Monday, June 8, 2009

弦歌寄意 18th June Thurs

19 comments:

HaiMianBaoBaoElaine said...

Hi Ivy Jie

Its me CheerUpElaine. Haha.

Well well well. I love SHANGHAI.. Hehe... Jie, I miss you...

Would like to dedicate Kor's Long Hair Gal to my lorry of friends who I knew through Kor. They are of course my facebook friends. Alice, Yi Jing, Wei, Shujun, Lynn, Ashlynn, XingYu Didi, Huili and all who know me.

Also to all my kors and jies in Yes933. Firstly is pretty and cute de Ivy Jie. Next is Handsome and cute de CQ Kor who is still in SHANGHAI. Really love the combination hosting of both of you. Made my night so happening. Finally to all the handsomes and pretties candidates, Bro Cruz, Sis Jiahui, Sis Weibin, Sis Mary, Sis Liyi, Sis Peifen, Bro Jiafa, Bro Cavin.
To the part time djs. Weixiong, Mutong, Lee Teng, Junli, Junxing, Yongwei, Yizi, Kitty, etc.

Last but not least, to Pat Mok and Michelle. Paris and Milan rocks. :P

So sorry for making Ivy Jie read such a long message. :X

Take care Sis and stay happy. :P

Lots of love
From your not so lovely sis
CheerUpElaine :P

J.Y.R.M.W said...

Snoey 今天非常开心!因为我超爱的言承旭终于要出第二长个人专辑了!!!!兴奋兴奋兴奋!知道这六月的假期不能玩太多因为考试就在开学的第一个礼拜 ): 所以今天要把言承旭的歌点给所有在为考试 MUG的人,跟他们说加油加油加油!

想听的歌:
1)言承旭-在KTV说爱你
2)言承旭-我会很爱你
3)飞轮海或F4任何一首歌 :)
谢谢!

Anonymous said...

Ivy 你好,

我等今天等了快五年了,为什么呢(抓头耶)?登登登登,因为小旭旭的第二张个人专辑今天终于诞生了。所以我想点他的首波主打“在KTV说爱你”给933的听众与主持人你收听,祝大家生活愉快!:0)

SK

Anonymous said...

hi,IVY
这是我第二次点歌了。。
笨珍的鱼,
还记得我吗?
他对我说了一些无法理解的话。。。
大概。。注定。。。。这样吧~
想点梁静茹的歌~
给所有认识/不认识我的人,包括你ivy。。
希望你们永远快乐。
幸福~

lim- said...

hi ivy 姐你好

这是我第一次在弦歌寄意留言所以我希望你会把我这‘第一个留言’念出来。

我想点歌给圣公会中学的合唱团
congrats! our third gold with honours!
(我们将在:30th JUNE 2009 举行我们的演唱会(concert)
tickets will be sold on SISTICS!)
我想听到 蓝又时 的 ‘秘密’。
谢谢你!

Anonymous said...

KONG E!
HAPPY BIRTHDAY! 终于18岁了! 开心吗? anyway, just wanna take this chance and tell the whole of singapore

I LOVE YOU for today only.

i will always secretly love you la AHBU!

Love, your daughter and forever friend,
欣怡 :)

p.s thanks ivy :)

Anonymous said...

Ivy你好

還是我 那一位來自柔佛新山的朋友
我想...空中也許是唯一能讓我說出心情的地方了...
不好意思 這陣子或許都會這樣不斷的打擾著你 還有所有的聽眾了... 今天想點播的歌曲是鄭中基的絕口不提愛你

我想說 如果懂得愛自己 我應該再一次 給自己一個期限
這一次和上一次的差別是
我必須徹底的把你忘記

曾經 我這樣勸著自己
"讓自己深愛的人 找尋他想要的幸福 其實...也很幸福"
我以為 我很成熟的處理著那一段感情 很瀟灑的放開了你 很偉大的願意看你尋覓你想要的一切
直到"那一天" 我才知道我不是 我並沒有想像中的那麼灑脫 我只是一個一直不斷背叛自己真正的感情的囚鳥 一個不敢追求自己想要的東西的窩囊
因為在我知道了之後 "那一天"之前 我...只剩下了軀殼
你一定永遠都不知道 那一段日子 我是痛苦的 我是怎麼面帶微笑熬過來的
但是想回頭 即使你知道了 那又怎麼樣 豈不是讓自己更難看而已嗎

多麼的諷刺 多麼的愚笨 多麼的可笑
一直堅守著那一段完全不能被發現的感情 卻還是離不開那一個深淵...

Anonymous said...

you shouldn't forget me,you let me down.We waste so much time.NOW you want to set your mind to forget me,which you think is right perfectly, you are perfectly wrong. you have your one-sided thoughts,without considering my real feelings.You are heartless.What have I done wrong,that you want to forget me[i'M SO SAD!Idon't want you forget me!!U DON'T WANT ME ALREADY??I'm so hurt!

资 said...

