Friday, March 28, 2008

弦歌寄意 13th Apr

The usual applies...

I think i am repeating myself... =P

45 comments:

Anonymous said...

明天开学了。。。。SIAN ARH!!
把歌点给我自己和朋友们 also to 933 DJ's n IVY (i tink i'm still use to u in de morning while taking train to school)

the song i wanna listen is m'sian superstar 陈诗莉 ~Baby

letter to b read on 13 april

thx

Anonymous said...

哦我第一个留言哦! 哈哈,那如果有人听到,而且认识 aik meng 就再祝他生日快乐哦! 希望大家听歌愉快,DJ不要累坏,栋梁,伟联,飞轮海快快来!
歌曲:
1) 新歌试唱-栋梁
2)寂寞那么多-栋梁
3)hi hi byebye-心凌
4)至少还有我-飞轮海
5)今生注定-伟联,欣卉
谢谢!

Anonymous said...

嘿!又是我。 我要点歌。。。 哈哈。。上一次我听着听这就睡着了都没听到我想点的歌。 这一次我不会这样了。

我想点歌给:
-我的家人
-roc11
-SAG
-carol
-peishan
-shufang
-两位DJ
-还有认识我的人

song:
-吴克群 为你写诗
-周杰伦 我不配
-罗志祥 我不会唱歌
-林俊杰 期待你的爱
-李圣杰 察身而过

Mei Xin said...

Jia Fa & Ivy 好!!!

我想在今天点歌给我的妈妈,因为今天是她的生日!!! 妈妈,生日快乐!! 我想祝她永远快乐和永远美丽!!! 妈妈,我爱你!!! =)还有,我想点歌给我的朋友们,和我最爱的,小猪罗志祥!!! 

The songs I chose:
1)爱转角-罗志祥
2)祝我生日快乐-文岚

Date and time I prefer to be read out: 13th April 2008, 9pm to 930pm!!!
              

Girl's Talk said...

Ivy, jiafa 你们好!
今天是amy的生日,我想祝她21岁生日快乐!可惜现在是考试期间不然大伙儿一定会为你庆祝一番!希望你喜欢我们送你的礼物!有了"苍蝇"千万别忘了我们喔!

还想把歌曲点给:
处处为朋友着想的SueAnn (要特别谢谢她!)
射枪高手Angie
永远都这么幽默的Waiyin
跟我一样是"糊涂蛋俱乐部" 成员的Sharon
"S" 不做的Huiping
无理头的Buddy
只要心中有爱,天涯海角同在的Xiaojia
XiaoJia是不是更爱我了? ^^

最后点给Ivy和Jiafa, 谢谢你们!

想听歌曲:
1. 蔡依林 桃花源
2. SHE 你最近还好吗

Anonymous said...

Jia Fa, Ivy, 你们好!
好喜欢听933。希望各位DJ继续加油!
第一次点歌,哈哈。希望朋友们都听得到。

MOSSP所有的人员,包括:
lemon, fish, pudding, tingke, jesslyn, abigail, rachel, ah boo, joyce, serene.

特别感谢我的好兄弟:
cheryl, sook yee, 淑颖, rachel,
还有denise小姐... 永远支持你的。:)

想听歌曲:

- 任何一首何韵诗/陈奕迅的歌
- 杨宗纬 - 洋葱
- 方大同 - Love Song

谢谢!

Fong. ? said...

(hope this comment to be read out between 9.00 to 9.30)

its me again!
i'm 振峰...
want to dedicate song for 紹琦, Jia Fa and Ivy...

Want to tell 紹琦...
我會愛你100年的~

Hope can listen to

Khalil 方大同's
Love Song...only...
hahas

Anonymous said...

吼吼吼,点歌喽!
想点歌给Leong祝他18岁生日快乐!!还有Sister和Mao的15岁生日也要到了!也要告诉所有Chung Cheng High Main 3MD 和 CCHMS Choir 的同伴们:哪里怕,什么都不怕! 加油!! 还有,希望棒棒堂快点来新加坡! 最后希望栋梁和会接拍《微笑》的续集!

想听的歌是:
棒棒堂——哪里怕
蔡旻佑——翻不完的夏天

张栋梁——新歌试唱
王心凌——Hihi Byebye

署名为:C-ng 的Ah Girl (:

Unknown said...

Jie Ying

真的很喜欢和你聊天!
我想点我最喜欢的《遇见》给你听!
谢谢!=]

掌政

Muahs! said...

把歌点my friends, zhi xin,jia wei, jomain, de kai, zong han also called as zombie, stewart , boon kiat charissa, joanne, han chuan , billy , shi en and the rest of them and especially the Yes 93.30 DJ's. The song i want is S.H.E ni zui jin hai hao ma! :) hehe
Note: not to be read out (can i book 9.30 to 9.45 at 7 april 2008(MON) ? If can pls tell me at my facebook i'm in the xian ge tong xue hui and my name is jie wei!!!!)

