Monday, March 10, 2008

弦歌寄意 19th Mar

Wanna send yr regards to a special someone on a Wed?

33 comments:

MingYao said...

Hello JiaFa & Ivy,

第一次在YES933点歌,
今天是我和DarDar的第44个月在一起,
我想通过你们跟她说 我真的很爱她,
还有我快要去服兵役了,
请她等我两年。

Last but not least,
DarDar I Really Love You.

From,
AhBi

Time Of Reading:10pm-1030pm

Choices of Songs:
1)Ti Amo(Yan Ya Lun & LiYang)
2)Cai Hong(Jay Chou)
3)Ai Ai(Gary)

spoilttbratt said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hi 主持人好
今天是我第一次点歌
好在现在可以用blog来点歌的说~

今天是我朋友-陈虹萦(ying第2声)的第...
...
17大寿~~

在此祝她福如东海,寿比南山:P
还有祝福她和她的男朋友白头偕老(好象我们已经很老酱~~)

erm...

在此也希望能把这首歌送给:

各位朋友(sinimase[sorry的意思]啦朋友太多了记不出来~ 大家知道的我这grandpa记忆力不好 :P)

祝我们能够顺利的在SPM拿到11 A1s
你们慢慢K书吧!象我这种天才到考试最后一分钟读都不用紧的 :P

还有点给亲爱的主持人

_.-=/~|~\=-._

choice of songs:

erm....

1) 周大侠-jay chou
2) 彩虹-jay chou
3) 黑糖秀-棒棒堂&黑涩会美眉

time of read: 9.00pm-11.00pm

thks~

shihui said...

hello Ivy & 家發﹐

這是我第一次點歌﹐希望能被念出來.
明天是我學校的Sport Fest.
因此﹐我要點歌給4E1的學生.
我們都要加油! 拿到冠軍!

我也要祝現在聽YES 933 的我們﹐聽歌愉快.

謝謝DJs 把我的dedication 說出來!

~詩慧~

Choices of songs:
1)诚实地想你-郭采洁
2)能不能勇敢说爱-张韶涵
3)背影-林宥嘉

spoilttbratt said...

Hello! 家发你好!这是我第一次点歌,好紧张!真的很希望信件能被念出…

我想点歌给我生命里最重要的几个人。

1) 静吟,希望她有在收听…想告诉她,很对不起!我带给你太多麻烦了!Sorry!!

2) 我喜欢的人... hehe...

3) 所有认识我的朋友们. 想跟她们说,你们是我最好的朋友!爱死你们!friends forever!! muacks!! Haha..

4) 最后,当然不会忘了yes 933 的全体dj 和工作人员,祝你们永远开心!

ok, that's all for my dedication list for today. Till next time. Bye!
p/s: yes 933 rocks to the max!! Support 933 forever!! Yeah!!
Haha..



song choices:
1. 期待爱 - 林俊杰/金莎
2. 彩虹 - 周杰伦
3. 我们之间 - 棒棒樘
4. 小脾气 - 卓文宣
5. 新窝 - 飞轮海/she
6. 你最近还好吗? - she

Anonymous said...

Hi DJs,

This is my first time using this to dedicate songs. Normally, I will use SMS or call in to dedicate. But anyway, it is really ideal to use this to help us dedicate song.

Okie, first of all, I will like dedicate to the following peoples.

1) To my dearest girlfriends : Kelly, Eileen and Grace.
(Hope our sister-ship will last forever and remember our TCSSPMJ session ok?

2) To 933 S-plan 3rd Generations all friends and teachers : Adam, Robin, Eve and Etc. Chong Qing, Liyi, Mary, Cruz and Etc.
(Hope one day we shall have alumni session eh!)

4) To lovable Godbrother : Cavin
(Bro, surprise eh? know that you have ben busy in your variety shows, work hard ok)

4) To my dearest boyfriend : Dear Dear Daxiong.
(Dear, although we do have quarels and fightings, I hope no matter what happen, our relationship will last forever. I love you)

5) To the hardworking DJs : Ivy and Jiafa.
(Thanks for reading my super duper long msg. Jia you oh)

Song
(曹格 - 爱爱)

Xiaoling Aka Xiaozhu

Anonymous said...

HELLO~!! =)

第一次在网上点歌,
希望点歌给佩晏、蔚晴、达雯、涵琪、郡鸿、Mabel、 Vivien、 等等。。
当然还要点歌给你和所有的DJs! =)

想跟我的一些朋友们说:
“今年是最后一年在一起了, 不要再在私底下搞一些有的没的了啦。。 为什么就不能回到过去, 当时的我们是多么地要好啊!"


