Friday, March 28, 2008

弦歌寄意 8th Apr

等待着你的寄语!

20 comments:

Anonymous said...

DJs, 你们好,我是俊文,今天点歌来的目的是想要对我的一位很好很好的朋友, Bibiana Goh 说出一些真心话。

想通过空中向她,祝寿。 祝寿吗,当然不能少过了那几句祝贺...

祝她:

1) 生日快乐
2) 学业进步
3) 在来临的大考中,能拿到好成绩
4) 当然不能少过则验啦....等等....

最重要的是想告诉她,别把 26/3 在 Jurong East 的事放在心上。真心的请求她的原谅。

当然,谢谢DJ!



Date hope to be read out : 8 April 2008
Time : 9.00pm - 9.30pm

Song : 思念是一种病

Someone said...

Hi DJs. It's me again. Lol. It seems like I am making an effort to dedicate every wk. Haha.

Anyway, I just wana dedicate to Nan Hua 401/ 07, Nan Hua NCC Gals Part A 2207), AJC PAE and JAE 20/08. And to my OU XIANG: S.H.E, really looking forward to their album!!! Jay!!

Anonymous said...

我是浩。。。向把歌点给琳收听。。。希望它能永远幸福。。。也想告诉他永远爱她。。。
想听到---
周杰伦---蒲公英的约定/不能说的秘密

希望能在9点-9。30只见听到。。
感激不尽!

Anonymous said...

嗨Ivy & Jiafa你们好..我想把这首歌点给一个虽然只认识三年,却像三十年的好朋友, Ky... 他陪伴我度过许许多多的苦与乐. 虽然我们见面的机会不多,但还是会常常用sms来update彼此自己事情.

而现在不管有什么事情,我第一个最想告诉的人就是他. 有时我真的不知道他在我心里的地位到底是什么? 一个普通的好朋友? 还是一个喜欢的男生? 我也不知道哪个才是答案. 跟他表明这一切并不是内向的我所能办得到的...况且他也不一定会接受我啊..

所以我还是选择把这份心意藏在心底, 永远都保存这份纯纯的友谊, 和他只做普通朋友...

Hmmm...就点这首陶喆的普通朋友送给他.
Finally, thanks for reading out my message...

From: Py

Anonymous said...

im am jiayi...
im wish to dedicate the song to all my friends especially,wan ying,ser min,jia qi,chai yi, liying and kai ping.thanks to DJs.

Anonymous said...

两位DJ们好,这次是我第一次在这典歌哦!也不晓得是否会念出吗??

Anyway啦。。这次想典歌给一些在K书的朋友们。。。后天就要考试了哦!希望大家Gambatte。。。考到好成绩!

在这我也要典给我亲爱的欣仪妹妹,Doni弟弟,哥,小弟弟,君,云,静,汶,Alice,Rui Qian等等。。。祝你们天天快乐。。。
还有我想典给“他”想告诉他的是:你要加油哦!别一直在熬夜了这样下去会病倒的。。。

最后我还要典给YES933 DJ们咯!也谢谢佩芬姐上次帮我念出信件。。祝你们天天开心哦!o(∩_∩)o

FORM:寂寞天使
DATE:7 April 2008
TIME:9.30PM-10.00PM
SONG:路太湾-潘玮柏

Anonymous said...

hello Dj,


want to dian ge to xing yu, evonne, minghui, delphina lim, xueting, kailin, kenneth, joey tan etc.

also to pss2 diya, carrie, averil, css2 zhengning, keely, elaine, wei wo du zun qiuting, shiying, shiqian, jiaxi,clement...

also to those who know me

Anonymous said...

heyhey ivy+jiafa!!im delphina!back again!hahas!

i wish to dian ge to my friends which are jiahui,stella,ahmala,nigel,chengying,joey chan,chengying,melvintay,evonne.

my darlings:tandiya,qiuting,carrie,leon lim.

BMSS peeps!!especially to 2F pupils

933djs!..

last bt not least,i would wish to wish qiuting all de best in "wei wo du zun"qiuting,u can do it!!i will support u de!!jiayou jiayou!!

Anonymous said...

hello ivy + jiafa,
want to dian ge to xing yu, evonne, minghui, delphina lim, xueting, kailin, kenneth, joey tan, yee chuan, huiyin, xinyi etc.

also to pss2 diya, carrie, averil, css2 zhengning, keely, elaine, wei wo du zun qiuting, shiying, shiqian, jiaxi,clement...

also to those who know me

Anonymous said...

DJ 你们好!

[[一定要念出来哦!拜托啦!因为我的女朋友过生日了!]]


我要点歌给我最亲爱最亲爱的GIRLFRIEND,AGNES汤惠凤!

今天是她18岁生日,所以祝她生日快乐!有我这个可爱的朋友你一定会天天快乐啦!哈哈!JOCSWAYI FOREVER!

很庆幸又你这个好朋友!
愿我们的友谊两条香肠,两瓶酒(长长久久)

Girlfriend,最爱就是你了哦!
我知道你也爱我啦!哈哈!

From, 最爱你的YVONNE

thanks DJ!

preferred songs:

1) 新不了情
2) 一个像夏天,一个像秋天
3) any other songs(:

Anonymous said...

To: jia fa and ivy

Hi!

This is my 1st time using xiange blog to delicate song.

I wish to delicate song to myself, and the 2 djs here...

Below are some of the songs for the 2 djs to choose from:

1) wo bu pai
2) tui hou
3) ji shi ben
4) sam lee any other songs

I hope that i can treat him as friend and i really hope that i can do it...

Songs to be played on 9/4/08.

Time to be played on: 9.30-10.00 pm.

Tks!