Anonymous said...

dedicate on 22 april

today is me and my darling 21th month together. it's been a long time since we are together. it's not easy to be together for so long too. so i wish to tell him dear shun fa.. i will always love you.

BUT

you must treat me better also if not i run away le.. =P dont always look at girls also.. dont forget you have someone beside you.. =x

wish to hear the song by kelly poon --> yi miao zhong de yong yuan

Pei Yee said...
This comment has been removed by the author.
Pei Yee said...
This comment has been removed by the author.
我只是个平凡的蚂蚁 said...

today is a special day ..
今天是我朋友的生日...
15岁的生日!
她叫慧敏,住在Malaysia,Johor的古来^^
希望他会听到我的祝福^^
Happy Birthday

我第一次点歌...
希望DJ要念出来哦^^
大家要多照顾身体!
加油!

我只是个平凡的蚂蚁 said...

today is a special day
我第一次点歌...
Happt Birthday..
给一个住在马来西亚柔佛古来的朋友^^
慧敏...
today is her 15 years old birth
希望他能听到我的wishes
thks^^
Wishes everyone ...
happy always^^
大家要好好照顾健康哦^^
Jiafa and ivy work hard^^
takecare all of u

Anonymous said...

明天BASKETBALL A DIVISION 就要开始了
想把歌点给TPJC BASKETBALL TEAM
想要对女队说,我们一定要打入半决赛,大家要加油!男队也要加油!

歌曲:
1)周大侠-周杰伦
2)蒲公英的约定-周杰伦

Anonymous said...

Erm hello!. 我想把歌点给我所有的朋友,还有Ivy. 继续加油!祝你们天天快乐,不要为了学校的事而闷闷不乐!

真得很希望我可以取得很好的results!

To be read on 4th April

Song: really emo ones, like 你是我的唯一-巫启贤 or 天冷就回来

Anonymous said...

hi,i like 把歌点给 crystal.wish her happy 23 years old.her birthday is on 18 april.wish her all the best. can you read my message on 18 april.thank you

Anonymous said...

Hello Jiafa and Ivy!

这是我第一次点歌。我想把歌点给ice climber. 想对他说:这两个月以来我真得很开心。希望你也跟我一样快乐,幸福。我爱你!

也想把歌点给 Jiafa and Ivy. 谢谢!

歌曲:
期待爱-林俊杰
不想懂得-张韶涵
TiAmo-炎亚纶&刘力扬

Anonymous said...

Hello Jiafa & Ivy,

这是我第一次点歌哦。因为我懒惰写信 :P

今天我想点:

曹格-愛愛

给主持人Jiafa & Ivy, my parents, Wenwei, Tho (pronounce as Thor), Cindy, Wendy, Teddy, Meiyee, Glen, Brendon 和在听节目的人

谢谢
Clarissa

Anonymous said...

哦我第一个留言.
我把歌点给 朋友们 and DJ's
Haizz.i am only sec 1 and i feel the STRESS! so i 希望大家听歌愉快.
1)我恋爱了-张韶涵
2)不想懂得-张韶涵
3)我愛的人-林宥嘉

Pei Yee said...

嗨~~两位主持人你们好。。。
我又来点歌了。。。
要点给所有我认识的朋友。。。
JB Renaissance Choir&宽古合唱团的团员,大家要加油啊。。。冲冲冲~~加油^^
Junior Middle Three One的朋友们,大家今年都会毕业的。所以趁剩写的几个月,大家要记得珍惜它~~Thanks a lot...大家记得也要更团结,懂吗??
From:佩yee
想点播的歌曲:恋人未满(SHE)
爱很简单(陶喆)
流沙(陶喆)
命中注定(庾澄庆)

Anonymous said...

Hello Ivy! 第一次听到你的声音。。 呵呵还蛮好听的,很有性格!继续加油哦!

已经第四月了,中考也将来临。救命啊!!

我想把歌曲点给世界上每一个学生。。要拼才会赢!坚持到底!哈哈哈。。

范范- 是非题

谢谢!!

--- 多拉

JOANNA said...

我想点歌给自己听and also to all my classmates in canberra pri sch in excellence3.we rox.n oso wish mr ng to get well soon!我想听到fahrenheit的小小大人物。thks for reading this for me.

Anonymous said...

sch is so boring.. haishh
anyway.. i wud like tu dedicate a song tu barredy. the song i wud like tu listen tu is s.h.e's 恋人未满.thankkiews

Anonymous said...

i used to listen to ying yue ri ji. but now. i dont hear t anymore. i think tat its a nice programme. anyway. i wan to dedicate fang da tong's love song. to all couples in e world. may blessings and happiness be withs them.