Choices of songs:
1) 爱来过 [S.H.E]
2) 最长的电影 [周杰伦]
3) Heavenly Days [新垣結衣]
4) 旅立ちの唄 [Mr.Children]

rong said...

這是我第一次點歌﹐希望能被念出來.
今天是我和文在一起的第10个月,
想跟他说,我真的很爱他,
也谢谢他和我一起度过这些日子,
希望我们能一起创造更多美好的回忆!
谢谢主持人!

Choice of Songs:
1) Maria ( Kim Ah Joong )
2) Cai Hong (Jay Chou)

Rong

Anonymous said...

Hello JiaFa & Ivy,

Can I ask if there is a max of blog dedications ? Cause I was like every 2days post -.-

Today, I want to dedication song to my beloved CLASS, 1N1'08
[ Though we didnt understand each other every well, But we really enjoy ourselves in the class ]
Class Chairman, Weifan [ Thanks for taking the class so well. Me as a vice-chair didnt even help you. Sorry. ]
YongWen [ Thanks for being my best friend in 1n1 =] ]
Lastly , IVY & JIAFA [ Thanks for reading out . XIN KU NING LE. ]

confuseangel said...

to : ivy ,jia fa

哈哈,鬼魂又来点歌咯!
嘻嘻!
今天,想请主持人。。
最后一个帮我念出来,可以吗?
ples ..xix1..

今天向点歌:
-在k书的自己。。
-给ivy and jia fa..
-还有取鬼魂这名字给我的你们。


祝大家。。
开开心心。。。

form:鬼魂^-^

歌曲:
1. 亲爱的那并不是爱情-张韶涵
2.我不配-周杰伦
3. 没有你会是怎样

GypsophilaDreams said...

Hello Lvy & Jia Fa! ^_^ its me again,xiuting hehe

今天想点歌给我小学朋友carina生日快乐 ^_^ 又大了一岁了哈哈。祝她过个快乐的生日。

还有还有东城再起的朋友们,可爱的汪东城, 还有我可爱的朋友们 cassandra, yiwei, adeline, audrey, wanru 等等 ^_^

Lastly Djs too ^_^
I still like writing in letters hehe 等我的信吧! 哈哈

songs:
1)背影-林宥嘉
2)爱来过-S.H.E
3)一万个快乐-飞轮海
4)亲爱的那不是爱情-张韶涵
5)我们之间-棒棒樘

jeeheng said...

dear jiafa and ivy,

hey! this is zhiheng, with zoey, lester, justin, lijia, chiagek, yongmei, jeanette,
wishing CHUA TIN TING A HAPPY 16TH BIRTHDAY!!!! tinting you can watch NC16 movies le!! yeah!!!

hope you will be happy, and good luck to everything that you do! especially o levels! good luck!

=DD

song choice:
1)亲爱的,那不是爱情-张韶涵
or any songs from her

PS: im so happy got people support 郭采洁!! oh my god!! i am her very loyal fan too! must broadcast more of her song ok?! =D

Anonymous said...

hi ivy n jia fa,

first time using this to dedicate songs to frenz.wan to dedicate songs to candy, wan qian,yun rui,yi zhen,nicole,valerie,huixin,jessline,shi ying n all my frenz
*cause too much names so sorry if yr name r not here
n to the 933 DJS n ting zhong
last but not least to wen hong its her bdae today its april fool day
老了一岁咯记得要开心 加油!
song;
亲爱的那并不是爱情-张韶涵
彩虹-jay chou
方大同 love story

to b read out on 1/4 9pm to 10pm
thank

Anonymous said...

Hi Ivy & Jia Fa!

I would like to wish my mortal: Rui Ying a very happy birthday!

Also, I would like to thank both of you! It must be hard work having to read out letters daily for such a long period of time! Sincerely wish both of you a very happy time working at Yes 933! (:

I really hope you guys can help me read out my message! (:

Date: 19th of march
Time: around 10 to 10:30

1) 我不配 -- 周杰伦
2) 感情线 -- ?? energy i think
3) 一眼万年 -- S.H.E
4) 我们之间 -- 棒棒堂
5) 梦里花 -- 张韶涵

Anonymous said...

