Monday, March 24, 2008

弦歌寄意 3rd Apr

Leave yr comments!

32 comments:

Anonymous said...

hello ivy+jiafa

delphina here.i would wish to dedicate the song to de following people!

1.friends!-jiahui,stella,chengying,evonne,ahmala,nigel,jingjing,2F pupils!

2.-darlings!qiuting,diya,carrie,leon

3.family!

4.BMSS pupils!

5.933DJS!

Anonymous said...

hehe hello
i m 大仁

wan to dedicate to my 宝贝老婆, 小雯
just wan to say : 宝贝我会永远爱你的。不管我在哪,我也会深深的爱着你~

hope tis can be read out around 9.00-9.30pm

she likes 庆幸有你爱我-蔡淳佳
hope tt tis song can b play out

thank you for reading tis out
thx a lot

Anonymous said...

Ivy, 家发,你们好。
这是我第一次用部落格点歌。希望会被念出。
最好是在10点到10点30分。。
我要点给我的好朋友,有丽诗,宝慧,芷吟,慧燕,巧欣,燕婷,珉威,蝶力,盛乐,林立,思洁,昔豪,kerry,祖荣,Jeremy, all 5 science students,等所有认识我的人。要是没写到你们名字的话,很抱歉,因为太多了!
今年要考大考了,大家加油加油加油!~ganbatel
听到的人记得跟我讲哦!!~
也介这次机会祝4月11日生日的芷吟,和4月12日生日的慧燕,4月29日的我的二弟,4月30号的小弟生日快乐!~
也点给933DJ包括了家发,艾微,李腾,玛丽。
希望你们工作愉快楼。也希望李腾快些能回到933主持!哈哈哈。。
谢谢主持人帮我念出!谢谢

choice of songs:
Publish Post
1) 梁静茹-会呼吸的痛
2) 张韶涵-亲爱的那不是爱情
3) 吴克群-为你写诗
4〕JJ-期待爱

Anonymous said...

my dearest janice, tomorrow flying to japan already, all the best to you. keep in touch ok. thanks for being such a good friend for the past 1year+. we could share our happiness or sorrow, everything in fact!! many people said we were like twins. haha weiqi=janice, janice= weiqi. these years with you, i felt that we've grown up and changed our thinking. really hope to see you again after 3 years. i'll be waiting, sister. loves:]

song dedicated to my dear sis,
hope to listen this at 9.30pm thanks DJs :]
weiqi

Jun Hao said...

Hello jia fa and ivy

i m junhao. i would like to dedicate nxt songs to my friends and classmates.

friends: zhen hao,jason,wailiang,angela,clarrisa.leonard,darren,vivian,jermain and many more.

classmates: all my classmates from xinmin secondary school 411

And my primary school friends

hope to listen at 10-11pm. thx a lot

Anonymous said...

hello ivy and jiafa!
又来点歌了!今天想点歌给天下的傻瓜,因为昨天是愚人节~不想跟大家抢位子点歌所以就belated happy april fools day! :D

3月30号是我的二嫂kaili的生日~生日快乐~天天要开心~~

而且也点歌给我的宝贝们,我的“双胞胎”jammy,像小孩子的ahma,还有我可爱的4justice'08的同学们!我们是最屌的班级!!!

当然不会忘记我们辛苦的两位dj们,歌也点给你们,谢谢你们念留言~

song preference:
爱在 - 方大同 (他的歌超好听的!)
有你的快乐 - 王若琳
为你写诗 - 吴克群

Anonymous said...

i hope to hear 許瑋倫 and 曹格's freedom on air today! it's a very 冷門song i know lol so if dont have,
1) 飄零燕 twins
2) 你最勇敢 twins

thanks!!!

Anonymous said...

jiafa,ivy晚上好喔
今天是初三二
大名鼎鼎的"猪"生日喔
从初一到现在经历的风风雨雨
猪的初恋,猪的失恋,猪的报复等等...都在这三年内发生了...
今年是我们最后一年同班了..
谢谢你带给我们许多欢笑
谢谢你在华文课帮我们抄的习题
谢谢你这两年催我们做值日
祝福我们友谊永固~
祝福泽豪生日快乐

-------------------初三二的一份子

Anonymous said...

