Tuesday, December 22, 2009

弦歌寄意 8th Jan Fri 2010

13 comments:

natalie said...

Hi Ivy!!
已经是第三次点歌了。
但是不知道为什么前两次都没听到。
今天要点歌给我。。因为明天是我的生日。
要点给alot of people!!
Those who are born in januray, 2e3o9, cynthia,rena,xiao chun, yuhui,elice,belvy,sing ming,and family. and whose who know me!! got a lot..cannot remember!!
And finally to ivy, yes933 djs and those who are now listening to yes933.

点播的日期: 8th Jan Friday 2010
想听的歌曲: 黄鸿升的歌

小玉 said...

Hi Ivy, 又来点歌了~ 今天想点梁文音和王铮亮演唱的温情对唱《满满》,这是文音新专辑里的一首歌。朝喜欢听这首歌的说,每次听都会微笑着流泪呢。把这首歌点给好朋友艺星和妻子月群,祝他们新婚快乐!

小玉

Unknown said...

YOO!!
Hello DJ, i am listening to 933 in thailand and the quality is good. I want to wish every one who know me and the 933 listeners a good year ahead. I wish my family will take care of themselves. Going back to sg on 22 Jan, but lots of report and presentation to do. Wish myself good luck too.
Have a good night DJ and everyone listening to 933.

Jia Hao

Anonymous said...

hi!!Ivy~
又是我,我想尽办法都无法让她听见我要对他说的一切!所以又来麻烦你帮我念出寄语了!希望她有听见或她的朋友们帮帮忙告诉她!!

敏薇我要告诉你,你在我心中真的很重要!!
没有你的这些日子里我一点也不好过!!每天像失了魂的躯壳!我真的很想你!给我一次机会好吗?我爱你!!

from:瑞升

alvin said...

(^0^)0嘻嘻~
lvy~
(@_@)又是我~
(忠威)alvin(^_^)
马来西亚的忠实听众~
想找小学的朋友~
请毕业2000年6c班的朋友~
联络我一下~(^^,)
0167032468
也点歌给你,和所有认识我的人~
今天想听~

卢广仲-ino
杨丞林-雨爱
萧敬腾-新不了情

谢谢你~

Hyun Jin said...

hi ivy!!!
this is my many time to dian ge liao!
haha, today i dian ge is because fahrenheit concert dvd is start to sell!!! yay! i hope i could buy it when i have enought, haha. i wish to give my family and also all people know me!

歌:
Super Girl - Super Junior M

xie xie

承伟 said...

Hello Ivy!
今天是开学的第五天。啊!
想不到这个星期是如此的难熬。
我开学的第一天就有功课,多可怜啊!
相信DJ您在读时也觉得我很可怜吧。
不怕不怕。这只是2010的开始。希望一切顺顺利利。 =D

我想点
加油-林俊杰,来替我和大家加油!

Anonymous said...

Hello ivy 你好!
I would like to ask something. Have DBSK disband?
I really want to have the answer.
Have been hearing my friends saying that they have disband,& I really hope not. :(
Will forever be supporting them!

I would like to dedicate the song to my family and friends and all DJs. (:

Thanks for reading out my liu yan.

(any song will do)

felix kee said...

想对个女孩说。。。不要不开心。。。永远支持你。。。

Anonymous said...

hello Ivy,
有点无聊,就来点个歌。这已经是我不知道第几次点歌了,却只听过自己的点播一次。现在要准备过年了,老板到现在还没给花红,没钱买衣服啊!(小小的埋怨) 哈哈~

好啦,想点歌给5566,东城卫(修),曾沛慈和蔡旻佑。希望56能在新的一年里有更多的作品,东城卫(修)和曾沛慈能一直保持快乐,还有快快发片,我很期待!蔡旻佑要去当兵了,放心,不会忘记你的,会一直等你在来新加坡。加油!

还要点给Music Clinic的同学和老师。有Class VS111, Peter老师,Rollin老师,已经不在MC的Mark老师和Lynn老师。

Thank you:)

5566 - 你是世界最美的风景
东城卫/曾沛慈 - 够爱 or 泪了
蔡旻佑 - 发光的简讯

Jing ting said...

hi.. im jing ting wanna wish all my friends a good year in 2010....

wei liang
jonathan
sarah
shirley
nazari
ariel

wish them good luck in all our upcoming exam...




songs :

1. 五月天 - 如烟
2. 五月天-我心中尚未崩坏的地方

qingwei said...

主持人好!! 我想点歌给我的好朋友--靖仪。
虽然今天不是他的生日(他的生日在10 号)
在此预祝他生日快乐, 天天开心哦!!靖仪,
我的祝福永远与你同在!!


时间:十点之后
歌曲:罗志祥的任何一首歌

小衡 said...

下个星期应该会回新加坡了。想在这里谢谢那些特地抽空来和我见面的朋友。有思宇,美宝,阿蔡,俊毅,祥伟,俊伟,顺光,还有小学6B班那16个出席的人!很谢谢你们让我拥有这么美好的回忆。祝福所有我认识的人,希望一切顺利。现在我们面对的就是曾经我们所谓的将来,大家要好好加油哦!还有,别忘了我一直在身后支持着大家!