Anonymous said...

i wan dian 罗志祥 我不会唱歌 to all the show fans and the yes 93.3 fm. support show forever.

Anonymous said...

请问每次那首生日歌是谁唱的?
(everyday around 9.20pm that one)
可不可以点那首歌给今天生日的姐姐?

letter to be read on read on 4 april (friday) around 9.30pm to 10pm.

THNKS !!! =D

-snail

Anonymous said...

sorry if i'm repeating, coz i'm not sure what to do.

first time coming to this website xiange933.blogspot.com. indeed this way of dedication is easy and quick. :)

I've been listening to 933 for quite a long period of time, but only as a 听众. this time having this blog is useful.

我要把歌曲点给所有在听的人, 当然还有你们两位主持人 (Ivy and Jia Fa)和所有933 DJs 与工作人...

想要听到的歌曲 (真的可以点歌吗?):
十分颜色 (林宇中)
斗牛要不要 (Tank)
任何一首飞轮海的歌曲
任何一首五月天的歌曲
其中一首星光四少的歌曲

Happy Working, DJs!

Anonymous said...

点播日期:14 April 2008
点播时间:10pm-1030pm
点播歌曲:
1)周杰伦-半岛铁盒
2)五月天-小太阳

哈罗 DJs!
今天是我的20岁生日!但是更重要的是,明天就要开始考试了!!!
我想点歌给我所有的朋友!是的,我要点歌给Lame4:惠婷、金佩 & Mitch! 还有 Linnette、 仪蓁、淑彬、and Vanessa, Yuxiu, Lynette, and ALL my frens!!!THANK YOU ALL for being ALWAYS there when i'm getting emo and stuff! Without u gals i wun be that LAME Zero One Seven today! HAHA!
还有!就是点给两位可爱的DJ!感谢你们念出我的流言!

desmond said...

dedicate this song to jiafa and ivy!! enjoy yr work k!! =))

n i wan to dedicate the song to CHS T01 的人。。要开学了!!好好休息哦!!

可以点F4 的‘在这里等你’吗?FROM desmond

anges said...

hello=)

dj 你们好啊!
我又来点歌给我最爱的大东了!哈哈
想叫他加油!有空就多休息哦!希望飞轮海常来新加坡!来新加坡的时候要呆久一点哦!哈哈

也想把歌点给东城再起新加坡后援会!想跟他们说,you guys rocks!

另外想把歌点给老婆yvonne&calin vanessa as well as shermin mummy!
你们要加油哦!我爱你们!哈哈

最后想说的是,大东你是ROCKER<33

dj们也要加油哦! ^^


FROM:-东城再起。婷




想点的歌:

1. 明日香(飞轮海)
2. 为你写诗(吴克群)
3.最近还好吗(S.H.E)
4.魔力(S.H.E)
5.在水一方(汪东城)
6.够爱(东城卫)

Jaxy said...

侯欣 said...
今天4月12号是萝卜樱的生日哦!!!在这边叻,我就当着全部听众的耳前祝你生日快乐啦!!!别太感动哦。有我点歌给你了,生日变得不太一样了吧.希望我所认识的人都可以快快乐乐的,尤其是那两个,你们一定要找到自己的幸福哦!
我还想点歌给:
-宜欢(谢谢她每次帮我渡过难关)
-凌贝
-敏蔚
-阿赖
-颖恩(希望在这里酱叫你不会被你打啦)
-嘉娴
-去年的renjer帮欢步操的几位
-我的家人
-所有认识我的朋友和同学
-DJ(辛苦你们了)

想听歌曲:
-爱的主旋律
-男人女人
-如果你也听说
-庆幸有你爱我

谢谢!!!

Anonymous said...

这是我的第一次在部落格上点歌。我想点给2008 的 2C。希望我们可以一起加油。经年最后一年在同一班了。我也想点给STC的体操队。记得要加油,今年不拿奖牌也可以,开心就好。:)

我想点的歌是
飞轮海和SHE 心窝
5566 好久不见

prefer to be read out between 9pm to 10pm. Thanks. :)

nandex~ said...

最近好多东西烦哦!
haiz~
我想把歌点给我的朋友们,家人及所有DJ~辛苦你们了^_^,还有祝燕妮天天快乐,别老是烦恼~(还有别老是打我呀!)

小手拉大手~梁静如
为你写诗~吴克群
心窝~飞轮海,S.H.E

Anonymous said...

DJ你们好
我在这里想点歌给我最好的朋友 olivia 因为今天是她的生日
祝她可以把英文学好 , 不要一直看小说,考试要到了,要开始读书了 . 也在这里把歌点给我身边的好朋友
想听到的歌曲是 JJ 任何一首歌或者张韶涵的歌 , 因为这两位歌手 都是olivia最喜欢的歌手
谢谢主持人 这封信希望能在 23april 念出.
ting.