Ivy, 家发,你们好。我是蓝天。
这是我第一次用部落格点歌。希望会被念出。
最好是在10点15分。。我想把歌曲送给好朋友们和DJ们。我想听到
1st:同手同腳(林宜融)
2nd:夜太黑(林宜融)
3rd:傻瓜(曾沛慈)
4th:火柴天堂(曾沛慈)
5th:流浪記(梁文音)
6th:你們是我的星光 星光二班
7th:如果還有明天(賴銘偉)
谢谢。感激。

Anonymous said...

Hello ivy and jiafu.
我是灰色的海。
这第一次用部落格点歌。希望会被念出。
希望在10点30分。。
这一次我想点歌给你和她,
我知道你很喜欢她。
但是,我还是放不下你。
我只能祝你和她幸福。
我想听到:
1st:还是喜欢你 Sweety
2nd:我会好好的(王心凌)
3rd:过渡时期 蜜雪薇琪

Anonymous said...

just wanna to try out the new dedication system.. wahahah..

to EVERYONE!!!

Josephine,Dawn,Hua,
Thank you for being my friends for so many years~ Appreciate the presence of you all always~ Because of all my friends, I have become a stronger and braver person.. 加油!AH ZA~ BA XIA~ heeez..

any songs will do =)

Thank you very much!!

Anonymous said...

hi jiafa n ivy
i m jeff from kulai,dedicate a song to my friend,shi bin 詩彬,
祝她生日快樂!!

Anonymous said...

Hi Ivy and Jia Fa

I will like to dedicate the following song to my Hubby, My parents, siblings and all my friends...
卓文萱 - 想家

Thanks! Before i end... to All 933 Crews and DJs...

Joycelyn

Anonymous said...

Hi DJ.
today is victor's 15th birthday!
woohoo.
can sing bday song for him?
thanks.
wish him that all wishes come thru and stay cheerful always!!
U too, DJ.

[[ yizhen ]]

time: 9.30pm to 10.00pm

Song:
三人 by 范范,Angela, 郭静
洋葱 by 杨宗伟
似曾相识 by 陶哲

Anonymous said...

hi ivy nnnn jiaFA

jasmine - caijing from kranji sec here. i wish 2 those ppl 2 de following people!

1. my family

2. my lovely

3. friend
=== shu ping, hong lin, li xia, xi feng, shu qing, ming yue, berina

4. kranji Symponic band
=== yu hui, khor li
=== my section: yu hui sandra, colleen, mindy, lyn, xuan ying

5. kranji sec 3J joker

8. all the 933 DJ

thanks 4 reading my comments

Anonymous said...

hello jiafa and ivy!!!

i would like to dian ge to all 933 djs,especially to jia fa,ivy,ma li,jia hui.i would also like to dian ge to my super close friends,weiling,liin,julianna(ju),amanda,tammy,jocelyn,joanne and all my other friends!we shall suport fahrenheit and danson together!!!!



i would also like to dian ge to my idols,fahrenheit, da dong, CHEN YI RU!!!!!, yan ya lun,wu zun,tang yu zhe,su da lv,xiao zhu,xiao gui etc.


we'll all support fei lun hai together!
weiling(dadong's mei mei; da dong will love you forever!stop gao ai mei-ing with him!haha
amanda(mrs wu); zunzun BB will love you forever!
julianna(mrs tang)and jocelyn(mrs tang); dont fight over yu zhe!!!!he loves you both!!!hahaa
tammy(mrs zhou); your ya lun and jay chou loves you!!!!
liin(mrs wu);qing feng and su da lv loves you!!
last but not least,yi ru loves me forever because i am mrs chen!!!

thanks jia fa and ivy for reading this out for me!!!

i would like to dian:
1.心里有数-飞轮海
2.新窝(男生版)- 飞轮海
3.至少还有我-飞轮海
4.明日香-飞轮海
5.Ti Amo-炎亚纶
6.爱我-唐禹哲
7.只欠一句我爱你-唐禹哲

(p.s. can you please read this out at around 10pm to 10.30pm?)