哈咯~

今天是我第一次点歌哦~好特别哦~哈哈。。
好啦~今天是我朋友,浩伦的生日哦。。。所以想说在这里点歌送给他。。。哈哈。。除此之外呢,我还想把歌送给一些我爱的朋友。。。乌龟,小树,叶子,绿茶,美女,小燕子等等我爱的朋友~谢谢你们~除此之外呢,也要把歌送给亲爱的主持人~

1)聆听世界
2)一眼万年
3)彩虹

from,
t_a520

Anonymous said...

hellos Ivy&JiaFa(:
I am xinyi
我想点歌给你们,家人还有yvonne,ziwei,joanne and lastly class of 5B.
lastly, tanks for reading out(:


choice of song
1. 亲爱的那并不是爱情-张韶涵
2. 最近还好吗? - she
3. 为你写诗-吴克群

wanyi said...

hello Ivy & 家發﹐

這是我第一次點歌﹐希望能被念出來.
今天是俊凯Kor的14岁生日,祝他生日快乐(:

在这里想把歌点给:俊凯 the birthday boy, Suatkee, Jessica, Joslyn, Carol, Indah, Pineapple, Kiwi, CCKSS Class 2/7 的同学, 亲爱的主持人 和所有认识我的朋友们(:

From: Wanyi(:

Time Of Reading: 10pm - 1100pm

Choices of Songs:
1)心里有数 (飞轮海)
2)寓言 (张韶涵)
3)头号甜心 (张韶涵)

谢谢主持人把我的dedication说出来。
Thanks alot(:

娇娇 said...

Hello!JiaFa&lvy,

我是第一次在YES933点歌哦,所以找了很久才找到这个,3月15号是我14岁的生日,很开心终于到14岁了!哈哈哈,接下来的日子里,我要怒力学习啦!(因为这次考得不太好)
不多说啦,祝我生日快乐,哈哈哈!
我想要听的歌是
1)Ti Amo(炎亚纶&LiYang)
2)消失的城堡(Jolin蔡依林)
3)Let's move it(Jolin蔡依林)
谢谢你们为我点歌,我要把它们送给所有933的DJ,和我的家人&同学~

cy said...

Hi ivy +jiafa,
hello.. I want to dian ge to Xingyu, evonne, minghui, delphina lim, Goh yijing, Alice, EIleen chua, Kailin, Xueting, Joey Tan, Kenneth, Terrence Toh etc.

Also dian to
PSS2: Diya, Carrie, Le Sheng
CSS2: Zhengning, keely Wee, Elaine,
Wei Wo Du Zun: Qiuting, Louis, Shiying, Shiqian, Germaine....

and to all listening to 933...

Anonymous said...

harlo Djs

this few days veri happy cause the next few days sch only half day or end early haha wan say to all my frenz frm yss:shawn jx jasmine jr yq nichloas kaiying alex hope they have a happy weekend coming n all the best to me n jx n alex who will b playing basketball match on thurs in the sport n arts carnival
gd luck to all of them n hope they win

thx alot

song dedicate:kiss goodbye by wang li hong

Anonymous said...

Hello Jiafa and Ivy,

I miss Jiafa's voice in the afternoon cuz it really perk me up after lunch time.
Today's the 2nd monthsary together with my hubby!
I love you hubby!
From: Your Dear Dear aka mrs chan

Time of reading:9-10pm

Choices of songs:
不能说的秘密
爱爱

Anonymous said...

hello ivy+jiafa

delphina here.i would wish to dedicate the song to de following people!

1.friends!-jiahui,stella,chengying,evonne,ahmala,nigel,jingjing,2F pupils!

2.-darlings!qiuting,diya,carrie,leon

3.family!

4.BMSS pupils!

5.933DJS!

Anonymous said...

HELLO TO PRETTAYY IVY & CUTE JIAFA:DDD

This dedication is simply cool :D Is useful. And i hope this blog can have more dedications running. :D Can i request for a song dedication that is Lai Bu Ji or Shuo Ni Ai Wo cause Hebe's birthday is coming soon, and these 2 songs were written by her. So can u please play either these 2 songs. PLEASE?

I would like to dedicate these either 2 songs to -

Project SuperStar 2 Peeps- Diya, Carrie (Jiaying), Lingyi, Daren

Yes 933 Djs- To everyone, continue to jiayou! Yes933 rocks:D

S.H.E - To SelinaHebeElla continue to jiayou. Awaiting for ur new album that's in May or June! And to Hebe, hope she have a enjoyable meaningful celebration on 30th March.

Friends! - Evonne, Andrew, Xingyu, Melvin, Kendric, Kailin, Xueting, Joyce, Ivon, April, Serene!

Campus SuperStars 2 Peeps! - Elaine, Agnes, Teri, Zhengning, Shawn, Zijie, Guohao, Keely

Family (Mum & Daddy), Relatives, Cousins!