Djs.

viavia said...

hi ivy and jia fa...
me again,,, solvia:)
today is my dearest friend,zhen kang birthday.
wish him happy slways and ganbate oo!!! ^@^surprise leh...

the songs,
1)cai hong- jay chou
2)ai lai guo S.H.E
thank you ...

Anonymous said...

大家好!
我是Crescent Girls' School的Cynthia!我想要把歌曲点给的所有class 3G3同学!尤其是,东城再起的泪(Shermin),淑贤,芷宇(Jovina).Class 3C1 的佳恩,Crescent Girls' School Student Council 的所有EXCOS 和所有的councillors还有全部的choir members,Clementi Town Secondary School的Melissa!最后,也要把歌曲点给我的偶像们:S.H.E,唐禹哲,曹格,Tank,和刚刚被我列入我的偶像名单的,郭采洁!!!SHE ROCKS!!! 他们的歌都超好听的!大家要多多支持哦!对了,我当然也要把歌曲点给劳苦功高的DJ们。辛苦了!!!

希望大家可以在考试的时候考到超好的成绩!
加油加油加油!!!

想要听的歌曲:
郭采洁:I need You
郭采洁:I remember
郭采洁:诚实地想你
飞轮海:心里有数
陶喆:爱很简单

谢谢!

Love Delux said...

Hi DJs!! I am Joyce!! This is my second time on xiange aalready... You did not read out mine so I am very angry!! This time, I hope that you can read out mine.Iwould like to dedicate the following songs to my family, frendz, teachers,and those who know mii!! i wan to hear these songs:
1)wei ni xie shi
2)S.H.E-wo xiang zhang da
3)Ella-qiang qiang
4)cai hong
5)si nian shi yi zhong bing

Anonymous said...

家发你好!这是我第二次在网上点歌了,这次要在今天祝我认识接近8年的朋友 SINTA 生日快乐!希望她可以去五月天的CONCERT & ENJOY HERSELF! 也希望我们的友谊能长久,i love you as my friend forever!haha.
and,good luck to those taking o levels this year!gambatehh!
谢谢家发!(:

时间:10pm
歌曲: 五月天的HAPPY BIRTHDAY
五月天的终结孤单
( or other songs from MAYDAY&S.H.E)

Anonymous said...

ELLO IVY AND JIAFA xD

konichiwa~i m waimun! i want to dedicate the song to ivy and jiafa xD ,all students of PIONEER PRIMARY SCHOOL 6/7 'o7 ! i missed you all like SIAO le xD keep in contact with me kkays ? REMEMBER ARHH =D <3333 noelle , simin , crystal , jolyn , christine =D 加油in all your studies =D nobody can beat 6/7 xD we are the UNBEATABLES~

song list : 棒榜堂-夏日初体验

thank you thank you thank you thank you =D
ps: put this dedication ard 11pm kkays ? thank you thank you thank you thank you thank you xD

Anonymous said...

家发,艾微你们好,这是我第一次在网上点播寄语,想把我埋在心里的话通过空中告诉我最爱的boy, 汶喜.

boy,:
可能因为我们的年龄相差满大,很多人都不看好我们,所以你一直以来都不曾真正的面对过我们之间的爱情。也一直不断的逃避存在着的问题。从我们认识到现在,之间发生过很多不愉快的事,但也让我因此而更确定我对你的爱。一只想尽办法让你多注意我,多在乎我一些些,但你有时的忽冷忽热,真得让我很伤心。在过些日子我就要离开去修学了,真得好想在我离开之间,听你说出你的真心话。就算不爱,至少不再让我有任何的希望和期待。我并不在乎别人怎么说,别人怎么看,因为有你陪着,什么问题我们都可以一起解决!最后,想跟你说声‘我爱你!’。

谢谢家发和艾微念出我的寄语。(对不起寄予长了一些!)
可不可以点 coco 的‘baby,对不起’?
想通过这首歌向boy说声对不起,可能因为太害怕失去,所以用错了方式去爱你。

your baby girl. D:

Anonymous said...

Hello DJs =D

今天是为了想念大家而写的一个dedication!

黄城虽然已经过了一个月了,我却天天都想着大家一起为它冲刺的那段日子。我真得很爱你们!

若不是有你们,我连学校都不会想去了。你们真的对我这么重要。大家可别忘了黄城08哦!

我想点一首梦在手里给每一位为2008年黄城夜韵流汗流泪的筹委。

我是2008年的服装组长 =D

Anonymous said...

hi jia fa and ai wei, this is my 1st time dedicating a song in the air. wish to dedicate it to my dearest boy.

wish to tell him that, maybe our age gap is quite big, and people around us don't really put high hopes in our relationship, thus this made you trying to escape from this relationship. from the 1st time we got to know each other till now, it's been quite some time already. in between there's laughters and also tears. though i always flare my temper, but all i want is for you to notice me more and to care about me more. i'm sry that i might be unreasonable at times, but i just dont like the way you ignore me. ):

i'll be leaving for further studies shortly, i just hope we can thrash all our problems out. at the very least the things in your heart.

lastly, i just want to say I LOVE YOU! even if you chose to leave me, i would still wish you the best with her. just want you to be happy!

thanks jia fa and ai wei for reading out my dedication! you 2 rocks, and i love listening to your broadcast on air! :D

i hope to dedicate coco's 'baby, 对不起' to my dearest boy, JS. maybe i've used the wrong way to show my love, but it's just all because i'm too afraid to lose you. i'm sorry.

baby girl, 小妹

Anonymous said...

对不起,刚才以为我之前写的没有又发出,所以有用英语再写多了一次。之前的那个'annonymous' post 和 '小妹'的 post 都是我写的。不好意思!念出一个就可以了。 谢谢艾微!