Anonymous said...

Hey Ivy & Jiafa!
Chloe's here to dedicate a song again. Same thing, would like to dedicate any emo songs, preferably from Jay or Leehom, to Amanda & my bitchy friends, and you guys as well! Thanks and have fun working!

Anonymous said...

哈咯DJ们!

又是我了,东城再起的泪。哈哈。

我想要把歌曲点歌飞轮海的汪东城。希望他会天天开心也希望他能常来新加坡。也要点给台湾的唐禹哲,韩国的Jang Geun Suk 和日本的Yamamoto Yusuke。 除了大东,他们也是我的偶像哦。

还想把歌曲点给东城再起新加坡后援会的所有会员们。我们永远爱着我们的东东!

也少不了家人妈咪,sherlene妹妹 和bee leng姐姐。谢谢你们一直都那么照顾我!我爱你们!

也要点给好友:Agnes, Yvonne, Felicia 和Min Qi。 我们都会是飞轮海的头号粉丝!

最后也要点给炎太太,晨太太和吴太太。汪太太永远爱你们!

我想点:
1。心里有数 - 飞轮海
2。够爱 - 东成卫
3。最爱还是你 - 唐禹哲

谢谢你!
<3,
东城再起的泪

Anonymous said...

Ivy,家发~~!!你们好~~!
我是 保哥哥
这是我第一次用部落格点歌.希望能被念出.
我想這首歌點給4月4日生日的家家
想對她說,21歲了不小了,要學會怎麼樣照顧自己,常常生病可是會讓人擔心的~!雖然沒辦法一起慶祝生日,但是我的心意希望你能體會到~!
Thx Ivy&jiafa

吴克群-为你写诗
吴克群-牽牽牽手
曹格-单数

Anonymous said...

Hello Ivy and Jia Fa!! I would like to dedicate the following song to all my friends in NUS Nursing. I would like to tell them that...

Tomorrow is our deadline for our case study and I know we're all going to stay awake over the night to complete it. All the best and may each of you complete it soon!! Hope you guys will hear this dedication!! Fighting!!

This song also goes to you, Jia Fa and Ivy!! Thanks for reading this out!!! =]

Song 1: Mu Dan Jiang - Nan Quan Ma Ma

Song 2: Zui Jin Hai Hao Ma - SHE

Song 3: Lei Ge - Dai Ai Ling

-xiao qi-

Anonymous said...

Hallo Ivy and Jia Fa! XD

I'ld like to dedicate this song to Karen Ho from Crescent Dance. Though you have become the discipline head, I want to let you know that I'll always be there for you like always. No matter if it's regarding dance, JT, OB, JM, JJ, school, family or whatsoever, I'll always have my listening ear ready. So you must JIA YOU! XD Wo ai ni! XD

I still want to dedicate this song to Crescent dancers! XD You guys rock!

Last but not least, I still want to dedicate this song to my beloved Jiro from Fahrenheit, DongUNDEFEATED Singapore Fan Club, my family and my friends. XD

<3, Shermin

*Please read this out between 9pm to 10pm. thank you! XD

Anonymous said...

Hi jia fa + ivy.This is my 2nd attempt in sending in dedication.Was kinda disappointed that my 1st dedication wasn't read.:(Wish to dedicate song to
1:Pupu ~ study hardier and do better for the future tests,ya?
2:Zhen Yee ~ Whoa! you have so many tests and projects. but you need to rest between studies.
3:Cheng Cheng ~ Let's meet sometime soon ya?
4:Yingxi ~ Haven't seen you in a long long time... meet up soon too,ya?
5:Jiafa, ivy and all the 933 listeners.

wish to dedicate yanzi's songs.
1:wo huai nian de
2:gu ji gu ji
3:wo bu nan guo

love you guys:)

Sayoran said...