Anonymous said...

至家发及爱薇儿

今天想在这里对我最重要的人,诗诗说,
输了你,赢了世界又如何...
还有,除了你,我还能爱谁?
希望你可以完全的信任我哦!
因为我也是如此的!

还有,
我还要点给班上所有的人,
对了!
我是来自丽宁国中二的学生,
是来自5science班哦!
记得是丽宁国中二校哦!!

最后,
还要感激主持人把我的寄语念出!
kamxia(感谢的方言-_-)!

从:诗人之诗(兆源)

Time of reading:about 10pm-11pm

Choices of Songs
1)数到五答应我(曹格)
2)我的错(BAD)
3)诀别诗(胡彦斌)

Anonymous said...

今天我想点歌给我最好的朋友,
凯莹

以及我最想念的人
健毓

希望他们能考到好成绩 !

谢谢

Chloe's Petals said...

hey pilot of the airwaves :

Birthday Song Dedication
on 16 Apr 08 (after 9.30 pm)

I would like to make a song dedication for Celeste Pudding@AF to wish her Happy Birthday on 16 Apr 08. May her special day be filled with love and happiness and may our friendship continue to grow.
We will continue to support and encourage Aaron Yan from Pudding Land. Arron rocks big time man !!!

Love Hotlips88
Pudding #8@AF
(Pudding Land)

Songs
1) Ti Amo by Arron & LiYang
2) Xin Li You Shu by Fahrenheit
3) Wei Ni Chun Zai by Fahrenheit
4) Xin Wo by Fahrenheit
5) Xiao Xiao Da Ren Wu

Thanks DJ *muaks*
Hope you both have a wonderful day.

Anonymous said...

Jiafa,Ivy,你们好。。。
这是我第一次点歌哦,希望可以被念出。。。
我要把歌点给我最爱的XIONG XIONG,想对他说,我们经过那么多次的考验,最后终于在一起了,所以我们要更加地珍惜对方,我答应你,我们永远永远都不要分开。。。想对你说,“我爱你 I LOVE U”^^
FROM:怡诗

SONG:
1.TIAMO
2.数到五答应我(GARY)
3.当我们宅一块(罗志祥)
谢谢!!

Anonymous said...

IVY,JIAFA 你们好。。。这是我的一次点歌,希望可以被念出因为今天13/04/08是我的一个好朋友的生日所以想特别点给她,可是她有可能听不到 :(

她叫ELAINE,虽然知道有可能没办法抽到但我还是想点给她。祝她十四岁生日快乐,所有的生日愿望都会实现也希望她在那天开开心心地度过她的生日。还要点给VIVIAN,ALICIA, ANNABELLE孙女,CORINNE,FIONA,NICOLETTE,
JOANNE学妹,FENELLA, 以 及所有认识我的人,祝他们天天开心,身体健康。还有要点给你们应为你们帮我念 信和所有YES933的工作人员,嘉蕙,玛丽等等。

我想听到这些歌曲的其中一首:
*1) She's the one - S.H.E的HEBE
*2) 不值得 - 梦飞船
3) 爱来过 - S.H.E
4) Love Song - 方大同

谢谢你们!!!

Kwang Ying said...

hello DJs!

think the juniors are resting now? remember the Wu3 Zhi1 Lian4 i mentioned on friday night? yeah..

dedicate song for them again.. Xin1 Ku3 Da4 Jia1 le! rest well and take care!!

to the DJs, jiayou! (:

and to all the ntu-kakis.. MUG HARD!! (:

choices of songs:
(1)Fa1 Xian4 Ai4 - JJ Lin + Jin Sha
(2)any songs from JolinTsai!

thanks!


love,
Kwang^2

Anonymous said...

hi dj i m alex and i want dedicate a song to my girlfriend veron ng telling her no matter what happen i will be with her forever.love her always n forever. i hope that dj will help me to read out on 13 april........tks dj

piggy68gal said...

hello木筒,不知道有没有把你的名字写错?过7天就是爸爸的生日了,我想把《恶作剧之吻》的‘再靠近一点点’ 点给爸爸,家人,飞轮海(特别是炎亚纶),张韶涵,S.H.E.,林依晨,郑元畅 和 王若琳。当然,也少不了你和933 的全体DJ们。
祝你工作愉快,
piggy68gal

Anonymous said...

主持人好~~~我是保哥哥想把歌點給豬家家~
想對她說:別不開心,至少還有我在你身邊...雖然我不是你的彩虹,但是我還是能成為你的雲朵....

1.李聖杰 擦肩而過
2.周杰伦 我不配
3.王力宏 爱的就是你
4.吴克群 为你写诗