. but my dad really cheers me up and i really wanna buck up to show him my good results later..! oh and thanks my mum for buying the shoe i wanted!

lastly i want to dedicate this song to jiafa and ivy, love you guys alot! 9.33 rocks..! happy working.
ps. pls read this out, thanks alot..!

song: wu jia hui- kong que
lin you jia- shen mi jia bin
??- 100 zhong sheng huo

Anonymous said...

HELLO~
想点几首歌~希望没有烦到你们啦啦`
呵呵~想点给亲爱的朋友和同学们还有jiafa&ivy及现在正在听933的人,
希望你们天天都开心,永远都快乐哦`
点点几首歌,希望可以听到也希望你们会喜欢~

想点的歌:
我不会唱歌__JUDY
我就是这样__刘力扬
头号甜心__ANGELA
那首歌__YOGA
收藏__萧敬腾

麻烦你们了`
万分感谢哦`

Lil Liz Bakery's diary said...

Hello, Ivy and Jiafa.

Ivy, you remember me?
I took part in the 伍家辉 PK 大赛-LizaTan.

Haha, 我不知道会不会是冠军.
But still, 我还是要点歌。

I wanna dedicate to all my friends who went there to support me on Saturday (:

and to all Deejays in 93.3FM (:

Song : any aska's song (:
Thank you. Happy working!

Anonymous said...

hai jia fa i m edison


i truly and wholeheartedly to choose one song 2 my gf joan??i know u in work so tired and listen yes933 so i truly love u

Anonymous said...

Hai 家发 & Ivy,

我想点歌给一位非常可爱的女生,她就是今年将毕业于commonwealth sec 的玉玲,Eileen。因为今天是她的17岁生日,我想在这里祝她生日特别快乐,并且在来临的prelim exams里能够考到很好的成绩。我想告术她,‘只要你对自己有多一点信心,你一定能做到!’
我也把歌点给主持人,希望你们一周都愉快!=D

点播日期:10/6/2008

点播歌曲:
Winter Love – BoA
Kelly Clarkson - Because Of You
最近还好吗/爱来过 - S.H.E
祝你生日快乐 - 温岚

Anonymous said...

主持人你好!=]
It's meeee again!

我想把歌点给:主持人,现在正在听933的人 , 给 jiamin, jingling, Ryan FOOL,michelle and LOTSSS!
wait ~Plus meeeee =]

我要点歌!
1)诚实地想你-郭采洁?
2)Hello爱情风-黑涩会美眉 ?
3)幸福就好-棒棒堂?
4)我很好-刘若英?
5)苦茶- 黑涩会美眉&棒棒堂?
6) I Need You-郭采洁?
7) I Remember-郭采洁?


HAHAH!so many songs~ =P

and
谢谢哦! =)
谢谢哦! =)
谢谢哦! =)
谢谢哦! =)
谢谢哦! =)
谢谢哦! =)
麻烦你们了`
万分感谢哦`
也祝你们工作愉快

Anonymous said...

hello DJ(s) !
errms , can say on 10pm ?

Today is Ling Jun Xian , my gan pa de 18th birthday . I wanna tell him '' LAO PA , HAPPY BIRTHDAY . Faster faster go find a LAO MA for me , i don't want to be mama-less . ''
HAHA . LMAO .
Song: birthday song can ?
Hope DJ(s) have a nice day .

THANKS .
HUIHUI .

Anonymous said...

Yo DJ 美女!
有是我啦!若是我留言就表示本人想听首萧敬腾的歌。想点歌给家人,朋友,萧萧的歌迷听。大家6月16日发行的专辑一定要支持哦!谢谢美女DJ!

任何萧敬腾的歌!

By~萧敬腾的粉丝;Anonymous Freak

Anonymous said...

Hi ivy and jia fa..i am piggy!! 今天心情不是很好, 所以想点一首歌给自己。好想他!!祝他永远快乐。。 谢谢

我要点的歌是:
小宇- 想你的习惯

Anonymous said...

Hi Ivy and Jiafa,I would like to dedicate 'Xin Hua Wu Xian'by Moses Chan and 'Sui Ran Wo Yuan Yi'by Wu Jia Hui to myself,Melissa,Pauline,Fahrenhet's member.Hope they can produce new songs that are nice.

Time: 9pm to 11pm