你好, 我是飞轮海和S.H.E的歌迷。第一次来这里,昨天我们学校华乐团去参加, 结果得了荣誉金。好高兴哦!
接下来要把歌曲点给培群华乐团所有的团员,也要点给七个好姐妹,有Sim Hong,Stefanie,Iris,Heidi,Zia and Kelsey。最后要点给6B班的人,想听到的是飞轮海的心里有数。

Anonymous said...

hello, ivy and jiafa.
我是卡卡,
希望现在点歌还来得及,
我希望小欣欣可以听到这首歌,
也要把这首歌送个现在在努力K书的亲爱的佑听。这是我最喜欢的一首歌之一。希望大家喜欢。也要把这首歌送给我的玻璃圈,还有姐妹团。和卡卡所有的朋友~希望大家超这大家的锦绣前程勇敢前进!!加油!!AH ZA AH ZA FIGHTING !


想听的歌是 五月天的 倔强

Anonymous said...

hello, ivy and jiafa.
我是卡卡,
希望现在点歌还来得及,
我希望小欣欣可以听到这首歌,
也要把这首歌送个现在在努力K书的亲爱的佑听。这是我最喜欢的一首歌之一。希望大家喜欢。也要把这首歌送给我的玻璃圈,还有姐妹团。和卡卡所有的朋友~希望大家超这大家的锦绣前程勇敢前进!!加油!!AH ZA AH ZA FIGHTING !


想听的歌是 五月天的 倔强

Anonymous said...

hello, ivy and jiafa.
我是卡卡,
希望现在点歌还来得及,
我希望小欣欣可以听到这首歌,
也要把这首歌送个现在在努力K书的亲爱的佑听。这是我最喜欢的一首歌之一。希望大家喜欢。也要把这首歌送给我的玻璃圈,还有姐妹团。和卡卡所有的朋友~希望大家超这大家的锦绣前程勇敢前进!!加油!!AH ZA AH ZA FIGHTING !


想听的歌是 五月天的 倔强

Anonymous said...

jafa,ivy ni men hao wo yao pa za so ge dian gay ni men ting.hai you wo de ma ma bao guo ren shi wo de pen you,include deyi seconary school class 202 the classmAate ok

Anonymous said...

hello, ivy and jiafa.
我是卡卡,
今天是我POLY开学的第一天,今天要把歌送给现在在努力K书的亲爱的佑听。这是我最喜欢的一首歌之一。希望大家喜欢。也要把这首歌送给
我的玻璃圈,
还有姐妹团。
和卡卡所有的朋友~希望大家朝这大家的锦绣前程勇敢前进!!加油!!AH ZA AH ZA FIGHTING !


想听的歌是 五月天的 倔强
谢谢

Anonymous said...

HELLO IVY AND JIAFA

Yolanda heres
i would like o dedicate the song,新歌试唱 by 张栋梁 to:

- all the DJs

- SJC SHOOTING TEAM,
may our competition on sunday be a success!! especially to jasmine and cheryl

-SJC 3-G 2008, especially dummy wan yi, meiqiong and beverley

-friends: ting hui nadiah charu and sheralyn

- all the listeners

Anonymous said...

Hi Ivy n Jiafa!!

I not sure my gf (Rachel) able to hear this dedication anot. Can u read this out abt 1215? She's going for her wisdom tooth extraction tomoro morning. I would like to tell her even though i won't be with her physically but mentally n spiritually i will be by her side.

Can i request the song bye 飞轮海-炎亚伦,刘丽杨's song, Ti Amour?

Thanks!!!

Jalen

Anonymous said...

hello ivy and jiafa
我叫“志祥”
現在好悶哦。希望你們可以播一首廣東歌,我想點給林濎峰我的好朋友。当然也点给 ivy和jiafa!!!

Anonymous said...

Hi jiafa & ivy,

JiaJia here.

Wish to dedicate next song to my -

1) Friends: Agnes,Jia leng,Hui ying,Hui Jun,Pei zhen,Xue ting,WeiWei,Sheng wen,Poh heng, William,Eric etc.
2) Family!
Stay healthy always.
3) To djs, Happy working.