Date to be read out- 19th March
Time to be read out- 10pm-11pm. (:

THANK YOU:DDDD

Anonymous said...

To: ivy & jia fa

yo!!
我是古嘉。
我想把歌点给宇琪,草莓,哎呀~
就是想把歌点给4B班的同学们。
还有,在新加坡读书的阿智和瑞安。
还有还有~还要点给我所有的朋友!
最后呢~我的生日要到了哦~
存钱存钱存钱!
要记得买礼物给我哦~
friendship forever ya~

From,
KUCHIAA

choice of songs:
1.少年-曹格&光良
2.我可以-蔡旻佑
3.体验-F4

Anonymous said...

哈咯...yes933的DJ...
我是芭乐仔...

今天是我第一天点歌....
我想在这里点歌给我的朋友...
今天是我的朋友生日...
在这里我想点歌给他和祝他生日快乐...他的外号叫毛毛...
我也要点给我的姐姐...希望她会更健康...
还有我要点给我喜欢的人..她叫慧盈...希望我们会在一起也希望她会听得到..
除此之外也点歌给主持人...

From,
芭乐仔

Choices of Songs:
1)想個不停-郭靜
2)爱来过-SHE
3)期待爱-林俊杰

谢谢主持人..

Anonymous said...

Hello to 933DJ...

今天是我的朋友的生日。。。所以我点歌给他和祝福他...他叫毛毛
我也要点歌给我的大姐..希望她能更健康..
还有我要点给我喜欢的人..她叫慧盈...
希望我们能在一起..也希望她有听933..
除此之外也点给主持人...

From,
芭乐仔

choice of songs:
1.想個不停-郭靜
2.爱来过-SHE
3.期待爱-林俊杰

Anonymous said...

Ivy & JiaFa. I dont wan my post to read out le. SORRY . can dont read out please?


PLEASE DONT READ OUT my other post.

Please please ~

Anonymous said...

Hello to 933DJ...

今天是我的朋友的生日。。。所以我点歌给他和祝福他...他叫毛毛
我也要点歌给我的大姐..希望她能更健康..
还有我要点给我喜欢的人..她叫慧盈...
希望我们能在一起..也希望她有听933..
除此之外也点给主持人...

From,
芭乐仔

choice of songs:
1.想個不停-郭靜
2.爱来过-SHE
3.期待爱-林俊杰

Anonymous said...

Hello Dj's i would like to dedicate songs to Sharmeen, Sandra, Amanda, Sandy and to Xinyue my gud friend.Actually this has been repeated since the 17th march cux on 17th march i was asleep at 2130hrs n i was about to hear the radio at 10 smthing cux my one confirmed very far away but i wake up at 0300 am hahahaha
i wish u could play the songs at 0900 tonight Thanks!
I would like to dedicate these songs:
1. 新窝 by 飞轮海 & S.H.E
2. 梁山伯与茱丽叶 by 卓文萱
3. 我不是F4 by 周渝民

didoz said...

cool to have such a blog for listeners to comment...and also such great djs!! jiayou! dedicate to everyone out there!

Eric said...

Hello JiaFa & Ivy,

1st time dedicating here, would like to dedicate the next song to the both of you, and also to my dear Jess...together for 18 months already, how time flies! Super duper love you! B.E.E rocks!

From,
Eric

Anonymous said...

hi Jia fa and Ivy! (:
loves u guys hosting xian ge ji yi (:
anw i wanna dedicate this song to my dearest family, frenz and someone special.. raymond :) stay happy.

Brighten up each day with yr beautiful smile! ;)

songs : Lin YOu Jia - Bei Ying
or SHE - zui jing hai hao ma.

isit ok? (:
thnk you so much! (: hope my dedication can be read (:

have a good nite!
thnks (:

Anonymous said...

至家发及爱薇儿

今天想在这里对我最重要的人,诗诗说,
输了你,赢了世界又如何...
还有,除了你,我还能爱谁?
希望你可以完全的信任我哦!
因为我也是如此的!

还有,
我还要点给班上所有的人,
对了!
我是来自丽宁国中二的学生,
是来自5science班哦!
记得是丽宁国中二校哦!!

最后,
还要感激主持人把我的寄语念出!
kamxia(感谢的方言-_-)!

从:诗人之诗(兆源)

Time of reading:13/4/2008
about 10pm-11pm

Choices of Songs
1)数到五答应我(曹格)
2)我的错(BAD)
3)诀别诗(胡彦斌)