Hi Ivy,



今天是我的生日噢!想祝自己生日快乐!虽然还是一样得上学去~不过,今天,我一定会过得很开心的!此外,希望在年终统考中能考获很多很多不错的成绩!朝目标前进吧!GO!GO!GO!



希望可以听的歌:
1。TANK 生还者
2。石欣卉 一人留




Thanks !!!!!




From: 资

傻迷 said...

Ivy 你好!

我们是傻迷(魏如昀后援会的歌迷)

想把歌曲点给:
Queen魏如昀,
喜欢魏如昀的朋友,
没听过Queen的歌的朋友,
DJ们当然包括Ivy啦,
还有所有的听众

希望大家会喜欢!
希望933能常常播魏如昀的歌曲,
因为真的很好听!!!
还有希望Queen能赶快的再來到新加坡!
金发妞超酷的啦!
最后要大喊
皇后万岁!!!

傻迷(魏如昀后援会的歌迷)

想听的歌:
亲爱的...(魏如昀)[介绍给Ivy听]
门没关(魏如昀)
或者其他魏如昀的歌曲也行

希望能被念出来=)
Thank you!!

小美 said...

Today is SHE ella's birthday!!!!
wanna wish her HaPpY BiRthDaY!!!
must support the new show that she is filming right now!就想賴著你!
anticipating for SHE new album and concert!!

Y' Xian said...

你好丫^^..艾薇
我是鬼小諾哦^^...
今天是我第一次點歌哦
呵呵..
想把歌曲點給我的姐妹們..
惠.綾.恩.倫.培.微.還有"他"
呵呵..
祝你們天天開心丫..~
friendship f0rever^^
还有所有933滴dj~~~

歌曲:
我知道-BY2
寂寞光年-劉力揚
如果我變成回憶-Tank
回到過去/白色風車-周杰倫

其中一首都行哦^^
不行也沒關系啦..
不過希望能把我地寄語念出來喲~
謝謝你^^

Anonymous said...

hi ivy 你好!
我是鬼灯,今天第一次来点歌喔!
想点歌给 绿绿, jiaying, 容小妹, 还有所有可能认识我的人. 哈哈! :)
我想对那些一直在背后支持着我的人说很大的一声谢谢!还有对那个他说,对不起这么久了我却没有勇气对你说出口,其实我喜欢你..希望你能找到属于自己的幸福!
最后也想点歌给 ivy jie 和远在上海的 aunty lucy 以及所有 933 DJ. 你们辛苦了!谢谢你们! :)

可不可以让我选歌呢? 我想听萧敬腾的"原谅我". please please. :)

Cherelle said...

hello ivy! 今天是我第二次点歌。最近不知为何有种很失落的感觉,觉得自己凡事都做不好。我想谢谢sunshine最近在旁听我诉苦。我不知你现在有没有听933,but 还是要谢谢你 sunshine!我想点歌给你,Ivy,Sunshine和我自己!

**我最近迷上了你主持的‘两只大白鲨’!

想听的歌:
张栋梁 沉默的瞬间 (:

谢谢!

Anonymous said...

Hello Ivy 姐! :D

I would like to dedicate a song, 晴天 by 周杰伦.
Wishing my father, edward, a happy fathers day! :D
Hope his work goes well!

<3!

Geraldine said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY IVY!!!

It's my first time dedicating songs, so excited:D

I would like to dedicate the song to you and to my best friends- Erdalyn Tan, Sherilyn Goh, Ashley Goh, Marie Ng and Michelle Tang.
Good luck for the 'O's and may our you qing chang zai!!

Ohh, and to michelle- get well soon:) (shes having a fever)
MUACKSMUACKSMUACKS

Thanks Ivy, jiayou with your one-man-shift.
P.S I'm Geraldine:D

Geraldine said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY IVY!!!

It's my first time dedicating songs, so excited:D

I would like to dedicate the song to you and to my best friends- Erdalyn Tan, Sherilyn Goh, Ashley Goh, Marie Ng and Michelle Tang.
Good luck for the 'O's and may our you qing chang zai!!

Ohh, and to michelle- get well soon:) (shes having a fever)
MUACKSMUACKSMUACKS

Thanks Ivy, jiayou with your one-man-shift.
P.S I'm Geraldine:D

Anonymous said...

Hihi IVY!!

would like to dedicate songs to my group of frens which includes those in 1T16 and those always cheerful group of bowlers!!! and.... of course to you!!! :D

would like to hear:
tank: ru guo wo bian cheng hui yi

have a good nite and happy working!!! thanks fer reading my message XD

yh~

skY said...

To: Ivy,


今天除了是ELLA生日,也是我的生日噢!想祝自己生日快乐!感谢今天为我庆生的一帮去年C3死党们,谢谢他们买了披萨还一起为我唱生日歌,真的真的很感动,也很开心!谢谢你们!有你们真好!哈哈。。。



歌曲:1.AKON--BE WITH YOU
2.五月天--放肆



Thanks IVY !


From: skY